Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пространство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
101
Б 90


    Букин, В. Р.
    Школьникам о философии [Текст] : книга для учащихся ст. классов / В. Р. Букин, А. Ф. Малишевский. - Москва : Просвещение, 1992. - 159 с. - ISBN 5-09-003141-Х : 2.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
материя -- сознание -- дуализм -- анализ -- синтез -- пространство -- ощущение.
Дод.точки доступу:
Малишевский, А. Ф.
Иванов, В. Д. \рецензент.\
Абросимов, В. А. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
1(091)
К 59


    Койре, А.
    Очерки истории философской мысли. О влиянии философских концепций на развитие научных теорий [Текст] / А. Койре ; ред., авт. предисл. А. П. Юшкевич, авт. послесл. В. С. Черняк, пер. с фр. Я. А. Ляткер. - Москва : Прогресс, 1985. - 286 с. - 8.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
безмежність -- гипотезы -- історія філософії -- наука -- платонизм -- пространство -- пустота -- средневековая философия -- средние века -- эксперименты
Дод.точки доступу:
Юшкевич, А. П. \ред., авт. предисл.\
Черняк, В. С. \авт. послесл.\
Ляткер, Я. А. \пер. с фр.\
Койре, А. (философ, историк науки) \про нього\
Зенон (древнегреческий философ из Элеи ; ок. 490-430 до н. э.) \про нього\
Арістотель (давньогрецький вчений-енциклопедист, філософ і логік ; 384-322 рр. до н.е.) \про нього\
Платон (давньогрецький мислитель ; 427 до н. е. – 347 або 348 до н. е.) \про нього\
Галілей, Галілео (італійський мислитель епохи Відродження, фізик, астроном, математик, поет і літературний критик ; 1564-1642) \про нього\
Ньютон, Ісаак (англійський учений, творець класичної фізики ; 1643-1727) \про нього\
Декарт, Рене (французький філософ, фізик, фізіолог, математик, основоположник аналітичної геометрії ; 1596-1650) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
101(075)
Н 56


    Нестеренко, Владислав Григорович.
    Вступ до філософії: онтологія людини : навчальний посібник для студ. вищ. учбових закл. / В. Г. Нестеренко ; Міжнар. фонд "Відродження". - київ : Абрис, 1995. - 336 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. : с. 330-333. - ISBN 5-86828-034-2 : 2.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
сутність філософії -- сущность философии -- способи і форми філософії -- методы и формы философии -- людина і світ -- человек и мир -- типи світогляду -- типы мировоззрения -- буття -- бытие -- простір і час -- пространство и время -- рух і розвиток -- движение и развитие -- проблеми людського буття -- проблемы человеческой жизни -- протиріччя буття та небуття -- противоречия бытия и небытия -- єдність і багатоманітність -- единство и многообразие -- свідомість -- сознание -- духовні цінності -- духовные ценности -- суспільне людське буття -- общественная человеческая жизнь -- історичність людського буття -- историчность человеческого бытия -- проблема сенсу історії -- проблема смысла истории -- людина і світ природи -- человек и мир природы -- сучасна екологічна ситуація -- современная экологическая ситуация -- людина і світ культури -- человек и мир культуры
Анотація: Цей навчальний посібник створено за матеріалами авторського курсу, прочитаного у 1992-1994 рр. студентам Українського інституту інженерів водного господарства. Подано методичні поради, плани семінарських занять, літературу, контрольні запитання та завдання.
Дод.точки доступу:
Сендзюк, Є. Ф. \худож.\
Міжнародний фонд "Відродження"


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

4.
821.161.1(477)
Х 76


    Хомич, Николай Харитонович.
    Пространство "X" или территория лжи / Н. Х. Хомич. - Киев : Радуга, 2013. - 240 с. - ISBN 978-966-281-005-9 : 65.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Література України російською мовою--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
Київська Русь -- романи

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; дійсний член (академік) НАПН України; ректор НПУ ім. М. П. Драгоманова; Президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи ; 1949-).
    Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку / В. П. Андрущенко, Д. Свириденко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв.

Рубрики: Мобильность академическая

   Мобільність академічна


Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність -- вища освіта -- модернізація освіти -- Європейський простір вищої освіти -- Педагогічна Конституція Європи -- інновації в освіті -- академическая мобильность -- высшее образование -- модернизация образования -- Европейское пространство высшего образования -- Педагогическая Конституция Европы -- инновации в образовании
Анотація: Проаналізовано проблеми імплементації академічної мобільності в українському просторі вищої освіти.З методологічних позицій філософії освіти автори діагностують чинники, що знижують кількісні та якісні показники програм академічних обмінів, і пропонують заходи, що мають сприяти процесам актуалізації академічної мобільності та, відповідно, наповнити входження до Європейського простору вищої освіти реальним змістом.
Дод.точки доступу:
Свириденко, Денис (доктор філософських наук; доцент; професор кафедри методології науки та міжнародної освіти; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова)


Є примірники у відділах:
Ф2 (22.06.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (23.06.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
Т465626091/1997/1

    Тема: на допомогу вчителю зарубіжної літератури [Текст] : громадський науково-методичний журнал / Українська асоціація викладачів зарубіжної літератури.
   № 1/2 : Технэ майевтике : теория и практика анализа литературного произведения / Е. Волощук, Б. Бегун. - Житомир : [б. в.], 1997. - 248 с.
    Зміст:
Литературовеление - в школу! (Введение в "Технэ майевтике") . - С .3-14
Кл.слова: літературознавство, єстетическая специфіка, теоретико-методологічні проблеми
Проблемы методики преподавания зарубежной литературы = Старые стереотипы урока литературы. - С .15-26
Кл.слова: Лжекомпаративний анализ, Стереотипи дитячого сприйняття тексту, гиперморалізм
Цели и задачи литературного образования школьников. Формирование целостного подхода к тексту . - С .26-28
Кл.слова: освіта школярів, цілісний підхід до тексту, принципи роботи з шкільною аудиторією
Основные этапы работы над художественным произведением в школе . - С .28-68
Кл.слова: підготовка до сприйняття тексту, идентифікация текста, аналіз тексту
Анализ художественной реальности в школе = Образ человека. - С .69-72
Кл.слова: образ людини, аналіз портрета героя, внутрішній світ героя
Образы природы и вещей . - С .72-74
Кл.слова: образ природи, гармонія людини, зарубіжна література
Образ автора . - С .74-76
Кл.слова: образ автора, зарубіжна література
Сюжет, фабула, композиционный ритм . - С .76-80
Кл.слова: композиційний ритм, фабула, сюжет
Художественное время и художественное пространство . - С .81-85
Кл.слова: художній час, простір, зарубіжна література
Образ человека. Анализ текста Ставка на чудо (Образ Германна в "Пиковой даме" А. С. Пушкина) . - С .86-94
Кл.слова: образ Германна, Пікова дама, Пушкін О.
План-конспект урока "Ставка на чудо: анализ образа Германна в "Пиковой даме" А. С. Пушкина . - С .95-104
Кл.слова: образ Германа, Пушкін Олександр, Піковая дама, про твір, план-конспект уроку
Вещный мир и природа в романе Ф. М. Достоевского "Преступление и наказание" . - С .105-137
Кл.слова: природа, Преступление и наказание, зарубіжна література
План-конспект уроку "Вещный мир и природа в романе Ф. М. Достоевского "Преступление и наказание" . - С .137-146
Кл.слова: план-конспект уроку, Преступление и наказание, вічний мир та природа
Анализ текста. Образы автора в контексте булгаковской концепции творчества (На метериале романа "Мастер и Маргарита") . - С .146-164
Кл.слова: булгаківська концепція, Мастер і Маргарита, зарубіжна література
План-конспект уроку "Образы автора и концепция творчества в романе М. А. Булгакова "Мастер и Маргарита" . - С .164-175
Кл.слова: образ автора, Мастер і Маргарита, зарубіжна література
Сюжет. Фабула. Композиционный ритм. Анализ текста "Легкое дыхание" И. А. Бунина: преодоление трагедии . - С .175-182
Кл.слова: Легкое дыхание, сюжет, фабула, композиціоний ритм, зарубіжна література
План-конспект уроку "Легкое дыхание" И. А. Бунина:преодоление трагедии. . - С .182-189
Кл.слова: план-конспект уроку, Легкое дыхание, зарубіжна література
Анализ художественного времени и пространства. "Медленный водоворот": особенности пространственно-временной организации стихотворения О. Э. Мандельштама "сестры тяжесть и нежность, одинаковы ваши преметы" . - С .190-211
Кл.слова: кругообіг, синтетичні образи, мандельштамська концепція
План-конспект уроку. "Художественное время и художественное пространство стихотворения О. Э. Мандельштама "Сестры тяжесть и нежность, одинаковы ваши приметы . - С .212-225
Кл.слова: час, простір вірша, зарубіжна література
Основные тенденции литературоведческого анализа . - С .226-229
Кл.слова: соціальнедослідження, структуралістский метод аналізу, рецептивний підхід до тексту
Уровни литературы . - С .229-232
Кл.слова: рівень творця, рівень читача, рівень творіння
Литературное произведение как художественная реальность . - С .232-235
Кл.слова: художня реальність, зарубіжна література
Основные составляющие уровня творения . - С .235-236
Кл.слова: літературний твір, художня система, літературний процес
Контекстуальний аспект художественной реальности . - С .236-245
Кл.слова: сфера автора-творця, соціоісторичний фон, релігіозний контекст
Основные категории анализа художественной реальности . - С .245-248
Кл.слова: образ людини, речей, природи, автора, фабула та сюжет, композиціоний ритм, художній час, простір
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--Навчальні видання

Дод.точки доступу:
Бегун, Б.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
37.014
Д 25


    Дебич, М.
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 41-50 . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Болонський процес вищої освіти

   Болонский процесс высшего образования


Кл.слова (ненормовані):
імплементація -- имплементация -- інтернаціоналізація -- интернационализация -- подвійні/спільні дипломи -- двойные / совместные дипломы -- мобільність -- мобильность -- якість освіти -- качество образования -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Розглянуто досвід ЄС з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Дробышева, Е. А.
    Создание условий для интеграции детей с ограниченными возможностями здоровья в образовательное пространство [Текст] / Е. А. Дробышева // Коррекционная педагогика : теория и практика. - Москва, 2013. - № 4. - С. 42-45

Кл.слова (ненормовані):
СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- соціальна АДАПТАЦІЯ -- ІНТЕГРОВАНЕ навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.
78
Т 14


    Таганов, О. Н.
    Звуковое пространство музыкальных произведений. Особенности психологического восприятия : монография / О. Н. Таганов ; Национальный университет кораблестроения имени адмирала Макарова. - Николаев : НУК, 2017. - 246 с. - ISBN 978-966-321-332-3 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Теорія музики--Музичний простір--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
музичний простір -- психологічний простір -- просторове сприйняття -- маса звука -- форма звука
Дод.точки доступу:
Национальный университет кораблестроения имени адмирала Макарова


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: П225817115/2018/29
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 29 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10
Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка
Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15
Кл.слова: етична культура, професійна етика
Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21
Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля
Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28
Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34
Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність
Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40
Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти
Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45
Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт
Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52
Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація
Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59
Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66
Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності
Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72
Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78
Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог
Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84
Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість
Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90
Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96
Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: К499224528/2018/5
   Журнал

Кибернетика и системный анализ [Текст] : міжнародний науково-теоретичний журнал. - Київ : Інститут кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України, 1995 - . - ISSN 0023-1274. - Виходит раз на два місяця
2018р. № 5
Зміст:
Кузьменко, О. В. Економетричне моделювання впливу релевантних показників гендерної політики на ефективність діяльності банківської системи / О. В. Кузьменко, В. В. Койбійчук. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Норкин, В. И. Модели оптимального распределения ресурсов для защиты обьектов критической инфраструктуры / В. И. Норкин, А. А. Гайворонский, В. А. Заславский. - С.13-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузнецов, Н. Ю. Эвристический алгоритм управления конфликтными нестационарными транспортными потоками / Н. Ю. Кузнецов. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Стоян, Ю. Г. Конфигурационное пространство геометрических обьектов / Ю. Г. Стоян, С. В. Яковлев. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Булавацкий, В. М. Математические модели и задачи дробно-дифференциальной динамики некоторых релаксационных фильтрационных процессов / В. М. Булавацкий. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Шарифов, Ф. А. Нахождение максимального разреза гриди алгоритмом / Ф. А. Шарифов. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Пигнастый, О. М. Задача оптимального управления поточной линией конвейерного типа / О. М. Пигнастый, В. Д. Ходусов. - С.68-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаташвили, А. Д. Оптимальные оценки в задачах экстраполяции фильтрации и интерполяции функционалов от случайных процессов со значениями из гильбертова пространства / А. Д. Шаташвили, И. Ш. Дидманидзе, Т. А. Фомина. - С.79-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Малачівський, П. С. Чебишовське наближення сумою полінома та логарифмічного виразу з ермітовим інтерполюванням / П. С. Малачівський, Я. В. Пізюр, В. А. Андруник. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюта, М. Ф. Бімагічні вершинні розмітки / М. Ф. Семенюта, С. М. Неділько, В. М. Неділько. - С.100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Раппопорт, И. С. Метод разрешающих функций для игровых задач управления с интегральными ограничениями / И. С. Раппопорт. - С.109-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Емец, О. А. Критерий ребра общего многогранника размещений / О. А. Емец, А. О. Емец, И. М. Поляков. - С.128-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Дунаев, Б. Б. Рыночная оценка и учет стоимости производственного капитала / Б. Б. Дунаев, Л. В. Кириленко. - С.139-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Можаровський, В. М. Математична модель обгрунтування оптимального бойового складу збройних сил держави з позицій теорії відверненого збитку та з урахуванням економічних чинників / В. М. Можаровський, С. В. Годзь. - С.150-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Жерновий, Ю. В. Обчислення стаціонарних характеристик одноканальних систем обслуговування з використанням розподілів фазового типу / Ю. В. Жерновий. - С.160-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларин, В. О. Предметно-ориентированный язык strumok для описания акторных систем с общей памятью / В. О. Ларин, О. В. Бантыш, А. В. Галкин. - С.170-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Ревунова, Е. Г. Повышение точности решения дискретных некорректных задач методом случайного проецирования / Е. Г. Ревунова. - С.181-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Стоян, Ю. Г.
    Конфигурационное пространство геометрических обьектов [Текст] / Ю. Г. Стоян, С. В. Яковлев // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 38-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
геометричний об’єм -- конфігураційний простір -- узагальнені змінні -- компонування -- пакування -- покриття
Дод.точки доступу:
Яковлев, С. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Су, С.
    Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая [Електронний ресурс] / С. Су, Ц. Сяоянь. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 22-28 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
бюджет на освіту -- праці Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сяоянь, Ц.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.
   51
   П 88


    Пуанкаре, Анри
    О науке [Текст] / Анри Пуанкаре ; переводчик с французского Л. С. Понтрягина. - Москва : Наука, 1983. - 560 с. - 3.20 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математика--Історія--Монографії

   Фізика--Історія--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
математика -- історія математики -- механіка -- фізика -- наука -- велечини -- числа -- неевклідові геометріі -- геометрія -- пространство -- сили -- оптика -- матерія -- електродинаміка
Анотація: Посвящена рассмотрению путей познания в математике, механике, физике.
Дод.точки доступу:
Понтрягина, Л. С. \переводчик с французского.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.


    Кирилова, О.
    Наукова та науково-популярна журналістика: складнощі дефініції понять і типологізації медіа / О. Кирилова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 141-148, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
наукова журналістика -- науково-популярна журналістика -- науковий медіадискурс
Анотація: Актуальність статті полягає в потребі наукової диференціації двох суміжних категоріи сучасної комунікативістики: «наукова журналістика» (science journalism) та «науковопопулярна журналістика» (popular science journalism). У вітчизняному дискурсі не існує сталого підходу до цього питання, а чинні нормативні документи змушують редакції визначати вид діяльності не за специфікою медіа, а за переліком, наявним, наприклад, у ДСТУ. Об’єктом дослідження стали світові та вітчизняні ресурси, які спеціалізуються на науковій тематиці: Cosmos, Popular Science, Discover, Scientific American, «Куншт», «Спільне», «Світогляд», «Вселенная, пространство, время», Science Ukraine, Alpha Centauri, «Наука и техника», «Краї на знань», «Вічнии мандрівник», «Локальна історія», «Історія. Новии погляд», «Маловідома історія: далеке і близьке». При цьому аналізувалися як діджитальні практики (вебресурси), так і традиціи ні паперові ЗМІ (журнали). Предмет вивчення — особливості дефініції наукової та науково-популярної журналістики і складності типологізації відповідних медіа. Основним методом дослідження став компаративнии аналіз, підкріплении дискурс-аналізом. Метод дав змогу, по-перше, порівняти наявні наукові погляди на категорії «наукова журналістика» та «науково-популярна журналістика» і виокремити головні риси кожної ; по-друге, здійснити аналіз провідних світових ресурсів, які спеціалізуються на науковій журналістиці, та провести паралелі з українськими медіа такого типу. Результатом дослідження є типологічна диференціація сучасних медіа. Основою дослідження стала гіпотеза, що визначальними в плані диференціації медіа як наукових і науково-популярних є характеристика аудиторії та функціональна специфіка ресурсу. Відповідно до неї ті медіа, які орієнтуються на підготовленого користувача, зосереджуються на останніх досягненнях науки й техніки та обмежено використовують онлайнові можливості, майже не вдаючись до прийомів едьютейнменту та саєнстейнменту, ми віднесли до каналів наукової журналістики. Ресурси ж, які об’єднують спрямування на масового користувача, акцент на навчальний складник та орієнтація на популярні навколонаукові теми, що мають пролонговану потенційну актуальність, ми вважаємо науковопопулярними. З урахуванням аудиторного і функціонального факторів у статті до наукової журналістики відносимо проєкти «Куншт», «Спільне», «Світогляд», «Вселенная, пространство, время», Science Ukraine, Alpha Centauri, «Наука и техника», «Краї на знань», а «Вічнии мандрівник», «Локальна історія», «Історія. Новии погляд», «Маловідома історія: далеке і близьке» — до науково-популярної
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.
78.03(081)
Г 37


    Герасимова-Персидская, Н. О.
    Музыка. Время. Пространство / Н. О. Герасимова-Персидская ; редактор И. Г. Тукова. - Киев : Дух і літера, 2012. - 408 с. - ISBN 978-966-378-252-5 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія музики--Збірники

Анотація: Це видання - збірка статей видатного музикознавця, культуролога Н. А. Герасимової-Перської, включає роботи, написані протягом сорока років. Проблематика книги: музика епохи західноєвропейського та українського бароко, історія та теорія партесного стилю, "музика та час", прояв некласичних принципів у європейській музиці від Ars nova до наших днів. Книга буде цікавою як музикантам-професіоналам, мистецтвознавцям, культорологам, філософам, так і всім, хто цікавиться розвитком європейської музичної культури.
Дод.точки доступу:
Тукова, И. Г. \редактор.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)