Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічна підтримка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
159.9(075.8)
Х 98


    Хухлаева, Ольга Владимировна.
    Основы психологического консультирования и психологической коррекции [Текст] : учебное пособие / О. В. Хухлаева. - [7-е изд., стер.]. - Москва : Академия, 2011. - 203 с. - (Высшее профессиональное образование). - ISBN 978-5-7695-8076-5 : 135.04 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічне консультування

   Психологічна корекція--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
психологічне здоров'я -- психологічна підтримка
Анотація: В пособии изложены теоретические и методические основы психологической поддержки людей разных возрастов.

Примірників всього: 8
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)

Знайти схожі

2.
159.922.7
Т 87


    Туріщева, Людмила Василівна.
    Настільна книга шкільного психолога : навчально-методичний посібник для вчителя / Л. В. Туріщева. - Харків : Основа ; Харків : Тріада+, 2008. - 256 с. - ISBN 978-966-495-092-0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Шкільний психолог--Методологія педагогічної психології--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
діагностика розвитку -- молодші школярі -- підлітки -- старші школярі -- психологічна профілактика -- психологічна корекція -- психологічна підтримка -- самовиховання -- консультування -- робота з педагогами -- психологічна школа молодого вчителя -- супроводження
Анотація: У книзі представлені методичні матеріали для шкільного психолога: психологічна корекція, робота з молодими педагогами, робота з батьками, психологічна діагностика, робота з учнями.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: М552267/2016/2
   Журнал

Музичний керівник [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал для дитячого садка та початкової школи/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2010 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Кондратець, Інна. Умови для розвитку музичних здібностей дошкільників / І. Кондратець. - С.4-7
Кл.слова: психологічна мотивація, психологічна підтримка, взаємодія батьків та педагогів
Литвин, Інна. Секрети вдалого свята / І. Литвин. - С.8-13
Кл.слова: дитяче свято, підготовка, проведення
Онішко, Ірина. Музичний LEGОграй / І. Онішко. - С.14-19
Кл.слова: музичні здібності
Сергаєва, Ніна. Танцюйте, "ритмічні" стаканчики / Н. Сергаєва. - С.20-25
Кл.слова: відчуття ритму, музикування, ритмогра
Скуратовська, Ольга. Казка про композитора Гріга, гномів та глиняну жабку / О. Скуратовська. - С.26-29
Кл.слова: біографія композитора, слухання музики, біографічна казка
Вовк, Тетяна. Ляльки для театру кухлів: творчість , утілена в життя / Т. Вовк. - С.30-33
Кл.слова: лялька-кухоль, виготовлення
Мелікова, Катерина. Музична гра-розвага "Стриб-стік" / К. Мелікова. - С.34-36
Кл.слова: образи зайчиків, рухи під музику, фрагмент дозвілля
Гусак, Олена. ПОСУДОляндія, або Вигадники в гостях у Федори / О. Гусак, Т. Брайко. - С.39-48
Кл.слова: сценарії свят, розваги
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Кондратець, Інна.
    Умови для розвитку музичних здібностей дошкільників [Текст] / І. Кондратець // Музичний керівник. - Київ, 2016. - N 2. - С. 4-7

Кл.слова (ненормовані):
психологічна мотивація -- психологічна підтримка -- взаємодія батьків та педагогів

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Федорченко, С. В.
    Морська подорож. Корекційно-розвивальне заняття для учнів 5-х класів / С. В. Федорченко // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 21-23

Кл.слова (ненормовані):
психологічна підтримка -- зняття емоційного напруження -- формування дружніх відносин

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Арсеньєва, Лариса.
    Робота центру психологічної підтримки здобувачів вищої освіти національного університету харчових технологій / Л. Арсеньєва, І. Нікітіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 10. - С. 9-19 . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
особистість здобувача вищої освіти -- психологічна підтримка -- процес адаптації першокурсників -- адаптивність -- чинники дезадаптації -- якість вищої професійної освіти
Дод.точки доступу:
Нікітіна, Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Повний текст / зовнішній ресурс   завантажити: ПОВНИЙ ТЕКСТ 

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
364-787.24-057.36АТО(043.3)
Д 81


    Дуля, Аліна Володимирівна.
    Соціальна підтримка недержавними організаціями сімей учасників антитерористичної операції : дисертація ... доктора філософії : 231 / А. В. Дуля ; науковий керівник Т. Л. Лях ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2023. - 355 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Дисертації

   Соціальна підтримка--Недержавні організації--Сім’ї учасників АТО--Дисертації


Кл.слова (ненормовані):
учасники АТО -- учасники бойових дій -- сім’ї -- сім’ї учасників бойових дій -- соціальна підтримка -- правова підтримка -- психологічна підтримка -- допомога щодо соціальної адаптації
Дод.точки доступу:
Лях, Тетяна Леонідівна \науковий керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.


    Коваленко, Світлана.
    Освіта на віддаленні. Ретроспективний аналіз дисертацій за темою "Дистанційна освіта" [Текст] / С. Коваленко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 12. - С. 33-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- онлайн-освіта -- віддалене навчання -- щадний режим навчання -- дисертаційні дослідження -- пандемія -- воєнний стан -- військова агресія -- психологічна підтримка
Анотація: У статті здійснено бібліометричне дослідження дисертацій українських науковців з метою вивчення стану розвитку педагогічної науки в Україні. Проведено ретроспективний аналіз дисертацій, захищених за темою "Дистанційна освіта" або "Освіта на віддаленні". Наведено статистичні дані щодо захищених вітчизняними вченими-педагогами дисертацій із зазначеної теми в розрізі спеціальностей Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України (АК МОН), галузь "Педагогіка", наукових ступенів і дисертаційної активності організацій-виконавців дисертацій щодо висвітлення досліджуваної теми. Визначено, що географія закладів вищої освіти (ЗВО) країни, які приділяли увагу темі дистанційної освіти, доволі широка. З'ясовано, що останніми роками, насамперед у 2019—2021 рр., українські науковці в дисертаційних працях не досліджували тему віддаленої освіти, що стала найактуальнішим питанням зазначеного періоду, охоплюючи також і 2022 р. з огляду на запровадження карантинних заходів та воєнного стану на території України. Подано рекомендації МОН щодо якісного та водночас щадного режиму проведення віддалених навчальних занять для учнів закладів середньої освіти з метою збереження здоров'я й нормального психологічного стану дітей. Наведено зібраний МОН перелік корисних ресурсів для дорослих і дітей щодо психологічної підтримки, навчання та інформування. Через непередбачуване руйнування російським агресором освітньої інфраструктури та, як наслідок, продовження навчання в дистанційному форматі, обґрунтовано потребу в розробленні нових рекомендаційних матеріалів і навчальних методик на допомогу педагогам для спрощення проведення віддаленого навчання. Доведено, що тема дистанційної освіти потребує подальшого розвитку та вдосконалення. Дослідження здійснювалося під час роботи над науково-допоміжним бібліографічним покажчиком "Дисертації з питань освіти 1991—2021 рр.".

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.
615.851
Н 28


   
    Наративні психотехнології [Текст] / Н. В. Чепелєва, М. Л. Смульсон, О. М. Шиловська ; редактор Н. В. Чепелєва. - Київ : Главник, 2007. - 144 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 978-966-8774-35-5 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психотерапія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наративна психологія -- психологічна підтримка
Анотація: У посібнику запропоновані загальні принципи та техніки наративної психології та психотерапії, які можуть бути використані практичним психологом в роботі з психологічної підтримки клієнтів різного віку.
Дод.точки доступу:
Чепелєва, Н. В.
Смульсон, М. Л.
Шиловська, О. М.
Чепелєва, Н. В. \редактор.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)