Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=journalism<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25
1.
   001(038)
   І 48


    Ільченко, О. М.
    Англо-українсько-російський словник міжнародної комунікації: наука, техніка, освіта, журналістика : словник = International Communication: science, technology, education, journalism : English - Ukrainian - Russian Dictionary / Ільченко О. М. ; ред. В. Я. Жалая ; Національна академія наук України, Ценр наукових досліджень та викладання іноземних мов. - Київ : Едельвейс, 2014. - 632 с. - ISBN 978-966-2748-52-9 : 50.00 грн.
Дод. тит. арк. англ. мов.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Міжнародні комунікації--Англійська мова--Українська мова--Російська мова--Словники

Кл.слова (ненормовані):
наука -- техніка -- освіта -- журналістика
Дод.точки доступу:
Жалая, В. Я. \ред.\
Ilchenko O. M.
Національна академія наук України
Ценр наукових досліджень та викладання іноземних мов


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
76.0я73/К 32-068982
   659.4
   К 32


    Квіт, Сергій.
    Масові комунікації : підручник для студентів вищих навчальних закладів / С. Квіт. - Київ : Києво-Могилянська академія, 2008. - 206 с. - ISBN 978-966-518-451-5 : 59.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Масові комунікації--Журналістика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
масові комунікації -- mass communications -- журналістика -- journalism -- професійні стандарти -- журналістське розслідування -- journalistic investigation -- журналістська етика -- journalistic ethics -- журналістська революція -- правова культура -- громадське мовлення -- public broadcasting -- журналістська освіта
Анотація: У підручнику розглядаються різноманітні теорії масових комунікацій, методи медіадосліджень. Особлива увага приділяється професії журналіста.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://politics.ellib.org.ua

Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Vernyhora, Svitlana.
    Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University [Текст] = Методика викладання фахових дисциплін англійською мовою в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / S. Vernyhora // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 8-13

Кл.слова (ненормовані):
методи -- методика викладання -- фахові дисципліни, англійська мова -- реклама -- зв’язки з громадськістю

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

5.


    Горбенко, Г. В.
    Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] = Principles and priorities of development of the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 114-120

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- розвиток науки -- вищий навчальний заклад

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

6.


    Вернигора, С. М.
    Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University [Текст] = Методика викладання фахових дисциплін англійською мовою в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / С. М. Вернигора // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 8-13


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

7.


    Горбенко, Г. В.
    Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] = Principles and priorities of development of the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 114-120


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

8.
Шифр: С794174244/2018/3
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Омельченко, Ю. Ідея історії у правоконсервативній філософії 20-30-х рр. ХХ ст. / Ю. Омельченко. - P.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Rodyhin, K. Legends and realities of Ukrainian alchemy: the way of being and the typology of the phenomenon / K. Rodyhin, M. Rodyhin. - P.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Щепанський, В. Життя і творчість львівського алхіміка Андрія Торосовича / В. Щепанський. - P.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Gorbenko, К. The substantial transformation of the concept "existential" in modern philosophical journalism / К. Gorbenko. - P.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Старовойт, І. Проблема гендеру та жіночої ординації: варіативність тлумачень у різних концепціях феміністської теології / І. Старовойт. - P.24-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Horban, O. Basic approaches to the definition of the concept of "videogame" as an element of modern scientific discourse / O. Horban, M. Maletska. - P.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Rayhert, K. A new view of reality (TV series culture studies) / K. Rayhert. - P.41-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Федь, В. Стрибок віри: трансцендентний діалог релігійної культури Середньовіччя та глобалізація / В. Федь. - P.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Khrypko, S. The valued focus of a widow and an orphan statuses and scale of protection in the Old and New Testament tradition / S. Khrypko. - P.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижков, А. Образ України в медіапросторі Республіки Корея: липень 2017 р. - червень 2018 р. / А. Рижков, Роча Н. Лопес. - P.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Фоменко, А. Концепція "Русского міра" як прояв співпраці релігії та влади / А. Фоменко. - P.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Bibik, O. The image of the Prophet Muhammad in the context of understanding Islam in Japan in the first half of the 20th century / O. Bibik. - P.69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Dyatlik, T. Methodology of the research of the conflation in the Epistle to Galatians / T. Dyatlik. - P.74-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Мокієнко, М. П'ятидесятницьке вчення про хрещення Святим Духом: герменевтичний аналіз / М. Мокієнко. - P.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Titov, S. Analysis of taboos as a basic principle of religious beliefs in the context of modern religious studies / S. Titov. - P.84-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Хромець, В. Початок формування нормативно-правового забезпечення богословської освіти в незалежній Україні / В. Хромець. - P.88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Shatalov, Y. Grenz’s Communitarian Ecclesiology / Y. Shatalov, J. Stanley. - P.94-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: С794174244/2019/3
   Журнал

Схід : аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь : Український культурологічний центр, 1995 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1728-93432411-3093. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3
Зміст:
Kosinska, A. Constitution of social reality: from "lebenswelt” of Husserl to Garfinkel’s "practical thinking” / A. Kosinska. - P.5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Martych, R. Evolution of perception of "living” in religious and philosophical discourse / R. Martych. - P.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Turenko, O. Value and semantic orientation of a Gothic personality in Scotus’s axioms of beatitudo aspiration / O. Turenko. - P.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Ebo, S. Death in Igbo African ontology / S. Ebo. - P.22-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Horban, R. Creativity as a way of being of a nation (persinalistic aspect) / R. Horban. - P.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Ezeah, G. Literary Journalism in the Face of Global Food Crisis: Techniques on the way out / G. Ezeah, V. C. Gever. - P.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Kompaniiets, L. Organizational culture study as the system element of internal business communication / L. Kompaniiets. - P.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Troitska, O. The axiological potential of the holiday in the development of the collective memory / O. Troitska, O. Popravko, N. Shcherbakova. - P.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Biletsky, V. Political agitation and state of mental maturity of the domestic society / V. Biletsky. - P.53-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Dodonova, V. Tandem of Populism and Post-truth as the background of development of the modern democracy in Ukraine / V. Dodonova. - P.57-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Merawi, F. Public Sphere, Rationality and the Limits of the Federal Experiment in Ethiopia / F. Merawi. - P.62-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Gotska, I. Dynamics of institutionalization of Muslim communities in Crimea: joining the civil society structures / I. Gotska. - P.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Horokholinska, I. Moral challenges of Ukrainian post-secular society: social and value worth of tolerance / I. Horokholinska. - P.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Lomachinska, I. The ideological sources of religious leadership in Ukrainian cultural space / I. Lomachinska, S. Khrypko, G. Iatsenko. - P.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Shepetiak, O. Philosophy of religion in Ukrainian and Western science / O. Shepetiak. - P.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
070(075)
М 74


    Мой, Даніель.
    Телевізійна журналістика. Практична журналістика [Електронний ресурс] / Даніель Мой, Мартін Ордольфф ; Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії УкраїнськоїПреси, Friedrich Nauman Foundation For Freedom. Ukraine and Belarus. - Друге, повністю перероблене видання. - Київ : Академія Української Преси, 2019. - 234 с. - ISBN 978-3-7445-0616-8 : 100.00 грн., 100.00 грн.
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії Української Преси
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Телевізійна журналістика--Практична журналістика

Кл.слова (ненормовані):
оповідь -- storytelling -- кінорозповідь -- movie story -- телебачення -- TV -- журналістський пошук -- journalistic search -- телесюжет -- TV story -- журналістські жанри -- journalistic genres -- знімальні роботи -- shooting work -- монтаж -- assembling -- запис мовлення -- voice recording -- онлайн-журналістика -- online journalism -- медіаправо -- media law -- кореспонденція -- correspondence -- модерування -- moderation -- документалістика -- documentary
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.aup.com.ua/uploads/Televisiyna_jurnalistyka_2019.pdf

Дод.точки доступу:
Ордольфф, Мартін
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії УкраїнськоїПреси
Friedrich Nauman Foundation For Freedom. Ukraine and Belarus


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

11.
070
М 69


    Михайлин, Ігор Леонідович.
    Журналістська освіта і наука : підручник для вищих навчальних закладів / І. Л. Михайлин. - Суми : Університетська книга, 2020. - 336 с. - ISBN 978-966-680-459-7 : 186.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
журналістикознавство -- журналістика -- journalism -- журналісти -- університетська підготовка -- журналістська освіта -- викладач журналістики -- університет -- модель навчання і виховання -- чотири теорії преси -- four theories of the press -- теорія масової комунікації -- постіндустріальне суспільство -- інформаційне суспільство -- information society -- поле журналістики -- журналістська наука -- періодичні наукові видання -- методологічні особливості -- методика наукової роботи -- methods of scientific work -- історія журналістики -- герменевтика -- hermeneutics -- семіоцентризм -- історія преси -- history of the press -- творчі майстерні -- навчально-виробнича практика -- науково-дослідна робота
Анотація: У підручнику висвітлено теорію та методику викладання журналістики у вищій школі, охарактеризовано структуру журналістикознавства як системи.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

12.
82-6"19"(477)(091)
К 89


    Кузьменко, В. І.
    Письменницький епістолярій в українському літературному процесі 20-50-х років ХХ століття / В. І. Кузьменко. - Київ : Альфа-М, 2016. - 352 с. - ISBN 978-966-7967-56-7 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія української літератури
--Епістолярій, 20 ст.

Кл.слова (ненормовані):
епістолярна спадщина -- epistolary heritage -- епістолографія -- epistolography -- публіцистика -- journalism -- художні листи -- artistic letters -- відкриті листи -- open letters

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: С325934233/2020/26/4
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2020р. т.26 № 4
Зміст:
Федорук, O. Образ запорожця Кирила Тура у викресленому фрагменті роману П. Куліша "Чорна рада" / O. Федорук. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, Н. Іронічність як відчуття дійсності (на прикладі малої прози О. Кониського) / Н. Бойко. - С.124-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Руснак, І. Поетика фейлетону "Подєбрадський чичероне" Миколи Чирського / І. Руснак. - С.131-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Колошук, Н. Тріада Віра — Надія — Любов як символ у ліриці шістдесятників Б. Окуджави та Є. Сверстюка / Н. Колошук. - С.138-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Semenist, I. "Misty Poetry" as a reflection of the nature of Chinese literature of the "New Period" (second half of the 20th century) / I. Semenist. - С.145-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Katerynych, P. Educational journalism in Ukraine: Current status and development prospects / P. Katerynych. - С.151-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьків, М. Особливості журналістських публікацій В’ячеслава Медведя — колумніста / М. Васьків. - С.159-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Гольцева, М. Експресивний МА-подяка у дипломатичному дискурсі Ради Безпеки ООН / М. Гольцева. - С.172-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: С325934233/2021/27/2
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2021р. т.27 № 2
Зміст:
Романенко, О. Феномен травматичного письма (Олександр Терещенко "Життя після 16:30") / О. Романенко. - С.42-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Шимчишин, М. Реалії пострасової Америки в романі М. Томаса "Пропащий" / М. Шимчишин. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, К. Засоби комічного в богословсько полемічному трактаті Теофілакта Лопатинського "Обличєниє нєправды расколничєская" / К. Борисенко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Шестопалова, Т. Національна культура як стратегія самозбереження особистості: Юрій Шевельов і Друга світова війна. Частина друга / Т. Шестопалова. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Shelefontiuk, A. Digital journalism as a new type of media activity / A. Shelefontiuk. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрчишин, В. Типологія сатиричних інтерпретацій у британському медійному дискурсі / В. Юрчишин. - С.77-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Katerynych, P. Educational journalism in Ukraine (results of content analysis) / P. Katerynych. - С.86-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Полтавець, Ю. Формально змістові особливості анотацій до сучасних українських мовознавчих книжкових видань / Ю. Полтавець. - С.96-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Москальов, Д. Японська традиція та західне новаторство у творчості Накахари Чуї / Д. Москальов, А. Йожикова. - С.105-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Нарозя, В. ЕР-ТОШТЮК. Киргизький народний епос / В. Нарозя, М. Васьків. - С.113-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
07(082)
H74


    Hohlfeld, Ralf.
    Freedom of the Media - Freedom through Media? [Текст] / R. Hohlfeld, R. Kendlbacher, O. Hahn. - Freiburg : [s. n.], 2015. - 384 p. - (Global Journalism Research Series). - ISBN 978-3-89733-369-7 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мас-медіа--Медійний простір--Збірники

   Журналістика--Свобода слова


Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- ЗМІ -- громадянський спротив -- політичне замовлення -- Євромайдан -- новітні медіа -- свобода медіа -- пропаганда -- інформаційна безпека
Дод.точки доступу:
Kendlbacher, Ralf
Hahn, Oliver


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: В505452853/2021/11
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2021р. № 11
Зміст:
Баранов, С. С. Класифікація робототехнічних платформ та готових технічних рішень для навчання учнів основ робототехніки / С. С. Баранов. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. П. Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом / О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас. - С.13-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Винник, О. Ф. Розробка програмно-методичного комплексу schoolkit / О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко. - С.32-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Havrysh, O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko. - С.49-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсікова, І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти / І. В. Єсікова. - С.62-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Kravchyna, T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages / T. Kravchyna. - С.71-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, О. Г. Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм / О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур. - С.80-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Luhova, T. Journalism education based on serious games / T. Luhova. - С.92-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space / O. Nalyvaiko, O. Ronzhes. - С.106-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Opryshko, T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine / T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Погромська, Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту / Г. С. Погромська, Н. А. Махровська. - С.130-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Смірнова, В. А. Оцінювання дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти / В. А. Смірнова. - С.146-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Староста, В. І. Мотивація навчання студентів різних курсів / В. І. Староста. - С.158-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська. - С.174-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шерман, М. І. Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища / М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, Ю. М. Корнієнко. - С.184-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкуренко, О. В. Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру / О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик. - С.201-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
   070(091)
   G37


    Georgiievska, Victoriia.
    History of Ukrainian Journalism: functioning of the Advertising and Reference Press in the Territory of Trancednieper Ukraine (XIX - early XX centuries) [Текст] : textbook / V. Georgiievska ; Borys Grinchenko Kyiv University, Faculty of Journalism. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - 161 p. - ISBN 978-611-01-2862-9 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія журналістики--Українська журналістика--Упраїнська преса--Підручники для вищих навчальних закладів

   Соціальне життя--Соціальна комунікація


   Реклама


Кл.слова (ненормовані):
періодика -- рекламні газети -- оголошення
Дод.точки доступу:
Borys Grinchenko Kyiv University
Faculty of Journalism


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3)

Знайти схожі

18.


    Luhova, T.
    Journalism education based on serious games = Журналістська освіта на основі серйозних ігор / T. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 92-105, DOI 10.28925/2414-0325.2021.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
журналістська освіта -- серйозні ігри -- ігрове навчання -- глибоке навчання
Анотація: У статті обґрунтовано використання серйозних ігор для навчання за спеціальністю 061 Журналістика. Серйозні ігри розглядаються як інформаційнокомунікаційні технології навчання журналістів. Проаналізовано відомі серйозні ігри журналістського напряму. Визначено роль серйозних ігор у курсах «Інтернетжурналістика», «Блогінг», «Міжнародна журналістика», «Фактчекінг», «Арт-журналістика» тощо. Описано проект серйозної гри «J-chess» для журналістів, використовуючи універсальну мову моделювання (UML). Це дало можливість виявити переваги застосування серйозних ігор у журналістській освіті: застосування принципів активного та проблемно-орієнтованого навчання на основі ігор, приємного та глибокого занурення у професійні питання та освітні теми. Серйозні ігри також є основою для зміцнення міжпредметних зв'язків обов'язкових і вибіркових дисциплін професійної підготовки журналістів. Зміст та принципи серйозних ігор сприяють досягненню результатів навчання, визначених Стандартом вищої освіти у галузі журналістики. Це підтвердили результати чотирирічних опитувань студентів. Висвітлюються проблемні питання для практики серйозних ігор у навчальному процесі: цифрова нерівність, доступність відеоігор, відсутність інтеграції серйозних ігор з електронними системами навчання, готовність учнів до гри, дидактичний вплив гри та етичні дилеми. Акцентовано на необхідності створення методичного забезпечення серйозних ігор, визначення їхньої ролі і місця у структурі навчальної дисципліни, формулювання принципів та алгоритмів педагогічного супроводу серйозних ігор. Розв'язання цих проблем сприятиме розвитку академічної та практичної підготовки майбутніх журналістів за допомогою серйозних ігор, активізує розробку серйозних ігор, зблизить галузі ігрової індустрії та освіти. Інтеграція серйозних ігор з онлайн-навчанням стане основою для трансмедіа навчання. А це призведе до підвищення якості освіти та рівня задоволеності випускників та зацікавлених сторін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Katerynych, P.
    Educational journalism in Ukraine: Current status and development prospects = Освітня журналістика в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку / P. Katerynych // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 4. - С. 151-158, DOI 10.28925/2311-259x.2020.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
освітня журналістика -- Освіторія -- ЗМІ освітньої тематики -- траєкторії освітньої журналістики
Анотація: У статті вивчено розробленість поняття «освітньої журналістики» в украї нському та європеи ському журналістикознавстві, визначено поняття «контенту освітньої тематики», типологію та функції ЗМІ на освітню тематику. Дослідження є актуальним, оскільки вперше в украї нському журналістикознавстві здіи снено ґрунтовну спробу дослідити поняття «освітньої журналістики». Мета дослідження — визначити поняття «освітньої журналістики» в украї нському медіадискурсі та проаналізувати типологічні и жанрові особливості (на прикладі обраних інтернет-видань освітньої тематики). Методом дослідження обрано кількіснии контент-аналіз, оскільки він дає змогу зрозуміти проблематику в освітніи сфері, на якіи аналізовані ЗМІ акцентують наи вищу увагу, а також галузі освіти, що висвітлюються наи менше. Новизна роботи полягає у введенні до украї нського журналістикознавства поняття «ЗМІ освітньої тематики», «траєкторії освітньої журналістики», розробці структури мультимедіи ної редакції освітнього ЗМІ. Складність роботи з контентом освітньої тематики полягає в тому, що освітня журналістика per se є спеціалізованою галуззю знань, однак серед галузеи освіти виділяють дошкілля, середню освіту, вищу, інклюзивну (між іншим, олігофрено-, сурдо- і тифлопедагогіки), післядипломну, андрагогіку. У дослідженні наведено результати кількісного контент-аналізу інтернет-ЗМІ освітньої тематики «Освіта.ua», «Педпреса», «Освіторія» та «НУШ» (загалом проаналізовано 6 623 публікації в цих ЗМІ), що сприяло визначенню тем і жанрів, які превалюють у журналістських матеріалах на освітню тематику, а також джерел походження цих матеріалів — авторських чи запозичених з інших ресурсів (зокрема МОНУ). Результати дослідження мають не лише теоретичне, але и практичне значення, оскільки можуть бути враховані в ході розробки навчальних програм для підготовки освітніх журналістів, укладання термінологічної бази та формування рекомендаціи для роботи освітнього журналіста
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Катеринич Петро


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


    Shelefontiuk, A.
    Digital journalism as a new type of media activity = Диджитальна журналістика як новий тип медіадіяльності / A. Shelefontiuk // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 70-76, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- диджиталізація -- диджитальні медіа -- аудиторія диджитальних медіа
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена постіи ною трансформацією та оновленням диджитального середовища, невизначеністю категоріального апарату цифровоí журналістики та національними особливостями процесу творення онлаи нового журналістського дискурсу. Мета статті — визначити концептуальні особливості диджитальноí журналістики та виокремити комунікаціи ну специфіку зазначеного виду медіадіяльності. Базуючись на роботах R. Salaverrí a, пропонується розуміти під диджитальною журналістикою усю журналістику, яка здіи снюється за допомогою цифрових технологіи , є мінливою соціальною публіцистичною практикою, орієнтованою на гетерогенну масову аудиторію, представлену у певних, але одночасно мінливих жанрах та форматах. Таким чином дискусіи ні моменти щодо застосування до цього виду медіадіяльності термінів «кібержурналістика», «онлаи нова журналістика», «мультимедіи на журналістика», «обчислювальна журналістика», «алгоритмічна журналістика», «журналістика, керована даними» та ін. Головним методом дослідження обрано дискурснии аналіз, якии дозволив осягнути проблематику сучасного диджитального середовища, простежити генезу цифровоí журналістики, здіи снити типологічнии аналіз існуючоí системи цифрових медіа, визначити специфіку медіапродукту та особливості участі аудиторіí у процесі диджитального творення та споживання новинноí інформаціí . Новизна роботи полягає у спробі ввести у науковии дискурс системного визначення поняття «диджитальна журналістика», звернути увагу на такі í í особливості як невизначеність та мінливість, трансформація традиціи ного категоріального апарату, зміна ролеи та функціи учасників комунікативного процесу. У результаті дослідження з’ясовано суб’єктно-об’єктні та структурні характеристики сучасноí журналістики, визначено організаціи ні и технологічні трансформаціí цифрового медіавиробництва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шелефонтюк Анна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

21.


    Katerynych, P.
    Educational journalism in Ukraine (results of content analysis) = Освітня журналістика в Україні (Результати контент-аналізу) / P. Katerynych // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 86-95, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
освітня журналістика -- освітній журналіст -- контент-аналіз -- освітня журналістика в Україні
Анотація: У статті описано теоретичні підходи до розуміння освітньоí журналістики, схарактеризовано поняття освітньоí журналістики в украí нському та світовому медіапросторі, побудовано модель впливу сторонніх факторів на висвітлення питань освіти у ЗМІ. Мета дослідження — 1) вивчення теоретичних розробок та підходів до функціонування освітньоí журналістики в медіа середовищі; 2) простежити жанрові та тематичні особливості аналізованих освітніх ЗМІ (на прикладі «Педпреса», «Освіта.ua», «НУШ», «Освіторія»). Методом дослідження є контент-аналіз спеціалізованих ЗМІ освітньоí тематики. Ці ЗМІ мають регулярне наповнення різножанровим і різнотематичним контентом освітньоí тематики, активно застосовують інструменти для створення мультимедіи ного контенту, мають наи вищии трафік в сегменті інтернет-ЗМІ освітнього профілю (за даними сервісу статистики «Similar Web». Серед проаналізованого контенту чотирьох інтернет-видань освітньоí спеціалізаціí (3352 публікаціí ) встановлено, що за жанровою структурою превалюють замітки (2714; 80,9%), відчувається брак репортажів (56; 1,7%) та інтерв’ю (130; 3,9%). Слабка присутність аналітичних жанрів особливо відчутна стосовно тем дошкільноí , інклюзивноí та професіи но-технічноí освіти. Контент-аналіз матеріалів групи 1 (2366 матеріалів, 70,6% від усієí вибірки у двох групах) показав, що наи більша кількість матеріалів за аналізовании період стосувалася тем початковоí та середньоí освіти (1131 матеріал, 47,8%), наи менша – професійно-технічноí освіти (131, 5,5%). Аналіз матеріалів у другіи групі (29,4% від аналізованих матеріалів в обох групах) показав, що превалює тема початковоí освіти (401 матеріал, 40,7%), значною є доля матеріалів, що стосуються дистанціи ноí освіти (16,7% у «НУШ» та 16,9% в «Освіторіí »). Більшість матеріалів «Педпреси» (83%), а також значна частина «Освіти.ua» (63%) є запозиченням або доповненим матеріалом, отриманим із саи тів МОНУ, УЦОЯО чи інших джерел. Ці результати становлять практичне значення дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Катеринич Петро


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

22.


    Кирилова, О.
    Наукова та науково-популярна журналістика: складнощі дефініції понять і типологізації медіа / О. Кирилова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 141-148, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
наукова журналістика -- науково-популярна журналістика -- науковий медіадискурс
Анотація: Актуальність статті полягає в потребі наукової диференціації двох суміжних категоріи сучасної комунікативістики: «наукова журналістика» (science journalism) та «науковопопулярна журналістика» (popular science journalism). У вітчизняному дискурсі не існує сталого підходу до цього питання, а чинні нормативні документи змушують редакції визначати вид діяльності не за специфікою медіа, а за переліком, наявним, наприклад, у ДСТУ. Об’єктом дослідження стали світові та вітчизняні ресурси, які спеціалізуються на науковій тематиці: Cosmos, Popular Science, Discover, Scientific American, «Куншт», «Спільне», «Світогляд», «Вселенная, пространство, время», Science Ukraine, Alpha Centauri, «Наука и техника», «Краї на знань», «Вічнии мандрівник», «Локальна історія», «Історія. Новии погляд», «Маловідома історія: далеке і близьке». При цьому аналізувалися як діджитальні практики (вебресурси), так і традиціи ні паперові ЗМІ (журнали). Предмет вивчення — особливості дефініції наукової та науково-популярної журналістики і складності типологізації відповідних медіа. Основним методом дослідження став компаративнии аналіз, підкріплении дискурс-аналізом. Метод дав змогу, по-перше, порівняти наявні наукові погляди на категорії «наукова журналістика» та «науково-популярна журналістика» і виокремити головні риси кожної ; по-друге, здійснити аналіз провідних світових ресурсів, які спеціалізуються на науковій журналістиці, та провести паралелі з українськими медіа такого типу. Результатом дослідження є типологічна диференціація сучасних медіа. Основою дослідження стала гіпотеза, що визначальними в плані диференціації медіа як наукових і науково-популярних є характеристика аудиторії та функціональна специфіка ресурсу. Відповідно до неї ті медіа, які орієнтуються на підготовленого користувача, зосереджуються на останніх досягненнях науки й техніки та обмежено використовують онлайнові можливості, майже не вдаючись до прийомів едьютейнменту та саєнстейнменту, ми віднесли до каналів наукової журналістики. Ресурси ж, які об’єднують спрямування на масового користувача, акцент на навчальний складник та орієнтація на популярні навколонаукові теми, що мають пролонговану потенційну актуальність, ми вважаємо науковопопулярними. З урахуванням аудиторного і функціонального факторів у статті до наукової журналістики відносимо проєкти «Куншт», «Спільне», «Світогляд», «Вселенная, пространство, время», Science Ukraine, Alpha Centauri, «Наука и техника», «Краї на знань», а «Вічнии мандрівник», «Локальна історія», «Історія. Новии погляд», «Маловідома історія: далеке і близьке» — до науково-популярної
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

23.


    Гондюл, О. Д.
    Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень» [Текст] / О. Д. Гондюл // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 14-24. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика рішень -- соціальні проблеми -- аудиторія -- роль медіа
Анотація: У статті здійснено спробу дослідити особливості журналістики рішень як сучасного явища в журналістиці, аргументувати необхідність впровадження соціальної відповідальності в медіаструктурах задля вирішення іс-нуючих проблем, а не лише їх опису.Актуальність дослідження полягає в тому, що журналістика рішень є необхідним інструментом надання інформації аудиторії, що наголошує на вирішенні проблем, а не на самих проблемах, підвищуючи актуальність тексту, уточнюючи його мету та заохочуючи читачів до дій.У статті використані такі методи дослідження: за допомогою аналізу та синтезу було розглянуто основні підходи до визначення поняття «журналістика рішень»; за допомогою системного методу сформовано крите-рії визначення «журналістики рішень» та її відмінності від схожих за сутністю термінів; за допомогою ком-паративного методу здійснено порівняльну характеристику залученості аудиторії до вирішення соціальних проблем до і після появи журналістики рішень; контент-аналіз дав змогу дослідити вживаність термінів «про-блема» та «рішення» серед суспільства в інтернет-середовищі; за допомогою SWOT-аналізу розглянуто осо-бливості журналістики рішень; за допомогою методу когнітивного картування визначено причинно-наслідкові зв’язки щодо важливості створення медіаструктурами соціальних проєктів.Практики журналістики рішень стверджують, що такий підхід доповнює традиційну роль преси, нада-ючи громадянам ширший погляд на проблеми. За ініціативи Sparknews, міжнародної мережі журналістики рі-шень, що мають позитивний вплив, було засновано день, присвячений журналістиці рішень — Impact Journalism Day. Більше того, медіа не лише трансформують свої тексти у формат журналістики рішень, а й самі ство-рюють проєкти, що сприяють вирішенню нинішніх проблем, зокрема: «100 жінок» від BBC, #MyFreedomDay від CNN, “1619 Project” від The NY Times та соціальний проєкт «Люди Ідей+.#забутипровік» від групи компаній «1+1 Media» тощо.Отже, можемо стверджувати, що сьогодні постає необхідність переосмислити роль медіа. Журналістика не може продовжувати висвітлювати лише проблеми та пригнічувати самих читачів, розкриваючи виклики, що стоять перед людством. Важливо просувати «журналістику з доданою вартістю», яку в статті називає-мо журналістикою рішень.

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

24.


    Gorbenko, К.
    The substantial transformation of the concept "existential" in modern philosophical journalism / К. Gorbenko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P20-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
екзистенціал -- екзистенціалізм -- персоналізм -- соціальна філософія
Анотація: Стаття присвячена аналізу змістовних трансформацій концепту "екзистенціал", який зародився у межах екзистенційно-феноменологічної онтології М. Гайдеґґера. Актуальність проблеми полягає в тому, що в сучасній філософській публіцистиці відповідне поняття вживається зовсім в іншому смислі та має принципово відмінне від гайдеґґерівського смислове навантаження. Метою статті є фіксація змістовних трансформацій концепту "екзистенціал" для визначення їх методологічної виправданості. Констатується наявність двох паралельних філософських дискурсів, один з яких робить акцент на текстології, інший - на тих нових горизонтах, які відкриваються перед мислителями унаслідок варіацій на тему екзистенціалів. Вказується, що після критики К. Ясперса, М. Гайдеґґер відмовився від спроб строгої дефініції екзистенціалів та їх класифікацій, яка б перетворила їх на категорії. Демонструється, як сучасні дослідники відходять від підкресленого індивідуалізму екзистенціалістів, інтерпретуючи останні як "соціально обумовлені ціннісні вузли", "квінтесенції смислів, цілей, прагнень людей", світоглядні конструкції, що a priori задають параметри людського існування в світі. Доводиться, що лише за умов виходу за межі персоналізму концепт "екзистенціал" починає працювати в новому, соціально-філософському контексті
Дод.точки доступу:
Горбенко Катерина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

25.


    Ezeah, G.
    Literary Journalism in the Face of Global Food Crisis: Techniques on the way out = Літературна публіцистика в умовах глобальної продовольчої кризи:техніки подолання / G. Ezeah, V. C. Gever // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P34-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
продовольча криза -- голод -- літературна публіцистика -- техніки
Анотація: Протягом багатьох років світові лідери продовжують розв'язувати питання боротьби з голодом. Хоча зростаючий голод впливає на країни різних континентів світу, африканські країни і частина Азії, здається, найбільше вражені цією проблемою. Це дослідження розглядає взаємозв'язок між літературною публіцистикою та боротьбою з глобальною продовольчою кризою, з фокусом на Нігерії. Зокрема, в дослідженні розглянуто ступінь розгортання літературної публіцистики для боротьби з голодом, техніки її розгортання з метою стимулювання державної політики щодо достатнього забезпечення продовольством та заохочення громадської участі в сільському господарстві. Попри те, що літературна публіцистика є новим жанром комунікацій в Нігерії, вона має потенціал сприяння сільськогосподарській діяльності та державній політиці із забезпечення продовольчої безпеки. Розуміння підходів і методів літературної публіцистики для боротьби з глобальною продовольчою кризою, по-перше, надає найновіші уявлення про роль публіцистики в розвитку сільського господарства та продовольчої безпеки; по-друге, сприяє розвитку і самого цього жанру, відкриваючи нові перспективи його вивчення. Міжнародний науково-дослідний інститут продовольчої політики у співпраці з Продовольчою та сільськогосподарською організацією у своєму Глобальному індексі голоду відніс Нігерію до країн з високим рівнем загрози голоду, з індексом 25,5 (серйозна загроза голоду). Базуючись на концепті "порушуваних правил" Марка Крамера, автори виділяють такі характеристики літературної публіцистики: занурення в світ історій; розробка неявних правил (завітів) щодо точності та щирості; опис головним чином повсякденних, рутинних подій; розвиток сенсу, заснованого на послідовній реакції читачів. У цьому дослідженні виникають наступні евристичні запитання: наскільки літературна публіцистика може сприяти продовольчій безпеці? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для заохочення участі в сільському господарстві? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для управління політикою та програмами уряду в сільському господарстві? Загалом 30 респондентів надали розповіді (наративи) про зв'язок між літературною публіцистикою та продовольчою достатністю. Як інструмент для збору даних використовувалось структуроване інтерв'ю, а для опрацювання результатів дослідження використовувався тематичний аналіз. Результат напівструктурованого інтерв'ю показав, що літературна публіцистика може допомагати у боротьбі з продовольчою кризою в усьому світі і в Нігерії. Також було виявлено, що методи, які використовуються для боротьби з продовольчою кризою, включають: сцену за сценою, інфотейнмент (комбінація інформації та розваг), діалог, суб'єктивність і точність. Під час інтерв'ю було виявлено, що літературна публіцистика не отримала належного місця в Нігерії, на відміну від інших країн, наприклад, Сполучених Штатів Америки, де вона практикується з 1960-х років. Ці результати досліджувалися в рамках моделі ACADA (оцінка, комунікація, аналіз, дизайн, дії). Модель була розроблена Організацією Об'єднаних Націй для Міжнародного фонду надзвичайних ситуацій для дітей. Обговорювалися також можливості впливу отриманих результатів на достатнє забезпечення продуктами харчування та розширення ареалу дії літературної публіцистики
Дод.точки доступу:
Gever, V. C.
Гевер Верлумун Селестін
Езеа Грегорі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)