Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система управління навчанням<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Tkachenko, Olha.
    Cloud technologies in learning: ontological approach = Хмарні технології у навчанні: онтологічний підхід / O. Tkachenko, K. Tkachenko, O. Tkachenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 17. - С. 112-127, DOI 10.28925/2663-4023.2022.17.112127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
онтологічна модель -- процес навчання -- хмарні технології -- інформаційні технології -- зміст навчання -- навчальна інформаційна система -- система управління навчанням
Анотація: У статті розглянуто онтологічний підхід до створення та використання навчальних інформаційних систем та систем управління навчальним процесом, які функціонують у хмарному середовищі. Запропонований онтологічний підхід дає можливість реалізувати навчальні процеси, підтримуючи спільний доступ як для користувачів (студентів, викладачів, методистів тощо), так і до різних навчальних курсів спільного навчального контенту, що зберігається в хмарі. Результатом використання хмарних технологій та онтологій є можливість внесення необхідних коректив до сукупності цілей і завдань навчального процесу, процесу навчання, курсу, вимог до рівня знань і компетентності студентів. Запропоновано онтологічний підхід до побудови навчальних систем, що працюють у хмарному середовищі. Розроблену онтологічну модель доцільно використовувати при реалізації системи навчання в управлінні процесами навчання у вищих навчальних закладах. Побудована онтологічна модель дає можливість здійснювати постійне вдосконалення процесів навчання, підтримуючи обмін як користувачами (студентами, викладачами, методистами тощо), так і різними навчальними курсами спільного навчального контенту, що зберігається в хмарі. Результатом використання хмарних технологій та онтологій є можливість внесення необхідних коректив до набору цілей і завдань навчального процесу, до навчального процесу, курсу навчання, до вимог до рівня та компетенцій слухачів з боку роботодавців та/або держави. Розроблена онтологічна модель процесів навчання дозволяє, використовуючи хмарні технології, формувати простір змісту навчання. Спільне використання навчального контенту між навчальними системами дозволило не тільки використовувати готові високоякісні навчальні матеріали, розроблені найкращими вчителями, але й скоротило час і ресурси, витрачені на передачу контенту з однієї системи в іншу. Запропонований підхід використовує інтеграцію таких технологій, як: онтологічне моделювання, інтелектуалізація та інформатизація, а також хмарні технології. Використання цих технологій дає можливість прогнозувати виникнення аварійних ситуацій у навчальному процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Tkachenko, Kostiantyn
Tkachenko, Oleksandr


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Яланецький, Валерій Анатолійович.
    Системи управління навчанням на блокчейні / В. А. Яланецький // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 3, N 19. - С. 56-68, DOI 10.28925/2663-4023.2023.19.5668. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
блокчейн -- технологія блокчейн -- система управління навчанням
Анотація: В контексті розвитку світової освітньої сфери із урахуванням сучасних трендів та викликів, в умовах трансформації соціальних послуг та сервісів до цифрових форм, актуальним дослідженням є пошук ідей, концепцій, стартапів, пілотних проєктів та особливостей запровадження технології блокчейн в освіту. Перший блокчейн Bitcoinпроєктувавсяяк надзвичайно безпечна та надійна інформаційна мережа для фінансового сектору, де зберігання та передавання ціннісних активів –основний функціонал. В сфері освіти та навчальних процесів питання інформаційної безпеки стоїть найбільш гостро, позаяк мова йде про надійне зберігання активностей викладачів та студентів. Це питання успішно вирішує технологія блокчейн. Метою роботи є дослідження інженерних блокчейн-рішень, що опубліковані в академічних цитованих виданнях. Задля досягнення цілей роботи були зібрані та проаналізовані найбільш цитовані наукові публікації за останні 5 років. Досліджено роботи в яких висвітлені концептуальні та практичні блокчейн-рішення, що спрямовані на підвищення ефективності, надійності та безпеки в роботі систем управління навчанням (LMS). Новий тип таких блокчейн-систем в наукових роботах називають системами управління навчанням на блокчейні (BLMS). Результати дослідження деяких з найбільш відомих блокчейн-систем, розділено на п'ять наступних груп: сертифікація результатів навчання; акредитація освітніх програм; безпека систем управління навчанням; навчальні та освітні проєкти; управління результатами навчання та винагородами. Публікації відображають ряд вирішених питань щодо сертифікації курсів, випуску цифрових дипломів, електронні портфоліо і репутаційні винагороди. Багато питань залишаються не вирішеними, зокрема, дороговизна та складність технології блокчейн, незворотність дій в блокчейні, відсутність масового сприйняття та комфортного інтерфейсу для користувачів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)