Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна взаємодія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
159.9(075)
П 86


   
    Психологічні перспективи [Текст] : [зб. наук. пр.]. Спецвипуск / [Волин. держ. ун-т ім. Лесі українці, Ін-т соц. та політ. психології АПН України]. - [Б. м. : б. в.], 2009. - 196 с. - 12.00 грн.
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- маршрутизація -- цінності -- емоційне реагування -- стрес -- порушення ритму серця -- рефлексивні процеси -- складнокоординованість -- професійна ідентичність -- майбутній психолог -- співзалежність -- ідентичність -- професійна взаємодія -- соціально-психологічна допомога -- медіа-культура -- учнівський клас -- гестаційна домінанта -- комунікативний досвід -- педагог -- емоційне вигорання -- заклади освіти -- зміни -- впливи -- казкотерапія -- психокорекція -- психологічна корекція -- арт-терапевтичні техніки
Анотація: У виданні представлено статті з актуальних проблем психології.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
74.00я43
П 24


    Кожушко, Світлана Павлівна.
    Підготовка майбутніх фахівців з комерційної діяльності до професійної взаємодії / С. П. Кожушко // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 50-56
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна взаємодія -- педагогічні умови -- професійна взаємодія
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
Шифр: П131260/2016/1/2
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1/2
Зміст:
Тарасенко, Ганна. Мій настрій сьогодні : Розвиток емоційного інтелекту школярів / Г. Тарасенко. - С.4-10
Кл.слова: емоції, емпатія, властивості емоційного інтелекту
Швидка, Інна. Попереду в нас - 5-й клас : Програма занять з учнями 4-х класів / І. Швидка. - С.11-27
Кл.слова: дезадаптація, адаптація
Тарасенко, Ганна. Комунікативні практики з підлітками / Г. Тарасенко. - С.28-29
Кл.слова: дорослі, підлітки, спілкування
Синьоок, Валентина. Цінності сучасної молоді : Дослідження / В. Синьоок. - С.30-33
Кл.слова: старшокласники, пріоритети, система цінностей
Швидка, Інна. Майстерність професійної взаємодії : Заняття з елементами тренінгу / І. Швидка. - С.34-36
Кл.слова: колектив, професійна взаємодія
Пома, Ольга. Як працювати із задоволенням / О. Пома. - С.37-38
Морміль, Галина. Робота психолога з негативним "Я-образом" : Майстер-клас / Г. Морміль. - С.39-43
Крот, Олена. Знання для життя : Формування соціальної компетентності / О. Крот. - С.44-50
Кл.слова: соціалізація, соціально-особистісні компетенції
Макарчук, Алла. Атестація педагогічних працівників : Психологічний супровід / А. Макарчук. - С.1-43 ( вкладка )
Є примірники у відділах:
Ф2 (16.02.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74.0я43
П 24


    Браткова, О. І.
    Проблема професійної взаємодії майбутнього фахівця крізь призму деонтології / О. І. Браткова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 86-90
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогіка--Деонтологія--Етика

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія -- мораль -- норми -- професійна взаємодія -- професіоналізм -- професія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.


    Швидка, Інна.
    Майстерність професійної взаємодії [Текст] : Заняття з елементами тренінгу / І. Швидка // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 1/2. - С. 34-36

Кл.слова (ненормовані):
колектив -- професійна взаємодія

Є примірники у відділах:
Ф2 (16.02.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Дишко, О. Л.
    Педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг [Електронний ресурс] / О. Л. Дишко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні умови -- професійна взаємодія -- споживачі туристичних послуг -- бакалавр з туризму
Анотація: У статті проаналізовано та розкрито методологічну сутність поняття «педагогічні умови». Визначено та схарактеризовано комплекс педагогічних умов, які сприяють ефективності процесу формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.


    Браткова, О. І.
    Особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів [Електронний ресурс] / О. І. Браткова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 9-18, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.918. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- фахова підготовка -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- професійна взаємодія -- іншомовне спілкування -- фахівець галузі права
Анотація: В результаті аналізу наукових психолого-педагогічних джерел, з’ясовано сутність, завдання, принципи, структуру, форми та методи інтерактивного навчання у вищій школі; розкрито особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів до професійної взаємодії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Наход, С.
    Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз [Електронний ресурс] / С. Наход. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 69-84, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне середовище -- інтегративний підхід -- професійна взаємодія -- спільне навчання -- технологія спільного навчання -- фахівці соціономічних професій -- SWOT-аналіз
Анотація: Стаття присвячена проведенню SWOT-аналізу особливостей професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища. У роботі розглянуто соціально-педагогічний та психологічний напрямок соціономічних професій: психолог, педагог, соціальний педагог, соціальний робітник, тьютор. З’ясовано сильні сторони професійної взаємодії фахівців: можливість спільно ставити цілі і розподіляти функції професійної діяльності, визначати шляхи їх досягнення і планувати цей процес; встановлювати послідовність у роботі; аналізувати результати діагностики індивідуальних особливостей дитини; використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань професійної діяльності, тощо. До слабких сторін віднесено: трансляцію інформації професійною термінологією; здійснення цілісної рефлексії; поділ відповідальності; конкретизацію досягнення метапредметних результатів. Можливості знайдено у: підвищенні ефективності роботи з конкретною дитиною; цілісному уявленні про дитину; спроможності індивідуалізації освітнього процесу з урахуванням результатів діагностики, проєктуванні адаптивної стратегії навчання; наданні дієвої допомоги дитині в подоланні комунікативних, регулятивних, пізнавальних та особистісних труднощів в освітньому процесі, тощо. Загрози встановленню ефективної професійної взаємодії виявилися у: комунікативній неготовності сторін, небажанні працювати у колективі; недостатньому розумінні фахівцями власних функцій у галузі психологопедагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Зроблено висновок, що спільна, особливим чином організована навчальна діяльність майбутніх фахівців соціономічних професій, сприятиме міцному та осмисленому засвоєнню теоретичних знань, набуттю практичних умінь та досвіду професійного спілкування. Встановлено, що реалізація програми спільної підготовки педагогів, психологів, тьюторів, соціальних педагогів, соціальних робітників допоможе створити єдине поле, що поєднає майбутніх фахівців у процесі формування у них інтегративних компетентностей, необхідних для роботи в системі інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)