Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерв’ювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
Шифр: К484478478/2019/1
   Журнал

Культура і сучасність [Текст] : альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 1999 - . - ISSN 2226-0285. - Виходить двічі на рік
2019р. № 1
Зміст:
Вєдєнєєв, Дмитро Валерійович. Духовно-культурна та науково-педагогічна спадщина архієпископа Чернігівського і Ніжинського Варлаама (Денисова, 1804-1873 рр.) / Д. В. Вєдєнєєв, Д. І. Філоненко. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаюк, Ірина Яківна. Церковно-релігійне життя вірменської діаспори України в I пол. XX ст. / І. Я. Гаюк. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, Єлена Ярославівна. Особливості культури менеджменту пізнього індустріалізму / Є. Я. Коваленко. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кундеревич, Олена Вікторівна. Специфіка філософсько-художнього осягнення світу як проблема цілісності духовної культури / О. В. Кундеревич. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Світлана Андріївна. Розвиток релігійного туризму і сприяння паломництву в Україні (на прикладі християнських маршрутів) / С. А. Панченко. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Санченко, Анжеліка Анатоліївна. Соціокультурні виміри правової культури / А. А. Санченко. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Тормахова, Анастасія Миколаївна. Взаємодія міста і візуальних медіа-технологій крізь призму Urban studies / А. М. Тормахова. - С.37-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Наталія Олександрівна. Об’єкти мистецтва з календарною символікою як елементи культурної спадщини / Н. О. Шевченко. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Олійник, Оксана Миколаївна. Брендинг міста як предмет культурологічного дослідження: ключові позиції / О. М. Олійник. - С.47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Недзельський, Роман Стефанович. Історичні чинники формування національного культурного простору / Р. С. Недзельський. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Струтинський, Богдан Дмитрович. Ментально-ідентифікаційні цінності в умовах глобалізаційних трансформацій / Б. Д. Струтинський. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Маркетинг мистецтва та інтегровані маркетингові комунікації (реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз) / Д. І. Акімов. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Педагогічні методи Миколи Колесси (на основі спогадів та інтерв’ювання учнів і колег маестро) / І. Л. Бермес. - С.68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельник, Оксана Ярославівна. Комунікативні концепції та технологічні інновації у дизайні сучасного плакату / О. Я. Мельник, В. О. Штець. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Антошко, Марина Олегівна. До проблеми вивчення історичних витоків Китайської народної музики / М. О. Антошко. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Безугла, Руслана Іванівна. Гламур і тілесність: до проблеми естетичного ідеалу в сучасному візуальному мистецтві / Р. І. Безугла. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Береговська, Христина Олександрівна. Архетип батька в мистецтві Василя Курилика: типологія та смислові конотації / Х. О. Береговська. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Статут української ради художніх промислів кооперативних організацій (рад і артілей) "Укрхудожпромспілки" / А. В. Варивончик. - С.95-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Легка, Світлана Андріївна. Балет академічної спадщини П. Чайковського "Лускунчик" у редакціях українських балетмейстерів Київського державного академічного театру опери та балету ім. Т. Шевченка / С. А. Легка. - С.104-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Лю, Кетін. Музично-культурний регіоналізм Тайваню у співвідношенні з європейською аналогією баварського регіоналізму в німецькому в композиціях К. Орфа / Кетін Лю. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Малиневська, Валентина Мефодіївна. Марія Федорівна Бровченко як фундатор Ніжинської вокальної школи (до сторіччя з дня народження) / В. М. Малиневська. - С.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Нєйчева, Лілія Василівна. Болгарський національний знак в музиці XX - початку XXI ст. / Л. В. Нєйчева. - С.124-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Перцов, Микита Олегович. Композиторський стиль Олега Безбородька: візія постмодерну / М. О. Перцов. - С.129-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Прищенко, Світлана Валеріївна. Художньо-естетичні аспекти фотографіки / С. В. Прищенко, Т. В. Сенчук. - С.134-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Свівінська, Аліна Францівна. Візуалізація "духовної реальності" у сценічній композиції "Жовтий звук" В. Кандинського / А. Ф. Свівінська, Л. Ю. Цвєткова. - С.141-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Татарнікова, Анжеліка Анатоліївна. Алілуйна екстатика в традиції гимнічної-славильної музики на грані нового й новітнього часів / А. А. Татарнікова. - С.148-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Холодинська, Світлана Миколаївна. Творча спадщина Давида Бурлюка як об’єкт теоретичного аналізу / С. М. Холодинська. - С.155-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Лілія Михайлівна. Стильово актуальне використання творів Й. С. Баха у фортепіанному мистецтві Одеси / Л. М. Шевченко. - С.163-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Мустафаєв, Фемій Мансурович. Синергетика інтелектуального та емоційно-чуттєвого у творчій діяльності вокаліста / Ф. М. Мустафаєв. - С.169-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Цугорка, Олександ Петрович. Стилістичні новації іконостасів доби українського бароко / О. П. Цугорка. - С.174-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіонов, Юрій Григорович. Формування творчого мислення бакалаврів - архітекторів / Ю. Г. Ларіонов. - С.180-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Биченко, Нінель Антонівна. Стратегія роботи над інсценізацією драматичного твору / Н. А. Биченко. - С.186-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, Ольга Григорівна. Культурологічні аспекти інтерпретації вокально-симфонічного циклу у творчості композитора Валерія Антонюка / О. Г. Гриценко. - С.191-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулик, Андрій Віталійович. Естетико-психологічна роль кольору в дизайні вхідних груп вбудованих підприємств торгівлі / А. В. Кулик, І. В. Швець. - С.198-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Лінь, Цюньда. Соната № 11 ор. 22 B-Dur Л Бетховена в ряду актуального інтонування в поставангардній - пост-поставангардній культурі сучасності / Цюньда Лінь. - С.202-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Чорна, Кристіна Василівна. Інфотейнмент на українському телебаченні / К. В. Чорна. - С.208-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Айгістова, Аміна Аскярівна. Синергія традицій і новацій як підгрунтя існування культури / А. А. Айгістова. - С.213-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Бережник, Святослав Іванович. Atlas weekend - найбільший музичний фестиваль в Україні / С. І. Бережник. - С.217-222. - Бібліогр. в кінці ст.
Вердіян, Маріам Сергіївна. Сьома симфонія Авета Тертеряна як втілення ідеї апокаліпсису / М. С. Вердіян. - С.222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Гайдичук, Олена Степанівна. Внесок вихідців Бережанщини в музичну культуру західної української діаспори / О. С. Гайдичук. - С.229-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Давітадзе, Анастасія Галактіонівна. Двадцять ірландських пісень з тріо-супроводом (WOO 153) в обробці Л. Ван Бетховена: на перетині національного та авторського стилів / А. Г. Давітадзе. - С.235-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Дружинець, Маріанна Ігорівна. Культурно-історичні прогресії напрямів естрадно-музичного мистецтва / М. І. Дружинець. - С.241-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Жадейко, Олексій Миколайович. Етнічні образи у творчості Валерія Гегамяна / О. М. Жадейко. - С.253-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Каменецька, Юлія В’ячеславівна. Відображення авторського стилю в екслібрисах українських митців на міжнародних виставках-конкурсах у Бресті / Ю. В. Каменецька. - С.260-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Козек, Микола Іванович. Регіональні особливості культу вогню в традиційній обрядовості на Буковинській Гуцульщині / М. І. Козек. - С.267-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Лукашева, Людмила Тимофіївна. Творчий феномен М. М. Синельникова у контексті формування культурного простору України кінця XIX - початку XX століття / Л. Т. Лукашева. - С.272-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Любенко, Наталя Володимирівна. Музичний театр Іспанії XIX сторіччя у річищі культурно-історичних і духовних підвалин Ренасім’єнто / Н. В. Любенко. - С.277-282. - Бібліогр. в кінці ст.
Малярчук, Катерина Геннадіївна. Грим як об’єкт накової рефлексії / К. Г. Малярчук. - С.283-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, Назар Степанович. Між естетикою та ідеологією:деякі аспекти оцінки музичних процесів "капіталістичного світу" у працях Т. Чередниченко / Н. С. Скрипник. - С.288-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимофеєнко, Аліна Вадимівна. Європейська рецепція японської філософії (на прикладі кіноматеріалів др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / А. В. Тимофеєнко. - С.293-297. - Бібліогр. в кінці ст.
Фененко, Андрій Олегович. Музейні віртуальні ресурси у парадигмі "інтелектуального вебу" / А. О. Фененко. - С.298-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Чабан, Вікторія Олександрівна. Символізм жіночого образу в декорі архітектурних споруд стилю модерн / В. О. Чабан. - С.303-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Чуріков, Євген Сергійович. Дефініція "виконавська техніка валторніста" в історичній ретроспективі / Є. С. Чуріков. - С.309-312. - Бібліогр. в кінці ст.
Шан, Юн. "Африканка" Дж. Меєрбера і традиції французького музичного театру XIX століття / Юн Шан. - С.313-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Якименко, Катерина Сергіївна. Семіотика іконографічного канону в сюжеті "Жертвоприношення Авраама" / К. С. Якименко. - С.319-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бермес, Ірина Лаврентіївна.
    Педагогічні методи Миколи Колесси (на основі спогадів та інтерв’ювання учнів і колег маестро) / І. Л. Бермес // Культура і сучасність : альманах. - 2019. - № 1. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
педагог -- техніка диригування -- майстерність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: У901231/2021/3
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2021р. № 3
Зміст:
Котик, Тетяна. Навчання основ мовознавства через дослідження в Новій українській школі / Т. Котик. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Олеся. Дорога Кобзаря на Тарасову гору в ескізах Г. Честахівського / О. Пономаренко. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Третяк, Ольга. Мудрість та розум у філософії для дітей на уроках літературного читання / О. Третяк. - С.17-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Городенська, Катерина. Українське слово у вимірах сьогодення / К. Городенська. - С.22-23
Котик, Віта. Лінгводидактичні (комунікативні) стратегії інтерв’ювання в діяльності майбутніх учителів української мови і літератури / В. Котик. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Даукшас, Лайма. Сучасні підходи до вивчення мовних (мовленнєвих) девіацій у науковому дискурсі / Л. Даукшас. - С.27-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Сокур, Анжела. Образи головних персонажів у казці В. Королева-Старого "Хуха-Моховинка" / А. Сокур. - С.30-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Остапенко, Олена. Мовні таємниці в оповідках, або техніка педагогічного сторителінгу на заняттях з української мови / О. Остапенко. - С.32-36
Єршова, Катерина. Дистанційне навчання. Безсполучникове складне речення. Вживання двокрапки між частинами безполучникового складного речення / К. Єршова, Л. Литвинюк. - С.37-38
Фурманська, Ольга. Складні речення, їх ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком / О. Фурманська. - С.39-42
Радецька, Тетяна. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Синтаксичний розбір речення з однорідними членами та узагальнювальними словами / Т. Радецька. - С.43-45
Поліщук, Тетяна. Підготовка до письмового переказу художнього тексту з поєднанням різних типів мовлення з творчим завданням / Т. Поліщук. - С.46-48
Ковальська, Світлана. Михайло Коцюбинський у сучасному сприйнятті. Новела "Intermezzo" / С. Ковальська. - С.49-55
Макуха, Марія. "Прийти до серця, Україно, благослови добром мене" / М. Макуха. - С.56-60
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
070(075.8)
Т 38


   
    Техніка інтерв'ю [Текст] / Інститут масової інформації ; адаптація, переклад Ю. Сабрі. - Видання друге. - Київ : [б. в.], 2003. - 120 с. - ISBN 966-95354-8-4 : 20.00 грн.
Фінансовано програмою СОСОР Міністерства закордонних справ Франції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Інтерв’ю--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
види інтерв’ю -- типологія інтерв’ю -- список запитань -- зустрічні питання -- ведення розмови -- політичні технології
Дод.точки доступу:
Сабрі, Юлія \адаптація, переклад.\
Інститут масової інформації
Центр підготовки й удосконалення журналістів (Париж)


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Котик, Віта.
    Лінгводидактичні (комунікативні) стратегії інтерв’ювання в діяльності майбутніх учителів української мови і літератури / В. Котик // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2021. - № 3. - С. 24-26. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактичні стратегії -- комунікативні стратегії -- інтерв’ювання

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
   378.091.3.035(072)
   Р 83


    Рудкевич, Наталія Ігорівна.
    Етнокультурна соціалізація студентів: технологічний аспект : методичні рекомендації для організаторів соціально-виховної роботи, працівників студентських соціальних служб, викладачів закладів вищої освіти / Н. І. Рудкевич ; редактор Р. Х. Вайнола ; Киівський університет імені Бориса Грінченка ; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : Видавництво Тараса Сороки, 2018. - 94 с. - ISBN 978-617-7593-02-6 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Студенти вищих навчальних закладів--Етнокультурна соціалізація--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
гра -- презентація -- консультування -- конкурс -- інтерв’ювання -- вогнище -- квест -- концерт -- родинне свято -- тематичний день -- тренінг -- заочна подорж -- фестиваль -- бесіда -- творча майстерня -- дискусія -- диспут -- круглий стіл -- усний журнал -- конференція -- етнічна ідентичність -- толерантність
Анотація: Подані основні теоретичні положення щодо характеристики етнокультурної соціалізації студентської молоді у закладах вищої освіти.
Дод.точки доступу:
Вайнола, Р. Х. \редактор.\
Киівський університет імені Бориса Грінченка
Львівський національний університет імені Івана Франка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

7.


    Родіна, Н.
    Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / Н. Родіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 70-77, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне середовище -- практичні психологи -- особливі потреби -- фахова компетентність
Анотація: У статті висвітлено проблему формування готовності практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного середовища, зроблено аналіз наукових напрацювань з окресленої проблеми. Подано основні підходи до тлумачення сутності готовності практичних психологів до професійної діяльності, а також компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний), відповідні критерії (усвідомлення та сприйняття, толерантне ставлення, активна діяльність; загальні знання про сутність психологічного супроводу в інклюзивному середовищі, технологічні знання про діагностування і моніторинг освітніх потреб у дітей з проблемами; діагностична, профілактична, корекційно-освітня, консультативна, просвітницька діяльність) та напрями роботи фахівців з клієнтами в інклюзивному середовищі. Приділено увагу характеристиці складників сформованості готовності практичних психологів до означеного виду діяльності. Підібрано ефективні методи та технології для кожного складника готовності: психологічно-педагогічного спостереження, акцентування, опитування, інтерв’ювання, контрольні роботи ІНДЗ). Закцентовно увагу на складнощах у процесі попередження конфліктної ситуації та помилках корекційно-розвивальних послуг для людей з типовими освітніми проблемами. Визначено перспективи подальшого дослідження, зокрема введення до освітньої програми навчальних дисциплін, які б розширювали фахову компетентність практичних психологів у процесі надання психологічного супроводу клієнтам в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Єсіпова, О.
    Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю [Електронний ресурс] / О. Єсіпова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 121-129, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.121129. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- навчальна діяльність -- прагматичні мотиви
Анотація: У статті розглянуто підходи до визначення поняття мотивація та мотив, проведено аналіз навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Встановлено, що однією з причин незацікавленості тих, кого навчають навчальним процесом під час вивчення педагогічних дисциплін є низька мотивація. На основі анкетування та інтерв’ювання досліджено мотивацію студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін, з’ясовано динаміку змін мотивації від вступу студентів до закладу вищої освіти та домінування у тих, кого навчають прагматичних мотивів, розроблені рекомендації по формуванню позитивної мотивації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Nalyvaiko, O.
    Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages [Електронний ресурс] = Деактуалізація вищої освіти на прикладі вивчення іноземних мов / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 130-143, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
деактуалізація -- іноземні мови -- студенти -- викладачі -- українська система освіти -- університети
Анотація: У статті аналізуються основні причини деактуалізаціі вищої освіти в Україні на прикладі навчання іноземних мов. Авторами виділені чотири основні причини деактуалізаціі вищої освіти: складна соціально-економічна ситуація, викликана некомпетентною організацією виробничих сил української економіки, низька якість освітніх послуг, депопуляція українського населення і зменшення якісного викладацького складу, перманентне збільшення вартості вищої освіти. Для підтвердження своїх припущень ми провели інтерв’ювання студентів з різних куточків України, які вивчають іноземну мову. Ми опитали шість респондентів з різних університетів України на цю тему: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Горлівський інститут іноземних мов, Львівський національний університет імені Івана Франка, Київський національний лінгвістичний університет, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Кожному респонденту дали ім’я (A-F), щоб зберегти їх анонімність. Ми представили результати інтерв’ю в цій статті. Студенти кажуть, що проблеми не завжди залежать від вишів, а найчастіше від особистих якостей студентів і викладачів або сучасних тенденцій на ринку праці. Ми дали кілька рекомендацій: навчальну програму необхідно скоригувати на користь основних предметів або навіть предметів, які зроблять випускників більш придатними для деяких посад, ніж людей без наукового ступеня; педагогічний склад повинен мати спеціальну педагогічну освіту для підвищення своєї педагогічної майстерності; університети повинні наймати носіїв мов, які викладаються; університетам необхідно розробити такі навчальні програми, які зроблять їх випускників більш привабливими кандидатами на ринку праці. Головний висновок повинен бути таким: система вищої освіти повинна йти в ногу з часом і змінюватися в залежності від ринку праці, переконань студентів і сучасних тенденцій у науці та технологіях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kalistova, O.
Калістова Олена
Poliakov, D.
Поляков Данило
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Журавська, О. В.
    Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання [Текст] / О. В. Журавська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 35-42. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- радіожурналістика -- практикоорієнтований підхід -- якість навчання -- дистанційне навчання
Анотація: У дослідженні розкриваються концептуальні засади удосконалення змістового наповнення ЕНК із радіожур-налістики для студентів бакалаврського освітнього рівня з урахуванням специфіки дистанційного навчання та вимог до фахової компетентності радіожурналістів. Розглянуто особливості переходу на практикоорієн-тований підхід у навчанні.Для цього було проаналізовано специфіку актуального сертифікованого курсу та проведено опитування студен-тів, які опановували матеріал навчальної програми з його використанням. За даними анкетування було визначено кілька нових продуктивних напрямів підготовки практичних завдань, що дадуть змогу формувати й розвивати вміння та навички, необхідні радіожурналістові для успішної професійної діяльності. Студенти вважають, що умін-ня збирати й перевіряти інформацію, аналізувати документи й бази даних, а також технічні навички (монтування, верстка, обробка фото-, аудіо- та відеоматеріалів) є базовими складниками для журналістської компетентності.Результати дослідження є важливими для підготовки підручника з радіожурналістики, що відображати-ме принципи раціонального поєднання теорії з практикою, необхідні для активізації пізнавальної діяльності студентів, формування навичок роботи в сучасних медіа. Виокремлено важливі компоненти змісту навчання з радіожурналістики, а саме: слухання радіопередач і подкастів, аналіз їх жанрово-стильових особливостей, композиції; аналіз своїх і чужих текстів та обговорення їх визначених особливостей; розвиток навички розпові-дати історії, використовуючи доцільні виражальні засоби; формування уміння знаходити й подавати важливі для розкриття характеру героїв деталі; удосконалення навичок інтерв’ювання, відбору фактів при вивченні поточної інформаційної картини світу, джерел даних та написання інформаційних повідомлень

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Шумков, Ігор.
    Стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі ВВНЗ [Електронний ресурс] / І. Шумков. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 169-179, DOI 10.28925/2312-5829.2023.410 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вищі військові заклади освіти -- майбутні офіцери -- військова розвідка -- інформаційно-освітнє середовище -- освітній процес -- фахова компетентність
Анотація: У статті розглянуто певні особливості підготовки майбутніх офіцерів військової розвідки з урахуванням специфіки їх майбутньої професійної діяльності, організації навчально-виховного процесу, концептуальних принципів їх підготовки у вищих військових навчальних закладах. З’ясовано стан сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. Мета статті полягає в дослідженні стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців військової розвідки в інформаційно-освітньому середовищі вищих військових навчальних закладах. У дослідженні, згідно з поставленими завданнями і перевіркою вихідних припущень, використовувались наступні методи дослідження, що взаємодоповнювали один одного: бесіди, аналізу, синтезу, порівняння, індукції, дедукції, узагальнення, систематизації, інтерв’ювання, анкетування, тестування, діагностики для вивчення стану проблеми та констатації стану сформованості фахової компетентності майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Толочко, С.
    Святкування 1500-річчя Києва 1982 року: ідеологічний аспект / С. Толочко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 1(8). - С. 73-78, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.10 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурне явище -- ідеологія -- пропаганда
Анотація: У статті йдеться про святкування 1500-річчя Києва1982 р. Розглянуто ідеологічні аспекти цієї події. Наголошується на тому, що деякі засоби, котрі були використані для святкування, були унікальними, тому наслідки цієї події відчутні і в наш час. Плідно досліджувати Київський ювілей можна завдяки розширенню джерельної бази, компонентами якої є діловодство радянських державних установ і органів компартії, публікації у радянських і зарубіжних засобах масової інформації, мемуаристика. Чимало цінного матеріалу може дати інтерв’ювання живих учасників святкових заходів («усна історія»)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1)
Прим.5 (Ф3) зайнятий


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)