Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=узгодження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 23
1.
Шифр: П186607/2013/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1 (78)
Зміст:
Концептуальні засади підвищення економічної ефективності освіти України в сучасних умовах. - С.5-14
Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ НАЦІЇ
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25
Кл.слова: ПАСИВНА КЛАСИФІКАЦІЯ, АКТИВНА СТАНДАРТИЗАЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ Й НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Ляшенко, О. І. Середня освіта у вимірі європейського освітнього простору / О. І. Ляшенко. - С.25-28
Кл.слова: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, НАЦІОНАЛЬНІ СИСТЕМИ ОСВІТИ КРАЇН, ПОРІВНЮВАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ РІЗНИХ СИСТЕМ ОСВІТИ
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36
Кл.слова: ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ МСКО, КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СХЕМИ КОДУВАННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ
Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження національної рамки кваліфікацй і 3-го циклу навчання / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук. - С.36-42
Кл.слова: ПРОБЛЕМА, АКТУАЛЬНІСТЬ, ОСНОВНИЙ МАТЕРІАЛ
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49
Кл.слова: АНАЛІЗ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ, ПРОГНОЗУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРУКТУРИ, ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ОСВІТИ
Лук’яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук’яненко ; Г. І. Лук'яненко. - С.49-53
Кл.слова: СКЛАДОВІ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ, СТРУКТУРА ДСПТО, УЗГОДЖЕННЯ ДСПТО З МСКО
Штомпель, Г. О. Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель. - С.54-60
Кл.слова: ПРОБЛЕМИ, АКТУАЛЬНІСТЬ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Бех, І. Д. Духовно-ціннісне переживання навчального матеріалу: сутність та виховна роль / І. Д. Бех. - С.63-66
Кл.слова: ЕТИЧНЕ ОДУХОТВОРЕННЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-МОРАЛЬНА ПЕДАГОГІКА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ДУХОВНА ПЕДАГОГІКА
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73
Кл.слова: ЕТАПИ УТВЕРДЖЕННЯ ЛЮДИНОЮ СЕБЕ В ІНШИХ ЛЮДЯХ, ПРИНЦИПИ ЦІННОСНОГО СТАВЛЕННЯ, АКТИВНО-ДІЯЛЬНІСНЕ СТАВЛЕННЯ
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук. - С.74-81
Кл.слова: ФАХОВА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА
Гуржій, А. М. Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова. - С.82-87
Кл.слова: ДИНАМІКА СЕРЕДНЬОГО РІВНЯ УВАГИ, ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ПОСТАНОВКИ ЗАПИТАНЬ
Потапчук, Т. В. Дослідження процесу ідентифікації особистості / Т. В. Потапчук. - С.87-91
Кл.слова: МЕХАНІЗМ САМОІНДЕФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ, ПРОЦЕС ІДЕНТИФІКАЦІЇ, СТАДІЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ
Карпенко, О. В. Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.92-96
Кл.слова: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ, ТЕНДЕНЦІЯ ДО ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу Зміст
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Лук’яненко, Г. І.
    Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО [Текст] / Г. І. Лук’яненко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. - 2013. - N 1(78). - С. 49-53 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
складові державного стандарту професійно-технічної освіти -- структура ДСПТО -- узгодження ДСПТО з МСКО

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.10.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (18.11.2013р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
   811.111(075)
   Б 24


    Барановська, Тетяна Володимирівна.
    Граматика англійської мови : збірник вправ: навчальний посібник / Т. В. Барановська. - 2-ге видання виправлене і доповнене. - Київ : Логос-М, 2012. - 384 p. - (Учням та абітурієнтам). - ISBN 966-509-066-6 : 36.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Граматика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
артикль -- іменник -- дієслово -- узгодження часів -- інфінітив -- герундій -- модальні дієслова

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.


    Дика, Наталія.
    Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями під час вивчення словосполучення [Текст] / Н. Дика // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2015. - № 11. - С. 31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Рубрики: Лінгвістика

Кл.слова (ненормовані):
мовна система -- прилягання -- синтаксис -- словосполучення -- узгодження -- керування
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
811.111’36(035)
В 31


    Верба, Г. В.
    Граматика сучасної англійської мови (довідник) [Текст] / Г. В. Верба, Л. Г. Верба = Modern English Grammar / (reference book). - Київ : Логос-М, 2011. - 341 с. - ISBN 966-509-001-1 : 46.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Граматика--Навчальні видання -- Довідники

Кл.слова (ненормовані):
узгодження часів -- пасивний стан -- неособові форми
Дод.точки доступу:
Верба, Л. Г.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
373.2.016:81-028.31](477)
П 64


    Потюрило, О.
    Завітаємо до "Рукавички" : темат. заняття з розвитку мовлення (граматика) для дітей мол. групи / Олена Потюрило // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 1. - С. 22-23. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна

   Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--граматика--Україна


Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- граматика -- методика навчання -- тематичні заняття -- молодша група -- молодший дошкільний вік -- Рукавичка, казка -- дидактичні вправи -- розвивальні вправи -- прикметники -- іменники -- узгодження -- складнопідрядні речення -- зменшувально-пестливі слова -- родовий відмінок

Є примірники у відділах:
Ф2 (03.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

7.
Шифр: У901231/2017/2
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Вінтонів, Михайло. Керування як різновид прислівного синтаксичного зв’язку / М. Вінтонів. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: словосполучення, прислівний зв’язок, узгодження
Василишин, Олег. Творчість Галини Журби в дискурсі еміграційної критики / О. Василишин. - С.8-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Журба Галина, про неї, еміграційна критика, літературні стосунки
Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів. Продовження : Продовження. Початок див. у жур. "Українська мова і література в школах України" № 4-12, 2015; 1-12, 2016; № 1, 2017 / К. Г. Городенська. - С.12-13
Кл.слова: наголошення слів, пунктація, з комою і без неї
Караман, Станіслав Олександрович. Методичні орієнтири для підготовки старшокласників до написання переказу / С. О. Караман. - С.14-16
Борисенко, Валентина Володимирівна. Інформаційна графіка на уроках української мови / В. В. Борисенко. - С.17-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, Інформаційна графіка, мовна освіта
Клименко, Анастасія. Усемогутня сила компліменту / А. Клименко ; наук. керівник О. М. Горошкіна. - С.21-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовлення, комунікація, комплімент
Аніканова, Валентина. Тобі, Україно ! / В. Аніканова. - С.22
Кл.слова: сучасна поезія, вірш, текст
Аніканова, Валентина. Мріє, не зрадь! Я так довго до тебе тужила : Роздуми про життя та творчість Лесі Українки / В. Аніканова. - С.23-24
Кл.слова: Українка Леся, про неї, творчість Лесі Українки, лірика
Грицай, Любов. Як в нації вождів нема, тоді вожді її поети : Вивчаємо поетичну спадщину Євгена Маланюка / Л. Грицай, Я. Грицай. - С.25-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Маланюк Євген, про творчість, творчість Євгена Маланюка, аналіз творчості
Попова, Людмила Олександрівна. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі / Л. О. Попова. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, переказ тексту, художній стиль
Скорик, Катерина. Кохання - як пісня, пісні - як кохання : Урок-ліричний концерт за творчістю поета-пісняра Володимира Івасюка / К. Скорик. - С.31-36
Кл.слова: план-конспект уроку, Івасюк Володимир, про творчість, поет-пісняр
Ткачук, Алла. Морфологічний розбір дієприслівника. Повторення й узагальнення вивченого з теми "Дієприслівник" / А. Ткачук. - С.36-37
Кл.слова: план-конспект уроку, дієприслівник, українська мова, 7 клас
Голик, Олена. Пошук людини в людині. Світовий мотив підкорення людиною міста, ідея самоствердження, інтерпретовані на національному матеріалі в романі В. Підмогильного "Місто" / О. Голик. - С.38-43
Кл.слова: план-конспект уроку, Підмогильний Валер’ян, Місто, про твір, творчість Валер’яна Підмогильного
Гребницька, Ольга. Я син народу, що вгору йде... / О. Гребницька. - С.44-49
Кл.слова: сценарій літературного свята, Франко Іван, про нього, творчість Івана Франка
Байло, Ляля. Я любила Шевченка : для учнів 9-11 класів / Л. Байло, Н. Ковальчук
Кл.слова: сценарій літературного вечора, Шевченко Тарас, про нього, життєвий шлях Т. Шевченка
Бутурлим, Тетяна. Кращий знавець сучасної української літератури / Т. Бутурлим. - С.54-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценарій літературної гри, сучасна українська література
Майдан, Євгенія. Життя слова / Є. Майдан. - С.63
Кл.слова: слово, мова, рідна мова
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
811.111’36
В 31


    Верба, Г. В.
    Граматика сучасної англійської мови (довідник) [Текст] = Modern English Grammar : reference book / Г. В. Верба, Л. Г. Верба. - Київ : Логос, 2005. - 341 с. - ISBN 996-509-001-1 : 9.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--граматика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
узгодження часів -- пасивний стан -- неособові форми
Дод.точки доступу:
Верба, Л. Г.


Примірників всього: 4
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4)

Знайти схожі

9.
808.5(075)
М 59


    Микитюк, Оксана.
    Культура мовлення: особливості, завдання, цікавинки [Текст] : навчальний посібник / О. Микитюк. - Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2014. - 234 с. - ISBN 978-617-607-633-9 : 62.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Культура мовлення--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
милозвучність -- узгодження -- прикладка

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.


    Вінтонів, Михайло.
    Керування як різновид прислівного синтаксичного зв’язку [Текст] / М. Вінтонів // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
словосполучення -- прислівний зв’язок -- узгодження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Журлакова, Юлія
    Стартував міжнародний проект, присвячений цінностям дошкільної освіти / Юлія Журлакова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Міжнародне співробітництво

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта Німеччини -- міжнародний проект -- якість освіти
Анотація: "Сьогодні дошкільна освіта України переживає черговий виток реформаційних змін. Дошкілля переходить від навчально-дисциплінарної моделі освіти до особистісно орієнтованої, від навчання дітей до супроводу їхнього розвитку, від виховання до ціннісного орієнтування. Усе це відбувається в контексті інтеграції нашої держави до європейської спільноти, що потребує певного узгодження цінностей і водночас збереження власної ідентичності. То які цінності є ключовими для нас як українців і як частини європейської спільноти? Які з них ми маємо закладати в дитинстві? Платформою для обговорення цих питань став міжнародний проект "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
   811.111’36(035)
   В 31


    Верба, Г. В.
    Граматика сучасної англійської мови : довідник = Modern English Grammar : reference book / Г. В. Верба, Л. Г. Верба. - Київ : Логос, 2004. - 341 p. - (Учням та абітурієнтам). - ISBN 996-509-001-1 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Граматика англійської мови--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
узгодження часів -- пасивний стан -- неособові форми -- дієслова -- речення -- прикметник -- артикль -- іменник -- числівник -- займенник
Дод.точки доступу:
Верба, Л. Г.


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

13.


    Іванюта, В. В.
    Механізм державного регулювання відносин власності: економіко-правовий аспект / В. В. Іванюта // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 140-144. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
відносини власності -- державне регулювання -- правовий механізм -- ринкова економіка -- суб’єкт господарювання -- узгодження інтересів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.
811.161.2(075.8)
Г 61


    Голосовська, Галина Григорівна.
    Українська мова для всіх [Текст] : навчальний посібник / Галина Голосовська. - 2-ге видання, виправлене, доповнене. - Київ : Академія, 2015. - 207 с. - (Альма-матер = Alma-mater +). - ISBN 978-966-580-471-0. - ISBN 978-966-580-310-2 (серія) : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
труднощі вживання -- труднощі узгодження -- труднощі відмінювання -- мовностилістичні рекомендації -- повнозначні частини мови -- неповнозначні частини мови

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

15.


    Pappas, G.
    Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс] / G. Pappas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 14-18, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- неоліберальна -- соціальна цінність -- лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.
Шифр: В901257/2020/19/21
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 19/21
Зміст:
Бернвальдт, Т. С. Аналіз художнього твору в аспекті пізнавальної діяльності учнів / Т. С. Бернвальдт. - С.2-7. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: українська література в школі, аналіз худонього твору, літературний твір (аналіз)
Голобородько, Я. Ю. Борис Грінченко - речник української духовності: життєтворчість крізь призму "херсонського періоду" / Я. Ю. Голобородько. - С.8-16
Кл.слова: українська література в школі, письменник (життєтворчість), біографія письменника (українська література)
Посилаєва, Т. В. Слова іншомовного походження в українській мові : 6 клас / Т. В. Посилаєва. - С.17-20. - Бібліогр.: 6 назв.
Кл.слова: українська мова (6 клас), 6 клас (українська мова), слова іншомовного походження
Чернега, Т. М. Дієприкметниковий зворот. Урок-подорож : 7 клас / Т. М. Чернега. - С.21-24
Кл.слова: українська мова (7 клас), 7 клас (українська мова), урок-подорож (українська мова)
Садова, С. А. Вивчаємо складне речення. Уроки узагальнення та систематизації знань : 9 клас / С. А. Садова. - С.25-28
Кл.слова: українська мова (9 клас), 9 клас (українська мова), складне речення (9 клас)
Грицай, Ю. В. Орфографічний практикум. Урок-квест : 10 клас / Ю. В. Грицай. - С.29-32
Кл.слова: українська мова (10 клас), 10 клас (українська мова), орфографічний практикум (українська мова)
Амброзяк, Т. В. Відмінювання та узгодження числівників під час ров'язування математичних задач. Бінарний урок : 10 клас / Т. В. Амброзяк, А. С. Левіна. - С.33-37
Кл.слова: українська мова (10 клас), 10 клас (українська мова), бінарний урок (українська мова; математика)
Грицай, Н. М. Ліна Костенко "Маруся Чурай" : 11 клас / Н. М. Грицай. - С.38-45
Кл.слова: українська література (11 клас), 11 клас (українська література), історичний роман у віршах (українська література)
Лисенко, О. В. Кінострічка Сергія Параджанова "Тіні забутих предків": трагізм почуттів Івана та Марічки крізь призму символів природи / О. В. Лисенко, П. О. Короваєнко. - С.46-53. - Бібліогр.: 15 назв.
Кл.слова: українська література (персоналія), режисер (персоналія), кіномистецтво (фільм)
Олексієнко, Г. Й. Українська література: тематичні контрольні роботи (для роботи в Google Classroom) / Г. Й. Олексієнко. - С.54-57
Кл.слова: українська література (контрольні роботи), контрольні роботи (українська література), дистанційна освіта (українська література)
Ведмедеря, С. В. Літературні диктанти : 11 клас / С. В. Ведмедеря. - С.58-64
Кл.слова: українська література (11 клас), 11 клас (українська література), літературні диктанти (11 клас)
Гробова, Н. В. Мікротексти: повторення навчального матеріалу та засіб підготовки до ЗНО з української мови та літератури / Н. В. Гробова. - С.65-71
Кл.слова: українська література (мікротексти), українська мова (мікротексти), мікротексти (українська мова та література)
Хавіна, С. Я. "Сучасник поколінь прийдешніх": Микола Гурович Куліш "Патетична соната" / С. Я. Хавіна, Н. М. Шевченко, І. В. Тураєва. - С.72-77. - Бібліогр.: 13 назв.
Кл.слова: українська література (позакласне читання), позакласне читання (українська література), позакласна робота (українська література)
Поповський, А. М. Українські прізвища з компонентом лих- / А. М. Поповський. - С.78-79
Кл.слова: українська мова, українські прізвища (дослідження), мовознавство (українські прізвища)
Маленко, О. О. Естетичні напрями мистецтва слова у вимірі пізнавальної діяльності людини / О. О. Маленко. - С.80-84. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: українська література (романтизм; реалізм; модернізм), естетичні напрями, філологічні студії
Піддубна, В. В. Українські правописні словники 30-х років ХХ століття / В. В. Піддубна. - С.85-87. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: українська лексикографія (20 ст.), словники (українська лексикографія), правописні словники (20 ст.)
Орел, Н. В. Земля - наш спільний дім / Н. В. Орел. - С.88-91
Кл.слова: шкільне свято (сценарій), українська література (сценарій заходу), сценарій шкільного свята
Загороднюк, О. І. Творчий дух у поезіях Йосипа Осецького / О. І. Загороднюк. - С.92-95
Кл.слова: українська література, література рідного краю, урок (література рідного краю)
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Амброзяк, Т. В.
    Відмінювання та узгодження числівників під час ров'язування математичних задач. Бінарний урок : 10 клас / Т. В. Амброзяк, А. С. Левіна // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2020. - N 19/20/21. - С. 33-37

Рубрики: Українська мова--методика викладання--бінарний урок

   Математика--методика викладання--бінарний урок


Кл.слова (ненормовані):
українська мова (10 клас) -- 10 клас (українська мова) -- бінарний урок (українська мова; математика) -- математика (бінарний урок)
Дод.точки доступу:
Левіна, А. С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


    Polkhovska, M. V.
    Application of Generative Procedures for Syntactic Structures Investigation (on the basis of the existential there) [Текст] = Застосування генеративних процедур для синтактичних дослідження структур (на основі екзистенціалів) / M. V. Polkhovska // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 5. - С. 46-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
експлетив -- СР-проекція -- ТР-проекція -- узгодження «проба — ціль» -- інтерпретовані та неінтерпретовані ознаки
Анотація: У статті висвітлюються переваги залучення генеративних методів під час дослідження синтаксичних утворень, пояснюється процес породження експлетивного there в структурі речення. Адвербіалія there з’являється у мові в позиції експлетивного топіка [Spec, C] для недопущення вживання в ній дієслова в мовах з V2-вимогою. З переходом мови від SOV- до SVO-моделі порядку слів в результаті реінтерпретації експлетивний топік починає вживатися в канонічній позиції підмета.
Дод.точки доступу:
Полховська М. В.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.


    Ситченко, А.
    Літературна освіта школярів у викликах компетентнісного навчання [Електронний ресурс] / А. Ситченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 51-63, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- літературна освіта -- педагогічні ризики -- навчальні технології -- виклики компетентнісного навчання -- технологізований розбір твору
Анотація: У статті висвітлюються питання практичної реалізації компетентнісного навчання української літератури. Аналізуються філософські та педагогічні напрацювання з проблеми, висвітлюються сучасні можливості модельованого навчання, важливою формою якого є освітні технології, цілком доречні у здійсненні літературної освіти. Підвищення ефективності навчання літератури в умовах технологізованого педагогічного процесу пов’язується у дослідженні з формуванням способів розумової роботи, які дають учням змогу самостійно критично осмислювати прочитані твори, аргументовано їх інтерпретувати, не лише сприймати авторські, а й продукувати власні смисли, що робить їхні дії особистісно значущими. Наголошується процедурний аспект проблеми компетентнісного навчання літератури, спрямованого на формування знаючого та вмілого, культурного учня-читача, його ціннісних орієнтацій. Стверджується, що особливості художньої літератури та її вивчення в школі зумовлюють позитивний вплив на рівновагу технократичного і гуманістичного чинників сучасної освіти, оскільки твори мистецтва слова мають не лише компетентнісний потенціал, а й естетичні якості та можливості, морально-етичні взірці людської поведінки. Водночас у статті вказується на певні ризики, пов’язані з рядом труднощів, що виникають на шляху реформування сучасної школи на засадах компетентнісного підходу. Автор звертає увагу на суперечності між компетентністю і моральністю; напрацюваннями вітчизняної педагогіки і впровадженням зарубіжних моделей освіти; знаннями і вміннями та уявленнями і переконаннями; суб’єктним досвідом школярів та їх навчальною діяльністю, що загострюють проблеми реформування школи, реалізації компетентнісного підходу, особистісно орієнтованого навчання, переконують у необхідності технологізації освіти. Йдеться насамперед про необхідність урівноваження ділових якостей компетентного фахівця з його моральними цінностями; умови перенесення на національний ґрунт зарубіжних освітніх ідей і проєктів; досягнення єдності знань, умінь та переконань суб’єкта діяльності; узгодження змісту компетентностей із процесом їх практичної реалізації. Стаття розрахована на вчителів, учених та студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

20.


    Журавська, О.
    Цитування джерел в інформаційних радіопередачах / О. Журавська // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 1. - С. 28-35, DOI 10.28925/2311-259x.2022.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
цитування джерел -- синхрон -- інтерв’ю -- коментар -- радіо -- інформаційна передача -- новини
Анотація: Предмет статті становлять особливості цитування джерел в украї нському інформаціи ному просторі на прикладах випусків новин загальноукраї нських радіостанціи розмовного формату. Актуалізує визначене питання, зокрема, насиченість інформаціи ного поля дезінформацією, феи ками, пропагандою, маніпуляціями із даними тощо. Неуважне ставлення редакціи до перевірки джерел інформації , точності відомостеи , ненадання слова всім учасникам конфліктних ситуаціи , відсутність фахових коментарів призводять до порушення професіи них стандартів у журналістських матеріалах, які виходять в ефір. Наслідком цього є зниження довіри аудиторії як до певного медіа, так і медійників у цілому. Знизити ризики цих наслідків можна завдяки систематичному моніторингу інформаціи ного сегменту радіомовлення і формуванню на и ого результатах теоретичних засад та практичних рекомендаціи з удосконалення, зокрема, цитування джерел інформації . Тому мета статті — узагальнити відомості про основні різновиди цитування в інформаціи них радіи них текстах (документальних записах — синхронах, непряміи мові, словах-маркерах), визначити основні помилки, яких припускаються автори під час роботи з ними, і розробити рекомендації щодо запису та монтажу синхронів. Для вивчення інформаційного радіопростору і визначення особливостеи цитування джерел у ньому було застосовано метод якісного контент-аналізу. Матеріалом для цього стали випуски новин загальноукраїнських радіостанціи розмовних форматів: «Украї нське радіо» («Першии канал» і «Промінь»), «Громадське радіо», «Радіо НВ». Результати контент-аналізу дали змогу визначити певні тенденції щодо цитування, які впливають на інформаціи ну насиченість повідомлень, ї хню відповідність професіи ним стандартам, а також динаміку ефіру и полегшують сприйняття новин. Крім того, було узагальнено інформацію про основні способи цитування (синхрони, непряму мову, слова-маркери), ї хні змістово-композиціи ні особливості. Окрему увагу приділено цитатам-синхронам (документальним записам). За формою синхрони можуть бути різновидом виступу, інтерв’ю, коментаря тощо, які характеризуються лаконічністю, влучністю, компактністю. Проаналізовано помилки, яких припускаються автори під час підготовки синхронів до ефіру на етапі збирання інформації , змістового и композиціи ного узгодження з основним текстом повідомлення. Практичне значення дослідження зумовлене підготовленими рекомендаціями з цитування джерел інформації з дотриманням професій - них стандартів. Перспективним можна визначити подальше вивчення проблеми на прикладі локальних розмовних радіостанцій .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

21.


    Борсуковський, Юрій Володимирович.
    Визначення вимог щодо побудови концепції інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз / Ю. В. Борсуковський // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 5. - С. 62-72, DOI 10.28925/2663-4023.2019.5.6172. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
загрози -- ризики -- класифікація -- кібербезпека -- стратегія -- концепція
Анотація: В даній статті проведено аналіз останніх тенденцій реалізації кіберзагроз та сформульовані базові вимоги щодо формування концепції інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз. Наведено ключові тенденції реалізацій у кіберпросторі принципів гібридної війни. Визначено, що передумовами виникнення таких гібридних війн стає зростання зацікавленості урядових структур в отриманні інформації, яка може бути використана протиборчими сторонами в світовій конкурентній і політичній боротьбі, а також можливість ефективної монетизації шкідливих впливів на інформаційні та автоматизовані системи організацій. Визначено необхідність адаптивного формування напрямків проведення превентивних заходів з інформаційної і кібернетичної безпеки. Акцентовано увагу на відсутності, у більшості випадків, стратегії забезпечення безпеки щодо захисту ключових інформаційних систем у відповідності до існуючих ризиків. Звернено увагу на те, що концепція інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз повинна враховувати можливість повної компрометації систем інформаційної та кібернетичної безпеки при ціле-направленій атаці на інформаційні активи структурних підрозділів державних, банківських та приватних організацій. Розглянуто можливу структуру концепції інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз з метою забезпечення ефективності функціювання інформаційних та автоматизованих систем забезпечення інформаційної та кібернетичної безпеки в умовах обмеженого фінансування. Наведена структура та зміст концепції інформаційної безпеки в умовах гібридних загроз. Визначено, що концепція інформаційної безпеки в умовах гібридних загрозповинна визначати основні цілі та завдання, а також загальну стратегію побудови ІТ і системи управління інформаційною безпекою організації. Сформовані вимоги та базові підходи до її реалізації.Визначено, що одним із шляхів оптимізації фінансових ресурсів, що витрачаються на системи ІТ і системи інформаційної та кібернетичної безпеки, у відповідності до визначених ризиків, може стати використання кращих світових практик, атакож чітке узгодження вимог забезпечення інформатизації та цифрової трансформації з боку бізнесу і створення узгоджених регулятивних вимог до певних напрямків бізнесу з точки зору інформаційної та кібернетичної безпеки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

22.


    Куперштейн, Леонід.
    Інформаційна технологія моніторингу безпеки даних програмного забезпечення / Л. Куперштейн, Г. Луцишин, М. Кренцін // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 71-84, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.7184. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
безпека застосунку -- моніторинг даних -- Cross-site Scripting -- SQL-ін’єкції -- перевірка введених даних -- помилки валідації
Анотація: У статті запропоновано інформаційну технологію моніторингу безпеки даних програмного забезпечення з метою підвищення захищеності допоміжного та кінцевого програмного забезпечення в процесі його функціонування за рахунок універсальності архітектури з можливостями узгодження процесів перевірки безпеки даних у клієнт-серверних взаємодіях та інтеграції у програмні технології розробки програмного забезпечення з використанням уніфікованих інтерфейсів задання розширюваних наборів правил перевірки. Проведено аналіз предметної області, в ході якого було встановлено, що задачі перевірки безпеки даних програмного забезпечення входять до вимог відомих стандартів з безпеки даних, а пов’язані вразливості відзначаються як особливо важливі. Також було встановлено, що традиційного моніторингу лише вхідних даних програмного забезпечення недостатньо, тому актуальною є проблема моніторингу безпеки різних категорій даних програмного забезпечення. Можливості моніторингу безпеки та коректності даних програмного забезпечення існуючих засобів мають частковий характер: орієнтація на окремі категорії даних, платформна залежність, вузькі можливості інтеграції з іншими засобами розробки програмного забезпечення, обмеженість застосування, складність чи обмеженість розширення, низький рівень повторного використання готових перевірених рішень та інші. На основі аналізу існуючих засобів моніторингу безпеки даних програмного забезпечення було встановлено недоліки існуючих реалізацій. В якості рішення запропоновано універсальну архітектуру програмного фреймворку. Було проведено аналіз вразливостей різних категорій даних програмного забезпечення, а також досліджено рекомендовані методи імплементації безпеки даних, які було застосовано у запропонованій розробці. У статті розглянуто структуру запропонованої інформаційної технології, наведено універсальну архітектуру програмного фреймворку, продемонстровано перевірку роботи розробленого засобу та наведено оцінку ефективності використання фреймворку моніторингу безпеки даних при розробці програмного забезпечення. Запропонована архітектура та напрямки подальшого удосконалення фреймворку дозволяють суттєво розширювати його функціональні можливості та легко інтегрувати у популярні технології розробки програмного забезпечення. Передбачається, що розроблена інформаційна технологія моніторингу безпеки даних програмного забезпечення набуде широкого використання не лише в комерційній розробці програмного забезпечення, але і в навчальному та науковому застосуванні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Луцишин, Геннадій
Кренцін, Михайло


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

23.


    Борсуковський, Ю.
    Прикладні аспекти захисту інформації в умовах обмеженого фінансування [Електронний ресурс] / Ю. Борсуковський, В. Борсуковська // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2018. - N 1. - С. 26-34, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.2634X . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- фінансування -- загрози
Анотація: В даній статті проведено розгорнутий аналіз тенденцій розвитку кіберзагроз та напрямків забезпечення інформаційної безпеки зі сторони світової спільноти. Сучасний розвиток перспективних інформаційних систем та технологій сприяє появі нових форм кібератак, що піддають державні, банківські та приватні інформаційні ресурси загрозам, з якими вони не готові мати справу. Визначена тенденція щодо формування у кіберпросторі принципів гібридної війни. Передумовами виникнення таких гібридних війн стає зростання зацікавленості урядових структур в отриманні інформації, яка може бути використана протиборчими сторонами в світовій конкурентній і політичній боротьбі Визначено необхідність адаптивного формування напрямків проведення превентивних заходів із інформаційної і кібернетичної безпеки. Акцентовано увагу на відсутність, у більшості випадків, стратегії забезпечення безпеки щодо захисту ключових інформаційних систем у відповідності до існуючих ризиків. Звернено увагу на те, що модель загроз повинна враховувати можливість повної компрометації систем інформаційної та кібернетичної безпеки при ціле-направленій атаці на інформаційні активи державних, банківських та приватних організацій. Розглянуто можливі напрямки забезпечення інформаційної та кібернетичної безпеки в умовах обмеженого фінансування. Наведені категорії CIS Control, щодо напрямків пріоритетного забезпечення інформаційної безпеки бізнесу. Наведено перелік ключових напрямків для формування пріоритетів інформаційної безпеки державних, банківських та приватних організацій. Проаналізовані і сформовані рекомендації та вимоги щодо прикладних аспектів побудови стратегії захисту в умовах обмежених фінансових ресурсів. Одним із шляхів оптимізації фінансових ресурсів що витрачаються на системи інформаційної безпеки, у відповідності до визначених ризиків, може стати використання кращих світових практик, а також чітке узгодження вимог забезпечення інформатизації та цифрової трансформації з боку бізнесу і створення узгоджених регулятивних вимог до певних напрямків бізнесу із точки зору інформаційної та кібернетичної безпеки. Сформульовані мінімальні вимоги щодо забезпечення інформаційної та кібернетичної безпеки державних, банківських та приватних організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Борсуковська, В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)