Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісно орієнтований підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
Шифр: В353859/2013/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 4
Зміст:
Кононко, Олена. Вихователь-методист: стратег і тактик / О. Кононко. - С.4-16.
Кл.слова: стратегія і тактика вихователя-методиста, особистісно орієнтований підхід, компетентнісний підхід
Галяпа, Марія. Планування як один з головних засобів управління часом / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.17-24.
Кл.слова: планування освітнього процесу, довгострокове планування, перспективний план
Романюк, Ірина. Оперативний контроль - інструмент швидкого реагування на актуальні проблеми освітнього процесу в дошкільному закладі / І. Романюк. - С.25-33.
Кл.слова: оперативний контроль, результати контролю, діловий щоденник
Лимаренко, Наталія. Здоров’язбережувальні технології в дошкільному закладі: фітнес-програми / Н. Лимаренко. - С.34-39.
Кл.слова: здоров’язбережувальні технології, фітнес-програми
Полякова, Людмила. Ходьба на ходулях - нетрадиційна форма фізкультурно-оздоровчої роботи / Л. Полякова, О. Даніш. - С.40-46.
Кл.слова: нетрадиційна форма фізкультурно-оздоровчої роботи, ходьба на ходулях, профілактика сколіозу та плоскостопості дошкільників
Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дефектологами та вчителями-логопедами спеціального дошкільного закладу / С. Миронова. - С.46-51.
Кл.слова: ділова документація, вчителя-дефектологи, вчителя-логопеди
Оваденко, Тетяна. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Оваденко. - С.52-57.
Кл.слова: логопедична робота, мовленнєві вади, діти з порушенням зору
Є примірники у відділах:
Ф2 (21.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: В353859/2013/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 12
Зміст:
Попова, Ю. Плекаємо особистість, або розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську / Ю. Попова. - С.4-8
Кл.слова: ПРОГРАМА РОЗВІТКУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ПРИОРИТЕТНІ НАПРЯМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ, ЗАГАЛЬНОМІСЬКІ ЗАХОДИ
Кирманова, Наталія. Творчий вихователь - скульптор самодостатньої осовбистості / Н. Кирманова. - С.13-16
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА СИСТЕМА ОСВІТИ, ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД, ТВОРЧИЙ ВИХОВАТЕЛЬ
Кульчиковська, Т. Формування духовності дошкільників ззасобами мистецтва / Т. Кульчиковська. - С.17-20
Кл.слова: ДУХОВНІСТЬ, ГУРТКОВА РОБОТА ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ВОКАЛЬНА СТУДІЯ
Фортунатова, Марина. Театр етичних мініатюр, або інноваційна технологія розвитку особистості дітей / М. Фортунатова. - С.21-28
Кл.слова: ТЕАТР ЕТИЧНИХ МІНІАТЮР, ДУХОВНО-МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДОШКІЛЬНИКІВ, ЕТИЧНІ МІНІАТЮРИ
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
373.2(082)
С 76


   
    Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 374 с. - 61.00 грн., 61.00 грн.
    Зміст:
Савченко, Олександра Яківна. Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. - С .3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, початкова освіта, система освіти України
Андрющенко, Т. К. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти / Т. К. Андрющенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Базовий компонент дошкільної освіти, діти дошкільного віку, методика
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності / Г. В. Бєлєнька. - С .16-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, природа, основи екологічного світогляду
Біла, Ірина Миколаївна. Умови творчої самореалізації дитини / І. М. Біла. - С .25-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, дитяча творчість, розвивальне середовище
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слово, звук, буква
Богуш, Алла Михайлівна. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція / А. М. Богуш. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, розвиток мовлення
Брежнєва, О. Г. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти / О. Г. Брежнєва. - С .48-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: логіко-математична освіта, математичний розвиок, методичний конструкт
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням / В. М. Вертугіна. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, діти із зоровим відхиленням, навчання
Волинець, Юлія Олександрівна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності / Ю. О. Волинець. - С .66-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, дослідницька діяльність, вихователі ДНЗ
Гарус, К. О. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти / К. О. Гарус. - С .73-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сенсорне виховання, сенсорний розвиток, сенсорні еталони
Голота, Наталія Миколаївна. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку / Н. М. Голота. - С .82-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: просторово-часові уявлення, орієнтування в просторі, орієнтування в часі
Довбня, Софія Олегівна. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку / C. O. Довбня ; C. O. Довбня. - С .93-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрова діяльність, діти дошкільного віку, планування
Ільків, М. П. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти / М. П. Ільків. - С .100-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї Софії Русової, педагогічний досвід, наступність
Імбер, В. І. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. - С .107-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна безпека, інформативна компетенція дошкільника, комп'ютерно-ігрове середовище
Кіт, Г. Г. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку / Г. Г. Кіт. - С .112-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пошуково-дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сенсорно-пізнавальна компетентність
Коваленко, Олена Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .121-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка, компетентність, пізнавальна активність
Кононко, О. Л. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку / О. Л. Кононко. - С .131-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне буття, особистісна компетентність, аутопсихологічна компетентність
Кот, Н. А. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти / Н. А. Кот. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, фізична готовність до школи, інструктор з фізичного виховання
Кошіль, О. П. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. П. Кошіль. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, Базовий компонент дошкільної освіти, дошкільна освіта
Кудикіна, Н. В. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти / Н. В. Кудикіна. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українські народні ігри, навчальний процес, початкова загальна освіта
Лаппо, В. В. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ / В. В. Лаппо. - С .164-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістр педагогіки, магістратура, етнопедагогіка
Лобода, Ольга Володимирівна. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти / О. В. Лобода. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична культура, вихователь дитячого садку, іншомовна методична компетентність
Лохвицька, Любов Василівна. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей / Л. В. Лохвицька. - С .180-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, вихователь, фахова підготовка
Любива, В. В. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема / В. В. Любива. - С .190-197. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, творча особистість, самореалізація особистості
Машовець, Марина Анатоліївна. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .197-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, освітній процес, навчальна програма
Меленець, Людмила Іванівна. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. - С .205-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сільська місцевість, альтернативний заклад, дитячий осередок
Омеляненко, А. В. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розповідь-роздум, методи навчання, діти старшого дошкільного віку
Павлюк, Т. О. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку / Т. О. Павлюк. - С .218-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, компетенція, інформатична компетентність
Пасічник, Алла Володимирівна. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти / А. В. Пасічник. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етичні уявлення, діти дошкільного віку, державний стандарт
Половіна, Олена Анатоліївна. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку / О. А. Половіна. - С .233-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поліхудожній розвиток, мистецтво, живопис
Поніманська, Тамара Іллівна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу / Т. І. Поніманська. - С .242-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, гуманістичне виховання, полісуб'єктне середовище
Присяжнюк, Л. Л. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природнича освіта, стандарти, підготовка педагогів
Семенова, Н. І. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї / Н. І. Семенова. - С .258-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здорова особистість, педагогічна технологія, дошкільний навчальний заклад
Синекоп, Л. О. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти / Л. О. Синекоп. - С .269-274. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наступність освіти, навчально-виховна діяльність, музейна діяльність
Сиротич, Наталія Богданівна. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти / Н. Б. Сиротич. - С .275-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, театральна освіта, театральне мистецтво
Стеценко, Ірина Борисівна. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників / І. Б. Стеценко. - С .281-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільники, інформаційна культура, комп'ютерна грамотність
Тарасенко, Галина Сергіївна. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи / Г. С. Тарасенко. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонізація, дитяча творчість, ставлення до природи
Тельчарова, О. П. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку / О. П. Тельчарова. - С .300-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно орієнтований підхід, самоактуалізація особистості, режисерська гра
Товкач, Ірина Євгеніївна. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях / І. Є. Товкач. - С .308-314. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва компетентність, навчання грамоти, мовленнєва активність
Федорова, Н. B. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя / Н. B. Федорова. - С .315-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна взаємодія, педагог - студент
Чекаліна, Валентина Адамівна. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів / В. А. Чекаліна. - С .325-331. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переказ, дошкільник, мовлення
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти / С. В. Чередніченко. - С .331-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БКДО, зміст дошкільної освіти, культура
Шевчук, Антоніна Семенівна. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти / А. С. Шевчук. - С .336-344. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вихователя, додаткова спеціалізація, театральне мистецтво
Шелестова, Людмила Володимирівна. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності / Л. В. Шелестова. - С .345-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, чуттєве пізнання, раціональне пізнаня
Шинкар, Тетяна Юріївна. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст / Т. Ю. Шинкар. - С .356-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Щербакова, Катерина Йосипівна. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини / К. Й. Щербакова. - С .362-369. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математичні знання, логічні дії, логіко-математичний розвиток
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- лінгводидактичні засади -- вихователь ДНЗ -- самореалізація -- етичні уявлення -- дитина і мистецтво -- мовленева компетентність -- ігрове середовище -- картина світу
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

4.
Шифр: В353859/2016/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 4
Зміст:
Гавриш, Наталія. Педагогіка розуміння: запитуєте - відповідаємо / Н. Гавриш. - С.4-8
Кл.слова: особистісно орієнтований підхід, підгрупова робота
Піроженко, Тамара. Психологічний аспект педагогіки розуміння / Т. Піроженко, Л. Соловйова. - С.9-13
Кл.слова: завдання педагога, відчуття дорослішання, навчання в школі
Герлянд, Наталя. Старший дошкільник: який він і як з ним спілкуватися / Наталя Герлянд. - С.14-17
Кл.слова: психологічні новоутворення, фізичний та емоційний розвиток, спілкування
Бєлєнька, Ганна. Створюємо розвивальне середовище для сенсорного розвитку власноруч / Г. Бєлєнька, К. Корічєва. - С.18-23
Левковська, Галина. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників у процесі формування елементарних математичних уявлень / Г. Левковська. - С.24-34
Кл.слова: ігрова діяльність, логіко-математична компетентність, дидактичні ігри
Подоліна, Тетяна. Гіпнопедія - нетрадиційний метод мовленнєвого розвитку дітей-логопатів / Т. Подоліна. - С.35-38
Кл.слова: порушення мовлення, логопедична корекція, музикотерапія
Коршенко, Наталія. Запам'ятовуємо сюжет казки-зв'язки за допомогою мнемотаблиць / Н. Коршенко. - С.39-44
Кл.слова: автоматизація вимови звуків, мнемотехніки
Сварковська, Ліна. Фізичне виховання дітей із порушеннями мовлення / Л. Сварковська. - С.45-52
Кл.слова: дислалія, дизартрія, заїкання
Кондратенко, Наталія. Бабусю й дідуся я поважаю, їм завжди допомагаю. Конспект заняття до Міжнародного дня людей літнього віку для дітей з порушенням зору / Н. Кондратенко, Л. Єпик. - С.58-61
Карабаєва, Ірина. Експрес-діагностика особистісно-оцінної компетенції: емоційна складова / І. Карабаєва. - С.62-68
Кл.слова: самооцінка, самосвідомість
Є примірники у відділах:
Ф2 (13.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (06.05.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: Д357007/2016/5
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 5
Зміст:
Варзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька. - С.2-5
Кл.слова: морфологічна компетентність, комплексні вправи, знання
Биконь, Тетяна. Формування поняття про іменник як частину мови. Урок у 6 класі / Т. Биконь. - С.5-7
Кл.слова: план-конспект уроку, іменник, частини мови
Романич, Наталія. Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності / Н. Романич. - С.8-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: перевернене навчання, перевернений клас, особистісно орієнтований підхід
Мордатенко, Костянтин. Я - блакитний розхристаний день... / К. Мордатенко. - С.12
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Мордатенко, Костянтин. Я Вас кохав засніженим прокляттям / К. Мордатенко. - С.12
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Мордатенко, Костянтин. А проливень не втримався / К. Мордатенко. - С.12
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Цінько, Світлана. Вивчення діалектної лексики засобами ІКТ / С. Цінько, Д. Марєєв. - С.13-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалект, наріччя, діалектна лексика
Петреченко, Світлана. Фразеологізми та лексичне значення їх (Технологічна карта уроку з використанням Web 2.0) / С. Петреченко. - С.17-20
Кл.слова: технологічна карта уроку, веб-ресурси, фразеологізми
Омельчук, Сергій. Функціювання в сучасній українській мові прийменниково-іменникових конструкцій на позначення дефісного написання слів / С. Омельчук. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: нелітерний орфографічний знак, термінна словосполука, дефісне написання
Тищенко, Оксана. Лженаука, ватний синдром і викладання мови у ВНЗ / О. Тищенко. - С.27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідеологічна наука, ватник, викладання мови
Котяш, Олександр. Функції порівняльного звороту як художнього засобу в романі Василя Барки "Жовтий князь" / О. Котяш. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: порівняльний зворот, порівняльний сполучник, порівняння
Клочек, Григорій. Текстова інформативність у Григора Тютюнника: діамантова щільність (Аналіз одного речення з оповідання "Син приїхав") / Г. Клочек. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Тютюнник Григір, Син приїхав, про твір, рецептивна поетика, образна інформація
Кононенко, Євгенія. Драма усвідомлення тіні у творчості Лесі Українки / Є. Кононенко. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод аналітичної психології, архетип, персона
Калинчук, Алла. Василь Білозерський і кирило-мефодіївці (На матеріалах слідчої справи) / А. Калинчук. - С.49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: братство, документи, Білозерський Василь, про нього
Черкас, Олександр. У світлі українського національного менталітету: семантика маскулінних образів у поезії Тараса Шевченка / О. Черкас. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: чоловічий архетип, поезія Т. Шевченка, маскулінність
Токмань, Ганна. Політологічні засади навчання української літератури: допомога вчителям від академіка Віталія Дончика / Г. Токмань. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Дончик В., Любіть Україну, або Яку державу ми будуємо, про твір, політологія, навчання української літератури
Харчук, Роксана. "Шевченківська енциклопедія" - надійний провідник у світі Тараса Шевченка : Презентація видання / Р. Харчук. - С.64
Кл.слова: шевченко тарас, про нього, Шевченківська енциклопедія, про видання
Григорчук, Юлія. Заколисані сни / Ю. Григорчук. - С.65
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Григорчук, Юлія. Коли зустрітись в світі неможливо / Ю. Григорчук. - С.65
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Григорчук, Юлія. Хтось / Ю. Григорчук. - С.65
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Григорчук, Юлія. Там, поза межами слова / Ю. Григорчук. - С.65
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Григорчук, Юлія. Весняний сад, і цей вечірній шум / Ю. Григорчук. - С.65
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (16.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (17.05.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Пухальська, Галина.
    Організаційно-педагогічні проблеми підготовки майбутніх пілотів цивільної авіації у ВНЗ авіаційного профілю / Г. Пухальська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 5. - С. 15-24. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Підготовка кадрів у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
підготовка кадрів у ВНЗ -- подготовка кадров в вузе -- підготовка пілотів цивільної авіації -- особистісно орієнтований підхід -- подготовка пилотов гражданской авиации -- личностно ориентированный подход
Анотація: Обгрунтовано актуальність проблеми підготовки майбутніх пілотів цивільної авіації в умовах реформування освіти в Україні, проаналізовано педагогічну систему підготовки курсантів-пілотів у ВНЗ, розглянуто основні концепції та напрями її вдосконалення.

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.07.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (05.07.2016р. Прим. 4 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.
373.549(477)
Ч-90


    Чумаченко, О.
    Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--ліцеї--еколого-економічний профіль--модель інноваційного розвитку

Кл.слова (ненормовані):
еколого-економічний ліцей -- інноваційні моделі розвитку -- освітній простір -- принцип варіативності -- спеціалізація -- особистісно орієнтований підхід -- освітній простір -- регіональна політика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.
Дод.точки доступу:
Трухан, О.
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Кононко, Олена.
    Вихователь-методист: стратег і тактик [Текст] / О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2013. - № 4. - С. 4-16.

Кл.слова (ненормовані):
стратегія і тактика вихователя-методиста -- особистісно орієнтований підхід -- компетентнісний підхід

Є примірники у відділах:
Ф2 (21.05.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Кирманова, Наталія.
    Творчий вихователь - скульптор самодостатньої особистості [Текст] / Н. Кирманова // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2013. - № 12. - С. 13-16

Кл.слова (ненормовані):
гуманістична система освіти -- особистісно орієнтований підхід -- творчий вихователь

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Гавриш, Наталія.
    Педагогіка розуміння: запитуєте - відповідаємо [Текст] / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 4. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтований підхід -- підгрупова робота

Є примірники у відділах:
Ф2 (13.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (06.05.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Романич, Наталія.
    Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності [Текст] / Н. Романич // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2016. - N 5. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
перевернене навчання -- перевернений клас -- особистісно орієнтований підхід

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (16.05.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (17.05.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

12.
373.3.016:811.161.2’35-028.31](477)
Л 69


    Логачевська, С.
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Грамота--читацькі навички--особистісно орієнтований підхід--початкова школа

   Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа


Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- грамота -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- Державний стандарт початкової освіти -- інтегрований посібник -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розглянуто використання навчального матеріалу експериментального інтегрованого посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ" для поетапної роботи з формування й удосконалення читацьких навичок у молодших школярів.
Дод.точки доступу:
Іщенко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Ляшенко, О. І.
    Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 4. - С. 5-11 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- стандартизація змісту освіти -- проблема інтеграції в освіті -- диференційований підхід -- інформаційно-комунікаційні технології

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

14.
373.3.091.33-027.22](477)
С 79


    Степанян, Н.
    Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Нуне Степанян, Валентина Рожнова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–6. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Позаурочна робота--обдаровані учні--Інтелект України--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
позаурочна робота -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтований підхід -- проектні класи -- творчий процес -- академічна обдарованість -- самовизначення особистості -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що різноманітні форми позаурочної роботи, що організовуються вчителями, які працюють у проектних класах, сприяють вияву різнобічних здібностей учнів початкових класів, їхньому гармонійному розвиткові. У позаурочній діяльності вчителі прагнуть забезпечувати не тільки розвиток академічної обдарованості учнів, а й всебічний розвиток молодших школярів завдяки особистісно орінтованого підходу.
Дод.точки доступу:
Рожнова, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Хом’як, Іван.
    Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи [Текст] / І. Хом’як // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 10. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентнісний підхід -- синтаксична компетентність -- особистісно орієнтований підхід
Дод.точки доступу:
Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Іванюк, Г. І.
    Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 137-152, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
практико зорієнтована підготовка -- професійна компетентність -- метод проектів -- проектна діяльність -- особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід
Анотація: В статті висвітлено деякі аспекти практико орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення педагогічних дисциплін засобами проектної діяльності. Подано авторський досвід використання навчальних проектів, зокрема, з дисциплін «Основи педагогіки» та «Теорія і методика виховання». Розкрито особливості реалізації в освітньому процесі ВНЗ діяльнісного, особистісного, компетентнісного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дем’яненко, В. І.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)