Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інфлюенсер<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Вронська, Юлія.
    Вплив повномасштабної війни в лютому-травні 2022 Р. на медіаконтент найпопулярніших українських інстаграм-блогерів [Текст] / Ю. Вронська // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 42-48DOI https://doi.org/10.28925/2524-2644.2022.17. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
digital-маркетинг -- digital-реклама -- Інстаграм-блогер -- інфлюенсер-маркетиг -- медіаконтент
Анотація: У статті висвітлено зміни, які відбулися в медіаконтенті 5 найпопулярніших українських Інстаграм-блоге-рів із лютого по травень 2022 р. За допомогою статистичних та інших даних з відкритих джерел, а також кон-тент-аналізу кількох акаунтів у соціальній мережі «Інстаграм» схарактеризовано стан українського digital-ринку, створено, відповідно до кількості підписників, добірку з п’яти найпопулярніших Інстаграм-блогерів. Запропоновано класифікацію медіаконтенту, який ці інфлюенсери продукували під час повномасштабної війни. Визначено види, частоту й тональність медіаконтенту на теми війни, цивільної оборони. Виявлено основні відмінності між медіаконтентом кожного з цих 5 блогерів у цих аспектах. Опрацьовано та систематизовано інформацію про повернення кожного з цих 5 інфлюенсерів на ринок digital-реклами

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Афанасьєв, Ілля.
    Лідер громадської думки в умовах повномасштабної війни (на прикладі Маші Єфросініної) [Текст] / І. Афанасьєв, А. Арутюнян // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - С. 32-37DOI 10.28925/2524-2644.2022.2-14.6. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інфлюенсер -- лідер громадської думки -- повномасштабна російсько-українська війна
Анотація: Стаття присвячена дослідженню змін у поведінці української телеведучої Маші Єфросініної, пов’язаних із російсько-українською війною. До повномасштабної війни Маша Єфросініна була відома як позитивна, оптимістична та доброзичлива особистість. Вона часто висловлювалась на тему щастя і благополуччя, займалася благодійністю та підтримувала жінок. Під час війни поведінка Єфросініної кардинально змінилася. Ця інфлюенсерка стала більш емоційною, часто виявляла гнів, агресію та обурення. Вона не соромилася висловлювати свою позицію щодо війни та закликала російських громадян виходити на мітинги проти путінської антиукраїнської агресії. Автори статті пояснюють зміну поведінки Єфросініної впливом травматичних воєнно-політичних подій. Війна викликала в неї сильний стрес, який призвів до зміни її емоційного, психологічного стану та поведінки. Окрім того, автори статті стверджують, що війна значно посилила в Єфросініній лідерські якості. Телеведуча стала громадською активісткою та ініціаторкою багатьох благодійних проєктів. Таким чином, у статті простежено вплив травматичних воєнно-політичних подій на особистість і публічну поведінку медіаперсон, формування нових якостей та можливостей впливу на громадську думку
Дод.точки доступу:
Арутюнян, Анастасія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)