Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=позитивне мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
Шифр: П860805/2013/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2013р. № 2
Зміст:
Гаврилюк, Юлія. Урок-диспут за казкаю А. Дімарова "Для чого людині серце" / Ю. Гаврилюк. - С.4-6
Кл.слова: ВИХОВАННЯ, ЧИТАННЯ, ДІМАРОВ А.
Стрілець, Світлана. Система завдань з математики для підготовки учнів до державної підсумкової атестації у 4 класі / С. Стрілець. - С.6-8
Кл.слова: 4 КЛАС, МАТЕМАТИКА, ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
Пушкарьова, Тамара. Ігрові комп'ютерні програми на уроках математики / Т. Пушкарьова. - С.9-13
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАЛЬНО-ІГРОВІ ПРОГРАМИ, ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК
Базарницька, Ірина. Урок інформатики у 2 класі / І. Базарницька. - С.13-16
Кл.слова: 2 КЛАС, ІНФОРМАТИКА
Хлєбнікова, Людмила. Особливісті навчання музичного мистецтва за новими програмами у 1 класі (ІІ семестр) / Л. Хлєбнікова. - С.16-19
Кл.слова: 1КЛАС, МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО, ОСОБЛИВІСТІ НАВЧАННЯ
Мартиненко, Олена. Формування дружніх взаємин між молодшими школярами засобами хореографічного мистецтва / О. Мартиненко. - С.19-23
Кл.слова: МОЛОДШИЙ ШКІЛЬНИЙ ВІК, ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО, УРОК
Петрук, Оксана. Особливості навчання усного українського мовлення у 1 класі ЗНЗ з румунською / молдовською мовами викладання / О. Петрук. - С.24-28.
Кл.слова: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, УСНЕ МОВЛЕННЯ, АУДІАТИВНІ ВМІННЯ
Ткаченко, Світлана. Мистецтво педагога - уміння моделювати власний успіх і успіх вихованця / С. Ткаченко. - С.29-30
Кл.слова: НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, МОДЕЛІ НЕТБУКІВ
Прокопенко, Валентина. Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів / В. Прокопенко. - С.30-32
Кл.слова: МОРАЛЬ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ, ПОЗИТИВНЕ МИСЛЕННЯ
Галаган, Ірина. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у початкових класах / І. Галаган. - С.33-34
Кл.слова: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, КОМБІНОВАНІ УРОКИ
Чорний, Степан. Майбутньому вчителю музики сучасну вокальну освіту / С. Чорний. - С.35-36
Кл.слова: УЧИТЕЛІ МУЗИКИ, СПІВ, РОЗУЧУВАННЯ ПІСНІ, ВОКАЛЬНО-ХОРОВІ НАВИЧКИ
Тетеріна, Олена. Народний підручник для маленького українця (Етнокультурна спрямованість нового Букваря) / О. Тетеріна. - С.37-38
Кл.слова: БУКВАР, НАРОДНИЙ ПІДРУЧНИК, 1 КЛАС
Скворцова, Світлана. Реалізація змісту навчальної програми з математики для 1 класу в шкільних підручниках: короткий коментар / С. Скворцова, О, Онопрієнко. - С.39-43
Кл.слова: МАТЕМАТИКА, 1 КЛАС, МАТЕМАТИЧНІ УЯВЛЕННЯ
Ілляшенко, Тамара. Як допомогти дитині з гіпеоактивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.44-46
Кл.слова: ГІПЕРАКТИВНИЙ РОЗЛАД, ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ГІПЕРАКТИВНА ДИТИНА,
Таранченко, Оксана. Нові освітні марщрути для дітей з порушенням слуху: інклюзивні заходи / О. Таранченко. - С.47-50
Кл.слова: УЧНІ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ, ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК
Вашуленко, Микола. Читання, письмо, розвиток мовлення, 1 клас / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.51-54
Кл.слова: УЧНІ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ, 1 КЛАС, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Вашуленко, Микола. Уроки навчання грамоти в 1 класі шкіл з російською мовою викладання / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.55-59
Кл.слова: РОСІЙСЬКА МОВА ВИКЛАДАННЯ, 1 КЛАС, НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Пушкарьова, Тетяна. Особливості функціонування і розвитку фінської системи освіти / Т. Пушкарьова. - С.60-63
Кл.слова: СИСТЕМА ОСВІТИ, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА
Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: В528425/2015/3
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2015р. N 3
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Таємниці хайку Мацуо Басьо. Культурологічний коментар до уроків, робота з текстом, 6 клас / О. Ніколенко. - С.3-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: життєвий шлях, творчий шлях, філософія дзен
Чубко, Юлія. Хайку / Ю. Чубко. - С.5
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, поезія
Колодкіна, Леся. “...знайти щось таке, з чого можна радіти...” Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е. Портер “Полліанна”. Радість крізь призму Божого слова. Бінарний урок світової літератури та основ християнської етики, 5 клас / Л. Колодкіна. - С.6-8
Кл.слова: план-конспект уроку, позитивне мислення, значущість віри
Грачова, Наталія. Товариство шанувальників Шерлока Холмса. Всесвітня популярність творів про Артура Конан Дойла. Урок-засідання “англійського клубу”, 7 клас / Н. Грачова. - С.9-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, інтелектуальні загадки, сищик-геній
Тіхомірова, Оксана. Бенкет під час чуми Джованні Боккаччо. “Декамерон”. Урок світової літератури, 8 клас / О. Тіхомірова. - С.15-17
Кл.слова: план-конспект уроку, відчай, оптимізм
Сорока, Інна. “Господи, прости мне все...” Характеристика образа Анны Карениной. Урок-откровение, 10 класс / І. Сорока. - С.18-22
Кл.слова: план-конспект уроку, кохання, одкровення
Шульга, Валентина. “Клинописи страждання на щоках.” Поема Анни Ахматової “Реквієм”- пам'ятка доби сталінського терору. Урок світової літератури, 11 клас / В. Шульга. - С.23-25
Кл.слова: план-конспект уроку, життєвий шлях, творчий шлях
Дем'яненко, Світлана. Чума - це пошесть, фашистська навала чи символ метафізичного зла? Персоніфікація різних можливостей морального вибору в образах героїв роману Альбера Камю “Чума”. Символіка образу чуми. Спарений урок-дослідження, 11 клас / С. Дем'яненко. - С.26-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, філософські погляди А. Камю
Стецюк, Марія . Мігель де Сервантес. ”Дон Кіхот”. Тематичне портфоліо за системою уроків, 8 клас / М. Стецюк. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методичний коментар, інформаційна картка, творчі завдання
Походєєва, Л. Літературна газета як вид проектної діяльності учнів / Л. Походєєва. - С.38-41
Кл.слова: метод проектів, пізнавальна діяльність, оцінювання
Стельмах, Лідія. Метод проектів на уроках світової літератури. Заочна подорож "З Пушкіним по Україні". Дослідницький проект учнів 9 класу / Л. Стельмах. - С.42-45
Кл.слова: Пушкін у Криму, Пушкін у м. Кам'янці, Черкаської області, Пушкін в Одесі
Фидкевич, Елена. Аудирование в школьном курсе русского языка. К вопросу отбора аудиативного материала с учётом задач компетентностно ориентированного обучения русскому языку в 5 классе : Продовження. Початок див. у "Всесвітня література в сучасній школі". - 2015. - №2 / Е. Фидкевич. - С.46-48
Кл.слова: російська мова, мовлення, тестування
Дубко, Наталія. “Мені ж, Боже, на землі подай любов, сердечний рай...” Літературно-музична композиція / Н. Дубко. - С.49-54
Кл.слова: сценарій, шевченко Тарас, вшанування пам'яті
Трюхан, Інна. Ну а про справжнє коханнями будемо говорити в років 30-40 / І. Трюхан. - С.54
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Костирко, Мирослава. Глибина жіночої душі. За поезіями Марини Цвєтаєвої та Ліни Костенко. Літературно-музична композиція / М. Костирко, С. Колесник. - С.55-57
Кл.слова: сценарій заходу, почуття, душа жінки
Заремба, Микола. Як Полліанна навчила мене грати в радість / М. Заремба. - С.57
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Гарматюк, Наталія. Людина в світ приходить для любові. Літературний бал / Н. Гарматюк. - С.58-61
Кл.слова: сценарій заходу, діалог між Богом і дитиною, розмова квітів
Трюхан, Інна. ”Зачем ты пришел в этот мир, человек?” / І. Трюхан. - С.61
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Турченко, Н. Улюбленій героїні віддаю своє серце. Літературне свято / Н. Турченко. - С.62-63
Кл.слова: сценарій свята, повага до жінки, образ жінки в літературі
Николишин, Іванна. Як Полліанна грає в радість / І. Николишин. - С.63
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Всі примірники списані
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
159.923.2
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Позитивне мислення: щастя, здоров’я, успіх. Вип.4 (64) / В. Ф. Калошин ; ред. В. В. Григораш. - Харків : Основа, 2008. - 256 с. - ISBN 978-966-333-689-3 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --дитяча психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- негативне мислення -- свідомість та півсвідомість -- надмірне реагування -- раціональне мислення
Анотація: В навчальному посібнику узагальнені численні матеріали щодо позитивного мислення, за допомогою якого кожен освітянин та його вихованці зможуть стати на шлях оптимізму, реалізації свого безмежного потенціалу, духовного оздоровлення себе, суспільства. Призначений для широкого кола освітян, студентів, учнів старших класів, а також для всіх тих, хто бажає змінити себе, розкрити свій потенціал, досягти успіху.
Дод.точки доступу:
Григораш, В. В. \ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
88.35
М 76


    Мольц, Максуэлл.
    Я - это Я, или Как стать счастливым [Текст] / М. Мольц ; ред., авт. предисл. В. П. Зинченко ; ред., авт. предисл. Е. Б. Моргунов. - Москва : Прогресс, 1991. - 191 с. - ISBN 5-0100 : 40.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.35

Рубрики: Психологія--Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
успіх -- позитивне мислення
Дод.точки доступу:
Зинченко, В. П. \ред., авт. предисл.\
Моргунов, Е. Б. \ред., авт. предисл.\


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

5.


    Щербакова, Олена.
    Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров'я / О. Щербакова // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 44-48. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- критичне мислення -- психічне здоров'я -- молодші підлітки
Анотація: У статті розкрито психологічні особливості розвитку позитивного мислення та формування психосоціального здоров'я учнів основної школи в умовах інноваційної освіти.

Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
Шифр: Ф653467/2017/11
   Журнал

Фізичне виховання в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 11
Зміст:
Горбань, С. В. Урок-подорож сонячною системою (модуль "волейбол"). 6-й клас / С. В. Горбань. - С.4-9
Кл.слова: фізичне виховання, урок-подорож, волейбол
Квасова, З. В. Інтегрований урок загальної фізичної підготовки. 10-й клас / З. В. Квасова. - С.10-16
Кл.слова: фізична підготовка
Правила змагань із фітнес-аеробіки. - С.17-24
Кл.слова: фізична підготовка, фітнес-аеробіка
Скорина, О. В. Складові успіху роботи вчителя / О. В. Скорина. - С.25-29
Кл.слова: фізична культура, вчитель
Білецька, С. В. Позитивне мислення в американській педагогіці / С. В. Білецька. - С.30-39
Кл.слова: позитивне мислення, американська концепція
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Прокопенко, Валентина.
    Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів [Текст] / В. Прокопенко // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 2. - С. 30-32

Кл.слова (ненормовані):
мораль -- інтелектуальні здібності -- позитивне мислення

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Колодкіна, Леся.
    “...знайти щось таке, з чого можна радіти...” Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е. Портер “Полліанна”. Радість крізь призму Божого слова. Бінарний урок світової літератури та основ християнської етики, 5 клас [Текст] / Л. Колодкіна // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2015. - N 3. - С. 6-8

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- позитивне мислення -- значущість віри

Всі примірники списані


Знайти схожі

9.


    Білецька, С. В.
    Позитивне мислення в американській педагогіці [Текст] / С. В. Білецька // Фізичне виховання в школах України. - Київ : Основа, 2017. - № 11. - С. 30-39

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- американська концепція

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Ілуєва, О.
    Формування ціннісної орієнтації учнів : семінар-практикум для вчителів / О. Ілуєва, І. Білоус // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 17. - С. 13-19

Кл.слова (ненормовані):
реформування української школи -- формування в учнів ціннісних орієнтацій -- формування позитивного ставлення до себе, до учнів -- позитивне мислення
Дод.точки доступу:
Білоус, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Уласік, Н.
    30 хвилин позитиву : розвивальна програма / Н. Уласік, Ю. Костюченко // Психолог дошкілля : всеукраїнська газета для психологів, вихователів. - 2018. - № 11. - С. 4-34

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- казкотерапія -- медитація -- саморозслаблення -- релаксація -- рефлексія -- створення настрою -- гармонізація дихання -- гармонізація психічного стану
Дод.точки доступу:
Костюченко, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
   821.111(73)
   М 50


    Менсон, Марк.
    Витончене мистецтво забивати на все = The subtle art of not giving a fuck : нестандартний підхід до проблем / М. Менсон ; перекладач А. Ящук. - 3-тє видання. - Київ : Наш формат, 2020. - 159 с. - ISBN 978-617-7552-24-5 : 204.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Саморозвиток--Популярні видання

   Американська література--Нон-фікшн--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
життєві цінності -- життєвий вибір -- переосмислення пріоритетів -- бестселер New York Times -- психологія -- мотиваційна література -- негативний досвід -- складні ситуації -- позитивне мислення
Анотація: Ми живемо в культурі, зацикленій на занадто оптимістичних очікуваннях. Із самого дитинства нам нав'язують нереалістичні ідеали, яких ми прагнемо досягти попри все. Постійно женучись за успіхом і щастям, ми намагаємося уникати будь-якого негативу. Однак негативний досвід, як переконує Марк Менсон, надзвичайно цінний: він звільняє нас від міражу щастя.
Дод.точки доступу:
Ящук, Антоніна \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
159.9
К 24


    Карнегі, Дейл.
    Як подолати неспокій і почати жити [Текст] / Дейл Карнегі ; перекладач І. Іванченко. - Київ : КМ-БУКС, 2019. - 352 с. - ISBN 978-966-948-142-9 : 83.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- positive thinking
Дод.точки доступу:
Іванченко, І. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Калошин, В. Ф.
    Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 2–29.

Рубрики: Психологія особистості--світогляд--оптимізм

Кл.слова (ненормовані):
позитивне мислення -- успіх -- поради психолога -- емоції -- оптимізм -- самовдосконалення
Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: У171724920/2020/9/10
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 9/10
Зміст:
Данилюк, Мирослава. Математика: інтегруємо легко. Реалізація завдань математичної галузі на уроках курсу "Я досліджую світ" у 3-му класі / М. Данилюк. - С.4-8
Кл.слова: ообчислювальні навички, розв'язування задач, порівняння величини
Олійник, Алла. Як дослідити те, що важко зрозуміти? Модель найкраще нам створити! Моделювання як засіб формування природничої компетентності / А. Олійник, Н. Коваль. - С.9-11
Кл.слова: модель, значення моделювання, зразки моделювання
Гарбуз, Олександра. У кожного із нас є особливості, та всіх об'єднують людські важливі цінності. Розвиток критичного мислення на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у 2-му класі / О. Гарбуз. - С.12-17
Кл.слова: освітні технології, кластер
Іванова, Наталя. Нове вивчати ненав'язливо, у грі успішно з Лего зможуть школярі. Ігри на уроках у 1-му класі / Н. Іванова. - С.18-20
Кл.слова: освітні технології, розвивальні завдання
Ганик, Оксана. Література як засіб ознайомлення дитини з історичними процесами. Добірка уроків літературного читання до Дня захисника України / О. Ганик. - С.21-27
Кл.слова: громадська освіта, герой
Мотоніна, Раїса. Будьте розважливі, будьте щасливі. Дорога до успіху - у позитиві! Тренінг для педагогів / Р. Мотоніна. - С.28-31
Кл.слова: психологічна служба, позитивне мислення
Ониськів, Тетяна. Як не заблукати в морі інформації. Тренінг для педагогів / Т. Ониськів. - С.32-35
Кл.слова: початкова школа, інформаційно-комунікаційні технології, інформаційна компетентність
Дульська, Марина. Слова ми прочитаємо, напишем цифру 2 - й осінній ліс розкриє нам усі свої дива. Інтегрований урок для 1-го класу / М. Дульська. - С.37-39
Кл.слова: інтегроване навчання, математика, мова
Глова, Уляна. Запрошує і радо всіх вітає перлина півдня - місто Миколаїв. Представлення результатів роботи над проєктом / У. Глова. - С.43-45
Кл.слова: проєктна діяльність, громадська освіта
Дутко, Світлана. Вчителі, батьки й дитина - дружна це шкільна родина. Арт-пікнік для учнів початкової школи / С. Дутко
Кл.слова: робота з батьками, свята, розваги
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Мотоніна, Раїса.
    Будьте розважливі, будьте щасливі. Дорога до успіху - у позитиві! Тренінг для педагогів / Р. Мотоніна // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2020. - № 9/10. - С. 28-31

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба -- позитивне мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

17.
577.17
Г 78


    Граціано Брюнінг, Лоретта.
    Керуй гормонами щастя. Як хімічний коктейль у мозку допомагає зупинити негативне мислення / Лоретта Граціано Брюнінг ; перекладач Уляна Курганова. - Харків : Фабула, 2019. - 178 с. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гормони--Гормональний вплив

Кл.слова (ненормовані):
негативне мислення -- позитивне мислення -- нейронні зв’язки -- гормони щастя -- соціальне домінування
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити 

Дод.точки доступу:
Курганова, Уляна \перекладач.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

18.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

19.
314.151.3-054.73(430)
С 62


   
    Сонце для душі. Книга самодопомоги для біженців. Інформація та вправи, які можуть допомогти впоратися з травматичним досвідом [Текст] / концепція та текст А.-М. Вільд ; ілюстратор Ж. Ніке ; фото Й. Шехнер ; перекладач: Л. Москаленко, В. Піскун, Я. Алавернаова. - Nürnberg : TraumHilfe Zentrum, 2022. - 133 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Біженці--Переміщені особи

Кл.слова (ненормовані):
травматична подія -- стресові чинники -- ПТСР -- позитивне мислення -- соціальні контакти -- розлади сну -- флешбеки -- агресія -- депресивні стани -- горе -- панічні атаки -- шкідливі звички -- психотерапія -- психосоціальне консультування
Дод.точки доступу:
Вільд, Анне-Маргрет \концепція та текст.\
Ніке, Жанетт \ілюстратор.\
Шехнер, Йозеф \фото.\
Москаленко, Людмила \перекладач.\
Піскун, Віта \перекладач.\
Алавернаова, Яна \перекладач.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)