Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=принцип варіативності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мачача, Т. С.
    Чому реформи змісту трудового навчання не дають очікуваних результатів? / Т. С. Мачача, Т. В. Стрижова // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 11/12. - С. 19-22

Рубрики: Трудове навчанн--методика навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
трудове навчання -- теоретичні знання -- освітня галузь -- інтеграція -- принцип варіативності -- методичні системи -- база майстерень -- фахова компетентність -- сучасний підручник
Дод.точки доступу:
Стрижова, Т. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
373.549(477)
Ч-90


    Чумаченко, О.
    Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--ліцеї--еколого-економічний профіль--модель інноваційного розвитку

Кл.слова (ненормовані):
еколого-економічний ліцей -- інноваційні моделі розвитку -- освітній простір -- принцип варіативності -- спеціалізація -- особистісно орієнтований підхід -- освітній простір -- регіональна політика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.
Дод.точки доступу:
Трухан, О.
\про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)