Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системи освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.091.32(075)
К 89


    Кузьмінський, А. І.
    Технологія і техніка шкільного уроку : навчальний посібник / А. І. Кузьмінський, С. В. Омельяненко. - Київ : Знання, 2010. - 335 с. - ISBN 978-966-346-844-0 : 60.00 грн., 40.00 грн., 60.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Технології навчання--Урок--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
організація навчання -- навчально-виховний процес -- системи освіти -- професійна майстерність учителя


Дод.точки доступу:
Омельяненко, С. В.


Примірників всього: 22
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (19),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (19),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.091.3
Д 50


    Дичківська, Ілона Миколаївна.
    Інноваційні педагогічні технології : підручник / І. М. Дичківська. - 2-ге видання, доповнене. - Київ : Академвидав, 2012. - 352 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 345-349. - ISBN 978-617-572-027-1 : 58.00 грн., 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інноваційні технології в навчанні--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація -- системи освіти -- М. Монтессорі -- антропософські школи -- розвивальне навчання -- фізичне виховання

Примірників всього: 51
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (50)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (50)

Знайти схожі

3.


    Зінченко, В. В.
    Інтернаціоналізація системи освіти і реформи менеджменту вищої освіти: німецька модель [Електронний ресурс] / В. В. Зінченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 74-96, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.7496. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- моделі філософії освіти -- інтернаціоналізація освіти -- модель університету -- Болонський процес -- глобалізація освіти
Анотація: Інтернаціоналізація та інтеграція вищої освіти в глобально-міжнародному аспекті порушують багато нових питань перед теорією і практикою. Найважливіші з них – що є загальне і особливе в освіті і науці, які закономірності, форми, методи управління є універсальними, а які діють у діапазоні конкретних умов різних країн, як найкращим чином виконувати функції освіти й науки у міжнародній діяльності, у чому полягають особливості національного стилю в освіті і розвитку університету як інституту освіти, в організаційній поведінці, системах управління, наскільки ці особливості важливі для досягнення бажаних результатів, як іноземцям швидше пристосуватися до національного місцевого середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Zinchenko, V.
    International models, trends and concepts of the philosophy of education in the context of sustainable social development under global institutional transformation conditions = Інтернаціональні моделі, напрями і концепції філософії освіти у контексті стійкого розвитку суспільства в умовах глобальних інституційних трансформацій / V. Zinchenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P72-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
системи освіти -- філософія освіти -- менеджмент освіти -- моделі філософії освіти -- суспільний розвиток -- педагогіка -- вища освіта -- виховання -- демократія -- глобалізація -- інтернаціоналізація -- інтеграція -- трансформації
Анотація: На межі тисячоліть проблема освіти, а особливо вищої, її роль у становленні держави й вплив на життя суспільства набула особливої актуальності й стала предметом дослідження не тільки педагогів, істориків, а й економістів, політологів, психологів, суспільствознавців та, перш за все, - філософів (у зв'язку з чим і з'явилися різноманітні моделі, напрями філософії освіти). Водночас дещо бракує ґрунтовних інтегративних досліджень комплексного освітньо-управлінського і суспільно-історичного, соціально-економічного і державно-політичного досвіду втілення даних філософсько-освітніх парадигм, напрямів, моделей, концепцій реформування/модернізації вищої освіти і науки окремих розвинених країн, розглянутого з урахуванням аналогічних завдань, що стоять перед освітою і наукою в Україні. Практично в кожній розвиненій країні є багатий досвід побудови системи вищої освіти. Результати аналізу цього досвіду можуть сприяти розвитку й збагаченню вітчизняної системи освіти, дають змогу уникнути повторення помилок та можливість розкрити нові підходи до вирішення низки проблем у цій галузі. Ґрунтуючись на цьому, автор ставить питання про необхідність створення стратегії модернізаційних освітніх і наукових реформ, котрі зачіпають проблеми освітньо-наукового інституту соціуму в управлінні науково-освітнім простором (це вже стосується як галузі соціальної складової філософії освіти, так і сфери менеджменту освіти), а також на аналізі в рамках цієї стратегії існуючих моделей, шкіл, напрямів у сучасній філософії освіти
Дод.точки доступу:
Зінченко Віктор


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)