Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=працелюбство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.09
Т 44


   
    1020 - річчя історії шкільної освіти в Україні: традиції, сучасність, перспективни : Міжнародна наукова конференція, 23 квіт, 2009 р. : збірник матеріалів / Академія педагогічних наук України, Ін-т історії України, Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2009. - 188 с. - ISBN 978-966-7548-66-7 : 49.00 грн., 49.01 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- дистанційне навчання -- працелюбство
Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Академія педагогічних наук України
Інститут історії України НАН України
Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)
Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2,
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
373.2(072)
С 62


   
    Сонячна стежинка : методичний посібник для дошкільних закладів / Г. Чубач ; редактор В. Чернуха ; художник: В. Анікін, Н. Анікіна. - Київ : Сім кольорів, 2011. - 96 с. : цв. ил. - ISBN 978-966-2054-26-2 : 28.00 грн., 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Виховання--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
методичні поради -- методичні озробки
Анотація: Посібник ознайомлює дітей з такими моральними цінностями: <любов>, <дружба>, <людяність>, <милосердя>, <пошана до батьків> і старших, <працелюбство>, <гостинність>, <доброчинність> тощо та основними <християнськими святами> як елементом українськох культури
Дод.точки доступу:
Чубач, Ганна
Чернуха, Віталій \редактор.\
Анікін, Володимир \художник.\
Анікіна, Наталі \художник.\


Примірників всього: 44
Бульвар І. Шамо, 18/2 (22),
Фаховий коледж «Універсум» (20),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (22),
Фаховий коледж «Універсум» (20),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

3.


    Ovsiankina, L.
    Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society = Консолідуюча роль історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського суспільства / L. Ovsiankina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P49-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- людина -- сучасний український соціум -- моральні засади -- консолідація
Анотація: Стаття присвячена аналізу консолідуючої ролі історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського соціуму. Висвітлено значення історичної пам'яті у виробленні колективної свідомості української нації, трансляції усього духовного досвіду наступним поколінням, - знань про вищі моральні цінності: добро, істину, красу, любов до свободи та справедливості. Людина і народ у цілому розглянуті як головні носії, суб'єкти і творці історичної пам'яті. Проаналізовано базові етичні принципи національної історії як певні способи усвідомлення та осмислення національних інтересів. Вони міцно закріплюються в історичній пам'яті і виходять на історичну арену в діалектичній прогресії, - у новому вигляді, враховуючи сучасні умови життєдіяльності, нові прагматичні знання, технології та ідеї, притаманні кожному новому поколінню. Доведено, що у процесі взаємодії між людиною та суспільством, а також у виникненні консенсусу між ними можна простежити таку закономірність: людина, реалізуючи свої різноманітні потреби, вступає в соціальні, моральні та інші відносини з іншими людьми; якщо суспільство йде назустріч її бажанням та вимогам, - між ними виникають соціальні відносини позитивної взаємодії, злагоди. У свою чергу, соціальне середовище теж прагне отримати від людини деякі цінності та ресурси, - формування в неї таких морально-соціальних якостей, як працелюбство, законослухняність, дисциплінованість, відповідальність тощо та їхнє ефективне практичне втілення у різноманітних сферах життєдіяльності. Якщо це досягається, то між людьми та соціальним середовищем, яке надає їм бажані блага, завдяки процесу самоорганізації складаються соціальні відносини конструктивної співпраці та консенсусу. Якщо ж суб'єкти соціальної взаємодії не отримують один від одного бажаних благ, відносини між ними стають конфліктними. Отже, соціальні відносини виявляються у різних формах, але у будь-яких випадках вони складаються на основі прагнень людей до різноманітних матеріально-економічних й моральних благ та цінностей. Зрештою, відповідне прагнення викликається потребами як людей, так і суспільства в цілому. Акцентовано, що результат цього прагнення залежить від взаємного врахування тих моральних засад та принципів, що історично сформувалися у соціумі і стали складовою частиною його історичної пам'яті
Дод.точки доступу:
Овсянкіна Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)