Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фізична підготовленість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
796
Ф 50


   
    Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 20 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 146 с. - 30.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізична культура--Спорт--Виховання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
фізична підготовленість -- рейнджери -- здоровий спосіб життя -- спорт
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Гуманітарний інститут


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
796
Ф 50


   
    Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві: досвід, проблеми, рішення (у циклі Анохінських читань) : програма Міжнародної науково-практичної конференції, 20 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - 11 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізична культура--Спорт--Виховання--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
фізична підготовленість -- рейнджери -- здоровий спосіб життя
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Гуманітарний інститут


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Ільницький, Іван.
    Удосконалення фізичної підготовленості учнів ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою за допомого програм секційнимх занять з боксу / І. Ільницький, А. Окопний, А. Палатний // Фізична активність, здоров’я і спорт : науковий журнал. - 2017. - N 3(29). - С. 14-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2221-1217

Кл.слова (ненормовані):
ліцей -- фізична підготовленість -- учні -- бокс -- секція
Дод.точки доступу:
Окопний, Андрій
Палатний, Артур


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Савенков, І.
    Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Ігор Савенков // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1(607). - С. 51–54. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Фізичне виховання--лікувальна фізкультура--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- лікувальна фізкультура -- спеціальні медичні групи -- рухова недостатність -- фізкультурно-оздоровчі заходи -- зміцнення здоров’я -- фізичні вправи -- фізична підготовленість -- фізичні навантаження -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено особливості різноманітних форм занять фізичним вправами, які використовуються вчителями щодо учнів, котрі мають деякі проблеми зі здоров’ям і перебувають у спеціальній медичній групі. Наведено особливості проведення уроку спецмедгрупи для учнів 1–4 класів.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Швай, Олександр.
    Вплив розвитку координаційних здібностей учнів 15-16-річного віку на рівень засвоєння прямого нападаючого удару у волейболі / О. Швай, Ю. Цюпак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - Том 49, № 1. - С. 96-101. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
волейбол -- нападаючий удар -- фізична підготовленість -- технічна підготовленість -- координаційна здібність
Дод.точки доступу:
Цюпак, Юрій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Чустрак, Анатолій.
    Особливості впливу реверсивної дії ударно-хвильових тренажерів на фізіологічний та фізичний стан учнів / А. Чустрак, А. Кізірян, Е. Кізірян // Наука і освіта = Science and education : науково-практичний журнал. - 2020. - № 1. - С. 52-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-8466

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- вправи ударно-хвильової дії -- фізичні якості -- фізична підготовленість
Дод.точки доступу:
Кізірян, Артемій
Кізірян, Едвард


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Галюза, Сергій.
    Вплив занять футболом на фізичний стан школярів / С. Галюза // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 2. - С. 60-67. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
юні футболісти -- фізичний розвиток -- фізична підготовленість -- етап початкової підготовки -- спорт

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: В353859/2022/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2022р. № 11
Зміст:
Байєр, Ольга. Оцінюємо соціально-громадянську компетентність дошкільників / О. Байєр. - С.4-8
Кл.слова: заняття, соціальне середовище, старші дошкільники
Розвиваємо увагу дошкільників: три прийоми. - С.9-11
План реалізації річного завдання з емоційного розвитку дошкільників. - С.12-13
Гурковська, Тетяна. Як розвивати в дошкільників уміння розуміти емоції / Т. Гурковська. - С.14-17
Кл.слова: психологічні принципи
Сім ігор і вправ для розвитку емоційної сфери дошкільників. - С.18-19
Брежнєва, Олена. Формуємо в дошкільників уявлення про час за допомогою моделювання / О. Брежнєва. - С.20-24
Кл.слова: логіко-математичний розвиток, властивості часу
Карачун, Віра. Оцінюємо рівень рухової підготовленості дошкільників під час сюжетно-ігрових занять / В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.25-29
Кл.слова: фізична підготовленість, фізичний розвиток
Заняття з фізкультури: правила для педагогів. - С.30-31
Гура, Оксана. Секрети дистанційної підтримки родинного виховання / О. Гура. - С.32-36
Кл.слова: спілкуємося з батькам
Дитячий протест: як працювати з дитиною, яка проти всього. - С.37-42
Кл.слова: протестна поведінка, вікова криза, особистісна криза
Ознаки активного й пасивного протесту дитини. - С.42
«Так» і «Ні» під час роботи з дитиною-протестувальником. - С.43
Бадер, Світлана. Як активізувати діяльність педагогів під час методичних заходів / С. Бадер. - С.44-47
Кл.слова: допомага методисту-початківцю, методи й прийоми
Сосновенко, Наталія. Конфлікти в педколективі: аналізуємо причини та обираємо методи розв’язання / Н. Сосновенко. - С.48-53
Кл.слова: професійне вдосконалення, конфлікти
Савінова, Наталія. Говори правильно, або Позбавляємося слів-паразитів у мовленні педагога / Н. Савінова. - С.54-56
Кл.слова: професійне вдосконалення, чистота мовлення
Стаєнна, Олена. Як організувати онлайн-олімпіаду для педагогів / О. Стаєнна
Кл.слова: професійне вдосконалення, дистанційна робота
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі

9.


    Ляшенко, В.
    Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо / В. Ляшенко, Є. Корж, Т. Омельченко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 64-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
координаційні здібності -- фізичне здоров’я -- фізична підготовленість -- технічна майстерність
Анотація: Формування здоров’я школярів та повноцінний розвиток їхнього організму – є одною з основних проблем у сучасному суспільстві. Визначення ефективних методів розвитку координаційних здібностей у школярів засобами єдиноборств на позаурочних формах організації фізичного виховання є досить важливим, оскільки є потреба у пошуку та застосуванні ефективних методик, які спрямовані на розвиток фізичних, психологічних та інтелектуальних властивостей дітей молодшого шкільного віку. Мета – визначення розбіжностей у рівні розвитку координаційних здібностей школярів, що систематично тренуються у секції тхеквондо, як порівняти з дітьми, що займаються за стандартною програмою. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і мережі Інтернет, анкетування, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент педагогічне тестування, методи математичної статистики. Сенситивним періодом для розвитку координаційних здібностей є вік 5–7 років. Вік 7–11 років дає другий за потужністю ефект розвитку цих здібностей. Отже, координаційні здібності дітей молодшого шкільного віку потребують цілеспрямованого розвитку, а основним засобом для виховання координаційних здібностей є фізичні вправи підвищеної координаційної складності, які містять певні елементи новизни. Визначено, що у дітей, які не займаються у позашкільних спортивних закладах, спостерігається надмірне напруження м‘язів. Результати нетренованих дітей та дітей-спортсменів засвідчили відставання перших за показником здібності до довільного розслаблення м’язів (25,98%). За результатами порівняльного аналізу рівня розвитку здібностей до координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку отримано наступні дані: у дітей–спортсменів середній результат 21,92 ± 0,8 с, а у нетренованих дітей – 30,19 ± 1,83 с. Це свідчить про низький рівень розвитку цієї координаційної якості (р<0,05). 6
Дод.точки доступу:
Корж, Є.
Омельченко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Білецька, Вікторія.
    Самоооцінка фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості / В. Білецька, В. Семененко, В. Завальнюк // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 87-98. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- студенти -- самооцінка -- фізичний розвиток -- фізична підготовленість
Анотація: Процес фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти організовується залежно від стану здоров'я, рівня фізичного розвитку і підготовленості студентів. Наукові дослідження багатьох авторів свідчать, що у зв’язку із зниженням рухової активності молоді знижується рівень їх фізичного здоров’я і фізичної підготовленості. Тому актуальним є дослідження самооцінки фізичного розвитку студентів з різним рівнем фізичної підготовленості. Мета – вивчення самооцінки фізичного розвитку студентів 1-3 курсів з різним рівнем фізичної підготовленості в процесі формування індивідуальної фізичної культури. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури й джерел мережі Інтернет; соціологічні методи; психологодіагностичні методи; педагогічні методи; методи статистичної обробки даних. Результати. Визначено рівень фізичної підготовленості студентів за результатами рухових тестів. Досліджено індивідуальний профіль фізичного «Я» особистості за допомогою теста-опитувальника Є.М. Боченкової «Самоопис фізичного розвитку». Встановлено, що юнаки із високим рівнем фізичної підготовленості мають вищі бали за шкалою «глобальне фізичне Я», «фізична активність», «спортивні здібності». Дівчата із високим рівнем фізичної підготовленості мають вищі бали за шкалою «витривалість», «глобальне фізичне Я», «зовнішній вигляд». У юнаків та дівчат із низьким і середнім рівнем фізичної підготовленості спостерігаються занижені бали за шкалою «фізична активність» та «спортивні здібності». Також у юнаків із низьким і середнім рівнем фізичної підготовленості занижена «самооцінка». Результати рухових тестів показали, що у юнаків переважає низький рівень фізичної підготовленості, а у дівчат – середній. Загальний рівень «Самооцінки фізичного розвитку» значно нижчий у юнаків та дівчат із середнім і низьким рівнем фізичної підготовленості порівняно зі студентами із високим рівнем підготовленості.
Дод.точки доступу:
Семененко, В’ячеслав
Завальнюк, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)