Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=художньо-творча діяльність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016. - 27 с.
    Зміст:
Бардік, М. А. Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття / М. А. Бардік. - С .3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Києво-Печерська лавра, Успенський собор, монументальний живопис
Ван, Яцзюнь. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми / Яцзюнь Ван. - С .10-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерпретаційна компетентність, музикант-виконавець, вчитель музичного мистецтва
Вєтринська, А. В. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення / А. В. Вєтринська. - С .17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня модель, модернізація, хореографічні спеціальності
Davidovitch, Nitza. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages / N. Davidovitch. - С .23-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єрусалим, єврейський народ, художні твори
Демидович, A. B. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков / A. B. Демидович. - С .36-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білоруська історіографія, російська історіографія, ренесансний стиль
Ізваріна, Олена Миколаївна. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами) / О. М. Ізваріна. - С .49-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сокальський Петро, про нього, українська музична культура, лекції з історії музики
Kaniowska, Malgorzata. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .56-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, диригування, інтерпретація
Карась, Г. В. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен / Г. В. Карась. - С .70-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кошиць Олександр, про нього, хорова культура, диригентсько-хорова школа
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття / Т. О. Ланіна. - С .85-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-вокальний ансамбль, біг-біт, ансамблеве виконання
Лисіна, Н. І. Витоки французької клавірної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .92-99
Кл.слова: орган, клавесин, французька клавірна школа
Медвідь, Т. А. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі / Т. А. Медвідь. - С .100-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній хореограф, компетенція, компетентність
Остапенко, Н. І. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект) / Н. І. Остапенко. - С .109-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, музично-педагогічні факультети, вчителі музики і співів
Петрикова, Оксана Петрівна. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу / О. П. Петрикова. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна самосвідомість, майбутній викладач вокалу, педагогічний репертуар
Пилипенко, І. Я. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років / І. Я. Пилипенко. - С .121-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: монументальний живопис, реформи, методи викладання
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності / Л. Й. Проців. - С .127-136. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, софійність, музично-педагогічна думка
Румянцева, С. В. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст. / С. В. Румянцева. - С .137-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мархлевський Анатолій, про нього, хорове мистецтво, методичні розробки
Садовенко, Світлана Миколаївна. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей / С. М. Садовенко. - С .142-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етнонаціональне виховання, родинне виховання, особистість
Uchyta-Zroski, Jadwiga. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment) / J. Uchyta-Zroski. - С .155-166. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитячий голос, музична освіта, спів
Урсу, Наталья Олексіївна. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.) / Н. О. Урсу. - С .166-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кам'янеччина, мистецтвознавство, художня діяльність
Черкасов, В. Ф. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження / В. Ф. Черкасов. - С .175-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-освітня галузь, музична освіта, майбутній учитель музики
Андрейко, О. І. Акмеформування виконавської культури музиканта / О. І. Андрейко. - С .184-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмемоделювання виконавської культури, музикант, особистість виконавця
Афанасьєв, Юрій Львович. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти / Ю. Л. Афанасьєв. - С .195-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, професійна культура, професійна освіта
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя / О. А. Комаровська. - С .206-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, культуротвірна компетентність, мистецькі дисципліни
Лобова, Ольга Владимировна. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи / О. В. Лобова. - С .214-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна підготовка, музична культура, вчитель початкових класів
Локарєва, Г. В. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва / Г. В. Локарєва. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, сприйняття
Музика, О. Я. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .234-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча діяльність, мотивація, саморозвиток
Олексюк, Ольга Миколаївна. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти / О. М. Олексюк, Н. М. Попович. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовний потенціал, музичне мистецтво, неперервна мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності / Г. М. Падалка. - С .248-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, функції, особистість
Полубоярина, І. І. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю / І. І. Полубоярина. - С .258-269. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія, професійна підготовка, студенти-музиканти
Рахманова, О. К. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / О. К. Рахманова. - С .269-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня свідомість, синестезія, інтермодальні асоціації
Реброва, О. Є. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки / О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. - С .280-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна діяльність, майбутні учителі мистецьких дисциплін , фахова підготовка
Сверлюк, Я. В. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .289-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, диригент, виконавство
Стратан-Артишкова, Т. Б. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Т. Б. Стратан-Артишкова. - С .299-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчо-виконавська підготовка, креативність, композиторсько-виконавська діяльність
Ткач, Марія Михайлівна. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти / М. М. Ткач. - С .310-319. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурний діалог, вища мистецька освіта, постнекласична дидактика
Чжан, Цзінцзін. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. - С .320-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька рефлексія, майбутній вчитель музики, формування мистецької рефлексії
Шип, С. В. Категория духовной музыки в педагогическом контексте / С. В. Шип. - С .329-338. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна музика, релігійна музика, культова церковна музика
Щолокова, О. П. Мистецьке проектування як педагогічна проблема / О. П. Щолокова. - С .339-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецьке проектування, проективно-цільовий підхід, вчитель мистецьких дисциплін
Белічко, Н. Ю. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття / Н. Ю. Белічко. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виставкова діяльність, музей
Блажевич, В. О. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи / В. О. Блажевич. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гітара, музично-виконавські традиції, гітарна школа
Вишинський, Віталій Володимирович. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства / В. В. Вишинський. - С .361-367. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поняття "драматургія", поняття "музична драматургія", музичне мистецтво
Жихарєва, Є. М. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття / Є. М. Жихарєва. - С .368-375. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масова культура, масове мистецтво, масова музика
Зайцева, Вероніка Іванівна. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва / В. І. Зайцева. - С .376-384. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження, культура, книга
Зінська, Тетяна Володимирівна. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. - С .384-395. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавське мистецтво, музичний конкурс, мистецький освітній проект
Ivanovska, N. V. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon / N. V. Ivanovska. - С .396-404. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, сучасне мистецтво, бієнале
Каблова, Т. Б. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі / Т. Б. Каблова. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музика, живопис
Коновалова, Ольга Володимирівна. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України / О. В. Коновалова. - С .410-415. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: декоративно-прикладне мистецтво, Трипілля-Кукутень, Скіфія
Кужелев, Д. О. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва / Д. О. Кужелев. - С .415-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, баянна творчість, постмодернізм
Папета, С. П. Іконосфера митця Степана Рябченка / С. П. Папета. - С .424-429. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рябченко Степан, про нього, іконосфера, візуальний образ
Полянський, Тимур В’ячиславович . Типологія раннього джазу : поняття та підходи / Т. В. Полянський. - С .429-437. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джаз, архаїчний джаз, класичний джаз
Редя, В. Я. Професія -музикознавець: горизонти очікування / В. Я. Редя. - С .437-443. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музикознавець, практичне музикознавство
Cвириденко, Н. С. Music for a while / Н. С. Cвириденко. - С .444-453. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, культура, історія
Стороженко, А. М. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля / А. М. Стороженко. - С .453-463. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художні критерії, метод спіралі, рольовий показ
Чекан, Ю. І. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти / Ю. І. Чекан. - С .464-472. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композитор, виконавець, слухачі
Stern, Max. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition / М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. - С .472-479. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, національна ідентичність, музика для молоді
Ягодзинська, І. О. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці / І. О. Ягодзинська. - С .479-487. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фрейм, концепт, фреймова семантика
Бабіченко, Н. О. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах / Н. О. Бабіченко. - С .488-495. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навички, вокально-хорове навчання, хоровий спів
Бондаренко, Людмила Анатоліївна. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С .496-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бузоні Феруччо, про нього, фортепіанна техніка, музичне мистецтво
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК / Г. В. Брюханова. - С .502-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, поліграфічне виробництво, ЕНК
Василевич, М. О. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти / М. О. Василевич. - С .508-519. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виконавці-інструменталісти, концертний виступ
Гаркуша, Людмила Іванівна. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта / Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. - С .520-529. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, музична освіта, методи художнього синтезу
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу / С. В. Гмиріна. - С .529-535. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концертний виступ, хвилювання, сценічне хвилювання
Грозан, С. В. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень / С. В. Грозан. - С .535-540. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, дослідження, компетентність
Денисюк, І. С. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики / І. С. Денисюк. - С .541-548. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпровізація, вчитель музики, інструментально-виконавська діяльність
Дубровіна, І. В. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект / І. В. Дубровіна. - С .549-556. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічне дослідження, професіограма, науково-дослідна діяльність
Качмар, О. В. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики / О. В. Качмар. - С .556-562. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: урок, методи, музичний розвиток
Кифенко, Анна Миколаївна. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу / А. М. Кифенко. - С .563-570. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слухова діяльність, співацький слух, вокальний слух
Коваль, А. С. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті / А. С. Коваль. - С .571-577. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод, арт-терапія, позашкільна освіта
Ковальський, Р. І. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики / Р. І. Ковальський. - С .577-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграційний процес, музичне мистецтво, поліфункціональна діяльність
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету / Г. Г. Кондратенко. - С .585-595. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, особистість, майбутній вчитель музики
Кочержук, Д. В. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису / Д. В. Кочержук. - С .595-601. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадний спів, вокаліст, звукопис
Куришев, Євген Володимирович. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення / Є. В. Куришев. - С .601-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська підготовка, фортепіанний клас, музичне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С .613-618. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна освіта, інноваційні технології, сучасні тенденції
Мережко, Ю. В. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності / Ю. В. Мережко. - С .619-625. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самореалізація, вчитель музики, вокально-виконавська діяльність
Павленко, О. М. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій / О. М. Павленко. - С .625-632. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, професійна підготовка, музично-комп'ютерні технології
Покатильська, Г. В. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики / Г. В. Покатильська. - С .633-638. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-грамотність, професійна підготовка
Проворова, Є. М. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі / Є. М. Проворова. - С .638-646. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація в освіті, педагогічна праксеологія, методична підготовка
Растригіна, А. М. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля / А. М. Растригіна. - С .647-656. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асистентська практика, професійно-творча діяльність, фаховий модуль
Руденченко, А. А. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах / А. А. Руденченко. - С .656-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, етнодизайн, обдаровані студенти
Світайло, Світлана Валеріївна. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти / С. В. Світайло. - С .667-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, аналіз хорового твору, вчитель музики
Селезньов, М. Я. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування / М. Я. Селезньов. - С .673-680. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: новації, інформаційно-комунікаційні технології, вчитель музики
Смоляк, О. С. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки") / О. С. Смоляк. - С .681-692. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колядки і щедрівки, ладозвукоряд, ритмічна форма
Соболь, Наталія Віталіївна. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. В. Соболь. - С .692-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча толерантність, майбутній вчитель музики, толерантність особистості
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С .701-706. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хорове диригування, компетентність, вчитель музики
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С .707-713. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонічний слух, музичний слух, майбутні вчителі музики
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів / В. І. Ходоровський. - С .713-720. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, комп'ютерні технології, майбутні вчителі музики
Чирчик, С. В. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти / С. В. Чирчик. - С .720-726. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн-освіта, діагностика креативності, компетенції
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. М. Чугунова. - С .727-734. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, хорова партитура, аналіз хорової партитури
Щербініна, О. М. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів / О. М. Щербініна. - С .734-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, фортепіанна підготовка, електронні засоби навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- живопис -- хорове мистецтво -- вокал -- особистість
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: М815538/2018/1
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна думка, 1996 - . - ISSN 2308-8885. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Федоренко, С. В. Art learning as an integral part of the U.S. students’ general education / С. В. Федоренко. - С.2-5
Кл.слова: естетична грамотність, інтегрування, навчання мистецтва
Лісовий, В. А. Магістерський рівень вищої освіти як основа професійного розвитку майбутніх фахівців музичного мистецтва / В. А. Лісовий. - С.6-9
Кл.слова: професійний розвиток, професійні компетентності
Гайдамака, О. В. Пріоритети початкової загальної мистецької освіти / О. В. Гайдамака. - С.10-13
Кл.слова: Державний стандарт, початкова освіта, компетентність
Абрамян, Т. О. Вивчаємо колискові світу / Т. О. Абрамян. - С.14-19
Кл.слова: олискові пісні Африки, Японії, Китаю
Булига, К. О. Трембіта як символ гуцульської культури / К. О. Булига. - С.20-23
Кл.слова: гуцульська культура, звучання трембіти
Вовк, М. П. Використання етномузикознавчого досвіду у шкільній освіті / М. П. Вовк. - С.24-28
Кл.слова: українське етномузикознавство, фольклористика, жанрологія фольклору
Житнік, Т. С. Асоціативні картки як засіб підвищення мотивації дітей до художньо-творчої діяльності / Т. С. Житнік. - С.29-31
Кл.слова: діти 5–7-ми років, художньо-творча діяльність, живопис
Гнидіна, О. В. Ксерографіка на уроках і в гуртках / О. В. Гнидіна. - С.36-40
Кл.слова: графіка, ксерографія
Саєнко, Т. В. Українська плахта: мистецько-педагогічний аспект / Т. В. Саєнко. - С.41-45
Кл.слова: уроки образотворчого мистецтва, тематика завдань
Чепіль, Л. П. Навчальний натюрморт: підготовка рисунка під акварельний живопис / Л. П. Чепіль, Г. М. Запорожець. - С.45-51
Кл.слова: власна тінь, полиск, рефлекс
Краснова, Н. М. Топіарне мистецтво на уроках художньої культури / Н. М. Краснова. - С.52-58
Кл.слова: уроки художньої культури, топіарій
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Житнік, Т. С.
    Асоціативні картки як засіб підвищення мотивації дітей до художньо-творчої діяльності [Текст] / Т. С. Житнік // Мистецтво та освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2018. - № 1. - С. 29-31

Кл.слова (ненормовані):
діти 5–7-ми років -- художньо-творча діяльність -- живопис

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: М815538/2018/4
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна думка, 1996 - . - ISSN 2308-8885. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Комаровська, О. А. Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо / О. А. Комаровська. - С.2-6
Кл.слова: початкова мистецька освіта, компетентнісний підхід, мотивувальне оцінювання
Кісільчук, І. М. Ритмічно-комунікаційні вправи на уроках мистецтва / І. М. Кісільчук. - С.7-12
Кл.слова: комунікація через мистецтво, комунікативність, Bodi percussion
Райт, І. С. Формування музичних уподобань учнів основної школи / І. С. Райт. - С.13-17
Кл.слова: вчитель музики, музично-стильовий підхід, музична імпровізація
Гасян, Ся. Мистецькі діалоги Китаю та України: до питання поліхудожньої підготовки вчителя та учнів / Ся Гасян. - С.18-21
Кл.слова: синкретизм, китайська поезія, китайська художня пісня
Половіна, Олена. Інтегративна функція мистецтва у формуванні творчої особистості дитини / О. Половіна. - С.22-25
Кл.слова: ігрові впраи, психогімнастика, педагогічні умови
Чепіль, Л. П. Мистецтво виготовлення листівок / Л. П. Чепіль, Н. І. Гордейчук. - С.26-30
Кл.слова: типи листівок, зображення листівки, текст листівки
Миропольська, Н. Є. Ефект смислового континіуму як засіб привернення школярів до мистецтва театру / Н. Є. Миропольська. - С.31-33
Кл.слова: творчість І. Кочерги, творчість М. Куліша
Дружиніна, А. В. Ознайомлення старшокласників з українським архітектурним модерном (на прикладі Полтавського регіону) / А. В. Дружиніна. - С.34-38
Кл.слова: стилістичні українські ознаки, регіональний аспект, зображувальний площинний конструктор
Лемешко, Л. Ю. Електронні підручники в опануванні мистецьких дисциплін студентами / Л. Ю. Лемешко. - С.39-42
Кл.слова: коледж, навчальний процес, електронні посібники
Аристова, Л. С. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. С. Аристова, О. В. Калініченко. - С.43-45
Кізілова, Г. О. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Г. О. Кізілова, О. А. Шулько. - С.46-47
Лобова, О. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / О. В. Лобова. - С.48-50
Кл.слова: навчальні теми, музично-творча діяльність, образотворче мистецтво
Кондратова, Л. Г. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. Г. Кондратова. - С.51-56
Кл.слова: мистецькі поняття, художньо-творча діяльність, комунікація через мистецтво
Масол, Л. М. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, О. М. Колотило. - С.57-58
Кл.слова: тема, музичне мистецтво, образотворче мистецтво
Лемешева, Н. А. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Н. А. Лемешева. - С.59-60
Кл.слова: тема, образоворче мистецтво, музичне мистецтво
Рубля, Т. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Т. В. Рубля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова. - С.62-63
Кл.слова: тема уроку, образотворче мистецтво, музичне мистецтво
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Кондратова, Л. Г.
    Орієнтовний календарний план уроків мистецтва у 1 класі (І семестр) / Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 51-56 . - ISSN 2308-8885

Кл.слова (ненормовані):
мистецькі поняття -- художньо-творча діяльність -- комунікація через мистецтво

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Панчак, О.
    Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 14–17. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок читача -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- ключові компетентності -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
373.29(073)
С 79


   
    Стежина : комплексна альтернативна освітня програма для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою / Міжнародна асоціація вальдорфської педагогіки у Центральній та Східній Європі, Асоціація вальдорфських ініціатив в Україні ; упорядник: А. М. Гончаренко, Н. М. Дятленко. - Київ : Інтерсервіс, 2014. - 220 с. : іл. - Алф.-предм. покажчик.: 200-203. . - Бібліогр.: с 204-216. . - ISBN 978-617-696-266-3 (в пер.) : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Дошкільна педагогіка--Програма

Кл.слова (ненормовані):
вікові особливості дітей -- здоров’я дітей -- фізична культура -- художньо-творча діяльність -- практично-пізнавальна діяльність -- ігрова діяльність -- музично-рухова діяльність -- мовленнєва діяльність
Анотація: Комплексна альтернативна програма зорієнтована на підтримку розвитку дитини через її залучення до активної діяльності у сприятливому розвивальному середовищі.
Дод.точки доступу:
Гончаренко, А. М. \упорядник.\
Дятленко, Н. М. \упорядник.\
Міжнародна асоціація вальдорфської педагогіки у Центральній та Східній Європі
Асоціація вальдорфських ініціатив в Україні


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.


    Стихун, Н. В.
    Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл [Електронний ресурс] / Н. В. Стихун. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 212-226, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.6128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гра -- емоційно-почуттєвий розвиток -- навчально-виховний процес -- професійна майстерність учителя -- театральне мистецтво -- театралізація -- театральна педагогіка -- художньо-творча діяльність
Анотація: У статті аналізується проблема професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва; розкривається виховне значення театралізації, гри у навчальному процесі; розглядається художньо-творча діяльність педагогів у практиці сучасних вітчизняних шкіл; акцентується увага на некомпетентності вчителів у галузі теорії театральної педагогіки, творчій ініціативі педагога та його емоційно-почуттєвому розвитку, креативності, позакласній роботі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)