Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інноваційні прийоми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Слинчук, І.
    Інноваційні підходи до формування лексичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ / Ірина Слинчук // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2015. - № 1. - С. 44-51. - Зміст: Інноваційні прийоми та методи корекційно-освітної роботи ; Розширення активного словника на різних етапах дошкільного віку ; Додаток : Із Карлсоном граємося, мови навчаємося : конспект індивід. заняття. - Зміст: Інноваційні прийоми та методи корекційно-освітної роботи ; Розширення активного словника на різних етапах дошкільного віку ; Додаток : Із Карлсоном граємося, мови навчаємося : конспект індивід. заняття.
УДК

Рубрики: Діти з розладами мовлення--розвиток мовлення--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти з розладами мовленя -- дошкільна освіта -- мовлення -- розвиток -- лексика -- корекційна робота -- корекційно-освітня робота -- логопедична робота -- загальний недорозвиток мовлення -- інноваційні методи -- інноваційні прийоми -- логопедичні казки -- активний словник -- психогімнастика -- моделювання -- опорні картинки -- ігри з манкою -- лексична робота
Анотація: У статті описано інноваційні методи й прийоми логопедичної робота під час організації індивідуальних занять з дошкільниками із загальним недорозвитком мовлення. Представлено конспект індивідуального заняття.

Є примірники у відділах:
Ф2 (30.01.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Бурко, О.
    Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету [Електронний ресурс] / О. Бурко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 189-201, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.189201. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
евристичний і дослідницький методи -- принципи діалогізму й креативності -- інтерактивна екскурсія -- інноваційні прийоми
Анотація: У статті напрацьовано модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів Університету. В основу авторської концепції покладено принципи діалогізму та креативності. Згідно з принципом діалогізму на основі евристичного методу впроваджено діалогічне завдання: змоделювати уявний діалог екскурсантів та учасників майстер-класу з Борисом Грінченком за схемою питання / відповідь. Відповідно до обраного принципу креативності реалізовано інноваційні прийоми: «Сходини успіху» та «Піраміда досягнень», інноваційний вид роботи – пошукове завдання. Апробовано інноваційну форму роботи – інтерактивну екскурсію «Smart museum of Boris Grinchenko». У статті проаналізовано результати формування загальнокультурної компетентності студентів-першокурсників Університету, виявлено політ їхньої образної уяви, спричинений багатогранністю обдаровання Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)