Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пристосування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 22
1.
159.9(091)"18/19"
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології ХIX – початку ХХ століття : навчальний посібник / В. А. Роменець. - Київ : Вища школа, 1995. - 614 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні) (Міжнародний фонд "Відродження"). - Бібліогр. на почат. розд. - ISBN 5-11-004634-4 : 5.60 грн., 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Історія психології--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
образ людини -- волюнтаризм -- оптимізм -- ідейний світ -- мета вчинкової дії -- органи чуття -- психофізіологія -- психологія свідомості -- історична психологія -- структурна психологія -- емпіріокритицизм -- прагматичні парадокси -- теорія пасивного пристосування -- теорія активного пристосування -- теорія коригуючого пристосування -- характер дії -- психологія людського духу -- психологія характеру -- психологія особистості -- діалектика життя -- діалектика творчості -- характер любовного діалогу -- душа людини -- софійність -- сенс життя -- теорія вчинку -- Шопенгауер -- Рассел -- Мюллер -- психофізіологія органів чуття -- Фехнер -- Дарвін -- Юркевич -- Ніцше -- Рубінштейн
Анотація: Докладно й послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ й на початку ХХ ст. на засадах культорологічного підходу. Показано вагомий внесок українських психологів у поступі наукової психології, в розробці її методологічних засад.
Докладно та послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ і на початку ХХ століття на засадах культурологічного підходу.

Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
159.9(091)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології ХIХ – початку ХХ століття [Текст] : навч. посібник / В. А. Роменець. - Київ : Либідь, 2007. - 829 с. - ISBN 978-966-06-0485-8 : 69.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Історія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   
Кл.слова (ненормовані):
образ людини -- академічний стиль -- волюнтаризм -- оптимізм -- суперечка -- ідейний світ -- мета вчинкової дії -- органи чуття -- психофізіологія -- психологія свідомості -- історична психологія -- структурна психологія -- емпіріокритицизм -- прагматичні парадокси -- теорія пасивного пристосування -- теорія активного пристосування -- теорія коригуючого пристосування -- характер дії -- психологія людсьеого духу -- психологія характеру -- психологія особистості -- діалектика життя -- діалектика творчості -- характер любовного діалогу -- душа людини -- софійність -- сенс життя -- теорія вчинку
Анотація: Докладно й послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ й на початку ХХ ст. на засадах культорологічного підходу. Показано вагомий внесок українських психологів у поступі наукової психології, в розробці її методологічних засад.
Дод.точки доступу:
Головко, С. В. \ред.\
Медюк, Ю. Г. \ред.\


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

3.
Шифр: І426210053/2016/9
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 9
Зміст:
Сас, Н. М. Проблема навчання внутрішньо переміщених осіб у контексті питань "навчання протягом життя" та освітньої мобільності / Н. М. Сас, Н. М. Деньга, Ю. О. Матюха. - С.3-6
Кл.слова: професійна мобільність, соціальна мобільність
Гриньова, М. В. Формування саморегуляції навчальної діяльності студентів-переселенців / М. В. Гриньова. - С.7-10
Кл.слова: життєвий вибір, права, обов'язки
Ткаченко, А. В. Модель адаптації внутрішньопереміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування / А. В. Ткаченко, О. В. Гурська. - С.11-15
Кл.слова: принципи субсидіарності
Дмитренко, Ю. С. Роль системи студентського самоврядування в адаптації внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища / Ю. С. Дмитренко. - С.16-19
Кл.слова: студент-переселенець, самоорганізація, соціальна робота
Овчинникова, Ю. Ю. Роль органів студентського самоврядування в адаптації студентів-переселенців Донецького національного університету імені Василя Стуса / Ю. Ю. Овчинникова, О. В. Чмир. - С.20-22
Кл.слова: особистий розвиток, освітнє середовище, професійне становлення
Школяр, С. П. Деякі управлінські заходи адаптації університетського середовища до викликів сьогодення / С. П. Школяр. - С.23-28
Кл.слова: геополітичні проблеми, українська влада, конфліктна ситуація
Дудка, І. А. Формування активної життєвої позиції студентів-переселенців / І. А. Дудка. - С.29-32
Кл.слова: громадська активність, студенство, студентське самоврядування
Магрламова, К. Г. Медична освіта та ціннісні орієнтації майбутніх лікарів / К. Г. Магрламова. - С.33-35
Кл.слова: професійна підготовка, цінність, мораль
Кир'ян, Т. І. Використання лекційного методу навчання майбутніх медичних працівників на матеріалів науково-педагогічної спадщини вчених-медиків ХХ століття / Т. І. Кир'ян. - С.36-39
Кл.слова: навчальний процес
Боловацька, Ю. І. Залучення студентів-переселенців до волонтерської діяльності в Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка / Ю. І. Боловацька. - С.40-42
Кл.слова: міграція, адаптація, проблеми
Кращенко, Ю. П. Дослідження передумов адаптації студентів-переселенців до університетського середовища / Ю. П. Кращенко, Г. Ю. Сорокіна. - С.43-46
Кл.слова: переселення, підтримка, проблеми
Демченко, Ю. Ю. Особливості адаптації студентів-переселенців у вищих навчальних закладах Полтавщини / Ю. Ю. Демченко. - С.47-48
Кл.слова: пристосування особистості, стадії адаптації
Ворона, В. П. Посттравматичний синдром та особливості його подолання: педагогіко-психологічні аспекти / В. П. Ворона, Л. І. Ворона. - С.49-52
Кл.слова: зона АТО, переселенці, психотравмуючий досвід
Жданова-Неділько, О. Г. Нейтралізація конфліктних чинників у процесі соціальної адаптації студентів / О. Г. Жданова-Неділько, Н. М. Пивовар. - С.53-56
Кл.слова: переселенці, вища школа, академічна група
Дегтярьова, І. О. Соціальна інтеграція-переселенців: нові можливості в новому виші (case-study ДНУ імені Олеся Гончара) / І. О. Дегтярьова, В. С. Лавренко. - С.57-59
Кл.слова: соціальна адаптація, студентське телебачення, факультет
Бєляєва, Н. В. Соціоадаптивний контекст іміджетворення студента-переселенця / Н. В. Бєляєва. - С.60-62
Кл.слова: імідж, тренінг, коуч-питання
Гриньова, В. С. Виховання майбутнього вчителя для нової української школи / В. С. Гриньова. - С.63-64
Кл.слова: щаслива особистість, виміри, студенти
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Васютіна, Т.
    Методичні особливості проведення екскурсій з природознавства у початковій школі / Тетяна Васютіна // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 23–26. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Природознавство--позакласна робота--екскурсії--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- позакласна робота -- екскурсії -- проведення екскурсій -- природознавча компетентність -- рельєф -- корисні копалини -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: Автор у статті докладно зупиняється на загальних методичних особливостях організації екскурсії у природу у початковій школі на наводить орієнтовні приклади звітних матеріалів її проведення. Наведено приклад орієнтовного змісту багатотемної підсумкової екскурсії в природу на тему: "Дослідження форм місцевого рельєфу, корисних копалин, різноманітності організмів та їхнє пристосування до умов існування" для учнів 3 класу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Т893832/2017/21
   Журнал

Трудове навчання в школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 21
Зміст:
Дєдков, В. І. Азбука домашнього майстра : навчальна програма позашкільної освіти науково-технічного напряму / В. І. Дєдков. - С.42-46. - Бібліогр.: 4 назви
Кл.слова: гурток, формування компетентностей, побутовий прилад
Дем’яненко, С. М. Українська народна вишивка : навчальна програма гуртка / С. М. Дем’яненко ; С. М. Дем"яненко. - С.35-41
Кл.слова: навчальна програма, популярна техніка, українська вишивка
Смілик, О. О. Виготовлення підстпавок для олівців і ручок із готових об"ємних форм. Гурткове заняття / О. О. Смілик. - С.31-34
Кл.слова: хід заняття, підставка для олівців, об"ємна форма
Куц, М. П. Пристосування для шкільної майстерні. Підставка під квіти / М. П. Куц. - С.27-30. - Бібліогр.: 6 назв
Кл.слова: механічна оробка дервини, підставка під квіти, інженерне мислення
Гаврилюк, Г. М. Дорожній несесер / Г. М. Гаврилюк, М. В. Кожухар. - С.23-26
Кл.слова: спеціальний футляр, невеликі предмети, спеціальне відділення
Бондар, Л. В. Декоративна шляпка - гольниця, брошка, обруч для волосся / Л. В. Бондар. - С.18-22
Кл.слова: декоративна шляпка, інноваційний об"єкт, проектно-технологічна діяльність
Плохая, Н. Г. Новорічні іграшки. Різдвяний віночок та янгол / Н. Г. Плохая. - С.8-17
Кл.слова: іграшка, текстильний матеріал, ручний спосіб
Брюханова, Т. О. Застосування квест-технологій в освітньому просторі / Т. О. Брюханова, І. М. Шишко. - С.2-7
Кл.слова: навчально-виховний процес, веб-квест-технологія, сучасні освітні технології
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Куц, М. П.
    Пристосування для шкільної майстерні. Підставка під квіти / М. П. Куц // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 21. - С. 27-30. - Бібліогр.: 6 назв

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--шкільна майстерня--художньо-декоратвна праця

Кл.слова (ненормовані):
механічна оробка дервини -- підставка під квіти -- інженерне мислення -- обробка деревини -- інструктаж -- будова верстата -- обпилювання -- шліфувальна шкурка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: А951813/2018/1/3
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 1/3
Зміст:
Бойко, М. І. Розвиток ключових надпредметних компетентностей засобами англійської мови / М. І. Бойко. - С.5-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, ключові компетентності, загальнокультурна компетентність
Коваль, В. М. Зміст навчання іноземних мов у контексті реалізації європейського вибору України / В. М. Коваль. - С.8-16
Кл.слова: іноземна мова, багатомовність, розвиток сучасної шкільної освіти
Мачуха, Л. О. English in test (8 fopm) / Л. О. Мачуха. - С.17-23
Кл.слова: комунікативна компетентність, засоби іноземної мови
Харченко, Ю. Ю. Формування ключових життєвих компетентностей в умовах сучасної модернізації освіти засобами ІКТ / Ю. Ю. Харченко. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, соціальні навички, інтернет платформа
Козаренко, О. В. Здобуття тестологічних знань в контексті нових вимог до виконання завдань ЗНО та умінь XXI ст. / О. В. Козаренко. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, англійська мова
Рудакова, О. І. тренувальні тестові завдання з аудіювання для підготовки до ЗНО / О. І. Рудакова. - С.31-34
Кл.слова: зовнішне незалежне оцінювання, тестові завдання
Бороніна, Ж. В. Системні підходи до розвитку в учнів інтересу з предмета "англійська мова" у професійно технічних навчальних закладах / Ж. В. Бороніна, І. А. Гаврилюк. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, виховання фахівця
Дяченко, С. Л. Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом використання інтегрованих уроків / С. Л. Дяченко. - С.40-50
Кл.слова: інтегровані уроки, комунікативно-діяльницький підхід, англійська мова
Радчик, Л. В. Поняття про середовище існування. Шляхи пристосування організмів до середовища існування (бінарний урок біологія + англійська мова) / Л. В. Радчик, І. М. Кравчук. - С.51-55
Пуха, З. Д. Магнетизм (9 клас, інтегрований урок фізики та англійська мова) / З. Д. Пуха, С. К. Юрченко. - С.56-62
Олексієнко, І. А. Music in my life (8 form) / І. А. Олексієнко. - С.63-66
Крюкова, С. В. The influence of borrowings on the formation of modern engrish / С. В. Крюкова. - С.68-72
Зайцева, В. А. Граматичні завдання "Present simple or continuous" / В. А. Зайцева. - С.77
Кл.слова: граматичні завдання
Бабенко, Н. А. Граматичні вправи для молодших школярів / Н. А. Бабенко. - С.78-79
Кл.слова: граматичні вправи
Дорофеєва, Л. Г. Тематичні кросворди до НМК "Access 2" / Л. Г. Дорофеєва. - С.80-91
Кл.слова: англійська мова, кросворди
Астапова, І. В. Динамічна пауза з використанням елементів народного танцю / І. В. Астапова. - С.92-93
Кл.слова: урок англійської мови, традиції Великої Британії
Клименко, М. В. Використання пальчикових ігор та вправ на уроках іноземної мови / М. В. Клименко. - С.97-101
Кл.слова: пальчиков ігри
Котик, І. Т. Warming-upnactivities as an efficient basis in tne development of pupil’s skills and abilities / І. Т. Котик. - С.102-104
Вовк, А. С. Some extracurricular ideas for various ages / А. С. Вовк. - С.105-113
Коман, С. В. It is your life (захід присвячений боротьбі проти СНІДУ) / С. В. Коман. - С.115-119
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Ш111224/2018/1
   Журнал

Шкільному психологу. Усе для роботи [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще!. - С.2-3
Павленко, Т. М. Я - ти - ми : Програма формування соціально-емоційної компетентності дітей молодшого шкільного віку / Т. М. Павленко. - С.4-16
Кл.слова: емоційна сфера, комунікативні навички, соціально-емоційна компетентність
Грищенко, І. В. Активізація внутрішніх ресурсів у підлітків / І. В. Грищенко. - С.17-25
Кл.слова: ресурси особистості, сила Я-концепції, емоційно-вольові якості
Чуб, Н. В. Як підвищити працездатність дітей у кінці чверті? / Н. В. Чуб. - С.26-28
Новоселецька, Л. М. Ліки від горя. Робота з дітьми у складних життєвих ситуаціях / Л. М. Новоселецька. - С.29-30
Агапина, Ю. В. Сплочение педагогического коллектива : Тренинг для педагогов / Ю. В. Агапина. - С.31-35
Суходольська, О. В. Конфлікт у педагогічній взаємодії / О. В. Суходольська. - С.36-39
Кл.слова: співробітництво, компроміс, пристосування
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Демченко, Ю. Ю.
    Особливості адаптації студентів-переселенців у вищих навчальних закладах Полтавщини [Текст] / Ю. Ю. Демченко // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 9. - С. 47-48

Кл.слова (ненормовані):
пристосування особистості -- стадії адаптації

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Куц, М. П.
    Пристосування для шкільної майстерні. Підставка під квіти [Текст] / М. П. Куц // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 21. - С. 27-30. - Бібліогр.: 6 назв

Кл.слова (ненормовані):
механічна оробка дервини -- підставка під квіти -- інженерне мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


    Радчик, Л. В.
    Поняття про середовище існування. Шляхи пристосування організмів до середовища існування (бінарний урок біологія + англійська мова) [Текст] / Л. В. Радчик, І. М. Кравчук // Англійська мова та література. - Київ : Основа, 2018. - № 1/3. - С. 51-55

Дод.точки доступу:
Кравчук, І. М.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.


    Суходольська, О. В.
    Конфлікт у педагогічній взаємодії [Текст] / О. В. Суходольська // Шкільному психологу. Усе для роботи. - Київ : Основа, 2018. - № 1. - С. 36-39

Кл.слова (ненормовані):
співробітництво -- компроміс -- пристосування

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


   
    Наказ МОНУ від 13.02.2018 р. N137 "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи" // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 9. - С. 11-19

Кл.слова (ненормовані):
обладнання загального призначення -- комп'ютерне обладнання -- друковані засоби навчання -- меблі -- інструменти -- моделі -- прилади і пристосування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Федоренко, С. М.
    Бізіборд - розвивальна дошка / С. М. Федоренко, Д. Орлов // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 5/6. - С. 68-73

Рубрики: Трудове навчання -- методика викладання -- вироби з дерева

Кл.слова (ненормовані):
розвивальна дошка -- кріпленнядеталей -- білборд -- стенд -- іграшка -- навчання через піхзнання -- побутові пристосування -- спеціальний стенд
Дод.точки доступу:
Орлов, Д.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: Д441483/2020/8
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2020р. № 8
Зміст:
Крутій, Катерина. Готовність в умовах невизначеності : методичні акценти в організації освітнього процесу в новому навчальному році / Катерина Крутій. - С.3-9
Карандій, Вадим. Діяльність Українського інституту розвитку освіти: реформи в дошкіллі / Вадим Карандій. - С.10-12
Якимчук, Ганна. Логопед онлайн : організація дистанційної роботи з дітьми із порушеннями мовлення / Ганна Якимчук. - С.13-15
Лисенко, Галина. Пригоди в мотузяному парку: квест на туристичній стежині для дітей старшої групи / Галина Лисенко, Наталія Шепель. - С.16-18
Савченко, Катерина. Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у вересні для дітей старшої групи / Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко. - С.19-23
Рекомендації щодо створення інклюзивного освітнього середовища, зокрема універсального дизайну та розумного пристосування будівель, приміщень та прибудинкових територій, в закладах дошкільної освіти : лист МОН України № 1/9-348 від 25.06.2020. - С.1-4 (Дод.)
Тристан, Анна. Вечірнє коло: підсумки дня : розмова з дітьми в колі / Анна Тристан. - С.24-25
Остань, Руслана. Круги обертаємо, фрукти й овочі вивчаємо... : дидактичні ігри для дітей дошкільних груп / Руслана Остань, Ганна Музика; Руслана Острань, Ганна Музика . - С.26-27
Нагорна, Емілія. Казка про коронавірус : лялькова вистава для дітей середньої та старшої груп / Емілія Нагорна . - С.28-29
Бабичева, Тетяна. Елементи Орф-педагогіки у щоденній роботі з дітьми : майстер-клас для музичних керівників / Тетяна Бабичева. - С.30-32
Бобрікова, Ольга. День знань без повчань : свято-квест під відкритим небом для дітей дошкільних груп / Ольга Бобрікова. - С.33-36
Казановська, Ганна. Літня ігротека : фотоконкурс "Наші діти" / Ганна Казановська. - С.3 обкладинки
З Днем Незалежності України! Фотоконкурс "Наші діти". - С.2 обкладинки
Дитячі перегони "Ми - чемпіони" : фотоконкурс "Наші діти". - С.1 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Рекомендації щодо створення інклюзивного освітнього середовища, зокрема універсального дизайну та розумного пристосування будівель, приміщень та прибудинкових територій, в закладах дошкільної освіти : лист МОН України № 1/9-348 від 25.06.2020 / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 1-4 (Дод.) . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали

   Дошкільна педагогіка--Законодавчі і директивні матеріали


Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- навчально-матеріальна база -- універсальний дизайн -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Сисоєв, О.
    Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 110-115, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна економіка -- бізнес-модель -- фахівець
Анотація: У статті розглядається змістова компонента професійної підготовки фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в Республіці Польща. Наголошено, що вивчення досвіду Республіки Польща, яка зайняла активну позицію в розвитку циркулярної економіки та професійної підготовки фахівців до її впровадження, важливе для України з огляду на близькість її територіально, історично та за культурною спадщиною. Акцентовано, що в процесі прискорення переходу до циркулярної економіки досить вагомими факторами є освіта й професійна підготовка фахівців до реалізації цілей та завдань циркулярної економіки, які повною мірою узгоджуються з цілями глобального сталого розвитку. Доведено, що вагомого значення має підготовка фахівців з циркулярної економіки до прогностичної діяльності, до здатності побачити, в якому секторі економічної діяльності можна отримати найбільш вражаючі результати з точки зору не тільки економічного ефекту, а й збереження навколишнього середовища і здоров’я населення. Зроблено висновок, що професійна підготовка фахівців з циркулярної економіки має бути спрямована на формування знань щодо: чинників врахування пріоритетності галузі для впровадження циркулярної економіки; застосування бізнес-моделей циркулярної економіки; методології еволюційного характеру діяльності; методики оцінювання засобами експертної оцінки; можливостей впровадження конкретних моделей циркулярної економіки в польських реаліях; адаптації бізнес-моделей до окремих галузей з урахуванням контексту саме польського ринку; пристосування циркулярних бізнес-моделей до пріоритетних галузей з точки зору циркулярної економіки в Польщі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Чечель, Л. М.
    Органайзер для рукоділля : творчий проєкт. 6 клас / Л. М. Чечель // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 17/18. - С. 22-28

Рубрики: Трудове навчання--Методика викладання--Рукоділля

Кл.слова (ненормовані):
органайзер для рукоділля -- урок трудового тнавчання -- творчий проєкт -- 6 клас -- пристосування для зберігання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

19.
Шифр: Н057263/2001/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2001р. Вип. 2
Зміст:
Козаков, Віталій. Соціально-психологічні аспекти активної навчальної діяльності у професійній освіті / В. Козаков. - С.7-20
Вільш, Іоланта. Детермінанти професійного пристосування / І. Вільш. - С.21-32
Рибалка, Валентин. Психолого-педагогічні принципи і стадії розробки особистісно орієнтованої підготовки учнівської молоді в системі неперервної професійної освіти / В. Рибалка. - С.33-41
Мєщанінов, Олександр. Моделі вищої освіти: пошуки і проблеми / О. Мєщанінов. - С.42-53
Солдатенко, Микола. Самостійна пізнавальна діяльність як фактор професійного становлення / М. Солдатенко. - С.54-66
Волкова, Наталія. Загальноекономічна освіта в системі економічної культури суспільства / Н. Волкова. - С.67-76
Крюкова, Джааніта. Теоретичні і методичні засади підвищення рівня професійної готовності майбутніх спеціалістів технічного профілю / Д. Крюкова. - С.77-84
Кондратюк, Олександр. Сучасні проблеми виховання молоді у системі професійно-технічних закладів / О. Кондратюк. - С.85-90
Воловик, Павло. Проблеми порівняння ефективності різних форм і методів навчання та виховання / П. Воловик. - С.93-102
Пєхота, Олена. Педагогічні технології з позицій педагогіки розвитку дитини / О. Пєхота. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Помиткін, Едуард. Розвиток у майбутніх професіоналів здатностей до конкурентоспроможної діяльності / Е. Помиткін. - С.113-119
Кобзар, Олександр. Педагогічні технології розвитку інтелектуальної діяльності в професійній підготовці сучасного лікаря / О. Кобзар. - С.120-129
Ісьянова, Людмила. "Феноменологічна діалектика мистецтва О. Ф. Лосєва" - навчальний курс для студентів художніх спеціалізацій / Л. Ісьянова. - С.130-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовський, Олександр. Комп’ютерна підготовка інженерів до управлінської діяльності / О. Романовський. - С.139-145
Новосад, Наталія. Актуальні питання інформаційної підготовки менеджерів туризму / Н. Новосад. - С.146-151
Талалуєва, Наталія. З історії наступності професійних закладів освіти (кінецт XIX - початку XX ст.) / Н. Талалуєва. - С.155-162
Цехмістер, Ярослав. Відбір учнів на професії медичного профілю: аналіз зарубіжного досвіду / Я. Цехмістер. - С.163-171
Біла, Оксана. Пізнання групової динаміки через малюнок "Я і група" / О. Біла. - С.175-188
Чернова, Людмила. Відкритість та її роль у процесі психодрами / Л. Чернова. - С.189-193
Ярмаченко, Микола. Педагогіку А. С. Макаренка - в кожну школу, кожний навчально-виховний заклад / М. Ярмаченко. - С.197-204
Носовець, Наталія. Погляди А. С. Макаренка на виховну роль праці / Н. Носовець. - С.205-209
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Вільш, Іоланта.
    Детермінанти професійного пристосування / І. Вільш // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2001. - Вип. 2. - С. 21-32 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійне пристосування -- професійний консультант -- професійне середовище

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.


    Gaidash, А.
    "Sprightly at eighty-two": growing old in amy herzog’s plays [Текст] = «Жвава у 82 роки»: старшання у п’єсах Емі Герцог / А. Gaidash, Y. Ivanova // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 79-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
старшання -- Емі Герцог -- динаміка -- літній жіночий персонаж -- самостереотипізація -- драма -- літературознавча геронтологія -- маркери старіння
Анотація: Одним із викликів сучасної драматургії є зображення літніх персонажів як головних героїв на театральному коні. У статті вивчаються особливості процесу старшання у п’єсах Емі Герцог «Після революції» та «4000 миль». Авторки статті вирізняють соматичні та психологічні маркери цього процесу в рамках вивчення пристосування найстарішого персонажу дилогії до літнього віку. У статті проаналізовано низку дійових осіб крізь призму літературознавчої геронтології. Вивчається як суспільне ставлення до старших персонажів, так і самостереотипізація власне літніх дійових осіб. Старіння у п’єсах Герцог “Після революції” та “4000 миль” представлене крізь призму міжпоколіннєвих взаємовідносин. У драмі “4000 миль” Віра та Лео, молодші дійові особи, відіграють важливу роль медіаторів поколінь. У цій драмі старість уособлює мудрість для молодого покоління, пов’язуючи онуків і бабусь/дідусів. Драма «Після революції» наводить ще один приклад зв’язку між поколіннями, а саме між 80-річною Вірою та її онукою Еммою. Втручання Віри у розслідування сімейної справи Емми позитивно впливає на стосунки між ними. Крім того, Емма добре ладнає з іншим літнім персонажем, Морті, шанувальником Віри. У їхніх розмовах немає табу чи стереотипів щодо старості, а лише підтримка та заохочення Емми спростувати дискримінаційний міф про те, що літнім людям непотрібні романтичні стосунки. Варіанти мінімізації ейджистських стереотипів представлені розширеним описом фізичних особливостей старшання; використання лексики, багатої на афоризми і сленг, які водночас ілюструють досвід й адаптацію до сучасних мовних варіацій; зображення літніх дійових осіб як активних громадян суспільства та з точки зору персоносфери як протагоністів, а не лише другорядних персонажів.
Дод.точки доступу:
Ivanova, Y.
Іванова Ю.
Гайдаш А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

22.


    Попов, Вячеслав.
    «Внутрішня еміграція»: особливості повсякденної поведінки в умовах війни / В. Попов // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2022. - Том 3, № 2. - P15-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
війна 1917-1920 рр. -- міське населення -- повсякденність -- матеріальні потреби -- духовні потреби -- соціальна мімікрія
Анотація: У статті реконструюється повсякденне життя міських обивателів у період революції та громадянської війни 1917-1920 років. в Україні. До обивательської маси віднесені представники різних соціальних груп міського населення, об'єднувало яких прагнення забезпечити власне виживання шляхом пристосування до політичних та економічних реалій, що змінювалися.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)