Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=твердження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.
373(73)(091)
Ґ 23


    Ґатто, Джон Тейлор.
    Прихована історія американської освіти : глибоке дослідження в’язниці сучасного шкільного навчання / Д. Т. Ґатто ; перекладач М. Плесак. - Львів : ДІОР-К, 2016. - 412 с. - ISBN 978-966-97576-0-9 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Шкільна освіта--Історія--США--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
американська освіта -- система освіти -- шкільне навчання -- учитель
Анотація: "Прихована історія американської освіти" розповідає про систему шкільного навчання у США від самих її витоків до сьогодення. Автор Джон Тейлор Ґатто надзвичайно ґрунтовно аналізує різні періоди і філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській (а почасти і світовій) історії загалом, адже всі процеси, що відбуваються у суспільстві, є тісно пов’язаними між собою. Він викриває проблеми сучасної освіти і показує, як, коли і чому саме вони виникли. Усі твердження пана Ґатто підкріплені численними фактами як з власного досвіду, так і з досвіду його учнів і колег, а також історичними прикладами.
Дод.точки доступу:
Плесак, М. \перекладач.\


Примірників всього: 6
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

2.
27-236.5
К 71


    Косідовський, Зенон.
    Оповіді євангелістів / Зенон Косідовський. Пер. з пол. - Київ : Політвидав України, 1985. - 262 с. - Ім. покажч.: с. 256-260. - 2.96 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Біблія--Біблійні оповідання--Євангеліє--Християнство

Кл.слова (ненормовані):
виникнення християнства -- історичний Ісус -- історія Нового завіту
Анотація: Книга містить критичний аналіз канонічних текстів Нового завіту, на основі досягнень сучасної історичної науки, лінгвістики, археології спростовує богословські твердження про богодухновенність новозавітних книг.
Дод.точки доступу:
Свєнцицька, І. С. \авт. післям. і прим.\
Родніна, Л. О. \пер.\
Калюжна, В. М. \пер.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

3.


    Мартиненко, Світлана.
    Діагностування особливостей педагогічного спілкування вчителя початкової школи / С. Мартиненко, Н. С. Кипиченко // Початкова школа і сучасність : науково-методичний журнал. - 2017. - № 3. - С. 3-6
ДРНТІ

Рубрики: Початкова школа--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
проблема спілкування -- комунікабельность -- комунікативність -- твердження -- співрозмовник
Дод.точки доступу:
Кипиченко, Наталія Сергіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: У171724920/2017/7
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 7
Зміст:
Осадченко, Інна. Розв’язування педагогічних ситуацій - і наука, і мистецтво / І. Осадченко. - С.3-8
Кл.слова: морально-етичне виховання
Митник, Олександр. З’ясуймо під час спостереження, де хибне, де істинне твердження. Роз'язання логічних задач методом припущення / О. Митник. - С.9-13
Кл.слова: варіативні курси
Степанюк, Катерина. Будь з чого зможем при бажанні створити вироби прегарні. Розвиток конструктивних умінь молодших школярів на уроках трудового навчання / К. Степанюк. - С.14-16
Кл.слова: трудове навчання, державний стандарт
Ягупа, Ірина. Маленькі "зірочки", зате яскраві засяють в нашій школі та державі. Лідерський проект "Клас року" / І. Ягупа. - С.17-21
Кл.слова: управління, методична служба
Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток: колірна перцепція. Способи застосування еталонів кольору в обстеженні об'єктів / І. Барбашова. - С.22-25
Кл.слова: психологічна служба, мистецтво
Чемоніна, Лада. Вивчаймо мову граючи. Використання дидактичних ігор на уроках мови / Л. Чемоніна. - С.26-29
Кл.слова: ігрове навчання, мова, література
Коток, Оксана. Подорож на чарівній кулі. Інтегрований урок-подорож з навчання грамоти, математики та курсу "Я у світі" у 1-му класі / О. Коток. - С.30-33
Кл.слова: інтегрована освіта, ігрове навчання
Добровольська, Людмила. Літературне читання: особистісно орієнтовані інтегровані завдання / Л. Добровольська. - С.34-36
Кл.слова: інтегрована освіта, сучасні освітні технології
Герасимчук, Ірина. Словникові слова: запам’ятовуємо легко, пишемо грамотно. Добірка цікавих завдань для учнів 2-4 класів / І. Герасимчук. - С.37-41
Кл.слова: мова, література
Пинка, Надія. Творчі проекти - засіб виховання соціально активної особистості. Скарбничка ідей для проведення проектів / Н. Пинка. - С.42-44
Кл.слова: проектна діяльність, громадянська освіта
Альперна, Галина. Зберегти тепла багато допоможем мамам й татам. Сценарій свята / Г. Альперна. - С.45-48
Кл.слова: свята і розваги, економічна освіта
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: М180713/2017/7/8
   Журнал

Математика в рідній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ МОН України, Нац. акад. пед. наук. України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 7/8
Зміст:
Бурда, Михайло. Особливості навчання математики за новими програмами / М. Бурда, Д. Васильєва. - С.2-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, математична компетентність, фінансова грамотність
Бурда, Михайло Іванович. Математика 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів / М. І. Бурда, Б. В. Кудренко. - С.10-25
Кл.слова: математика, навчальна програма, 5-9 класи
Музиченко, Світлана. Компетентність як основа професійної самостійності учителя / С. Музиченко. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійність, самовпевненість, учитель, компетентність
Мартищук, Оксана. Взаємно обернуті, взаємно протилежні твердження та співвідношення між ними у шкільному курсі математики / О. Мартищук, І. Литвиненко. - С.32-35
Кл.слова: математичні твердження, математика
Возносименко, Дарія. Валеологічний супровід уроків математики / Д. Возносименко. - С.35-37
Кл.слова: валеосвіта, математика
Рудик, Олександр. Проблеми набуття компетентності щодо опанування теорієї при вивченні аксіом геометрії та їх безпосередніх наслідків / О. Рудик. - С.38-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аксіоми, геометричні фігури, елементи теорії
Бевз, Григорій. Про підміну задач / Г. Бевз. - С.44
Кл.слова: помилка "підміни понять", задача, математика
Коваленко, Оксана. Мандруємо стежинами математики / О. Коваленко. - С.45-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, план-конспект уроку
Кацай, Олександра. Використання Stem-проектів на уроках математики / О. Кацай, К. Рибакова. - С.48-50
Кл.слова: математика, stem-освіта
Всі примірники списані
Знайти схожі

6.
37.064(477)
М 29


    Мартиненко, Світлана.
    Стратегія педагогічного спілкування: сутність та методика діагностування / С. Мартиненко, Н. Кипиченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 16–19. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Педагогічне спілкування--стратегії

Кл.слова (ненормовані):
стратегія спілкування -- діагностична методика -- професійна діяльність -- педагоги -- твердження
Анотація: У статті охарактеризовано основні стратегії спілкування з урахуванням особливостей педагогічної діяльності. Розглянуто адаптовану діагностичну методику, що допоможе педагогам визначити власну стратегію педагогічного спілкування.
Дод.точки доступу:
Кипиченко, Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Митник, Олександр.
    З'ясуймо під час спостереження, де хибне, де істинне твердження. Роз'язання логічних задач методом припущення [Текст] / О. Митник // Учитель початкової школи. - Київ : Світич, 2017. - № 7. - С. 9-13

Кл.слова (ненормовані):
варіативні курси

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: У014460541/2019/1
   Журнал

Управління якістю [Текст] : спеціалізований журнал/ ДП"Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості". - Київ : ТОВ "Тех Медіа Груп", 2018 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 1
Зміст:
Одинець, Інна. Коротко про головне: аналізуємо та враховуємо новації / І. Одинець. - С.4-11
Хоміч, Людмила. Екологічний аудит для управління якістю підприємства: різновиди та принципи, підбір аудитора / Л. Хоміч. - С.12-19
Маліков, Михайло. Делегування повноважень, або Як створити ефективну команду із впровадження системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці / М. Маліков, О. Лисенко. - С.20-31
Годнєв, Євгеній. Гнучкі технології трансформації підприємств на основі стандартів ISO: рекомендації та робочі рішення / Є. Годнєв. - С.32-44
Цопа, Віталій. ISO 13053 для досягнення рівнів якості «Шість сигм»: впровадження успішного зарубіжного досвіду. Частина 2 / В. Цопа. - С.45-55
Хоміч, Людмила. Вихід на ринки «екопродукції» без порушення конкурентного права: застосовування екологічного твердження / Л. Хоміч. - С.56-67
Литвинова, Євгенія. Експорт алкогольної продукції: вибір перспективних ринків / Є. Литвинова. - С.68-73
Пухальська, Наталія. Скільки може коштувати порушення вітчизняного санітарного законодавства? / Н. Пухальська. - С.74-76
Запитання-відповідь. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Хоміч, Людмила.
    Вихід на ринки «екопродукції» без порушення конкурентного права: застосовування екологічного твердження / Л. Хоміч // Управління якістю : спеціалізований журнал. - 2019. - № 1. - С. 56-67

Кл.слова (ненормовані):
екологічне маркування -- екологічний менеджмент -- маркування продукції

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


   
    Тестові завдання з математики у форматі ЗНО "Тригонометрвя" / Т. В. Голуб [и др.] // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 34/35/36. - С. 30-43

Рубрики: Математика--методика викладання--контроль знань

Кл.слова (ненормовані):
математика -- тестові завдання -- тригонометрія -- значення виразу -- хибне твердження -- обчислення -- рівняння
Дод.точки доступу:
Голуб, Т. В.
Колісник, Т. І.
Орел, В. І.
Штонда, Т. М. та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.
   51(075.8)
   Л 38


    Левшин, М. М.
    Математика : навчальний посібник : у 3-х частинах . Ч. 1 / М. М. Левшин ; редактор Є. О. Лодатка ; рецензент: М. І. Бурда, М. В. Працьовитий, О. І. Скафа. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2012. - 264 с. - ISBN 978-966-10-2542-3 : 60.00 грн., 44.00 грн., 122.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Математика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
множини і операції над ними -- відповідності і відношення -- елементи логіки -- математичні твердження -- логічні помилки міркувань -- додатки
Анотація: Посібник підготовлено відповідно до чинних стандартів галузі знань "Педагогічна освіта" напрямку підготовки "Початкова освіта". Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Дод.точки доступу:
Лодатка, Є. О. \редактор.\
Бурда, М. І. \рецензент.\
Працьовитий, М. В. \рецензент.\
Скафа, О. І. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

12.


   
    Розуміння, переживання та інсталяція відповідальності // Директор школи : для керівників навчальних закладів. - 2022. - № 6. - С. 51-68

Кл.слова (ненормовані):
відповідальність -- проектний метод - складання казки чи фантастичної розповіді -- характеристика шкал опитування -- твердження опитування -- діагностика автономних і залежних

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Serhiienko, L.
    Communicative failures in anglophone performative utterances: a study of securities emission texts [Текст] = Комунікативні невдачі в англомовних перформативних висловленнях у текстах емісії цінних паперів / L. Serhiienko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 46-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
невдача -- глава -- перформатив -- констатив -- твердження -- висловлювання -- інвестиція -- недійсний -- проспект -- емісія цінних паперів
Анотація: У статті зосереджено увагу на відмінностях між констативними та перформативними висловлюваннями, виявленими в текстах проспектів емісії цінних паперів. Досліджено різні типи комунікативних невдач перформативних висловлювань у текстах проспекту. Приділяється увага найбільш очевидним причинам, чому комунікативні невдачі можуть бути виявлені в перформативних висловлюваннях у текстах проспектів емісії цінних паперів, проаналізованих у статті. Висвітлено особливості факторів, що зменшують або зводять нанівець відповідальність емітента, досліджено розділи проспектів емісії цінних паперів, де ці фактори очевидні та де їх використання можна логічно пояснити.
Дод.точки доступу:
Сергієнко Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Бойко, В.
    Етно-національні первні культури й художньої літератури / В. Бойко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 2, DOI 10.28925/2311-259x.2018.(1).1.17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
дискурс -- етнос -- нація -- культура -- національна мова -- художня література
Анотація: У статті проаналізовано теорії, котрі або повністю ігнорують національний чинник у культурі, або надають йому тотального значення; заперечується твердження, що постмодернізм через зосередженість на індивідуальній неповторності не сприймає етнічні чи національні засади у творчій діяльності. Акцентовано, що нації, крім культурного, отримують ще й політичний вимір, проте культура відіграє і в національному бутті провідну роль. Це стосується і мистецтва як одного зі складників культури. Авторка наголошує, що зображально-виражальні засоби мови забезпечують мистецтву слова нерозривний зв’язок із національною матеріально-духовною культурою. Особистісний, національний і гуманістичний (загальнолюдський) дискурси культури, мистецтва пов’язані, корелюють між собою. Зв’язок митця, його творчості з національністю, тобто національною культурою є іманентним, але це не означає, що він обов’язково виявляється у прямому називанні прикмет етнічного буття, відтворенні відповідних процесів тощо, тому треба вміти його тонко відчитати, не зруйнувавши структури твору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

15.


    Федорук, O.
    Образ запорожця Кирила Тура у викресленому фрагменті роману П. Куліша "Чорна рада" / O. Федорук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 4. - С. 118-123, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
первіснии текст -- остаточнии текст -- творчии метод Пантелеи мона Куліша -- Віктор Петров
Анотація: Предметом дослідження є редакції та варіанти тексту роману Пантелеи мона Куліша «Чорна рада: Хроніка 1663 року». Мета и ого — проаналізувати фрагмент первісної редакції (1846), якии не увіи шов до остаточного тексту (1857) і цікавии тим, що містить деякии матеріал для характеристики образу запорожця. Аналіз цього уривка в інтерпретаціи ніи і текстологічніи площинах дає змогу краще зрозуміти творчии метод Куліша як автора «Чорної ради». Методологію статті формує поєднання джерелознавчих і порівняльного методів, що сприяє вирішенню порушених текстологічних проблем. Зокрема, зіставлення різних редакціи виявляє ефект «замиленого ока» при читанні остаточного тексту: пропущене місце корелюється із ближнім контекстом, і при уважному читанні роману можна було б зауважити можливии пропуск, адже и ого наявність дещо порушує логіку викладу. У результаті дослідження виявлено, що росіи ськомовнии відповідник фрагмента міститься в журнальніи публікації «Киевские богомольцы в XVII столетии» (1846). Текст являє собою діалог між гетьманом Якимом Сомком, запорожцем Кирилом Туром, полковником-священником Іваном Шрамом і и ого товаришем Матвієм Череванем. Потверджено тезу В. Петрова про те, що письменник «будує свіи роман широкими концентричними замкненими мотивними колами», вживаючи методу спростувань і протиставлень. У текстологічному плані відсутність фрагмента в остаточніи редакції виявляє ефект «замиленого ока» при ї ї прочитанні. Репліка Череваня (тільки на Січі вміють «жить по-людськи») у відповідь на твердження Тура (що запорожці п’ють горілку великими коряками) і реакція Тура на Сомкові слова, на які він не зважає, в остаточному тексті є менш мотивовані, ніж у первісніи редакції . Також встановлено джерело Турового висловлювання, що на Січі козаки здобич розділяли на три частини, віддаючи ї ї на церкву, віи ськові потреби і прогулюючи. Автор вжив алюзію на думу про Саміи ла Кішку. Аналізовании фрагмент первісної редакції публікується вперше, що визначає новизну дослідження. Аналіз образу Кирила Тура в наведеному уривку є перспективним з огляду на маи бутнє комплексне дослідження теми, яке стане можливим після видання всіх чорнових текстів обох різномовних версіи роману в Повному зібранні творів Куліша
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Боронь, О.
    Чи малював Шевченко портрет Марії Козачковської? (проблема достовірності мемуарних записів її онука) / О. Боронь // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 30-37, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
біографія -- мемуарні записи -- достовірні джерела -- епістолярій -- малюнок
Анотація: Актуальність статті полягає в тому, що у фокусі уваги ї ї автора опинилася важлива проблема достовірності спогадів Марії Козачковської в записі ї ї онука Андрія Козачковського-молодшого. Тож предмет пропонованого дослідження — відповідність спогадів перевіреним фактам, а мета полягала у з’ясуванні ступеня такої відповідності. Досягненню мети сприяло застосування традиціи ної методології біографістики, зокрема прии ому перехресної перевірки викладених відомостеи за надіи ними джерелами (документальними, мемуарними, епістолярними тощо). У результаті дослідження вдалося переконливо довести, що публікація Андрія Козачковського-молодшого містить недостовірні твердження. На підставі цих спогадів до переліку незнаи дених малюнків Шевченка в останньому на сьогодні Повному зібранні творів потрапили хибні відомості. Як з’ясовано, Шевченко не міг малювати жінку Андрія Козачковського-старшого у Переяславі 1845 року, бо ті одружилися лише 1847-го. Поет не писав присвяченого ї и вірша «Марусі». Частина інших детальних повідомлень публікатора є результатом белетризації туманних спогадів про розповіді бабусі, доповнених відомою и ому інформацією про Шевченкове перебування в Переяславі. Андріи Козачковськии - молодшии навряд чи був здатен запам’ятати і точно відтворити розповіді бабусі через свіи юнии вік — 12–13 років (у рік ї ї смерті). Повідомлення М. Козачковської не слід використовувати під час створення нової наукової біографії поета. Власні спогади А. Козачковського-молодшого про бачении у дядька Івана першии «Кобзар» із вклеєними Шевченковими листами, як і пізніша розповідь про викрадення в нього ж «Кобзаря» 1860 року з авторським інскриптом, не викликають довіри. Не мають ці свідчення якої сь наукової значущості навіть у тому разі, якби були цілком правдивими. У перспективі слід ретельно і прискіпливо переглянути весь корпус незнаи дених Шевченкових творів, щоб відкинути недостовірні чи сумнівні відомості, очистивши мистецьку спадщину від вигаданих малюнків. Це має стати одним із важливих завдань наступного академічного видання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Зражевська, Н. І.
    Усвідомлення та розуміння змісту й форми медіакультури в контексті медіаосвіти [Текст] / Н. І. Зражевська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1(11). - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
медіакультура -- людина медіакультури -- медіаграмотність -- постмодерна культура
Анотація: Медіакультура та медіаосвіта — це дуже пов’язані між собою поняття, які сформувались майже одночасно та мають багато спільного. Однак досить часто медіакультуру розуміють лише як культуру особистості або культуру використання засобів масової інформації різними групами: школярами, студентами, людьми по-хилого віку чи медіапрофесіоналами. Таке розуміння медіакультури не зовсім відповідає цілям її вивчення та ви-користання в процесі медіаосвіти, оскільки феномен медіакультури дуже широкий і включає всі процеси комуні-каційного циклу, починаючи з предметів інформації, змісту, передачі, аудиторії та ефектів.У статті ми використовуємо загальнонаукові методи аналізу та синтезу, а також критичний аналіз. За-уважимо, що в більшості загальних теорій медіакультура в контексті медіаосвіти розглядається поверхнево. Багато теорій підкреслюють здатність аудиторії протистояти маніпуляціям із ЗМІ, створювати власний контент та самозахист від основної медіакультури. Медіакультура є об’єктом дослідження комунікативних дисциплін, які зосереджуються на процесі передачі культурних символів та знаків, образів та перформансів. Спираючись на методологію представників культурних досліджень, ми стверджуємо, що медіакультура висту-пає як домінуюче соціокультурне явище нашого часу.Щоб включити медіакультуру до парадигми медіаосвіти, нам слід вивчити історію виникнення та функці-онування медіакультури, трансформаційні процеси в суспільстві, перехід до нової постінформаційної ери всіх аспектів життя. У цьому контексті медіаосвіта сьогодні стає не провідником цінностей і норм, а інструмен-том інтерпретації, множинності реальностей, змін форм сприйняття та знання. А це в свою чергу порушує питання про «політику ідентичності» в сучасній медіакультурі та медіаосвіті. Новий дискурс медіаосвіти фокусується на студентові, його знаннях та культурному досвіді.Мета статті розвинути розуміння ролі медіакультури в медіаосвіті та обґрунтувати твердження, що медіаосвіта сьогодні стає не тільки провідником цінностей і норм, а інструментом інтерпретації, множиннос-ті реалій, змін форм сприйняття та знання.У зв’язку з цим виникає питання — на чому ґрунтується вищезгадана «політика ідентичності»: демокра-тичних, релігійних, полікультурних цінностях?Медіаосвіта, інтегрована в медіакультуру, дозволяє розширити компетенції та представництва, вдоско-налити та впровадити методи та методологію відповідно до розширення та трансформації медіакульту-ри. Сьогодні медіаосвіта повинна бути переключена з інструменту захисту на розвиток навичок розуміння та участі в медіакультурі. Без обізнаності та розуміння цих важливих питань медіакультури важко уявити успішний розвиток сучасної медіаосвіти та медіаграмотності.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Lomachinska, I.
    Transformation of Ukrainian Name-giving Process: Historical Analysis = Трансформація українського іменослова: історичний зріз / I. Lomachinska, S. Khrypko, G. Iatsenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P68-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
ім'я -- особисте ім'я -- філософія імені -- християнська традиція імені -- духовність -- духовна традиція -- антропоніміка -- етнокультура
Анотація: Стаття присвячена ціннісному зрізу проблеми актуалізації християнської домінанти в духовно-семантичному просторі культури ім'янаречення в українській антропонімістичній традиції, а також історико-філософському аналізу особливостей присутності духовної складової в процесі створення та функціонування особистих імен в українській духовній культурі дохристиянської доби. Апріорність актуальності проблеми підтверджує той факт, що ім'я є одним із найважливіших символів в усвідомленні людиною своєї самості. Антропоніми (власні імена людей) споконвіків були і є чи не найуживанішим лексичним феноменом в усі епохи і в усіх народів, що підтверджує постійну екзистенційну нагальність даної теми як в індивідуальному, так і в суспільному зрізі осмислення. Сферою наукового осмислення є генеза і вияви українського ономастикону. Осмислюється популярність давніх імен і обсяг розуміння інформованості в питанні істинності духовних коренів того чи іншого давнього імені. Генеральною ідеєю роботи є твердження, що, зберігаючи духовні витоки язичницької традиції, український національний ономастикон сформувався значною мірою і на православних ціннісних засадах, що зумовлено історичними особливостями розвитку національного релігійно-культурного простору. Акцентується значимість імені як філософського, культурного та духовно-історичного феномена. Мета роботи - системно репрезентувати трансцендентну специфіку власних імен та шляхом структурного аналізу з залученням герменевтичної методології висвітлити специфіку появи та духовну складову в зрізі елітно-сакральних, елітно-світських та народних імен в давній етнічній традиції українців. Проаналізувати вектори значимості тих чи інших духовних коренів в культурі ім'янаречення. Висновкові результати даної публікації втілюють наступні узагальнення і перспективні константи: - На онтологічному рівні ім'я є найбільш суттєвим самопроявом Я. - У соціальному плані ім'я є можливістю збереження соціальної пам'яті. - Двополюсний контекст українського ономастикону репрезентує язичницька традиція іменування, основана на одухотвореній єдності людини з навколишнім природнім світом, що робить ім'я своєрідним духовним оберігом. - Християнська традиція освяченого імені формує ім'я не лише як духовний захист сакралізованого покровителя, але й як стимул до подальших духовних змін.
Дод.точки доступу:
Khrypko, S.
Iatsenko, G.
Ломачинська Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Возний, Ярослав Васильович.
    Проектування системи автентифікації біометричного захисту на основі методу k-середніх / Я. В. Возний, М. А. Назаркевич, В. В. Грицик // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 12. - С. 85-95, DOI 10.28925/2663-4023.2021.12.8595. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
відбитки пальців -- біометричні зображення -- машинне навчання
Анотація: Розглянуто метод біометричної ідентифікації, призначений для забезпечення захисту конфіденційної інформації. Запропоновано метод класифікації біометричних відбитків за допомогою машинного навчання. Подано один із варіантів розв’язку задачі ідентифікації біометричних зображень на основі алгоритму к-середніх. Було створено позначені зразки даних для процесів навчання та тестування. Для встановлення особистості використовувались біометричні дані відбитків пальців. Нове сканування відбитків пальців, яке належить певній особі, порівнюється з даними, що зберігаються для цієї особи. Якщо вимірювання збігаються, твердження про те, що особа пройшла ідентифікацію, відповідає дійсності. Експериментальні результати вказують, що метод k-середніх є перспективним підходом до класифікації відбитків пальців. Розвиток біометрії призводить до створення систем безпеки з кращим ступенем розпізнавання і з меншою кількістю помилок, ніж системабезпеки на традиційних носіях інформації. Машинне навчання проводили з використанням ряду зразків із відомої біометричної бази даних, а перевірку / тестування проводили із зразками з тієї самої бази даних,які не були включені до набору навчальних даних. Для встановлення особистості використовувались біометричні дані відбитків пальців на основі вільдоступної бази NIST Special Database 302, та показано результати навчання. Нове сканування відбитків пальців, яке належить певній особі, порівнюється з даними, що зберігаються для цієї особи. Якщо вимірювання збігаються, твердження про те, що особа пройшла ідентифікацію, відповідає дійсності.Система машинного навчання побудована на модульній основі, шляхом формування комбінацій окремих модулів бібліотека scikit-learnу середовищі python.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Назаркевич, Марія Андріївна
Грицик, Володимир Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Крівенко, Сергій Вікторович.
    Автоматизована система виявлення нестандартних дій за допомогою сценарного аналіза тексту / С. В. Крівенко, Н. Ю. Ротаньова, Ю. А. Лазаревська // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 13. - С. 92-101, DOI 10.28925/2663-4023.2021.13.92101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
онтологія -- сценарій -- парсер -- аналіз змісту -- семантичний аналіз
Анотація: Сценарій (narrative schemas) -деяка усталена (в соціумі) послідовність кроків для досягнення поставленої мети і містить максимально повну інформацію про всі можливі шляхи розвитку описуваної ситуації (з точками вибору та розгалуженнями). Створення XML-платформи поклало початок новому наукомісткому й технологічно більш досконалому етапу в розвитку Web. У результаті XML-платформа стає істотним компонентом у технології розробки інформаційних систем, а тенденція їх інтеграції на рівні корпорацій, відомств, міністерств тільки зміцнює позиції XML у сфері інформаційних технологій у цілому. Розроблено систему автоматичного виявлення нестандартних сценаріїв в текстових повідомленнях. Програмування системи складається з етапів формування онтологій, синтаксичного аналізу речення та порівняння сценаріїв. Для синтаксичного аналізу пропозицій в системі використаний класичний метод обробки природної мови (NLP), який підтримує найбільш поширені завдання, такі як токенізація, сегментація пропозицій, тегування частини мови, витяг іменованих сутностей, розбиття на частини, синтаксичний аналіз і дозвіл кореферентності. Також можлива максимальна ентропія і машинне навчання на основі перцептронів. Зберігання онтологій здійснюють за допомогою технології OWL. У процесі аналізу зіставляються парсери об'єкт-мета речення із описаною OWL. При виконанні з SPARQL запиту на об'єкті джерела або моделі запиту вертаються в об'єкт таблиці. Клас таблиці є базовим класом для всіх об'єктів таблиці й забезпечує інтерфейс для доступу до значень у рядках і стовпцях таблиці результатів. Якщо об'єкт таблиці має рівно три стовпці, то він може бути використаний для побудови нового об'єкта джерела даних. Це забезпечує зручний механізм для добування підмножини даних з одного джерела даних і додавання їх в іншій. У контексті RDF API вузол визначається як усі твердження про предмет URI. Вміст таблиці порівнюємо з семантикою речення. У разі не співпадіння сценарію речення з моделлю онтології OWL, існує вірогідність нетипових дій об’єкта. В такому варіанті формується висновок про підозрілість повідомлення. Для більш коректного використання можливостей аналізу текста потрібно формувати корпус онтологій або використовувати існуючі (Akutan, Amazon та ін.) з врахуванням їх особливостей. Для збільшення онтологій об'єктів можливе додаткове використання нейромережевих методів навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ротаньова, Наталія Юріївна
Лазаревська, Юліанна Артурівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)