Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціально-психологічне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: П875300957/2016/1
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 1
Зміст:
Нагула, Олена Леонідівна. Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика / О. Л. Нагула. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкорегованість, соціально-психологічне навчання, психолог-практик
Фурман, Вікторія Вікторівна. Формування рефлексивної компетентності майбутнього професіонала в умовах сучасного освітнього простору / В. В. Фурман. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексивна компетентність, когнітивний компонент, операційний компонент
Радчук, Галина Кіндратівна. Темпоральні характеристики осмисленості життя студентів / Г. К. Радчук. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: актуальний смисловий жанр, осмисленність майбутнього, осмисленність минулого
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій / О. А. Столярчук. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кар’єрні орієнтації, кар’єрна спрямованість, фахове навчання
Кайріс, Олена Дмитрівна. Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів вищих навчальних закладів з досвідом шкільного булінгу / О. Д. Кайріс, А. С. Самойленко. - С.26-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: булінг, міжособистісні відносини, мобінг
Клименко, Анастасія Анатоліївна. Раннє навчання як психологічний чинник особистісного розвитку дитини / А. А. Клименко. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зона найближчого розвитку, навчання, особистісний розвиток
Шмаргун, Віталій Миколайович. Проблема психосоматичного в сучасній психології / В. М. Шмаргун. - С.35-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медицина, психологія, психосоматика норми
Тохтамиш, Олександр Михайлович. Порівняльний аналіз характеристик творчого мислення військових та цивільних програмістів / О. М. Тохтамиш, Д. М. Головко. - С.41-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мислення, порівняльний аналіз, програмування
Краєва, Оксана Анатоліївна. Проблема кризи ідентичності в період нормативної кризи підліткового віку / О. А. Краєва. - С.46-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікова підліткова криза, ідентичність, криза ідентичності
Даценко, Тетяна Олександрівна. Дослідження копінг-стратегій у дітей старшого дошкільного віку / Т. О. Даценко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, копінг-стратегії, подолання страхів
Петрунько, Ольга Володимирівна. Соціально-психологічний потенціал педагогічної спільноти / О. В. Петрунько. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна спільнота, спільнототвірні ознаки, соціально-психологічний потенціал
Ліщинська, Олена Альбертівна. Каузальна модель механізмів впливу деструктивного культу на особистість / О. А. Ліщинська. - С.60-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деструктивний культ, особистість, тоталітарний синдром
Рафіков, Олександр Римович. Уявлення студентів про соціальний оптимізм / О. Р. Рафіков. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження уявлення, соціальний оптимізм, студенство
Овчар, Ольга Володимирівна. Психологічна характеристика стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом / О. В. Овчар. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічний статус, локус контроль, мотивація афіліації
Малєєва, Наталія Сергіївна. Комунікативні практики залежних від соціальних мереж користувачів / Н. С. Малєєва. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет, інтернет-залежність, інтернет-практики
Зелінська, Тетяна Миколаївна. Амбівалентність стосунків між літніми батьками та дорослими дітьми / Т. М. Зелінська. - С.79-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автономність, амбівалентність особистості, амбівалентність стосунків
Склярук, Анастасія Володимирівна. Соціокультурні та соціально-психологічні чинники сімейної соціалізації / А. В. Склярук. - С.84-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, сімейна соціалізація, функції сім'ї
Нероба, Марія Віталіївна. Материнська девіація як прояв деструкції особистісної сфери жінки / М. В. Нероба. - С.89-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: девіантне материнство, депривація, дитина
Равлюк, Галина Іванівна. Психосемантичне дослідження соціальних уявлень молоді про сім’ю / Г. І. Равлюк. - С.93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інфантильні шлюбні настановлення, авторитарні шлюбні настановлення, шлюб
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Нагула, Олена Леонідівна.
    Особистісна психокорекція у підготовці майбутнього психолога-практика [Текст] / О. Л. Нагула // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
відкорегованість -- соціально-психологічне навчання -- психолог-практик

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Дроботько, І.
    Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками [Електронний ресурс] / І. Дроботько. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 78-83, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
майбутні психологи -- психокорекція -- тривожні підлітки -- соціально-психологічне навчання -- професійне навчання
Анотація: У статті висвітлено особливості фахової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти, визначено потреби і необхідність займатися особистісною психокорекцією під час професійного навчання, встановлено сутність і зміст психокорекції. Виокремлено основні компоненти професійної готовності майбутніх фахівців до корекційного впливу: теоретичний (знання теоретичних основ і способів корекційної роботи), практичний (володіння корекційними методами і прийомами), особистісна готовність (психологічна пропрацьованість власних проблем у тих сферах, які вони передбачає коригувати у клієнта). Подано критерії відкоригованості особистості: глибинне розуміння власної несвідомої сфери й особистісних характеристик, прийняття життєвих позицій і світу, формування системи гуманних цінностей; узагальнено наслідки невідкоригованості психологів у їх практичній діяльності. Встановлено значення поняття невідкоригованість (обтяженість особистісною проблемою (внутрішньою суперечністю), невирішеність якої спричиняє особистісні деструкції), а також основні відмінності відкоригованої людини. Охарактеризовано труднощі в роботі майбутніх психологів з тривожними підлітками, проведено аналіз особистісних деструкцій су’бєктів соціально- психологічного навчання, методик глибинного пізнання особистості. Обґрунтовано доцільність використання глибинної особистісної психокорекції під час підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками. Розроблено орієнтовну модель підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками, а також визначено умови залучення майбутніх фахівців до особистісної психокорекції, які охоплюють три етапи: організаційно-підготовчий, освітньо-коригувальний, операційно-рефлексійний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.
159.98
Б 81


    Бондаревська, Л. Л.
    Діагностика значущих переживань у роботі психолога-практика (на матеріалі АСПН) [Текст] / Л. Л. Бондаревська. - Київ : Марич, 2011. - 64 с. - (Психологічний інструментарій). - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Практична психологія--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
феномен переживання -- психодинамічна теорія -- значуще переживання -- травмівні переживання -- психічне вигорання -- соціально-психологічне навчання
Анотація: В посібнику розглянуто застосування методу активного соціально-психологічного навчання, який дозволяє виявити та нівелювати вплив минулих значущих переживань суб’єкта на формування деструктивних тенденцій психіки.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)