Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтелектуальні порушення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
616.89
Г 95


    Гуровец, Г. В.
    Психопатология детского возраста [Текст] : учебное пособие / Г. В. Гуровец. - Москва : ВЛАДОС, 2008. - 359 с. - (Специальное образование). - ISBN 978-5-691-01637-0 : 186.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психопатологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психопатологія -- психіатрія -- невропатія -- страх -- фантазування -- аутизм -- соматичні захворювання -- дитячі інфекції -- інтоксикації -- травми -- психічні розлади -- інтелектуальні порушення -- шизофренія
Анотація: В посібнику містяться відомості про основні психічні розлади, розумову відсталість, дитячі інфекції, психопатологічні синдроми, соматичні захворювання, інтоксикації

Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)

Знайти схожі

2.
376-056.24
О-72


   
    Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : збірник наукових праць. Вип. 5 / Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки ; ред.: В. В. Засенко, А. А. Колупаєва. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2015. - 263 с. - ISBN 978-966-189-317-6 : 46.72 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві порушення -- сенсорні порушення -- інтелектуальні порушення -- розлади аутичного спектру -- організація інклюзивної освіти
Дод.точки доступу:
Засенко, Вячеслав Васильович \редактор.\
Колупаєва, Алла Анатолієвна \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.


    Кравець, Ніна.
    Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Н. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 2(86). - С. 25-35 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- інтелектуальні порушення -- інноваційні технології навчання -- читацька діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
376-056.264
С 54


    Соботович, Є. Ф.
    Вибрані праці з логопедії / Є. Ф. Соботович. - Київ : Видавничий дiм Дмитра Бураго, 2015. - 308 с. - ISBN 978-966-489-315-9 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія--Збірник наукових праць

   Психолінгвістика


Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- психолінгвістика -- спеціальна психологія -- порушення мовлення -- інтелектуальні порушення -- порушення писемного мовлення

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.


    Миронова, Світлана.
    Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями / С. Миронова // Заступник директора школи : спеціалізований журнал. - 2019. - № 2. - С. 17-29

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні порушення -- індивідуальний підхід -- психологічні особливості -- корекційна спрямованість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О190803/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 (89)
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: О190803/2022/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1
Зміст:
Литовченко, Світлана. Розвиток мережі закладів дошкільної освіти для дітей з порушенням слуху / С. Литовченко. - С.8-18
Кл.слова: корекційно-розвивальний супровід, спеціальний заклад, освітні реформи
Лещій, Наталія. Фізичний, функціональний та психоемоційний стан для дітей старшого дошкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.19-29
Кл.слова: фізичний розвиток, порівняння особливостей, аналіз показників
Коваленко, Вікторія. Особливості діяльнісно-поведінкованого компонента соціалізованості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / В. Коваленко. - С.30-42
Кл.слова: соціалізованість, інтелектуальні порушення, соціально-нормативна поведінка
Михайленко, Оксана. Використання онлайн-ресурсів та мобільних додатків для корекційної роботи щодо збагачення словникового запасу та підвищення розуміння значень слів учнями з комбінованими порушеннями слуху та інтелекту / О. Михайленко. - С.43-52
Кл.слова: телефонні додатки, вивчення мови
Рібцун, Юлія. До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими освітніми потребами / Ю. Рібцун. - С.53-68
Кл.слова: Нова українська школа, універсальні освітні прогами, компенсаційна робота
Сергеєва, Наталія. Організація інтерактивного навчання учнів з порушенням слуху у початковій школі / Н. Сергеєва. - С.69-77
Кл.слова: пізнавальна активність, інклюзивне навчання , дистанційний формат
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Коваленко, Вікторія.
    Особливості діяльнісно-поведінкованого компонента соціалізованості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / В. Коваленко // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2022. - № 1. - С. 30-42 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
соціалізованість -- інтелектуальні порушення -- соціально-нормативна поведінка

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)