Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=результати навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 23
1.
Шифр: Н057263/2015/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 1/2 (42-43) . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва. - С.7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетенція, результати навчання
Гриневич, Лілія Михайлівна. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі / Л. М. Гриневич. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграційні тенденції, освіта, освітня політика
Галицька, Майя Михайлівна. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою) / М. М. Галицька. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, міжкультурна комунікація, мовленнєвий етикет
Диба, Тетяна Григорівна. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття / Т. Г. Диба. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акме, акмеологія, професійна підготовка
Сачук, Юлія Євгеніївна. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність" / Ю. Є. Сачук. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, мінливість, мобілістична філософія
Олексюк, Ольга Миколаївна. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова школа, вища мистецька освіта, парадигма
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс / О. М. Слюсаренко. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: елементно-структурний баланс, елітна вища школа, реформа вищої школи
Пушкар, Олександр Іванович. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів / О. І. Пушкар, О. В. Фомічова. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна поведінка студента, тренінг, формування поведінки студента
Піддячий, Володимир Миколайович. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога / В. М. Піддячий. - С.52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вольова культура, духовна культура, естетична культура
Галян, Олена Іванівна. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема / О. І. Галян. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс, структурно-змістова модель, суб'єкт
Цапро, Галина Юріївна. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою) / Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба. - С.64-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, фільм, мотивація студентів
Лісневська, Аліна Леонідівна. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера) / А. Л. Лісневська. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, професійне мислення, професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна. Особистісна характеристика медичного працівника / Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, медична освіта, медичний працівник
Шиян, Віктор Олександрович. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу / В. О. Шиян. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, зв’язки з громадськістю, рекламна освіта
Пастушенко, Любомир Андрійович. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики / Л. А. Пастушенко. - С.82-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музики, педагогічні технології, професійна компетентність
Караман, Ольга Володимирівна. Формування методичної компетентності студентів-філологів / О. В. Караман. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, методична культура, структура методичної компетентності
Катернюк, Вікторія Вікторівна. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: домашнє читання, навичка читання, розвиток читання
Матвєєва, Катерина Сергіївна. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю / К. С. Матвєєва. - С.96-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи навчання, прийоми навчання, іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко, Вікторія Вікторівна. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей / В. В. Матвєйченко. - С.101-105
Литвин, Лідія Володимирівна. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках / Л. В. Литвин. - С.106-109
Кл.слова: модель дитячого садка, реформа дошкільного виховання, концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко, Ольга Валеріївна. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою) / О. В. Нітенко. - С.109-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна підготовка, фахівці права, іноземна мова
Андрюшина, Олена Владиславівна. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою) / О. В. Андрюшина. - С.114-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні стандарти, моніторинг, якість освіти
Заяць, Людмила Іванівна. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів / Л. І. Заяць. - С.118-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта, реформування вищої освіти, педагогіка Нідерландів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 7-14. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентність -- результати навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
   373.5.016:811.111(075)
   D64


   
    Dive into English : книга для вчителя: 6 клас / В. М. Буренко ; художник: В. І. Анікін, Н. В. Анікіна. - Київ : АДЕФ-Україна, 2006. - 64 с. : ил. - (Київський підручник). - 9.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Англійська мова--Методика викладання--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- календарно-тематичне планування -- позакласна робота -- програма -- результати навчання
Дод.точки доступу:
Буренко, Валентина Миколаївна
Анікін, В. І. \художник.\
Анікіна, Н.В. \художник.\


Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2015/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 4
Зміст:
Прошкін, Володимир Вадимович. Педагогічна система як предмет наукового дослідження / В. В. Прошкін. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукове дослідження, педагогічна система, системний підхід
Братко, Марія Василівна. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект / М. В. Братко. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підхід, методологія, освітнє середовище
Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні / Я. А. Кульбашна. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, медична освіта, фахівці із стоматології
Грищук, Юлія Володимирівна. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти / Ю. В. Грищук. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доступність вищої освіти, ефективність вищої освіти, якість вищої освіти
Завгородня, Євгенія Євгенівна. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості / Є. Є. Завгородня. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, потенціал, творчість
Чернуха, Надія Миколаївна. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент, емоційно-оцінний компонент, когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова, Ганна Анатоліївна. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі / Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість навчання, результати навчання, самооцінка
Матвієнко, Ольга Василівна. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів, інформатизація шкільної освіти, засоби ІКТ
Загородня, Алла Анатоліївна. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади / А. А. Загородня. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, порівняльна педагогіка
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії / О. Ю Лисенко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Велика Британія, медичні школи, післядипломна освіта лікарів
Литвин, Лілія Володимирівна. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кваліфікація, кваліфікаційні галузі навчання, компетенції
Пономаренко, Наталя Григорівна. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини / Н. Г. Пономаренко. - С.60-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акредитація, акредитаційна агенція, експертиза
Горбенко, Галина Василівна. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю / Г. В. Горбенко. - С.64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прикладний балакаврат, бакалавр з реклами, практико-орієнтоване навчання
Проценко, Олена Борисівна. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи / О. Б. Проценко. - С.69-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: саморозвиток, акмелогічний тренінг, викладач вищої школи
Біницька, Катерина Миколаївна. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка" / К. М. Біницька. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: активні методи навчання, навчання, студенти
Волкова, Наталія Іванівна. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін / Н. І. Волкова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, інтерактивні технології, фахова підготовка
Кифенко, Анна Миколаївна. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва / А. М. Кифенко. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна хорова музика, особистість, репертуар
Білоус, Ольга Олегівна. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О. О. Білоус. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
Іслам, Аліна Володимирівна. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження / А. В. Іслам. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна культура, емпіричні методи дослідження, спостереження
Борисенко, Валентина Володимирівна. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи / В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна. - С.95-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, інформаційна компетентність, комп'ютерні технології
Решетілова, Оксана Михайлівна. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців / О. М. Решетілова. - С.99-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи навчання, класифікація вправ, класифікація методів навчання
Малецька, Інна Вячеславівна. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови / І. В. Малецька. - С.104-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діагностика рівня знань, інформаційні платформи, навчання іноземної мови
Диба, Тетяна Григорівна. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть / Т. Г. Диба. - С.108-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фізичне виховання, система фізичноЇ освіти
Петренко, Наталія Валеріївна. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз / Н. В. Петренко. - С.112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, освіта, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Дем'янюк, Юрій.
    Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників / Ю. Дем'янюк, О. Ставицький // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 1. - С. 99-112. - Бібліогр. в кінці ст. 17 назв. . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Підготовка кадрів у ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- організаторська компетентність -- организаторская компетентность -- результати навчання -- майбутні офіцери-прикордонники -- результаты учебы -- будущие офицеры-пограничники
Анотація: Обґрунтовано сутність та структуру організаторської компетентності офіцерів-прикордонників та досліджено методичні аспекти оцінювання її сформованості в умовах професійної підготовки з позиції оцінювання результатів навчання.
Дод.точки доступу:
Ставицький, Олег


Є примірники у відділах:
Ф3 (11.01.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (12.01.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.
37(477)(094)+37.091.27
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Деякі питання нормативного забезпечення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти : наказ ... від 10.01.2017 № 25 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 3. - С. 15–59. - Додаток. - Зміст: Порядок проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти
УДК

Рубрики: Освіта--правові джерела--Україна, 2017 р.

   Зовнішнє незалежне оцінювання--проведення--організація--Україна


Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ МОН України -- загальна середня освіта -- результати навчання -- оцінювання результатів навчання -- проведення ЗНО -- нормативне забезпечення -- порядок проведення ЗНО

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
37.022(477)
А 72


    Антонець, Михайло.
    Дидактичні проблеми загальноосвітньої школи у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / М. Антонець ; Інститут педагогіки, Академія педагогічних наук України. - Київ : Вища школа, 2008. - ISBN 978-966-642-335-4 : 25.40 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
політехнічне навчання -- результати навчання -- оцінювання
Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Савченко, О.
    Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Реформування освіти--початкова освіта--закон "Про освіту"

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти
Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
Шифр: О130320/2018/3
   Журнал

Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання [Текст] : систематичне видання/ М-во освіти і науки України, М-во юстиції України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. - Київ, 2010 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Освітянські новини. - С.3-6
Кл.слова: початкова освіта, кваліфікація вчителів, вступ до магістратури
Динаміка галузевого законодавства. - С.7-13
Кл.слова: Вища освіта України, проект, зовнішнє незалежне оцінювання, підготовка педагогічних працівників
Підвищення кваліфікації вчителів перших класів. - С.14-18
Кл.слова: онлайн-курси для вчителів, освітня програма для вчителів, календар підвищення кваліфікації вчителів
Проекти актів. - С.19-21
Кл.слова: діяльність інклюзивних груп, зовнішнє незалежне оцінювання, Державний бюджет України, 2018 рік
Про затвердження Державного стандарту початкової освіти : Постанова від 21 лютого 2018 року № 87. - С.22-57
Кл.слова: загальна середня освіта, результати навчання, базовий навчальний план
Щодо плати праці у 2018 році : Лист від 30 січня 2018 року № 1/9-64. - С.58-61
Кл.слова: посадові оклади, працівники навчальних закладів, розміри посадових окладів
Щодо деяких організаційних питань з підготовки педагогічних працівників на сайті студії онлайн-освіти EdEra : Лист від 26 лютого 2018 року №1/9-114. - С.62-63
Кл.слова: онлайн-курси для вчителів, підвищення кваліфікації вчителів, вчителі початкової школи
Щодо складання ДПА з української мови у формі ЗНО : Лист від 20 лютого 2018 року №22.1/10-415. - С.64-69
Кл.слова: державна підсумкова атестація, зовнішнє незалежне оцінювання, методичні рекомендації
Вимушені канікули працівників закладів освіти: оплата праці за час простою : Роз’яснення від 2 березня 2018 року. - С.70-71
Кл.слова: призупинення роботи закладів освіти, Кризовий комітет, заробітна праця
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 7-14. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетенція -- результати навчання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

11.


    Полякова, Ганна Анатоліївна.
    Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі / Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 34-39. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
якість навчання -- результати навчання -- самооцінка
Дод.точки доступу:
Ачкасова, Світлана Анатоліївна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

12.


    Кабінет Міністрів України.
    Про затвердження Державного стандарту початкової освіти [Текст] : Постанова від 21 лютого 2018 року № 87 / Кабінет Міністрів України // Освіта в Україні. Нормативно-правове регулювання. - Київ, 2018. - № 3. - С. 22-57

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта -- результати навчання -- базовий навчальний план

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
Шифр: М021125/2019/1
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 1
Зміст:
Гришина, Інна. Сила слова / І. Гришина. - С.2-3
Кл.слова: результати анкетування, місія освітян, помічник вчителя
Офіційний звіт про проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі пвної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступити до вищих навчальних закладів України в 2018 році. - С.4-20
Кл.слова: офіційний звіт, зовнішнє незалежне оцінювання, результати навчання
Репета, В. К. Прямокутний трикутник, вписане та зовнівписане кола: від А до ... / В. К. Репета. - С.20-26
Кл.слова: прямокутний трикутник, вписане коло, зовнівписане коло
Ушаков, Р. П. Тригонометричні тотожності певного типу / Р. П. Ушаков. - С.27-33
Кл.слова: тригонометричні тотожності, числа Фібоначчі, відношення золотого перерізу
Минка, Г. В. Формули скороченого множення : (узагальнення і систематизація). Компетентнісно зорієнтований урок алгебри в 7 класі / Г. В. Минка. - С.33-37
Кл.слова: формула скороченого множення, урок математики, 7 клас
Василенко О., Олександр. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / Олександр Василенко О. - С.38-39
Кл.слова: геомеричні властивості, фуксові функції, нескінченний добуток мір
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Бондар, Алла.
    Як оцінювати результати навчання в закладі освіти / А. Бондар // Заступник директора школи : спеціалізований журнал. - 2019. - № 1. - С. 23-29

Кл.слова (ненормовані):
стандарти оцінювання -- результати навчання -- рекомендації -- критерії самооцінювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


   
    Офіційний звіт про проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі пвної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступити до вищих навчальних закладів України в 2018 році // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 1. - С. 4-20

Рубрики: Математика--методика викладання--зовгішнє незалежне оцінювання

Кл.слова (ненормовані):
офіційний звіт -- зовнішнє незалежне оцінювання -- результати навчання -- математичні факти -- розв"язання завдань

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
   811.111(075.3)
   D64


    Буренко, В. М.
    Dive into English [Текст] : методичні рекомендації до підручника з англійської мови для 7 класу / В. М. Буренко, В. В. Сливкіна. - Київ : АДЕФ-Україна, 2006. - 80 с. - (Київський підручник). - ISBN 978-966-329-112-3 : 23.82 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--англійська мова--методика викладання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- календарно-тематичне планування -- позакласна робота -- програма -- результати навчання
Дод.точки доступу:
Сливкіна, В. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

17.
378.014.25
Р 28


    Рашкевич, Ю. М.
    Болонський процес та нова парадигма вищої освіти : монографія / Ю. М. Рашкевич ; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 168 с. - ISBN 978-617-607-628-5 : 45.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Болонський процес--Вища освіта--Парадигма вищої освіти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітні реформи -- educational reforms -- компетентності -- competence -- результати навчання -- learning outcomes -- профіль програми -- program profile -- компетентнісний підхід -- стандартизація освітніх програм -- ліцензування -- licensing -- акредитація -- accreditation -- організація проведення реформ
Анотація: Висвітлені основні аспекти нової парадигми Європейського простору вищої освіти - студентоцентрованого навчання. Описано сучасну методологію побудови освітньої програми. Проаналізовано процес імплементації Болонського процесу в Україні.
Дод.точки доступу:
Національний університет "Львівська політехніка"


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

18.


    Бахрушин, В. Є.
    Стандартизація вимог до вищої освіти, як інструмент забезпечення якості вищої освіти: рівні вищої освіти та предметні області / В. Є. Бахрушин // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2020. - Вып. 2. - С. 50-66. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- рівень освіти -- спеціальність -- предметна область -- рамка квіліфікацій -- стандарт освіти -- компетентності -- результати навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Ковтунець, В. В.
    Вимоги ринку праці України до освіченості працівників / В. В. Ковтунець, С. Л. Лондар, С. В. Мельник // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 4. - С. 5-20. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- освітня кваліфікація -- ринок праці -- результати навчання -- знання -- уміння -- навички -- особисті риси -- початкова освіта -- середня освіта -- вища освіта
Дод.точки доступу:
Лондар, С. Л.
Мельник, С. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Бахрушин, В. Є.
    Проблеми розроблення стандартів третього рівня вищої освіти / В. Є. Бахрушин // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 4. - С. 46-59. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
стандарт вищої освіти -- доктор філософії -- обсяг освітньої програми -- предметна область -- компетентності -- результати навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

21.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 1. - 2019. - 719 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Кремень, Василь. Освіта як запорука миру: шлях до людини / В. Кремень. - С .13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інновації, інтеграція, людський розвиток
Śliwerski, Bogusław. Egzemplifikacje edukacji w dobie kultury śmierci / B. Śliwerski. - С .22-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, виховання, тероризм
Андрущенко, Віктор. Цивілізаційна цінність миру в освітньому контексті / В. Андрущенко. - С .37-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людство, цивілізація, збережиння миру
Максименко, Сергій. Гуманістичний потенціал генетичної психології в побудові мирного освітнього простору навчання і розвитку особистості / С. Максименко. - С .51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, генетична психологія, внутрішній світ особистості
Szlosek, Franciszek. Cywilizacyjny i kulturowy wymiar wychowania dla pokoju / F. Szlosek. - С .64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: виховання, культура миру, колективний переказ
Саух, Петро. Філософія толерантності: урок освіті для миру / П. Саух, І. Саух. - С .70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нетерпимість, політика рівного визначення, концепт рівної гідності
Solak, Adam. Wolność w życiu indywidualnym i społecznym. Inspiracje na podstawie veritatis splendor / A. Solak. - С .83-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: людина, суспільство, відповідальність
Матвієнко, Ольга. Освіта для миру / О. Матвієнко. - С .92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, толерантність, гібридна війна
Ващенко, Костянтин. Законодавче регулювання професійного навчання державних службовців у сучасній Україні / К. Ващенко. - С .100-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державний службовець, професійна підготовка, управлінська діяльність
Засенко, В'ячеслав. Інклюзія: філософія освіти для миру / В. Засенко, Л. Прохоренко. - С .109-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми проблемами, інклюзивне навчання, компетентнісний підхід
Коцур, Віктор. Інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - запорука миру і соціального прогресу в Україні / В. Коцур. - С .121-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація, ародисіоналізація, академічний обмін
Przybylska, Ewa. Rożnorodność kulturowa. Impulsy pedagogiczne i antropologiczne dla praktyki edukacyjnej / E. Przybylska. - С .128-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культурне розмаїття, мультикультурне суспільство, міжкультурна освіта
Сисоєва, Світлана. Педагогіка та освітологія: міждисциплінарність як критерії розмежування / С. Сисоєва. - С .142-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дисциплінарні дослідження, освітологія, цілісність
Jankowska, Dorota. Dialogue importance in the process of academic education and understanding of future pedagogues - changes (2006-2016) / D. Jankowska. - С .152-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розуміння діалогу, освітній діалог, маркетинг
Топузов, Олег. Компетентнісна спрямованість змісту шкільної природничої освіти як умова успішної соціалізації особистості / О. Топузов, М. Головко. - С .167-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, базова середня освіта, природничі предмети
Ляшенко, Олександр. Оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування / О. Ляшенко. - С .178-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результати навчання, навчальні досягнення учнів, адаптивне тестування
Гужвій, Андрій. Трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень / А. Гужвій, С. Гайко, М. Попова. - С .190-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія, інформаційні ресурси, трансдисциплінарність
Groenwald, Maria. Kształcenie dla pokoju w świetle paradygmatow dydaktyczych / M. Groenwald. - С .201-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дидактичні парадигми, теорія і практика виховання для миру
Гордієнко, Валентина. Освіта для миру крізь призму викладання шкільного курсу української літератури / В. Гордієнко. - С .213-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: літературна освіта, українська освіта, національна самоідентифікація
Чернов, Борис. Розвиток загальної дидактики і "дидактики географії" в Польщі / Б. Чернов, К. Ковальська, Л. Воловик. - С .226-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видатні дидакти Польщі, традиційні методи, методи проблемного навчання
Степаненко, Микола. Гуманістичні засади педагогіки в контексті освіти для миру / М. Степаненко. - С .240-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманістично зорієнтована педагогіка, гуманістичні цінності, міжособистісні взаємини
Janicka-Panek, Teresa. Wychowanie dla pokoju cel i zadanie we wspołczesnej edukacji wczesnoszkolnej / T. Janicka-Panek. - С .251-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотична освіта, європейська освіта, цілі патріотичного виховання
Помиткін, Едуард. Миротворча роль освіти у XXI столітті / Е. Помиткін, Л. Помиткіна. - С .264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: результативність освіти, духовний розвиток особистості, толерантне спілкування
Kopsztejn, Maria. Rozwoj oświaty dla pokoju na zasadach humanistycznej pedagogiki / M. Kopsztejn. - С .274-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, культура, особистість
Васянович, Григорій. Гуманітарна освіта для миру: екзистенційно-герменевтичний контекст / Г. Васянович, А. Щеглов. - С .283-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманітарна освіта, філософсько-педагогічний екзистенціалізм, філософсько-педагогічна герменевтика
Дічек, Наталія. Гуманізація освітньої шкільної політики в Україні / Н. Дічек. - С .293-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна освітня політика, гуманізація, національна школа
Регейло, Ірина. Професійний розвиток академічного персоналу в університетах Великої Британії: ціннісні компоненти стандартів / І. Регейло. - С .307-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічний персонал, академічні цінності, стандарти професійного розвитку
Skotna, Nadia. Specifics of child education in german pedagogy and its implementation possibilities to the modern pedagogical theory and practice of Ukraine / N. Skotna, M. Klym. - С .325-335. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дитина, німецька педагогіка, педагогічна парадигма
Kotun, Kyryl. Features of lifelong guidance and counselling in the educational system of finland / K. Kotun. - С .336-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: консультанти-наставники, освіта дорослих, службовці забезпечення соціального добробуту
Кучай, Олександр. Творче використання прогресивних ідей зарубіжного досвіду в педагогічній освіті України / О. Кучай, Т. Кучай. - С .351-363. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підготовка вчителя, освіта, виховання
Губань, Радим. Миробудівництво як концепт наукової освіти / Р. Губань. - С .365-376. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, освіта, толерантність
Лісничий, Василь. Роль громадянської освіти в демократичних перетвореннях та консолідації суспільства (досвід Польщі й України) / В. Лісничий, В. Дунець. - С .377-389. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, політична освіта, громадянське суспільство
Slipuhina, Iryna. Realizacja edukacji specjalizowanej o skierowaniu naukowym w działalności stem-laboratorium "MANLab" / I. Slipuhina, N. Polihun, M. Halczenko. - С .390-403. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: спеціалізована освіта наукового спрямування, цифрова дидактика, навчальна експедиція
Мельник, Марина. Теоретико-методологічні засади діагностики обдарованості: здобутки і перспективи / М. Мельник. - С .404-414. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: обдарованість, інтелектуальна обдарованість, естетична обдарованість
Міленіна, Мілєна. Антропологія інтелекту як біологічне підґрунтя освіти для миру / М. Міленіна. - С .417-429. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагоічна антропологія, біопсихоаналіз, культурна еволюція
Хоменко, Гліб. Проектний підхід у науковій освіті: від теорії до практики сталого розвитку / Г. Хоменко. - С .441-452. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, проектний підхід, фасилітатор
Свириденко, Денис. Кафедра юнеско з наукової освіти: нові можливості для української освіти у контексті сталого розвитку / Д. Свириденко. - С .453-464. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова освіта, педагогічна освіта, модернізація вищої освіти
Вовк, Мирослава. Рідномовна освіта як чинник збереження миру / М. Вовк. - С .486-500. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рідномовна освіта, багатомовна освіта, полікультурність
Грищенко, Іван. Наукові проблеми економіки освіти в Україні: тенденції та досвід / І. Грищенко, Т. Власюк. - С .546-556. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, економічна діяльність, економічна освіта
Філіпчук, Георгій. Гуманістична місія освіти: особистісний, національний і загальнолюдський виміри / Г. Філіпчук. - С .588-606. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, цінності, демографічна політика
Бех, Іван. Патріотичне і громадянське виховання у власних межах / І. Бех. - С .607-618. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відповідальне ставлення до народу, громадянське виховання, соціально-моральне виховання
Нежива, Ольга. Національна ідея як підґрунтя української освіти / О. Нежива. - С .629-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, національна ідея, суспільство
Коцур, Леся. Патріотичне виховання в сучасному світі: концепції та підходи / Л. Коцур. - С .643-660. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: патріотизм, громадянська освіта, космополітичний патріотизм
Кушерець, Василь. Освіта для миру в умовах війни на Сході України / В. Кушерець. - С .661-671. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітництво, інформаційні конфесійні війни, сучасні форми освіти і просвітництва
Гюлерче, Хакан. Національно-патріотичне виховання молоді як основа громадянського суспільства / Х. Гюлерче, В. Дудар, О. Ковтун. - С .672-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національно-патріотичне виховання, громадянське суспільство, патріотизм
Дяченко, Людмила. Соціально-емоційне навчання як умова попередження насильства серед підлітків / Л. Дяченко. - С .685-698. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: емоційний інтелект, булінг, освітня програма позитивного розвитку
Лоха, В’ячеслав. Освітній процес і дозвілля студентів та учнів Переясловського колегіуму / В. Лоха, А. Лоха. - С .699-713. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти, вихованці, навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

22.
378.046(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації для розроблення профілів ступеневих програм, включаючи програмні компетентності та програмні результати навчання [Текст] : переклад з англійської / Британська Рада в Україні, TUNING Association ; перекладач Ю. М. Рашкевич. - Київ : ТОВ Поліграф плюс, 2016. - 80 с. - ISBN 978-966-8977-71-8 : 10.00 грн.
Переклад українською мовою здійснено в рамках роекту Європейського Союзу "Національний Еразмус+ офіс в Україні", що реалізується ГО "Інститут лідерства, інновацій та розвитку" за кошти ЄС
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Ступені освіти--Навчальні програми--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- програмні компетентності -- результати навчання -- профіль програми -- проектування овітніх програм
Анотація: Методичні рекомендації розроблені в рамках Європейського проекту CoRe-2 групою провідних європейських фахівців під керівництвом Агенції з міжнародної співпраці у сфері вищої освіти (Нідерланди) і Національного центру академічного визнання та інформації Великої Британії для практичної допомоги розробникам освітніх програм, акредитаційним агенціям, працедавцям та іншим зацікавленим особам.
Дод.точки доступу:
Рашкевич, Ю. М. \перекладач.\
Британська Рада в Україні
TUNING Association


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

23.


    Сисоєва, С. О.
    Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 261-269. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентність -- компетенції -- компетенція -- результати навчання
Анотація: У статті порушується проблема формування наукового тезаурусу компетентнісно зорієнтованої вищої освіти. Проаналізовано основні поняття, включені до нового Закону про вищу освіту Украіни (2014 р.). Показано, що гармонізація ступеневих моделей підготовки фахівців на національному рівні з вимогами європейського простору вищої освіти, вироблення загального розуміння змісту кваліфікацій на рівні бакалавра та магістра у термінології результатів навчання актуалізували в Україні дослідження, метою яких була розробка різних моделей компетентностей; підкреслено, що важливого значення у таких дослідженнях та нормативних документах має адекватне тлумачення змісту понять, що вводяться відповідно до змісту усталених понять вітчизняного простору педагогічної науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)