Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стилістична фігура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Григор’єв, Олександр.
    Стилістична роль риторичних запитань у структурі публіцистичного дискурсу Миколи Хвильового [Текст] / О. Григор'єв // Українська мова і література в школах України : наук.- метод. та літературно-мистецький журн. - 2015. - № 1/2. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ

Рубрики: Літературознавство--Аналіз творчості--Проза--Публіцистика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
комунікативність -- стилістична фігура -- риторичне запитання
Дод.точки доступу:
Хвильовий, Микола Григорович (український прозаїк, поет, публіцист ; 1893-1933) \про нього\

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
Шифр: Д357007/2018/3
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 3
Зміст:
Авраменко, Олександр. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури / О. Авраменко, М. Блажко. - С.2-10
Кл.слова: власне висловлення
Борисенко, Наталія. Навчання як маленька велика пригода : Квести на уроках та в позакласній роботі / Н. Борисенко. - С.11-15. - квест
Кл.слова: карта маршруту, завдання
Рижук, Людмила. Технологічна картка як форма планування навчальної діяльності / Л. Рижук. - С.16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологічна карта, планування навчальної діяльності студентів, ділове мовлення
Бондарнко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Ю. Бондарнко. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: метод самостійної роботи, дидактика, методика літератури
Юдіна, Олена. Викривальна і повчальна спрямованість байок Леоніда Глібова "Муха і бджола" та "Бджола і мухи" / О. Юдіна. - С.25-28
Кл.слова: байка, алегоричний образ, порівняльний аналіз
Олексієнко, Галина. Узагальнення знань із теми "безполучникове складне речення" / Г. Олексієнко. - С.29-31
Кл.слова: безполучникове складне речення, розв’язання тестових завдань, власне висловлення
Карпійчук, Галина. Михайло Новицький у шевченкознавстві 1920-1960-х років / Г. Карпійчук. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шевченкознавство, текстологія, автографи
Бутурлим, Тетяна. Роль позитивного мислення в життєвому сценарії тараса й Ликерії : Урок за драмою Олександра Заборного "Грішниця" / Т. Бутурлим. - С.38-42
Назаренко, Інна. Шевченків світ... що ми про нього знаємо? / І. Назаренко. - С.43-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Черкас, Олександр. Маскулінні домінанти художньої моделі світу у шевченкознавчому космосі / О. Черкас. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маскулінність, родина, художня картина світу
Калита, Оксана. Експресивність наукового стилю. Синтаксичний рівень / О. Калита. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: експресивний синтаксис, нвуковий стьль, стилістична фігура
Томіленко, Людмила. Російсько-українські перекладні словники початку XX ст. як джерело вивчення українських прізвищ / Л. Томіленко. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: загальномовний словник, перекладна лексикографія, лексичне значення слова
"Якщо ти щось любиш, то треба говорити про це найкращою мовою" : Інтерв’ю Катерини Девреди з Богданою Матіяш. - С.58-61
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Калита, Оксана.
    Експресивність наукового стилю. Синтаксичний рівень [Текст] / О. Калита // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ, 2018. - N 3. - С. 50-53. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
експресивний синтаксис -- нвуковий стьль -- стилістична фігура

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Харченко, Олег.
    Американський гумористичний дискурс. Стратегія маніпуляції [Текст] / О. Харченко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 21-25DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.4. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
американський гумористичний дискурс -- стилістична фігура -- троп -- когнітивний патерн -- рефреймінг
Анотація: Здійснене дослідження засвідчує, що комунікативна стратегія маніпуляції широко поширена в американському гумористичному дискурсі. Комунікативна стратегія маніпуляції може бути реалізована через тактику двозначності, тактику неправильної логіки, тактику комічної брехні та тактику стриманості. Це може бути реалізовано за допомогою тактики двозначності та різних типів двозначних комунікативних актів, які використовують такі варіанти подвійного значення: «фінальний каламбур оповідання», «ураган каламбурів», «скритий каламбур», «подвійний натяк», «невинний натяк», «випадкові натяки», «подвійний зміст з уточненням» тощо. Принаймні частково вони базуються на такому когнітивному патерні, як патерн фон Ресторфф (von Restorff) або «неординарність» (Extraordinarity). Сучасність характеризується процесом номінації та стандартизації американської термінології, що застосовується для американської літератури, літературної журналістики та кіно, при цьому вона активно проникає у мультимедійний контент усього світу.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)