Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=організаційні комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Kompaniiets, L.
    Organizational culture study as the system element of internal business communication = Дослідження організаційної культури як елемента системи внутрішньофірмових комунікацій / L. Kompaniiets // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- глобальний і локальний вимір -- класифікація -- культурна парадигма організації -- організаційні комунікації
Анотація: Стаття присвячена дослідженню сучасних процесів у сфері прийняття рішень і побудови комунікаційних систем організації. Виконано комплексний аналіз організаційної культури, як складової культури суспільства, системи цінностей та переконань, які визначають моделі поведінки працівників і обумовлюють характер життєдіяльності організації. Зокрема, використовуючи порівняльно-критичний аналіз різних концептуалізацій феномену "організаційна культура" та показуючи переваги соціокультурного підходу як платформи для аналізу соціальних структур, що формують ціннісне підґрунтя менеджерських рішень, авторка розглядає організаційну культуру як чинник формування ефективних менеджерських рішень; встановлює основні принципи класифікації організаційної культури; визначає її структуру на основі концепції трьох рівнів: "поверхневий", "підповерхневий" та "глибинний", які формують "культурну парадигму" організації і її цілісний образ; виділяє та аналізує типові внутрішні складові органі-за-ційної культури. Вирішення цих задач дозволило, по-перше, систематизувати соціально-філософські концепції, які осмислюють феномен організаційної культури, за глобальним та локальним рівнями, кожен з яких відповідає певному рівню інструментарію, що застосовується в соціально-комунікативному аналізі; по-друге, визначити, яким чином і якою мірою організаційна культура впливає на прийняття рішень топ-менеджерами компаній. Важливими висновками роботи також є визначення взаємозв'язку: 1) між типами суспільного устрою та особливостями діяльності організацій; 2) між класифікаційними ознаками організаційної культури та інтенціями менеджерських рішень; 3) між рівнями організаційної культури і позиціонуванням організаційних цінностей; 4) між типом особистості і її готовністю до сприйняття та подальшої трансляції основних здобутків організаційної культури
Дод.точки доступу:
Компанієць Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)