Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна антропологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Герасименко, Л. В.
    "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології / Л. В. Герасименко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 36-44. - Бібліогр.: с. 44 (6 назв)
УДК

Рубрики: Педагогічна антропологія--Збірники наукових праць

   Педагогічний процес--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- педагогічна антропологія -- педагогічні системи -- педагогіка -- свобода суб’єктів навчання -- педагогічні ідеали
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
37.091.4
У 94


   Ушинський, К. Д.

    Вибрані педагогічні твори [Текст] : в 2 т. / К. Д. Ушинський. - Київ : Радянська школа, 1983 - .
   Т. 1 : Теоретичні проблеми педагогіки / редактор О. І. Пискунов ; укладач Е. Д. Днєпров. - 488 с. - (Педагогічна бібліотека вчителя). - 6.32 грн, 6.32 грн, 1.60 грн, 1.70 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Персоналії--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
теоретичні проблеми виховання і освіти -- педагогічна антропологія
Дод.точки доступу:
Пискунов, О. І. \редактор.\
Днєпров, Е. Д. \укладач.\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\


Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

3.
Шифр: П875300957/2016/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 2
Зміст:
Цзян, Сяоянь. Ідеї В. О. Сухомлинського та сучасна шкільна освіта КНР / С. Цзян, С. Сяо. - С.7-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї, розвиток освіти, шкільна освіта
Соколова, Ірина. Поняттєво-термінологічний апарат педагогічного дослідження: джерельна база / І. Соколова. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: базові поняття, джерела, терміни
Будник, Олена. Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя / О. Будник, Г. Васянович. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнавальна діяльність вчителя, пізнання світу, соціально-виховне середовище
Линьов, Костянтин. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства / К. Линьов. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візія, заклад середньої освіти, Концепція розвитку закладу середньої освіти
Дика, Наталія. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці / Н. Дика. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматикон, лінгвістичне поняття, лінгводидактика
Смолюк, Світлана. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.) / С. Смолюк. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна антропологія, педагогічна герменевтика, педагогічний екзистенціалізм
Вей, Чжеюань. Виховання студентів вищих навчальних закладів: принципи та напрями / Ч. Вей. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання студентів, напрями виховання, принципи виховання
Лисенко, Олександр. Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів / О. Лисенко. - С.50-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: андрагогічні принципи навчання, інтерактивне навчання, післядипломна підготовка лікарів
Нагрибельна, Інна. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання / І. Нагрибельна. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, дистанційна освіта, лінгводидактичні умови
Сорокін, Ігор. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів / І. Сорокін. - С.59-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: девіантна поведінка, інтерактивні форми роботи, школяр
Руденко, Ніна. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови / Н. Руденко. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології, майбутні вчителі
Фурс, Тетяна. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу / Т. Фурс. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ситуативність, реферативний переклад, професійна спрямованість
Дерека, Тетяна. Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи / Т. Дерека. - С.75-80
Ковтун, Оксана. Критерії та рівні сформованості комунікативної толерантності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Ковтун. - С.80-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефективність праці, комунікативна толерантність, майбутні вчителі іноземної мови
Сисоєва, Світлана. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.86-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доктор філософії, докторські програми, освіта в США
Коваль, Тетяна. Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. Коваль, А. М. Аврамчук. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, мовні дисципліни, Moodle
Кульбашна, Ярослава. Підготовка компетентного лікаря: акредитація закладів вищої стоматологічної освіти в Україні і США / Я. Кульбашна. - С.100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища медична освіта в США, вища медична освіта в Україні, професійна підготовка стоматологів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Камишин, В. В.
    Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2016. - N 1. - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 22-24 (31 назва) . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
ПЕДАГОГІЧНА АНТРОПОЛОГІЯ -- АНТРОПОЦЕНТРИЧНІСТЬ -- АНТРОПОЦЕНТРИЧНИЙ АНАЛІЗ -- СОЦІОПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ -- БІОПСИХОАНАЛІЗ -- КУЛЬТУРНА ЕВОЛЮЦІЯ -- ПРИРОДНИЙ ВІДБІР -- СОЦІАЛЬНИЙ МОЗОК -- ІНТЕЛЕКТ -- ОБДАРОВАНІСТЬ -- ЕВОЛЮЦІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- ЕТОЛОГІЯ -- ЗООПСИХОЛОГІЯ
Анотація: Обґрунтовано потребу переорієнтації освітніх підходів з урахуванням комплексного розуміння специфіки функціонування людської психіки, що сформувалася еволюційним шляхом становлення людського виду і продовжує шлях формування; запропоновано застосування розуміння механізмів культурної еволюції та природного відбору у методиці виявлення та підтримки особливостей індивідуальної особистості.
Дод.точки доступу:
Міленіна, М. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Смолюк, Світлана.
    Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.) [Текст] / С. Смолюк // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 2. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Початкова школа--Навчання--Виховання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна антропологія -- педагогічна герменевтика -- педагогічний екзистенціалізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
37.01(477)(082)
Н 34


   
    Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.] / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. - Київ : Сам, 2017. - 399 с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн.
    Зміст:
Кремень, Василь Григорович. Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт / В. Г. Кремень. - С .8-16
Кл.слова: умови невизначеності, нелінійне мислення, суспільний розвиток
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Закон відтворення / В. О. Огнев’юк. - С .16-22
Кл.слова: цивілізаційні зміни, експонентний розвиток, освітня сфера
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С .23-27
Кл.слова: педагогічне дослідження, освітологія, тип міждисциплінарності дослідження
Сухомлинська, Ольга Василівна. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики / О. В. Сухомлинська. - С .28-32
Кл.слова: наукова рефлексія, історія дитинства, травмоване дитинство
Бех, Іван Дмитрович. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі / І. Д. Бех. - С .33-38
Кл.слова: етична свідомість, етична рефлексія, духовність
Курило, Віталій Семенович. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті / В. С. Курило. - С .38-45
Кл.слова: право на освіту, непідконтрольна територія, освітні центри
Петрочко, Жанна Василівна. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів / Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. - С .45-51
Кл.слова: патріотизм, дитячі громадські об’єднання, соціальні ініціативи
Дічек, Наталія Петрівна. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні / Н. П. Дічек. - С .51-55
Кл.слова: українська середня школа, диференційований підхід, індивідуалізація навчання
Прокопенко, Іван Федорович. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа / І. Ф. Прокопенко. - С .56-65
Кл.слова: Сковорода Григорій, про нього, якість освіти, вітчизняна педагогіка
Кравець, Володимир Петрович. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття / В. П. Кравець. - С .65-72
Кл.слова: статеве виховання, сексуальна педагогіка, сексуальна соціалізація
Березівська, Лариса Дмитрівна. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти / Л. Д. Березівська. - С .72-77
Кл.слова: історія української освіти, реформа шкільної освіти, концепція шкільної освіти
Локшина, Олена Ігорівна. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи / О. І. Локшина [и др.]. - С .77-83
Інші автори: Джурило А. П., Маріуц І. О., Шпарик О. М.
Кл.слова: порівняльна педагогіка, відділ порівняльної педагогіки, порівняльні дослідження
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .83-89
Кл.слова: операціоналізація, соціальне партнерство, онтологія
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. - С .89-94
Кл.слова: шкільна мистецька освіта, естетичне виховання, художня культура
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення / С. Д. Максименко. - С .95-101
Кл.слова: генетична психологія, комп’ютерна томографія, розвиток свідомості
Моляко, Валентин Олексійович. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології / В. О. Моляко. - С .102-106
Кл.слова: Інститут психології, особистість вченого, Костюк Григорій Силович, основні праці
Смульсон, Марина Лазарівна. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі / М. Л. Смульсон. - С .107-112
Кл.слова: дистанційне навчання, саморозвиток, інтелектуальні метакогніції
Чепелєва, Наталія Василівна. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості / Н. В. Чепелєва. - С .113-119
Кл.слова: розвиток особистості, особистісний проект, наратив
Карамушка, Людмила Миколаївна. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження / Л. М. Карамушка. - С .119-126
Кл.слова: види соціальної напруженості, психічні стани, методики для дослідження
Колупаєва, Алла Анатолієвна. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. - С .127-134
Кл.слова: інклюзивна освіта, освітнє реформування, інституціалізація
Кокун, Олег Матвійович. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості / О. М. Кокун. - С .134-140
Кл.слова: професійне самоздійснення, чинники самоздійснення, професійна діяльність
Найдьонова, Любов Антонівна. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту / Л. А. Найдьонова. - С .140-146
Кл.слова: Нова українська школа, медіапсихологія, інформаційний простір
Слюсаревський, Микола Миколайович. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування / М. М. Слюсаревський. - С .147-154
Кл.слова: моніторинг громадської думки, соціально-психологічні чинники, образ освітніх інновацій
Татенко, Віталій Олександрович. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини / В. О. Татенко. - С .155-159
Кл.слова: процес соціалізації, суб’єктно-суб’єктна взаємодія, спільний учинок
Титаренко, Тетяна Михайлівна. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації / Т. М. Титаренко. - С .160-166
Кл.слова: пролонгована травматизація, індикатори психологічного здоров’я, комунікативна компетентність
Панок, Віталій Григорович. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику / В. Г. Панок. - С .167-174
Кл.слова: наукова психологія, психологічна служба, практичний психолог
Ляшенко, Олександр Іванович. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С .175-182
Кл.слова: загальна середня освіта, профільне навчання, реформування української школи
Топузов, Олег Михайлович. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов. - С .183-190
Кл.слова: загальна середня освіта, європейський освітній простір, європейська інтеграція
Биков, Валерій Юхимович. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти / В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. - С .191-198
Кл.слова: електронні освітні ресурси, електронний підручник, інформаційно-освітнє середовище
Савченко, Олександра Яківна. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу / О. Я. Савченко. - С .198-206
Кл.слова: освітні результати, результат уроку, види навчальних технологій
Ільченко, Віра Романівна. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти / В. Р. Ільченко. - С .206-210
Кл.слова: фундаменталізація змісту освіти, загальні закономірності природи, життєствердна модель
Бурда, Михайло Іванович. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти / М. І. Бурда. - С .211-216
Кл.слова: формування компетентностей, зміст математики, математика
Пометун, Олена Іванівна. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії / О. І. Пометун. - С .217-223
Кл.слова: компетентнісно орієнтоване навчання, шкільний підручник, проектування підручника
Голуб, Ніна Борисівна. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти / Н. Б. Голуб. - С .224-230
Кл.слова: мовна особистість, риторичні вміння, методика навчання української мови
Камишин, Володимир Вікторович. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна. - С .231-239
Кл.слова: педагогічна антропологія, антропоцентричність, культурна еволюція
Коцур, Віктор Петрович. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття / В. П. Коцур. - С .240-245
Кл.слова: академічна мобільність, дистанційне навчання, освітній простір
Ничкало, Нелля Григорівна. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу / Н. Г. Ничкало. - С .246-259
Кл.слова: державна освітня політика, розвиток неперервної освіти, модернізація
Радкевич, Валентина Олександрівна. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів / В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. - С .259-267
Кл.слова: компетентнісний підхід, освітні стандарти, якість професійної освіти
Лук’янова, Лариса Борисівна. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики / Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. - С .267-275
Кл.слова: освіта впродовж життя, формальна освіта, неформальна освіта
Хомич, Лідія Олексіївна. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки / Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. - С .275-281
Кл.слова: особистість вчителя, педагогічна самосвідомість, мистецька освіта
Авшенюк, Наталія Миколаївна. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст / Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. - С .282-291
Кл.слова: порівняльна педагогіка, компаративно-педагогічні дослідження, неперервна педагогічна освіта
Єршова, Людмила Михайлівна. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді / Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. - С .291-297
Кл.слова: професійна освіта, кар’єрний розвиток, карֹ’єрне консультування
Павлик, Наталія Василівна. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат / Н. В. Павлик. - С .297-305
Кл.слова: характер особистості, гармонійний характер, характеро-логічний розвиток
Ігнатович, Олена Михайлівна. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів / О. М. Ігнатович. - С .306-313
Кл.слова: професійний психологічний відбір, майбутній педагог, педагогічні здібності
Артюшина, Марина Віталіївна. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників / М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. - С .313-320
Кл.слова: професійна освіта, педагогічна інноватика, інноваційна педагогічна діяльність
Петренко, Лариса Михайлівна. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів / Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. - С .320-328
Кл.слова: інформаційні технології, інформаційна культура, педагогічна діяльність
Саух, Петро Юрійович. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст / П. Ю. Саух. - С .328-344
Кл.слова: масовізація вищої освіти, культурно-цивілізаційна самоідентифікація, якість освіти
Луговий, Володимир Іларіонович. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку / В. І. Луговий [и др.]. - С .344-355
Інші автори: Оржель О. Ю., Слюсаренко О. М., Таланова Ж. В.
Кл.слова: сфери освіти, вища освіта, кадрове забезпечення
Вітренко, Юрій Миколайович. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки / Ю. М. Вітренко. - С .356-365
Кл.слова: послуга вищої освіти, споживач послуги вищої освіти, якість послуги вищої освіти
Ярошенко, Ольга Григорівна. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки / О. Г. Ярошенко. - С .365-372
Кл.слова: детермінанти розвитку, неформальна освіта, професійна діяльність
Степаненко, Ірина Володимирівна. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України / І. В. Степаненко. - С .373-381
Кл.слова: інтегративна концепція, методологічний космополітизм, реформування вищої освіти
Олійник, Віктор Васильович. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи / В. В. Олійник [и др.]. - С .382-391
Інші автори: Кириченко М. О., Отич О. М., Сорочан Т. М, Бондарчук О. І., Діденко Н. Г., Сергеєва Л. М., Сидоренко В. В., Клокар Н. І., Скрипник М. І.
Кл.слова: науково-педагогічні працівники, керівни кадри освіти, андрагогічний підхід
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Розвиток--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- історія освіти -- методологія соціальної роботи -- порівняльна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\
Луговий, В. І. \ред.\
Топузов, О. М. \ред.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Шпарик, О. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
613(075.8)
В 11


    Вілянський, В. М.
    Будівництво власного здоров’я: від філософії до практики [Текст] : навчальний посібник / В. М. Вілянський, О. Є. Висоцька, В. В. Приходько ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". - Дніпропетровськ : НГУ, 2011. - 196 с. - ISBN 978-966-350-262-5 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Валеологія--Здоров’я--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
здоров’я -- health -- педагогічна антропологія -- pedagogical anthropology -- антропотехніка -- anthropotechnics
Дод.точки доступу:
Висоцька, О. Є.
Приходько, В. В.
Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.
37.015:572(075.8)
А 72


    Антипін, Євген.
    Педагогічна антропологія : навчально-методичний посібник / Є. Антипін ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2022. - 211 с. - ISBN 978-617-658-037-9 : 39.79 грн., 40.00 грн.
Рекомендовано до друку Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №3 від 28 квітня 2022 року)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна антропологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
людинознавство -- овнови -- педагогічна антропологія -- виховання -- розвиток особистості -- антропологічний феномен -- людинознавчий світогляд педагога
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 42
Бульвар І. Шамо, 18/2 (40),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (40),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

9.


    Удовіченко, Л.
    Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Л. Удовіченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 151-160, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.28264. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культурні цінності -- літературні герої -- літературна освіта -- педагогічна антропологія
Анотація: Робота присвячена застосуванню засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури. Курс зарубіжної літератури і вивчення образів-персонажів є природною цариною для застосування засад педагогічної антропології в середній школі, оскільки саме герої творів стають для читачів взірцями у формуванні особистісних рис та життєвої позиції, вони є тією призмою, через яку сприймаються і оцінюються життєві вартості та вибудовується власна картина світу. Антропологічний компонент гуманізує навчання, забезпечує антропологічно орієнтовану інтерпретацію його змісту та підвищує ефективність прикладних методик. У статті обґрунтовано потребу врахування особливостей учнівської психіки у виборі прийомів і форм вивчення образів-персонажів. Зроблено висновок про те, що антропологічний підхід посилює вплив образів-персонажів на розвиток духовного світу учнів-читачів, сприяє поширенню і дотриманню учнями культурних норм, цінностей і знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)