Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система оцінювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
37.046
К 43


    Киричков, Ю. В.
    Неперервна ступенева освіта. Управління оцінювання знань : монографія / Ю. В. Киричков ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут". - Київ : Політехніка, 2001. - 176 с. - ISBN 966-622-064-4 : 10.00 грн., 1.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--управління навчальним закладом--Україна

Кл.слова (ненормовані):
система оцінювання -- довузівська освіта -- місія -- моніторинг
Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

2.


    Фідкевич, О.
    Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 12–14. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Оцінювання знань--формувальне оцінювання--якість навчання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- якість навчання -- система оцінювання -- підсумкове оцінювання -- успішна діяльність школярів -- самооцінювання -- оціночна практика -- культура взаємооцінювання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ефективне впровадження формувального оцінювання в початковій школі.
Дод.точки доступу:
Бакуліна, Н.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Подольчак, Н. Ю.
    Удосконалення системи оцінювання ефективності роботи державних службовців України категорії Б та В як один із факторів підвищення професійного та особистісного розвитку [Текст] / Н. Ю. Подольчак, М. К. Хім, Н. В. Цигилик // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 117-128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2310-2837

Кл.слова (ненормовані):
ефективність роботи -- оцінювання ефективності у державній службі -- державний службовець -- критерії оцінювання -- система оцінювання -- професійний і особистісний розвиток
Дод.точки доступу:
Хім, М. К.
Цигилик, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Ващенко, Л.
    Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу [Електронний ресурс] / Л. Ващенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 55-63, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
самооцінювання -- система оцінювання -- результати навчальної діяльності -- зворотній зв’язок
Анотація: У статті розглянуто питання, пов’язані з необхідністю модернізації чинної системи оцінювання навчальних досягнень учнів базової та старшої профільної школи, що зумовлено переходом на навчання за новими державними освітніми стандартами. Подано результати дослідження поглядів вчителів та учнів на чинну систему оцінювання, на її роль в індивідуальному підході до особистості учня в процесі навчання. Здобуті результати свідчать про розуміння учасниками навчального процесу недоліків чинної системи оцінювання та необхідність розроблення такого підходу до оцінювання навчальних досягнень, який дозволив би ліквідувати існуючі протиріччя. Виокремлені в статті проблеми чинної системи оцінювання можна вирішити шляхом імплементації сучасної світової практики запровадження так званого формувального оцінювання у вітчизняне освітнє середовище, яке забезпечить відстеження індивідуального поступу школярів у процесі навчання для своєчасної корекції, активного залученням учнів до процесу оцінювання власної діяльності. Звертає увагу розуміння учнями того, що об’єктивність оцінювання, самооцінювання навчальної діяльності, діалогічність зворотного зв’язку мають стати інструментами сучасної освіти. Результати опитування школярів свідчать про різницю в поглядах на оцінювання в залежності від їх вікових особливостей. На підставі порівняння результатів опитування учасників навчального процесу показано схожість їх поглядів на проблеми діючої системи оцінювання. Ця стаття є продовженням наукових пошуків шляхів удосконалення системи контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
   378:373.3
   П 56


    Пономарьова, Г. Ф.
    Теоретико-методичні засади оцінювання професійної компетентності майбутніх учителів : монографія / Г. Ф. Пономарьова, А. А. Харківська, Т. В. Отрошко ; Харківський гуманітарно-педагогічний інститут. - Харків : ХГПІ, 2010. - 180 с. : табл., схеми. - Бібліогр.: с. 145-161. - ISBN 978-966-659-175-6 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів --Компетентність вчителів--Оцінювання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність -- система оцінювання -- аналіз якості освіти -- навчальні досягнення
Анотація: Наукове видання допоможе у створенні практично-орієнтованої системи профільного навчання, що дозволить випускникові впевнено діяти в умовах сучасного світу та володіти при цьому достатнім рівнем професійної компетентності.
Дод.точки доступу:
Харківська, А. А.
Отрошко, Т. В.
Харківський гуманітарно-педагогічний інститут


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)