Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товари<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-34 
1.
005.1(075)
М 50


   
    Менеджмент [Текст] : навчальний посібник / Національний університет Юридична академія України імені Ярослава Мудрого ; ред. Л. С. Шевченко. - Харків : Право, 2013. - 209 с. - ISBN 978-966-458-441-5 : 11.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Менеджмент--Управління--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
товари-замінники -- конкуренція -- криза -- ризик -- прийняття рішень
Дод.точки доступу:
Шевченко, Л. С. \ред.\
Національний університет Юридична академія України імені Ярослава Мудрого


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
330.15
Д 18


    Данилишин, Б. М.
    Економіка природокористування [Текст] : підручник / Б. М. Данилишин, М. А. Хвесик, В. А. Голян. - Київ : Кондор, 2010. - 464 с. - ISBN 978-966-351-212-9 : 48.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
природні ресурси -- екологічні товари -- охорона довкілля
Дод.точки доступу:
Хвесик, М. А.
Голян, В. А.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
94(3)
Б 18


    Балух, В. О.
    Історія античної цивілізації : практикум. Т. 3. Практикум / В. О. Балух. - Чернівці : Наші книги, 2008. - 542 с. - ISBN 978-966-482-015-5 : 128.61 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія --Стародавній світ--Античність--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
товари -- інструкції -- війна -- дружина -- повстання
Анотація: У практикумі вміщено метлодичні рекомендації до 12 тем з історії античної цивілізації, основна і додаткова література до них, уривки з основних джерел, які допоможуть зрозуміти процес зародження, розвитку і занепаду античного світу.


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)

Знайти схожі

4.
Шифр: М855626032/2017/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 1 (100)
Зміст:
Старостіна, Алла. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку / А. Старостіна. - С.4-9
Кл.слова: становлення маркетингу, освіта в галузі маркетингу, український маркетинг
Окландер, Михайло. Одеська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу": імплементація проекту професійної сертифікації / М. Окландер, О. Яшкіна. - С.13-18
Кл.слова: конкуренція, сертифікація, професійна сертифікація
Зозульов, Олександр. Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку / О. Зозульов, А. Василенко. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маркетинг, унікальна торгова пропозиція, поведінка споживача
Собчик, Геновефа. Умови та звички домогосподарств в Польщі та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський. - С.32-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: роздрібна торгівля, види магазинів, споживчий вибір
Швацька-Мокжицька, Джуанна. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / Д. Швацька-Мокжицька. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агробізнес, маркетинг в агробізнесі, маркетингові комунікації
Максименко, Ольга. Через "прозорість правил" на ринку ЖКГ до якості послуг / О. Максименко. - С.49-51
Кл.слова: житлово-комунальні послуги, споживачі, постачальник послуг
Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.52-57
Кл.слова: примірні специфікації, маркетингові дослідження, тендерна документація
Решетілова, Тетяна. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів / Т. Решетілова. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: споживачі, інноваційні товари, комунікація підприємства
Ян, Віктор. Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів Національного Центру Науки в Польщі / В. Ян. - С.63-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернаціоналізація в Польщі, умови глобалізації, макроекономіка
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
373.2.034(477)
С 22


    Сахно, С.
    Організовуємо благодійний ярмарок: алгоритм / Світлана Сахно, Інна Єршова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 54–63. - Зміст: Крок 1. Формуємо ідею та створюємо творчу групу ; Крок 2. Розробляємо положення та залучаємо партнерів ; Крок 3. Розподіляємо обов’язки ; Крок 4. Розв’язуємо фінансові питання ; Крок 5. Створюємо товари для продажу ; Крок 6. Готуємо концертно-розважальну програму ; Крок 7. Проводимо благодійний ярмарок ; Крок 8. Визначаємо ефективність, передбачаємо ризики ; Крок 9. Підбиваємо підсумки й висвітлюємо їх ; Дод. 1 : Соціально-благодійний проект "Подаруймо дітям казкове подвір’я" ; Дод 2. : Як привернути увагу потенційних партнерів : пам’ятка для педагогів.
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- моральне виховання -- благодійний ярмарок -- положення -- концертно-розважальна програма -- опис проекту -- проект -- соціальні благодійні проекти
Анотація: У статті представлено досвід роботи педагогів дошкільного навчального закладу № 24 міста Кам’янське, Дніпропетровської області, щодо організації і проведення благодійного ярмарку.
Дод.точки доступу:
Єршова, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: М855626032/2017/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2017р. № 4
Зміст:
Шахдинарян, Анна. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций / А. Шахдинарян. - С.4-9
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення презентацій, створення графіків
Зинченко, Максим. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData / М. Зинченко, С. Ходакевич. - С.12-17
Кл.слова: маркетингові дослідження, створення торгових точок, розвиток торгових мереж
Яшкіна, Оксана. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі / О. Яшкіна. - С.18-25
Кл.слова: технологічні товари, функціонування машинобудівних підприємств, модефікація товару
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6. - С.26-27
Кл.слова: маркетингові дослідження, індекс споживчих настроїв, індекс поточного становища
Еременко, Андрей. Заглянуть в будущее / А. Еременко. - С.28-31
Кл.слова: маркетингові дослідження, технології модельованого майбутнього, моделювання
Ковінько, Олена. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / О. Ковінько. - С.32-47
Кл.слова: маркетингові технології, диверсифікація, аграрна продукція
Жесткова, Аліна. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» / А. Жесткова. - С.48-52
Кл.слова: захист прав споживачів, управління багатоквартирним будинком, нерухомість
Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року. - С.53-54
Кл.слова: економіка знань, Міжнародний кадровий портал, ринок праці
Портрет професії: маркетолог. - С.55-58
Кл.слова: економіка знань, сучасний професійний маркетолог, Міжнародний кадровий портал
Миттал, Викас. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями / В. Миттал. - С.59-62
Кл.слова: маркетинг у світі, маркетингові дослідження, стимулювання продажів
Шоу, Колин. Революционное мышление о лояльности клиентов / К. Шоу. - С.63-65
Кл.слова: маркетинг у світі, лояльні клієнти, пам’ять клієнта
Бруке, Зач. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) / З. Бруке. - С.66-68
Кл.слова: маркетинг у світі, загрози міжнародних досліджень, проблеми для дослідників
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Е667239/2018/1
   Журнал

Економіка України [Текст] : науковий журнал/ Нац. акад. наук України, М-во екон. розв. і торгівлі України, М-во фінансів України. - Київ, 1958 - . - ISSN 0131-775X. - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Куліков, Г. Т. Затрати на утримання робочої сили та її вартість: поняття, тенденції, показники / Г. Т. Куліков. - С.3-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вартість робочої сили, заробітна плата, нематеріальні виплати
Липчук, В. В. Концепція тойотизму: актуальність та особливості організації виробничого процесу / В. В. Липчук, Л. Й. Войнича. - С.16-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: концепція, засади, виробничий процес
Мудрак, Р. П. Агроінфляція та індекс споживних цін на продовольчі товари: порівняльний аналіз "Україна - ЄС" / Р. П. Мудрак, В. В. Лагодієнко. - С.28-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: продовольча безпека, індекс цін, концентрація капіталу
Степаненко, А. В. Теоретичні аспекти екологічної модернізації економічного розвитку / А. В. Степаненко, А. А. Омельченко. - С.40-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологічна модернізація, імперативи, інвестиції
Сухіна, О. М. Екосистемний підхід до вартісної оцінки збитків від забруднення навколишнього природного середовища / О. М. Сухіна. - С.54-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистемний підхід, теорія збитків, коефіцієнти асиміляції
Мозговий, О. М. Сутність та розвиток доктрини ісламських фінансів / О. М. Мозговий, О. В. Субочев, О. М. Юркевич. - С.71-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ісламські фінанси, фінансова модель, міжнародні фінанси
Балтабєков, М. Д. Австралійський та міжнародний досвід визначення активу в методології бухгалтерського обліку / М. Д. Балтабєков. - С.82-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: економіка, бухгалтерія, визначення активу
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Решетілова, Тетяна.
    Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів [Текст] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 1(100). - С. 58-62. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- інноваційні товари -- комунікація підприємства

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Яшкіна, Оксана.
    Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 18-25

Кл.слова (ненормовані):
технологічні товари -- функціонування машинобудівних підприємств -- модефікація товару

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Мудрак, Р. П.
    Агроінфляція та індекс споживних цін на продовольчі товари: порівняльний аналіз "Україна - ЄС" [Текст] / Р. П. Мудрак, В. В. Лагодієнко // Економіка України = Economy of Ukraine. - Київ, 2018. - № 1. - С. 28-39. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
продовольча безпека -- індекс цін -- концентрація капіталу
Дод.точки доступу:
Лагодієнко, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 364.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.
Липчук, В.В.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

12.


    Попадинець, Н. М.
    Сучасні тенденції розвитку внутрішнього споживчого ринку України / Н. М. Попадинець // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній споживчий ринок -- непродовольчі товари -- товарообіг -- фінансово-економічна криза

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


   
    Nielsen: понятие удобства становится ключевым для покупателя в его решении о покупке // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 32-33

Кл.слова (ненормовані):
товари повсякденного попиту -- маркетингова компанія -- потреби споживачів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Тарлопов, Ігор Олегович.
    Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку / І. О. Тарлопов // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 4-8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
споживчі товари -- торговельні мережі -- ритейл -- інфраструктура -- конкурентне середовище -- цифрові технології
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

15.


    Євтушевська, О. В.
    Комерціалізація інноваційних розробок у контексті сприйняття споживачами товарів-новинок / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 38-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
товари-новинки -- комерціалізація -- інноваційні розробки -- науково-технічний прогрес -- маніпуляції -- споживачі-новатори

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Меліхова, Т. О.
    Методичні підходи до проведення внутрішнього аудиту товарів для своєчасного виявлення загроз в системі управління економічною безпекою підприємства / Т. О. Меліхова, К. О. Журавель // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 56-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
внутрішній аудит -- товари -- програма -- робочі документи -- економічна безпека
Дод.точки доступу:
Журавель, К. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Подмешальська, Ю. В.
    Удосконалення методики аудиту товарів на підприємствах оптової торгівлі / Ю. В. Подмешальська, А. С. Свєженцова // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 72-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
товари -- оптова торгівля -- роздрібна торгівля -- програма аудиту -- організація аудиту -- методика аудиту
Дод.точки доступу:
Свєженцова, А. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.
658.8
Б 48


    Берґер, Йона.
    Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2018. - 200 с. - ISBN 978-617-7279-12-8 : 175.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Вірусний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна валюта -- тригери -- нон-фікшн
Дод.точки доступу:
Замойська, Олена \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

19.


    Громов, В. Б.
    Макроекономічні умови рівноважності споживчого попиту / В. Б. Громов // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 1. - С. 52-61. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
структура споживання -- споживчмй попит -- політика доходів -- споживчі товари та послуги -- попит та пропозиція на споживчому ринку -- дефіцит споживчих товарів -- інфляція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Іванченкова, Л. В.
    Фінансово-аналітичні інструменти в управлінні процесами виробництва й реалізації продукції харчових підприємств / Л. В. Іванченкова // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
підсистеми -- моніторинг -- управління -- продовольчі товари -- харчові підприємства

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

21.


    Чобаль, Л. Ю.
    Теоретичні аспекти конкурентної стійкості підприємств туристичного бізнесу / Л. Ю. Чобаль, Л. І. Тороній // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 3. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
підприємці -- споживачі -- ринок -- товари -- послуги -- попит -- пропозиції -- прибутковість -- конкурентостійкість
Дод.точки доступу:
Тороній, Л. І.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.


    Коротун, Олена.
    Адміністративно-правове регулювання охорони засобів індивідуалізації учасників господарського обороту та послуг / О. Коротун // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 151-155. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання -- суспільні відносини -- охорона -- засоби індивідуалізації -- адміністративно-правове регулювання -- товари -- послуги

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

23.


    Шведун, В. О.
    Особливості державного регулювання ринку ветеринарних послуг і товарів / В. О. Шведун // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 14. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
ринок ветеринарних послуг -- ветеринарні товари -- державне регулювання -- адміністративно-правові методи -- сертифікація -- ліцензування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

24.


    Громов, В. Б.
    Споживчий попит як ресурс економічного розвитку / В. Б. Громов // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2019. - № 5. - С. 108-114. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
структура споживання -- споживчий попит -- політика доходів -- споживчі товари та послуги -- дифіцит споживчих товарів -- інфляція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

25.
Шифр: П860805/2019/10
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. № 10
Зміст:
Кавуненко, О. Сіячі розумного, доброго, вічного / О. Кавуненко. - С.1.
Жулковський, Б. Крізь минуле – в майбуття / Б. Жулковський. - С.2–6. - Бібліогр.: 5 назв.
Кіщук, Н. Особливості навчання молодших школярів побудови математичних моделей / Н. Кіщук. - С.8–14. - Бібліогр.: 13 назв.
Єгупова, В. Урок української мови у 2 класі за педагогічною технологією "Росток" / В. Єгупова. - С.15–16.
Чабайовська, М. Тематично-календарне планування уроків письма у 1 класі / М. Чабайовська. - С.17–20.
Панчак, О. Задачі на кратне порівняння та на спосіб зведення до одиниці. Дії над величинами : (урок математики у 3 класі) / О. Панчак. - С.20–23.
Трофіленко, В. Інтегрований урок з природознавства та образотворчого мистецтва у 1 класі / В. Трофіленко. - С.24.
Корж, С. Товари і послуги. Що можна купити за гроші : (Я досліджую світ, 1 клас) / С. Корж. - С.25–26.
Морозова, О. Ранкова зустріч "Осінь" : (п’ятий тематичний тиждень НУШ "Осінь") / О. Морозова. - С.26–27.
Луговська, І. Формування в учнів початкових класів підприємницької компетентності на уроках курсу "Я досліджую світ" у 1 класі / І. Луговська. - С.27–29.
Шнайдер, А. Застосування ігрових форм роботи на уроках хореографії для розвитку емоційної сфери учнів / А. Шнайдер. - С.30–31.
Бурова, Н. Інтелектуальний феєрверк : квест для першокласників проекту "Інтелект України" / Н. Бурова. - С.32–35.
Петрук, О. Навчання української грамоти у 2 класі шкіл з навчанням мовами національних меншин: методичні рекомендації щодо роботи за підручником "Українська мова" О. Петрук / О. Петрук. - С.36–38.
Сторожук, Л. Люби, знай, охороняй! : (охорона природи України, 3 клас) / Л. Сторожук. - С.39–41. - Бібліогр.: 6 назв.
Череушенко, Т. Вершини доброти : програма родинного виховання учнів початкових класів / Т. Череушенко. - С.42–44.
Мельник, О. Алгоритм підготовки та проведення уроку на засадах компетентнісного підходу / О. Мельник. - С.45–48. - Бібліогр.: 5 назв.
Сакалюк, О. Розвивальні ігри та вправи у навчально-виховному процесі / О. Сакалюк. - С.48–50. - Бібліогр.: 5 назв.
Павленко, Л. Відкривати себе і світ : театральна школа 1-А класу "Закулісся" / Л. Павленко, Н. Тимченко. - С.51–55. - Бібліогр.: 7 назв.
Шишова, О. Посвята в першокласники / О. Шишова. - С.56–58.
Малярова, І. Про те, чого не сталося : (вистава для учнів 3–4 класів) / І. Малярова, О. Шимончук. - С.59–62.
Якимець, Л. Спогади про літо / Л. Якимець. - С.63.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.
373.3.016:087.5](477)
К 66


    Корж, С.
    Товари і послуги. Що можна купити за гроші : (Я досліджую світ, 1 клас) / Світлана Корж // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10. - С. 25–26. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інтегровані курси--Я досліджую світ--уроки--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- методика викладання -- уроки -- вартість товарів -- геометричні фігури -- кишенькові гроші -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему: "Товари і послуги. Що можна купити за гроші" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

27.


    Бернадін, Віктор.
    Поняття та класифікація адміністративних правопорушень у сфері обігу підакцизних товарів / В. Бернадін // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 12. - С. 160-164. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
адміністративне правопорушення -- податкове правопорушення -- митне правопорушення -- адміністративна відповідальність -- підакцизні товари

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.


    Шемчук, М. Ю.
    Співставлення даних з зовнішньої торгівлі між Польщею, Словаччиною та Україною / М. Ю. Шемчук // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2020. - № 3. - С. 92-96. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня торгівля -- експорт -- імпорт -- товари -- розходження -- співставлення -- товарна група

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

29.


    Височанський, Володимир.
    Стандарт цінності / В. Височанський // Банківська справа : науково-практичне видання. - 2020. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1605-2005

Кл.слова (ненормовані):
цінність -- гроші -- грошова система -- стандарт -- товари -- індекс -- ф’ючерсні контракти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.
658.8(075.8)
М 27


   
    Маркетинг : навчальний посібник / В. В. Липчук [та ін.] ; загальний редактор В. В. Липчук ; Міністерство освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2021. - 455 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 977-617-574-053-8 : 440.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
товар -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- оптовая торговля -- маркетинг комунікацій -- маркетингові дослідження -- ринок -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг -- нові товари -- товаропросування -- місцеві видання
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.
Дод.точки доступу:
Липчук, В.В.
Дудяк, Р.П.
Бугіль, С.
Янишин, Я.
Липчук, В. В. \загальний редактор.\
Організація і розвиток науки у краї 11.02
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-30    31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)