Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічна готовність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-37 
1.
Шифр: В353859/2012/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 5
Зміст:
Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко. - С.4-8
Кл.слова: ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Гурлєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурлєва. - С.19-29
Кл.слова: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ, ПРИЧИНИ БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Сварковська, Ліна. Граємо у футбол / Л. Сварковська. - С.30-39
Кл.слова: ФУТБОЛ, МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНІКИ ГРИ У ФУТБОЛ, ПРАВИЛА ГРИ У ФУТБОЛ
Сварковська, Ліна. Діагностика рівнч оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська. - С.40-42
Кл.слова: ДІАГНОСТИКА, ГРА У ФУТБОЛ
Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна. - С.43-49
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, ДОШКІЛЬНА ЗРЕЛІСТЬ, ГОТОВНІСТЬ ДО ШКІЛЬНОГО СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ
Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота. - С.50-54
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ, АДАПТАЦІЯ ДО ШКІЛЬНИХ УМОВ, СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Голота, Наталія.
    Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 5. - С. 50-54

Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- адаптація до шкільних умов -- соціальний розвиток

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
159.922.7(075)
М 48


    Мельник, Інна Сергіївна.
    Педагогічна психологія: дошкільний вік : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Мельник ; Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013. - 142 с. - 15.49 грн., 17.00 грн., 15.49 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
виховний вплив -- професійне зростання -- психологічна готовність -- наслідування
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

4.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
159.9:796.01(075.8)
Б 86


    Бочелюк, Віталій Йосипович.
    Психологія спорту : навчальний посібник / В. Й. Бочелюк, О. А. Черепєхіна ; Міністерство освіти і науки України, Запорізький інститут державного та муніципального управління, Гуманітарний університет. - Київ : Центр учбової літератури, 2007. - 224 с. - ISBN 966-364-405-2 : 23.00 грн, 23.00 грн, 20.70 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія спорту--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологія спорту -- психологічна готовність -- критерії оцінки -- специфіка спорту
Анотація: Визначені основні теоретико- методологічні підходи до вивчення проблеми професійної діяльності спортивного практичного психолога.
Дод.точки доступу:
Черепєхіна, О. А.
Міністерство освіти і науки України
Запорізький інститут державного та муніципального управління
Гуманітарний університет


Примірників всього: 61
Фаховий коледж «Універсум» (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (37),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (37),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10)

Знайти схожі

6.
Шифр: Д165052/2014/1
   Газета

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2007 - . - Виходить кожного кварталу. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2014р. № 1
Зміст:
Нагорна, С. Методики визначення готовності дитини до школи / С. Нагорна, І. Храпова. - С.5-115
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ, РОЗВИТОК РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

7.
373.2/.3:005.745(082)
Р 31


   
    Реалізація наступності дошкільної і початкової освіти : всеукраїнська науково-практична конференція, 14-15 травня 2009 р. : збірник матеріалів / Київ. міськ. пед. ун-т імені Б. Д. Грінченка, Ін-т дошк., початкової і мистецької освіти, Ін-т післядипломної пед. освіти, Університетський коледж. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2009. - 182 с. - 40.00 грн., 40.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Початкова освіта--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний вимір -- етичне уявлення -- психологічна готовність -- дошкільники -- молодші школяри
Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка
Інститут дошкільної, початкової і мистецької освіти
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Університетський коледж


Примірників всього: 9
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

8.
74.0я43
П 24


    Добренко, Ірина Анатоліївна.
    Соціально-психологічниі проблеми інновацій / І. А. Добренко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 75-78. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Загальна психологія--Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інноваційний процес -- психологічна готовність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Караман, Станіслав Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.
37.015.3(075.8)
Б 86


    Бочелюк, Віталій Йосипович.
    Педагогічна психологія : навчальний посібник / В. Й. Бочелюк, В. В. Зарицька ; Міністерство освіти і науки України, Запорізський інститут державного та муніципального управління, Гуманітарний університет. - Київ : ЦУЛ, 2006. - 247 с. - 26.10 грн., 30.00 грн., 26.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- корекція -- психологічна готовність
Дод.точки доступу:
Зарицька, В. В.
Міністерство освіти і науки України
Запорізський інститут державного та муніципального управління
Гуманітарний університет


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

10.
376.54+159.928.22
Н 15


   
    Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 1 / Національна академія наук України (Київ), Інститут обдарованої дитини, Інститут психології імені Г. С. Костюка ; редактор І. С. Волощук . - Київ : Інститут обдарованої людини, 2014. - 158 с. - 66.26 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- педагогічні технології -- просвітницька діяльність -- обдарованість -- психологічна готовність
Дод.точки доступу:
Волощук , І. С. \редактор.\
Національна академія наук України (Київ)
Інститут обдарованої дитини
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

11.
74.0я431
П 24


    Козачук, А.
    Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики [Текст] / А. Козачук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 61-63
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогічна практика--Правила техніки безпеки--Персональний комп’ютер

Кл.слова (ненормовані):
техніка безпеки -- педагогічна практика -- психологічна готовність -- теоретична підготовленість
Анотація: Обгрунтовано важливість дотримання правил техніки безпеки у роботі студентів з персональним комп'ютером у процесі підготовки до педагогічної практики. Теоретично вивчено ставлення студентів педагогічного університету до здорового способу життя щодо електромагнітної безпеки організму, з'ясовано причини та наслідки недотримання правил техніки безпеки у самостійній підготовці до проведення уроків у школі.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

12.
373.3.16
К 38


   
    Психолого педагогічні умови організації розвивального середовища в закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ конф., 6-7 трав. 2010 р. / М-во освіти і науки України, Херсонський державний університет. - Херсон : Херсонський державний університет, 2010. - 368 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Організація освіти

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- професійна рефлексія -- педагогічні умови -- психологічна готовність -- пізнавальна активність
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Херсонський державний університет


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

13.
74.00я43
П 24


    Вознюк, Алла Вікторівна.
    Загальний рівень сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками / А. В. Вознюк // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 127-132
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний процес--Управління педагогами

Кл.слова (ненормовані):
когнітивний процес -- особистісна готовність -- психологічна готовність -- освітня організація
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

14.
373.2.062.1(477)
Г 92


    Грядовкіна, Жанна.
    Адаптація малюків і батьків до дитячого садка: досвід Монтессорі-педагогів / Ж. Грядовкіна // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 5. - С. 10–13. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--адаптація малюків--Україна

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- адаптаційний період -- психологічна готовність -- етап сепарації -- аналітичний етап
Анотація: Досвід НВК Монтесорі з поглибленим вивченням англійської мови.

Є примірники у відділах:
Ф2 (09.11.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

15.
159.9.072
П 12


    Павелків, Р. В.
    Психодіагностичний інструментарій в умовах дошкільного закладу : навчальний посібник / Р. В. Павелків, О. П. Цигипало. - Київ : Центр учбової літератури, 2013. - 225 с. - ISBN 978-617-673-217-4 : 154.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вікова психологія--дошкільний вік--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Прикладна психологія--психологічна діагностика


   Дошкільна педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
психічний розвиток -- психологічна готовність -- чомучки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua
Утримувачі документа:
Міністерство освіти і науки України

Дод.точки доступу:
Цигипало, О. П.


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

16.
Шифр: О190803/2017/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 (82)
Зміст:
Прохоренко, Леся. Формування саморегуляції навчальної діяльності школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.7-16
Кл.слова: мотивація, самоконтроль, рефлексія
Трофименко, Людмила. Опанування знань з теми "Префікс" учнями молодших класів із мовленнєвими порушеннями / Л. Трофименко. - С.17-25
Кл.слова: тяжкі порушення мовлення, будова слова, морфологічні знання
Федоренко, Оксана. Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху / О. Федоренко. - С.26-33
Кл.слова: спеціальна освіта, порушення слуху, розвиток слухового сприймання
Наконечна, Лариса. Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та України / Л. Наконечна. - С.34-41
Кл.слова: інклюзивна практика, порівняльна педагогіка, діти з особливими потребами
Савчук, Зоряна. Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект / З. Савчук, Л. Москалюк. - С.42-47
Кл.слова: інклюзивний простір, інноваційна діяльність, психологічна готовність
Баташева, Наталія. Особливості перцептивного та когнітивного компонентів емоційної сфери дошкільників із затримкою психічного розвитку / Н. Баташева. - С.48-55
Кл.слова: емоційна сфера, перцептивний компонент, когнітивний компонент
Бех, Максим. Інноваційні технології організаційних форм навчання в початковій школі / М. Бех. - С.56-69
Кл.слова: класифікація технологій, дидактична гра, технологічні етапи уроку
Єрошова, Марія. Механізми реалізації "the son-rise program" у процесі корекційно-реабілітаційної роботи з аутичними дітьми / М. Єрошова. - С.70-78
Кл.слова: розлади аутистичного спектра, корекційний процес, мотивація
Синьов, Віктор . До історії української дефектології в персоналіях: Рудольф Генріхович Краєвський (з нагоди 120-річчя від дня народження) / В. Синьов, О. Козинець. - С.79-88
Кл.слова: українська дефектологія, сурдопедагогіка, логопедія
Софій, Наталія. Інтегрований супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу / Н. Софій. - С.89-96
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інтегрований супровід, додаткові ресурси
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: І426210053/2017/4
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 4
Зміст:
Гриньова, М. В. Наукова школа " Саморегуляція як основа успішної педагогічної діяльності" / М. В. Гриньова. - С.5-10
Кл.слова: саморегуляція діяльності, навчально-виховна діяльність
Сас, Н. М. Проектування професійного образу випускника магістратури за спеціальністю "Управління навчальним закладом" підготовленого до інноваційноо управління / Н. М. Сас. - С.11-15
Кл.слова: професійні компетентності, інноваційні цінності
Жданова-Неділько, О. Г. Забезпечення навчальної взаємодії викладача і студента в процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін / О. Г. Жданова-Неділько. - С.16-18
Кл.слова: вища школа, навчальна взаємодія
Грицай, Н. Б. Реалізація авторської системи методичної підготовки майбутніх учителів біології в педагогічних університетах / Н. Б. Грицай. - С.19-23
Кл.слова: методична підготовка, методика навчання біології, педагогічний експеремент
Оніпко, В. В. Професійно-педагогічна програма підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до роботи у профільній школі / В. В. Оніпко. - С.24-27
Кл.слова: професійна підготовка
Криворучко, А. В. Особливості освітнього середовища підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів / А. В. Криворучко. - С.28-30
Кл.слова: оцінювання
Білик, Н. І. Перпективи розвитку регіональної освітньої системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. І. Білик. - С.31-36
Кл.слова: моделювання, проективна модель
Корягіна, Н. В. Підготовка вчителя до експерементальних досліджень з природознавства: аналіз взаємодії теорії і практики / Н. В. Корягіна. - С.37-43
Кл.слова: модель підготовки, міжпредметні зв'язки
Калініченко, І. О. Особливості підготовки асистента вчителя інклюзивного класу / І. О. Калініченко. - С.44-46
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання
Агейчева, А. О. Головні аспекти реформування дистанційного навчання та етапи розвитку системи вищої освіти Швеції / А. О. Агейчева. - С.47-50
Кл.слова: вища школа, дистанційне навчання
Сідоров, В. І. Кроскультурна компетентність майбутніх фахівців галузі туризму / В. І. Сідоров ; 51-54
Кл.слова: туризм, кроскультура, культура
Ткаченко, А. В. "Другий Макаренко": життєвий і професійний шлях Віктора Миколайовича Терського / А. В. Ткаченко, Н. В. Бєляєва. - С.55-59. - макаренкознавство
Кл.слова: соратники
Сайко, Н. О. Підготовка соціальних педагогів до профілактики дидактогенії у ЗНЗ / Н. О. Сайко. - С.60-64
Кл.слова: інформаційна готовність, методична готовність, психологічна готовність
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
37.013(477)(082)
Н 34


   
    Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова [Текст]. Перші міжнародні драгомановські читання : матеріали до 170-річного ювілею. Вип. 2 / ред.: В. П Андрущенко, А. Т. Авдієвський. - Київ : Вид-во НПУ Ім. М. П. Драгоманова, 2003. - 256[2] с. - 7.50 грн.
    Зміст:
Акусов, А. М. Погляди М. П. Драгоманова на освіту в Україні XIX століття / А. М. Акусов. - С .3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, про нього, освіта в Україні, національна освіта
Безпалько, Ольга. Зміст соціально-педагогічної діяльності в сучасних умовах / О. Безпалько. - С .9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна діяльність, особистісно-орієнтований підхід
Богуш, Алла. Готовність дітей до школи як педагогічна проблема / А. Богуш. - С .14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, готовність, психологічна готовність
Борисова, Зоя. Ідеї національного дитячого садка в педагогічній спадщині Софії Федорівни Русової / З. Борисова. - С .19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Русова Софія, про неї, педагогічга спадщина, дошкільне виховання
Будняк, Т. Г. Стратегія розвитку національної освіти в контексті педагогічних поглядів М. П. Драгоманова / Т. Г. Будняк. - С .24-30
Кл.слова: національна освіта, педагогічні погляди Драгоманова
Гордієнко, Леся. Соціально-педагогічні концепції соціалізації підлітків і молоді Великобританії / Л. Гордієнко. - С .30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна концепція, виховання, симантико-антропологічний підхід
Гордійчук, М. С. Структурування навчального матеріалу - один із способів оптимізації навчального процесу / М. С. Гордійчук, Т. Ю. Князева, Г. Д. Панченко. - С .35-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структура навчання, навчальний процес
Долинська, Л. В. Психологічні аспекти драгоманівської концепції розвитку / Л. В. Долинська. - С .40-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психологія, драгоманівська концепція, еволюціоністська концепція
Дубрівна, Г. М. Ідея народності освіти в поглядах Михайла Драгоманова / Г. М. Дубрівна. - С .43-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, творча спадщина, освіта
Жадько, Катерина. Просвітницька діяльність Михайла Драгоманова / К. Жадько. - С .46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, про нього, просвітницька діяльність
Капська, Алла. Концептуальний підхід до соціальної педагогічної реабілітації дітей з обмежиними функціональними можливостями / А. Капська. - С .50-54
Кл.слова: діти з обмежиними особливостями, реабілітація
Карпенко, Олена. Гуманістична спрямованість студента у контексті професійної підготовки / О. Карпенко, М. Опольська. - С .55-59
Кл.слова: гуманізація, вища освіта, студент
Кот, Микола. Актуальні проблеми виховання дітей, які портребують особливої домоги в сучасних умовах / М. Кот. - С .60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з обмежиними можливостями, спеціальна освіта, реабілітація дітей-інвалідів
Кот, Наталія. Екологічні технології - новий напрямок дошкільної педагогіки / Н. Кот. - С .66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологічні технології, дошкільна педагогіка
Кравчук, Микола. Дві педагогічні школи імені М. П. Драгоманова: Київ-Прага / М. Кравчук. - С .71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Віра. Урахування індивідуальних відмінностей дитини дошкільного віку у навчально-виховній роботі сучасних освітніх закладів / В. Кузьменко. - С .76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільний вік, самосвідомість, індивідуальний підхід
Куклік, О. В. До проблеми організації навчального процесу у коледжі в умовах ступеневої підготовки фахівців / О. В. Куклік. - С .82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціально-економічний розвиток, вища освіта, навчальний процес в коледжі
Левінець, Наталія. Народні традиції у фізичному вихованні дошкільників в Україні та їх освітнє виховне значення / Н. Левінець. - С .88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фізична підготовка, дошкільне виховання, навчально-виховний процес
Макаренко, О. П. Драгоманов і дошкілля / О. П. Макаренко, Я. К. Макаренко, Л. П. Матвієнко. - С .93-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвієнко, Л. П. Експериментальна організація освітньо-виховної діяльності вищого навчального закладу у сільській місцевості / Л. П. Матвієнко
Кл.слова: сільська місцевість, соціалене середовище, освітнє виховання
Невмержицький, О. А. Емоційний фактор в контексті виховної технології В. О. Сухомлинського / О. А. Невмержицький. - С .103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Сухомлинський, педагогічна спадщина, інтелектуальні емоції
Онкович, Г. В. Культурологічна аура як педагогічна спадщина М. П. Драгоманова / Г. В. Онкович. - С .110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов, педагогічна спадщина, лінгвоукраїнознавство
Руденко, Юрій. Вплив політичних ідей М. П. Драгоманова на героїко-патріотичне виховання молоді в Галичині, Буковині і Закарпатті (кінецьXIX-початок XX ст.) / Ю. Руденко. - С .115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, героїко-патріотичне виховання, молодь
Савелюк, Н. М. Драгоманівський ідеал вчителя:сучасна ретроспектива / Н. М. Савелюк. - С .120-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, Драгоманов
Слободянюк, Т. Б. Найдовша дорога до пам’яті - педагогічна спадщина України: погляд сьогодні / Т. Б. Слободянюк. - С .130-134
Кл.слова: історія педагогіки України
Терещенко, Ю. Філософсько-педагогічні пошуки вектора морально-естетичне виховання / Ю. Терещенко. - С .135-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософсько-педагогічні пріорітети, виховання
Черкасов, Олексій Володимирович. Михайло Драгоманов як історик вітчизняної освіти XIX століття / О. В. Черкасов. - С .139-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Драгоманов Михайло, вітчизняна освіта
Шпак, В. І. Вплив сім’ї на формування особистості Михайла Драгоманова / В. І. Шпак. - С .144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, Драгоманов Михайла
Щербань, Микола. Професійно-правова культура та її значення для випускника вищої школи / М. Щербань. - С .148-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-правова культура, правова етика
Давидюк, Л. Лінгвокультурологічний аспект викладання російської мови в середній школі / Л. Давидюк. - С .155-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвокультурологія, фразеологічний фонд мови
Демченко, С. Шляхи і засоби формування професійно-педагогічної компетентності викладачів спеціальних дисциплін вищих технічних закладів освіти / С. Демченко. - С .160-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, освітні системи, інженерна діяльність
Мельник, П. Формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі реклами / П. Мельник. - С .165-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламні тексти, соціокультурна компетентність
Мудрак, В. І. Парадигма "індивідуальне-суспільне" у творчості Михайла Драгоманова / В. І. Мудрак. - С .175-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікітіна, В. В. "Національний космополітизм" М. П. Драгоманова як засада аналізу соціальності XXI століття / В. В. Нікітіна. - С .180-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, В. Завдання економічної освіти України у зв’язку зі зміною моделі трансформаційних перетворень / В. Радченко. - С .185-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економічна освіта
Рудакова, Л. Психологічні передумови навчання розуміння іншомовної соціокультурної інформації при читанні / Л. Рудакова. - С .194-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціокультура
Холодна, Ю. Риторика як навчальна дисципліна у освітніх закладах України / Ю. Холодна. - С .200-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: риторика, філософське осмислення
Шарко, В. Д. Андрагонічний підхід до навчання вчителів в системі післядипломної освіти / В. Д. Шарко. - С .211-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрагонічний підхід, післядипломна освіта
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ФІЛОЛОГІЯ -- МОВОЗНАВСТВО -- ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Дод.точки доступу:
Андрущенко, Віктор \ред.\
Авдієвський, А. Т. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

19.


    Савчук, Зоряна.
    Психологічна готовність учителя до роботи в інклюзивному просторі: теоретичний аспект [Текст] / З. Савчук, Л. Москалюк // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 42-47

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивний простір -- інноваційна діяльність -- психологічна готовність
Дод.точки доступу:
Москалюк, Лілія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Сайко, Н. О.
    Підготовка соціальних педагогів до профілактики дидактогенії у ЗНЗ [Текст] / Н. О. Сайко // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2017. - № 4. - С. 60-64

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна готовність -- методична готовність -- психологічна готовність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

21.
37.091.26ЗНО:159.944
Р 28


    Рашковська, І. В.
    ЗНО та ДПА: як допомогти дитині впоратися зі стресом (рекомендації, тести, тренінги) [Текст] / І. В. Рашковська ; упоряд. Т. Шаповал. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 112 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-45-000-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: ЗНО--ДПА--Середня освіта

Кл.слова (ненормовані):
ЗНО -- ДПА -- психологічна допомога -- подолання стресу -- підготовка вчителя до ЗНО -- батьки учнів -- психологічний супровід -- випускник -- психологічна готовність -- діангостика рівня тривожності -- тривожність -- саморегуляція -- опитувальник Айзенка
Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

22.
373.3.062.1(477)
С 14


    Сайко, Т.
    Адаптація майбутніх першокласників до школи "10 кроків до навчання" : (з досвіду роботи) / Тетяна Сайко, Наталія Березовська // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 34–35. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Адаптація до школи--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
адаптація до школи -- фізична готовність -- психологічна готовність -- емоційний стан -- шкільна адаптація -- мотиваційна готовність -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про фізичну та психологічну готовність молодших школярів до школи.
Дод.точки доступу:
Березовська, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

23.


    Присяжнюк, І.
    Посттравмувальний стресовий розлад : арт-терапевтичні прийоми / І. Присяжнюк // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 19/20. - С. 14-23

Кл.слова (ненормовані):
кризові ситуації -- психологічна готовність -- арт-терапія

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

24.
Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.


    Педорич, А.
    До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти / А. Педорич // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 101-107, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.101107 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- психологічна готовність -- ризики розвитку інклюзії
Анотація: У статті розглянуто окремі питання готовності педагогів до впровадження інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами. Виділено основні показники готовності – професійна готовність та психологічна готовність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

26.
Шифр: В353859/2019/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 1
Зміст:
Білоус, Світлана. Тематичний тиждень у дитячому садку / С. Білоус. - С.4-9
Кл.слова: інформаційно-діагностичний етап, організаійно-підготовчий етап, практичний етап
Ланько, Анжеліка. Тижнева подорож Книголандією / А. Ланько. - С.10-14
Кл.слова: дитяча книга, проект
Половіна, Олена. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15-22
Кл.слова: мистецька діяльність, творчі здібності, музичні здібності
Денисенко, Тетяна. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Т. Денисенко. - С.23-34
Кл.слова: дитяча творчість, творча особистість, колір
Художньо-естетичний розвиток дітей. - С.35-36
Кл.слова: мистецтво, творчі здібності, емпатія
Боровська, Олена. Готовність дитини до НУШ:важливі аспекти / О. Боровська, Н. Стаценко. - С.37-41
Кл.слова: підготовка дитини до школи, фізичний розвиток, психологічна готовність
Поради для батьків майбутніх першокласників. Пам'ятка. - С.42
Сербіна, Наталія. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Н. Сербіна, І. Січкар, М. Молочко. - С.43-47
Кл.слова: готовність дитини до НУШ, методичні заходи, співпраця з батьками
6 правил успішного спілкування з батьками. Пам'ятка. - С.48
Як вибирати книжки для дітей. Інформаційний стенд. - С.49-50
Савінова, Наталія. Система "5S": смисл та правила застосування / Н. Савінова. - С.51-54, порядок в кабінеті, методична робота
Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід падагогів, підбиваємо підсумки роботи. - С.55-56. - атестація педагогів
Кл.слова: атестаційна комісія, дошкільний навчальний заклад
Половіна, Олена. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57-61
Кл.слова: дитячий садок, підготовка до свят
Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62-63. - цікаві події
Тертишна, Наталія. Пробудження дерев. Конспект інтегрованого заняття естетично-художньої активності для дітей середньої групи / Н. Тертишна. - С.64-67
Кл.слова: природа, музика
Шараєвська, Ірина. Стрітення: сценарій фолькльорного свята / І. Шараєвська, Н. Степаненко. - С.68-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.


    Боровська, Олена.
    Готовність дитини до НУШ:важливі аспекти / О. Боровська, Н. Стаценко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2019. - № 1. - С. 37-41

Кл.слова (ненормовані):
підготовка дитини до школи -- фізичний розвиток -- психологічна готовність
Дод.точки доступу:
Стаценко, Наталя


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.
88.41я031
М 71


    Мішкулинець, Олена Олексіївна.
    Психологічні особливості готовності молодших підлітків до профільного навчання : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Мішкулинець ; наук. керівник М. М. Марусинець ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2015. - 273 арк.
ДРНТІ
ББК 88.41я031

Рубрики: Вікова психологія--підлітковий вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання -- професійне самовизначення -- інформаційна компетентність -- психологічна готовність
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б
Дод.точки доступу:
Марусинець, М. М. \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Університет менеджменту освіти НАПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

29.


    Антонюк, Л.
    Упровадження інноваційних технологій в освітній процес / Л. Антонюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 22/24. - С. 88–91. - Бібліогр.: 9 назв.

Рубрики: Вчителі--інноваційна діяльність--психологічна готовність--Україна

Кл.слова (ненормовані):
психологічна підготовка -- педагоги -- вчителі -- психологічна готовність -- інноваційва діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

30.
Шифр: П849665807/2021/3
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2021р. N 3
Зміст:
Терещенко, Людмила. Навчання на радість: як примирити батьківські вимоги та можливості дитини / Л. Терещенко. - С.4-7
Кл.слова: першокласники, фізіологічна адаптація, психологічна адаптація
Шевчук, Валентина. Що розповісти батькам майбутніх першокласників / В. Шевчук. - С.8-12
Кл.слова: морфологічна готовність, психологічна готовність, соціальна готовність
Шевчук, Валентина. Готуємося до школи разом / В. Шевчук. - С.13-15
Кл.слова: компоненти готовності, чинники готовності, тренінгове заняття
Шевчук, Валентина. Три сходинки до школи: поради для батьків майбутніх першокласників / В. Шевчук. - С.16
Мойзріст, Олена. Що варто знати про сенсорну інтеграцію / О. Мойзріст. - С.17-20
Кл.слова: сенсорна дисфункція
Мойзріст, Олена. Типові сенсорні порушення у дитини: чому виникають та що порадити батькам / О. Мойзріст. - С.21-23
Кл.слова: сенсорна інтеграція
Нав’язливі дії дитини: як реагувати й усунути. Буклет. - С.24-25
Остапенко, Юлія. Замість тисячі слів, або Як заспокоїти дитину за допомогою "коробки спокою" / Ю. Остапенко. - С.26-27
Поділова, Олеся. Робота з дітьми, які мають розлади аутичного спектра: діагностичний аспект / О. Поділова. - С.28-30
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)