Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=персоналізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
021.2
М 82


    Москаленко, Л.
    Бібліотека як простір для розвитку неформальної освіти : за матеріалами воркшопу для бібліотекарів від 29 червня 2017 р. / Л. Москаленко // Бібліотечна планета : Щоквартальний науково-виррбничий журнал. - 2017. - N 3. - С. 23-26.
УДК

Рубрики: Бібліотеки--Освітній простір

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечний простір -- освітній простір -- освітній контент -- навчання протягом життя -- рівні можливості навчання -- персоналізація процесу навчання -- неформальна освіта
Анотація: В статті розповідається про формування на базі бібліотеки простору для реалізації концепції навчання протягом життя.
Дод.точки доступу:
Зозуля, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


   
    Людина майбутнього: які зміни відбудуться до 2030 року // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1/2. - С. 27-28.

Рубрики: Викладання суспільно-гуманітарних предметів--Цікаві матеріали до уроку

Кл.слова (ненормовані):
здібності людини -- людина майбутнього -- штучний інтелект -- нейротехнології в бізесі -- персоналізація -- кастомізація -- імплантовані нейроінтерфейси
Анотація: В статті публікується прогноз дослідницької компанії Frost & Sullivan стосовно того, як до 2030 року буде розвиватися людство, які можливі зміни вплинуть на суспільство, бізнес і владу.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П778229/2018/1
   Журнал

Післядипломна освіта в Україні : методологія, педагогіка, психологія, управління, досвід, нормативно-методична база/ Нац. академія пед. наук України. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2001 - . - Виходить двічі на рік
2018р. N 1
Зміст:
Кириченко, М. Розвиток післядипломної освіти в інформаційному суспільстві / М. Кириченко, О. Отич, В. Олійник. - С.9-11
Романенко, М. Післядипломна педагогічна освіта в реаліях "нової української школи": Методологічний вимір інноваційних змін / М. Романенко. - С.12-14
Lushyn, P. The ecology of pedagogical space in the framework of educational reform (Екологія педагогічного простору у рамках освітньої реформи) / P. Lushyn. - С.15-19
Лаврентьєва, О. Розвиток методологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти / О. Лаврентьєва. - С.20-25
Гладуш, В. Університет менеджменту освіти: передісторія створення та розвитку / В. Гладуш. - С.26-32
Сорочан, Т. Діяльність Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" з упровадження інноваційних освітніх технологій у процес підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників та керівних кадрів освіти / Т. Сорочан, Л. Оліфіра. - С.33-36
Ситніков, О. Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти: історія та сьогодення / О. Ситніков. - С.37-38
Олешко, П. Розвиток післядипломної педагогічної освіти Волинської області в умовах реформування галузі / П. Олешко. - С.39-41
Отич, О. Рада молодих учених ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" як осередок професійної самореалізації молодих науковців / О. Отич, Я. Швень. - С.42
Барабаш, О. Діяльність школи молодих науковців як інноваційна форма співпраці між закладами післядипломної педагогічної освіти / О. Барабаш, О. Ануфрієва. - С.43-45
Скрипник, М. Як відбирати й структурувати зміст освітнього курсу підготовки аспірантів (на прикладі вибіркової дисципліни "Творча майстерня молодого науковця") / М. Скрипник. - С.46-52
Сорочан, Т. Професіоналізація андрагога: цінності, знання, навички / Т. Сорочан. - С.53-57
Покроєва, Л. Персоналізація процесу підвищення кваліфікації педагогів у контексті системних змін загальної середньої освіти / Л. Покроєва, М. Смирнова. - С.58-59
Зелюк, В. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: синергія розвитку / В. Зелюк. - С.60-63
Берека, В. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до роботи з обдарованими дітьми / В. Берека. - С.64-66
Бурлаєнко, Т. Формування управлінської еліти як вищого кадрового складу державного управління / Т. Бурлаєнко. - С.67-68
Кошка, О. Методична служба Хмельниччини в умовах децентралізації: становлення та розвиток / О. Кошка. - С.69-71
Петренко, Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної / Л. Петренко. - С.72-75
Сидоренко, В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається / В. Сидоренко. - С.76-83
Бондарчук, О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій / О. Бондарчук. - С.84-87
Касьян, С. Інтерактивні форми, методи й технології навчання слухачів кафедри відкритих систем та інформаційно-комунікаційних технологій / С. Касьян. - С.88
Гребенькова, Г. Формування професійних компетентностей здобувачів професійної освіти / Г. Гребенькова. - С.89-92
Сергеєва, Л. Система оцінювання має бути відкритою, а кожна оцінка - обгрунтованою та об'єктивною / Л. Сергеєва. - С.93-95
Петрович, С. Навчально-практичний центр як осередок забезпечення якості надання освітніх послуг / С. Петрович. - С.96-98
Маніта, В. Інформаційне освітнє середовище закладу професійної освіти / В. Маніта. - С.99-101
Романенко, С. Особливості виховної роботи в групах інклюзивного навчання в закладах професійної освіти / С. Романенко. - С.102-103
Вайнола, Р. Безбар'єрне середовище закладу освіти як умова інтеграції дітей з інвалідністю / Р. Вайнола. - С.104-106
Петренко, Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної / Л. Петренко. - С.72-75
Сидоренко, В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається / В. Сидоренко. - С.76-83
Бондарчук, О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій / О. Бондарчук. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


    Холодинська, Світлана Миколаївна.
    Творча спадщина Давида Бурлюка як об’єкт теоретичного аналізу / С. М. Холодинська // Культура і сучасність : альманах. - 2019. - № 1. - С. 155-163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
творча спадщина -- теоретичний аналіз -- об’єкт -- футуризм -- біографізм -- персоналізація -- чинники культурологічного підходу

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: М772184/2021/1
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 1
Зміст:
XV бізнес-форум "Інновації в комунікаціях. Тренди 2021". - С.6-9
В 2021 году маркетинг существенно меняется. Во главе угла - диджитализация, поиск смысов и... упрощение. - С.10-18
Маковецький, Валерій. Фокстротівська лисичка - порадниця покупця та персоналізація мудрості продавця / В. Маковецький. - С.20-25
Позынич, Анастасия. Маркетинг меняется. Придется меняться вместе с ним! / А. Позынич. - С.26-27
Ставрати, Наталия. Рекордныйф рост онлайн-аудитории - самая заметная перемена в маркетинге / Н. Ставрати. - С.28-29
Кушнир, Дарья. Налаживание личных связей с клиентами становится важнее, чем устаревшие приемы цифрового маркетинга / Д. Кушнир. - С.30-32
Близнюк, Евгения. Сейчас наступило время для быстрых, дерзких и амбициозных! / Е. Близнюк. - С.33-35
Венгер, Елена. Итоговое качество маркетинга возрастет в разы / Е. Венгер. - С.36-37
Шадейко, Ирина. Прогноз на 2021-й: возврата назад не будет / И. Шадейко. - С.38-39
Коршевнюк, Лев. Возможности реального маркетинга в 2021 году лежат в стратегической плоскости / Л. Коршевнюк. - С.40-41
Бузов, Александр. Что нас ожидает, к чему надо быть готовыми и что делать маркетологам в 2021 году / А. Бузов. - С.42-43
Ущаповский, Александр. Новые потребности общества - главный ориентир для рекламной сферы в 2021 году / А. Ущаповский. - С.44-47
Гончарова, Елена. Ценности внутреннего пиара в бизнесе / Е. Гончарова. - С.48-51
Спілка рекламістів України: які перспективи?. - С.52-53
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Маковецький, Валерій.
    Фокстротівська лисичка - порадниця покупця та персоналізація мудрості продавця / В. Маковецький // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2021. - N 1. - С. 20-25


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Мартиненко, С.
    Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / С. Мартиненко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 28-32, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
персоналізація -- персоніфікація -- персоніфікований підхід -- фахова підготовка -- заклади вищої освіти
Анотація: Фахова підготовка в умовах реформування освітньої галузі набуває нових аспектів і форм реалізації освітніх програм із урахуванням особистісно орієнтованої траєкторії індивідуального професійного зростання кожного суб’єкта освітнього процесу. Актуальним у наш час є вирішення проблеми: що є важливим у процесі особистісно-професійного становлення – персоналізація чи персоніфікація освітнього процесу? У статті висвітлено особливості персоналізації та персоніфікації професійної підготовки фахівців, розкрито й уточнено їх сутність, подано аналіз наукових публікацій, присвячених означеній проблемі; зазначено необхідність запровадження персоніфікованого підходу, який є важливим засобом досягнення поставленої мети. Охарактеризовано теоретичні основи персоналізації та персоніфікації фахової підготовки, особливості організації освітньої діяльності, що охоплює пізнавальну, інформаційну, науково-інноваційну, соціальну, управлінську сфери. Доведено, що важливими умовами персоналізації освітнього процесу в закладах вищої освіти є культурний імпульс в ідеї демократизації та конструкції суспільства і людини, традиції соціально-гуманітарної думки, індивідуалізації освіти тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Verbova, R.
    Self-improvement through the prism of God's cognition in the poetry of Vasyl Stus = Самовдосконалення особи крізь призму пізнання бога у поезіях Василя Стуса / R. Verbova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P5-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
християнський персоналізм -- самовдосконалення особи -- самопізнання особи -- персоналістські ідеї -- персоналізація молитви
Анотація: У статті проведено аналіз персоналістських ідей Василя Стуса з точки зору християнської філософії. Закцентовано увагу на самовдосконаленні особи в контексті пізнання Бога як однієї з головних проблем у творчості українського мислителя. У дослідженні висвітлено актуальні питання, пов'язані із внутрішнім світом людини та впливом духовності на формування особи. Простежено тенденцію до розкриття тематики персоналістського діалогу Бога і особи у поезіях Василя Стуса. Розкрито проблему становлення особистісної свободи крізь призму пізнання Бога. Розглянуто медитацію як один із станів самопізнання Бога кожною конкретною особою. Доведено, що у творчості українського поета взаємозв'язок особи і Бога має значення і у відбитті індивідуального авторського модусу буття, і у формуванні більш загального виявлення відповідної персоналістської рецепції. Використано персоналістський метод, який є універсальним засобом пізнання людини і всієї реальності.
Дод.точки доступу:
Роксолана Вербова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Rudnik, Y.
    Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine [Електронний ресурс] / Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P89-101, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
університет -- іншомовна підготовка -- іншомовне освітнє середовище -- цифрове середовище -- освітнє середовище
Анотація: Більшість університетів прагнуть створити сприятливе освітнє середовище відповідно до сучасних тенденцій та вимог. У роботі проаналізовано та систематизовано сутність понять «освітнє середовище» та «іншомовне середовище» на основі досліджень українських та зарубіжних вчених. Спираючись на типологію освітніх середовищ та аналіз літератури, автори статті уточнюють розуміння поняття «іншомовне освітнє середовище». З огляду на виклики сучасності, спричинені COVID-19, епохою пост-COVID-19 та війною в Україні, представлено та обговорено чинники, що впливають на трансформацію сучасного освітнього середовища. У статті упорядковано наявні наукові розвідки з досліджуваної проблеми та представлено авторське бачення сучасного освітнього середовища сучасного університету в умовах сьогодення, яке передбачає опис технологій, що використовуються для задоволення різноманітних освітніх потреб і задоволення технологічних вимог. Таким чином, типовими рисами такого освітнього середовища є персоналізація, гнучкість, залученість, інтерактивність, доступність, а також мультисенсорний і багатомодальний досвід. Створення зазначеного середовища можливе завдяки спеціалізованій підготовці нинішнього професорсько-викладацького складу та стимулюванню та професійній підготовці майбутніх педагогів. Розкритий у статті досвід базується на роботі авторів на Факультеті педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, а саме зі студентами спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Petryk, L.
Kosharna, N.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)