Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітні парадигми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
377.018
Д 84


    Дутка, Ганна Яківна.
    Фундаменталізація математичної освіти майбутніх економістів [Текст] : монографія / Г. Я. Дутка ; Академія педагогічних наук України, Ін-т педагогіки, Нац. банк України, Ун-т банківської справи. - Київ : УБС НБУ, 2008. - 478 с. - ISBN 978-966-484-043-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--освіта--організація освіти--професійна освіта--Україна--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітні парадигми -- економічна підготовка -- навчальна інформація
Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки
Національний банк України
Університет банківської справи НБУ


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Кірик, Тамара.
    У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття / Т. Кірик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 30-36

Рубрики: Реформирование высшего образования в Украине

   Реформування вищої освіти в Україні


Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- информационные технологии -- высщее образование -- вища освіта -- образовательные парадигмы -- освітні парадигми
Анотація: Здійснено порівняння діяльності вищої школи в недавньому минулому і в наш час, указано на неминучість змін ринку праці і висловлено пропозиції змін вищої освіти для виконання нових завдань.

Є примірники у відділах:
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Паламар, С.
    Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм [Електронний ресурс] / С. Паламар, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 105-120, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вихователь дітей дошкільного віку -- вища школа -- конкурентоздатність -- освітні парадигми -- професійна компетентність -- освітній процес -- якість освітнього процесу
Анотація: У статті визначено вплив зміни освітніх парадигм на організацію освітнього процесу в закладах вищої освіти України, в умовах входження її до Європейського освітнього простору. Проаналізовано сучасні дослідження з визначеної теми, з’ясовано, що якість освітнього процесу у вищій школі визначається фахівцем (випускником ЗВО), що володіє знаннями у визначеній галузі на високому рівні, вміє та активно використовує ці знання у практиці своєї діяльності, має сформовані уміння і навички відповідно до обраної ним професії, є компетентним та конкурентоздатним на світовому ринку праці. Опрацьовано результати досліджень Світового банку «Навички для сучасної України» (2015 р.), які показали, що актуальними є когнітивні уміння, самоорганізація, стійкість, командна робота та бажання вчитися, а у перспективі до 2030 року успішними будуть фахівці, що матимуть критичне мислення та проектний підхід до вирішення завдань. Здійснено огляд сучасних освітніх парадигм та представлено їх класифікацію (за Т. Поповою). Визначено чинники, що впливають на якість професійної підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку за результатами опитування студентів 4–5 курсів спеціальності «Дошкільна освіта» Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)