Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суб’єктивізм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Фрицюк, Валентина Анатоліївна.
    Рок-культура 1970-80-х років та музичний романтизм ХІХ століття: типологія феноменів [Текст] / В. А. Фрицюк, Н. В. Ліва // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 333-335. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
романтизм -- рок -- культура -- субкультура -- фрустрація -- бард -- суб’єктивізм
Дод.точки доступу:
Ліва, Наталія Валеріївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Сидоріна, Олена.
    Композиційно-стильові особливості повісті Л. Бондаревич-Черненко "За годину до раю" / О. Сидоріна // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 41-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретація -- ідейно-художня цілісність -- публіцистичність -- суб’єктивізм -- архітектоніка -- композиція -- емоційно-вольова сфера

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Майорський, В. В.
    До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства [Електронний ресурс] / В. В. Майорський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 129-140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
«правознавство» -- «профільні класи» -- «суспільно-гуманітарний напрям» -- «оцінювання навчальних досягнень учнів» -- «тестування з обґрунтуванням»
Анотація: Стаття присвячена окремим аспектам оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму з правознавства. Зазначаються основні проблеми в оцінюванні учнів профільних класів – відсутність розроблених критеріїв оцінювання, суб’єктивізм в оцінюванні, недостатній досвід учителів у застосуванні різних форм і процедур оцінювання. Акцентується увага на функціях, цілях, характері й об’єктах оцінювання. Окреслюються підходи до оцінювання, етапи й особливості процедур оцінювання навчальних досягнень старшокласників із правознавства. Описується технологія тестування з обґрунтуванням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Бржевська, Зореслава Михайлівна.
    Критерії моніторингу достовірності інформації в інформаційному просторі / З. М. Бржевська, Н. М. Довженко, Г. І. Гайдур // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 5. - С. 52-60, DOI 10.28925/2663-4023.2019.5.5260. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека держави -- інформаційний простір -- інформаційний вплив -- інформаційний ресурс -- достовірність інформації -- державні інформаційні ресурси -- доступність -- конфіденційність -- цілісність
Анотація: У статті розглянуто критерії достовірності інформації. Визначено термін достовірності інформації. Встановлено, що важливим етапом вибору, розробки методiв i механiзмiв забезпечення достовiрностi інформації є аналіз процесів її обробки. Дано визначення оцінки достовірності інформації, а також встановлено, що складністю оцінки достовірності інформації є оцінка інформації. Для оцінки достовірності інформації пропонуються такі ознаки, як сумнівність викладених фактів, емоційне забарвлення контенту, тональність контенту по відношенню до деякого об’єкту чи події, сенсаційність контенту, прихований зміст контенту. На цих ознаках буде ґрунтуватись моніторинг достовірності інформації в інформаційному просторі, метою якого є звести до мінімуму суб’єктивність експертного оцінювання контенту авторів із погляду їх впливового спрямування стосовно індивідів інформаційного простору. Щоб максимально зменшити цей суб’єктивізм, в основу оцінок пропонуються ключові критерії достовірності інформації, які, на відміну від оцінок, здебільшого цілком вимірювані: критерій балансу інформації, критерій відокремлення фактів від думок, критерій подачі точності та достовірності інформації, критерій повноти інформації. Таким чином, існує необхідність у створенні алгоритму оцінки достовірності інформації в інформаційному просторі, завдяки якому з’являється можливість досліджувати інформаційні ресурси на наявність впливу на них, своєчасно виявляти проблеми інформаційної безпеки, рекомендувати перевірені рішення до використання на критично важливих об’єктах, організовувати і проводити спеціальні навчання на державному рівні і т.п.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Довженко, Надія Михайлівна
Гайдур, Галина Іванівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)