Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=marketing<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25
1.
655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: М855626032 (Журнал)
Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - Виходит раз на два місяця. - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані): фахові видання
Зареєстровані надходження:
     2021  2020  2018  2017 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання
Знайти схожі

3.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Чечулін, О. В.
    Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій [Текст] = Communication and marketing activities in the program progress of the territory / О. В. Чечулін // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 43-45

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- брендинг -- реклама -- маркетингові комунікації

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

5.


    Чечулін, О. В.
    Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій [Текст] = Communication and marketing activities in the program progress of the territory / О. В. Чечулін // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 43-45


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

6.
Шифр: М772184/2018/11/12
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 11/12
Зміст:
Партнерский маркетинг: понимание у всех разное. Но основа одна - партнерство! (материалы блиц-опроса экспертов). - С.16-23
Полный гид по партнерскому маркетингу: как получить первые деньги. - С.24-31
Бармотина, Ксения. Партнерский маркетинг - тайное оружие рынка e-commerce / К. Бармотина. - С.32-34
Дружинская, Юлия. Influencer Marketing - кейсы сети отелей Radisson Blu / Ю. Дружинская. - С.36-43
Білявська, Юлія. Бірюзові організації: майбутнє менеджменту та маркетингу в контексті еволюції поколінь / Ю. Білявська. - С.44-49
Ромат, Є. В. Сучасні тенденції конвергенції публічного управління та маркетингу / Є. В. Ромат, Ю. В. Гаврилечко. - С.50-52
Слободян, Вячеслав. Как получить максимум от годового отчета? / В. Слободян. - С.54-60
Валовски, Егор. Тренды в корпоративных сайтах на 2019 год / Е. Валовски. - С.72-74
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Дружинская, Юлия.
    Influencer Marketing - кейсы сети отелей Radisson Blu / Ю. Дружинская // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 11/12. - С. 36-43

Кл.слова (ненормовані):
партнерський маркетинг -- ефективна реклама -- комунікація бренду -- іноземні блогери

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
94(477)"17/19":[332.2:633.1]
Г 68


    Гордуновський, О. М.
    Український хліб і його реалізація в XVIII - на початку XX ст. (Нариси з історії та економіки) [Текст] / О. М. Гордуновський, О. І. Гуржій, О. П. Реєнт ; Національна академія наук України, Інститут історії України. - Київ : Інститут історії України НАНУ, 2013. - 223 с. - ISBN 978-966-02-6948-4 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Земельна економіка--Торгівля--Хліб--Україна, 18-20 ст.--Монографії

   Україна--Історія , 18-20 ст. -- Монографії
Кл.слова (ненормовані):
реалізація -- транспортери хліба -- реалізатори -- всеросійський ринок -- ціноутворення -- marketing -- breade -- ukraine -- history
Дод.точки доступу:
Гуржій, Олександр Іванович
Реєнт, Олександр Петрович
Національна академія наук України
Інститут історії України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
338.2
М 54


   
    Методологічні засади управління бізнесом [Текст] : монографія до 25-річчя МІМ-Київ / Міжнародний інститут менеджменту ; редактор М. А. Гольцберг . - Київ : Задруга, 2014. - 413 с. - ISBN 978-966-432-147-8 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління бізнесом--Методологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- монетарна політика -- управління ризиками -- фінансові аспекти управління -- маркетинг -- business -- marketing
Дод.точки доступу:
Гольцберг , М. А. \редактор.\
Міжнародний інститут менеджменту


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
339.138:658.8
С 88


    Студинская, Г. Я.
    Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд [Текст] / Г. Я. Студинская. - Киев : Феникс, 2011. - 136 с. - ISBN 978-966-651-850-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Бізнес-планування

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-план -- business plan -- продажі -- sales -- маркетинг -- marketing -- конкуренція -- competition -- бренд -- brand

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.
   339.138
   К 93


    Курбан, О. В.
    Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Текст] : навчальний посібник / О. В. Курбан, С. О. Курбан. - Київ : Білий Тигр, 2019. - 148 с. - ISBN 978-617-7616-06-0 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейромаркетингові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Реклама--PR--Брендинг


   Digital-marketing (цифровий маркетинг)--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аудіомаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Аромамаркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


   Тактильний та смаковий маркетинг--Психофізіологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
когнітивна психологія -- cognitive psychology -- візуальний нейромаркетинг -- visual neuromarketing -- аудіомаркетинг -- audio marketing -- аромамаркетинг -- aromarketing -- смаковий маркетинг -- taste marketing -- неймінг -- naming -- контент -- content -- бренд -- brand
Дод.точки доступу:
Курбан, С. О.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
659.1
О-11


    Оґілві, Девід.
    Про рекламу [Текст] / Д. Оґілві ; перекладач Д. Шостак. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 288 с. : іл. - ISBN 978-617-12-5423-7 : 440.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама

Кл.слова (ненормовані):
реклама -- advertising -- телереклама -- TV commercials -- друкована реклама -- print advertising -- В2В-реклама -- реклама корпорацій -- advertising of corporations -- маркетинг -- marketing
Дод.точки доступу:
Шостак, Д. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.
821.111(73):334.722
Л 91


    Льюри, Джайлс.
    Как Coca-Cola завоевала мир. 101 успешный кейс от брендов с мировым именем [Текст] / дж. Льюри. - Київ : Бомбора, 2020. - 384 с. - (Лучший мировой опыт). - ISBN 978-617-7808-33-5 : 426.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Сучасна американська література

   Економічне управління


Кл.слова (ненормовані):
Coca-Cola -- створення бренда -- brand creation -- маркетинг -- marketing -- реклама -- advertising -- renovation

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.
658.8
Т 65


    Траут, Джек.
    Маркетинговые войны [Текст] / Дж. Траут, Э. Райс. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 2005. - 256 с. : ил. - (Деловой бестселлер). - ISBN 5-272-00100-1 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- marketing
Дод.точки доступу:
Райс, Эл


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.
658.8
К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. - 2-е европейское издание. - Москва ; Санкт-Петербург : Вильямс, 2003. - 944 с. - ISBN 5-8459-0088-3 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- marketing -- стратегічне планування -- strategic planning -- бюджет -- budget -- споживчий ринок -- consumer market -- ціноутворення -- pricing
Дод.точки доступу:
Армстронг, Гари
Сондерс, Джон
Вонг, Вероника


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.
658.8
A95


    Avery, Jim.
    Advertising Campaign Planning: Developing an Advertising-Based Marketing Plan / Jim Avery ; editor Bruce Bendinger. - Hudson : The Copy Workshop, 2005. - 267 p. - ISBN 1-887229-06-X : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Рекламна кампанія

Кл.слова (ненормовані):
таргет -- entrepreneurs -- підприємництво -- planning point -- планування -- record keeping -- облік -- purchase cycle -- купівельний цикл -- competitive sales -- конкурентоспроможні продажі -- бюджет -- маркетологічна стратегія -- рекламна кампанія -- мерчендайзинг -- акційна продукція -- advertising media -- рекламні медіа -- target groups -- цільова група -- цільова аудиторія


Дод.точки доступу:
Bendinger, Bruce \editor.\


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

17.
339.138
В 38


    Вествуд, Джон.
    Як скласти маркетинговий план? : Визначте стратегію, побудуйте ефективний план та досягніть своїх маркетингових цілей / Дж. Вествуд ; переклад з англійської І. Семенюк. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 175 с. - (#PROBUSINESS). - ISBN 978-617-09-6382-6 : 280.00 грн.
Переклад назви: How to Write a Marketing Plan
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Планування--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- маркетингова стратегія -- маркетингові цілі -- товарні плани
Дод.точки доступу:
Семенюк, І. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

18.
339.138
К 73


    Котлер, Філіп.
    Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру / Ф. Котлер ; переклад з англійської О. Сіпігін. - Київ : Альпіна Паблішер, 2021. - 251 с. - (Альпіна. Бізнес). - Пер. вид. : Marketing insights from A to Z. 80 Concepts Every Manager Needs To Know / Philip Kotler. - 2003. - ISBN 978-617-7858-65-1. - ISBN 978-617-7858-64-4 (Серія "Альпіна. Бізнес") : 230.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
емоційний маркетинг -- візуальний маркетинг -- дизайн -- дистрибуція -- комунікація -- просування
Анотація: Ця книга всесвітньо відомого фахівця в галузі маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. У ній стисло та в зрозумілій формі викладені 80 концепцій ефективного маркетингу, найважливіших для успіху компаній у сучасних умовах. Книга знайомить як з класичними інструментами маркетингу, що пройшли випробування часом, так і з новими розробками. Книга обов'язкова до прочитання бізнесменам, менеджерам відділів маркетингу всіх рівнів, а також студентам.
Дод.точки доступу:
Сіпігін, Олексій \перекладач.\
Kotler, Philip


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

19.
   339.138
   С 24


    Світвуд, Адель.
    Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними / Адель Світвуд ; пер. з англ. Олександра Асташова. - Київ : Наш формат, 2019. - 150 с. : мал. - Дод. тит. арк. англ. - Пер. вид. : The Analytical Marketer. How to Transform your Marketing Organization / Adele Sweetwood. - Boston, 2016. - ISBN 978-617-7730-13-1 (паперове видання). - ISBN 978-617-7730-14-8 (електронне видання) : 220.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Аналітика--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова аналітика -- клієнтський досвід -- аналіз поведінки клієнтів
Дод.точки доступу:
Асташова, Олександра \перекладач.\
Sweetwood, Adele


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

20.
   659.126
   П 68


    Праєт, Дуглас ван.
    Несвідомий брендинг : як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг / Д. Праєт ; перекладач Я. Машико. - Харків : Фабула #PRO, 2020. - 302 с. - ISBN 978-617-09-6158-7 : 280.00 грн.
Переклад назви: Unconscious Branding : How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

   Брендинг, несвідомий--Нейробіологія--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
міф маркетингу -- біологія поведінки -- брендинг
Дод.точки доступу:
Машико, Я. \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

21.
   339.138
   Д 44


    Діб, Аллан.
    Маркетинговий план на одну сторінку. Час знаходити нових клієнтів, заробляти більше грошей і бути унікальним / А. Діб ; перекладач М. Черник. - Харків : Віват, 2020. - 285 с. : іл. - (Бізнес). - Назва на корінці : Маркетинговий план на одну сторінку. - Пер. вид. : The 1-page marketing plan: get new customers, make more money, and stand out from the crowd / Allan Dib. - Miami, 2018. - ISBN 978-966-982-126-3 (укр.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія). - ISBN 978-1-989025-01-7 (англ.) : 170.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Планування--Популярні видання

   Бізнес--Маркетинговий план--Популярні видання


Кл.слова (ненормовані):
цільовий ринок -- залучення клієнтів -- конверсія продажів -- цінність клієнта -- планування -- стимулювання
Дод.точки доступу:
Черник, Марина \перекладач.\
Dib, Allan


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

22.
658.8
Р 18


    Райс, Ел.
    Маркетингові війни / Е. Райс, Д. Траут ; перекладач В. Стельмах. - Харків : Фабула #PRO, 2021. - 237 с. : іл. - (#PROBUSINESS). - Пер. вид. : Marketing warfare. - ISBN 978-617-09-5385-8 : 340.00 грн.
Видання до 20-ї річниці книги. Світовий бестселер - для нової генерації маркетологів.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
marketing -- маркетинг -- marketing wars -- маркетингові війни -- провідні бренди
Дод.точки доступу:
Траут, Джек
Стельмах, В’ячеслав \перекладач.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

23.
659.126
М 91


    Муті, Ідріс.
    Брендинг за 60 хвилин [Текст] : Brand Book з маркетингу / І. Муті ; перекладач О. Чупа. - Харків : Фабула #PRO, 2019. - 255 с. : кольор. іл. - (#PROBUSINESS). - Пер. вид. : 60-minute Brand Strategist : The Essential Brand Book for Marketing Professionals / Idris Mootee. - 2013. - 2000 прим.. - ISBN 978-617-09-5265-3 : 320.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Брендинг--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бізнес -- культура брендингу -- маркетинг лакшері-брендів -- стратегічний брендинг -- оцінка бренда -- аудит бренда -- ідеологія і бренд
Дод.точки доступу:
Чупа, О. \перекладач.\
Mootee, Idris


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

24.


    Буднікевич, І.
    Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків / І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 1. - P17-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
система регіональних ринків -- конкурентоспроможність регіону -- територіальний маркетинг -- маркетинг регіону -- суб'єкти маркетингу регіону -- комплекс територіального маркетингу -- маркетингові інструменти -- маркетингові технології
Анотація: У статті розглядаються напрямки системного застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків. Визначено роль територіального маркетингу в дефініціях вітчизняних та зарубіжних учених. Зроблено висновок, що конкурентоспроможність як об'єкт маркетингового впливу повинна розглядатися в рамках концепції класичного територіального маркетингу (marketing concept), яка поряд з іншими сучасними концепціями територіального маркетингу (соціально-етична та партнерська) надає маркетингу роль своєрідного інтегратора партнерства територіальних органів влади та цільових аудиторій. Описані основні суб'єкти маркетингу регіону та розглянуто їх роль у підвищенні конкурентоспроможності системи регіональних ринків. Визначено напрямки використання елементів комплексу маркетингу в процесах забезпечення конкурентоспроможності регіону та трансформації системи регіональних ринків. Зроблено висновок, що клієнтоорієнтованість маркетингового підходу до управління регіоном та до трансформації системи регіональних ринків дозволяє сформувати унікальні властивості регіону як місця проживання, відвідування, ведення бізнесу, інвестицій та з успіхом просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.
Дод.точки доступу:
Ютиш, Н.
Тафій, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

25.
Шифр: К484478478/2022/2
   Журнал

Культура і сучасність [Текст] : альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 1999 - . - ISSN 2226-0285. - Виходить двічі на рік
2022р. № 2
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Цифрова культура в інформаційному суспільстві: антропологічний аспект / П. Е. Герчанівська. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційна культура, цифрова культура, цифрові технології
Погребняк, Галина Петрівна. Режисерські моделі авторського кіно в контексті міжкультурного діалогу. Творчість режисерів-авторів за сприяння міжнародних програм, фондів, конвенцій / Г. П. Погребняк. - С.8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжнародна співпраця, режисер-автор, кінематографічне виробництво
Сіверс, Валерій Анатолійович. Праця Мартіна Гайдеггера "Джерело художнього творіння" як методологія розуміння творчості / В. А. Сіверс, О. І. Бугайова. - С.16-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методологія, істина, кваліа
Мельник, Мирослава Миколаївна. Різноманітність новітніх форм сміхової культури в медійному просторі України / М. М. Мельник. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сміхова культура, стендап, пародія
Поплавська, Мирослава Володимирівна. Культурна дипломатія: трансформація дефініції поняття в контексті еволюції світової спільноти / М. В. Поплавська. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культурна дипломатія, міжнародні відносини, світова спільнота
Vasylenko, Daria. Marketing and PR communicationns in the context of promoting theatre institution / D. Vasylenko, P. Skryl, V. Titiva. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: театр, маркетинг, дозвілля
Соломенко, Лінна Іванівна. Особливості впливу сучасних засобів масової інформації на формування та розвиток масової мовленнєвої культури / Л. І. Соломенко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиційні медіа, телебачення, мовленнєва культура
Водяхін, Єгор Владиславович. Міфологізація української драматургії в радянську добу (1920-ті рр.) як спосіб інституалізації театру / Є. В. Водяхін. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маніпуляція, ідеологія, міф
Даць, Ірина Вільямівна. Роль особистості ректора О. С. Тимошенка в розвитку вищої музичної освіти в НМАУ імені П. І. Чайковського: культурологічні виміри / І. В. Даць. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища музична освіта, культурні цінності, євроінтеграція
Живоронков, Марк Михайлович. Витоки феномену ілюзіонізму в синкретичних формах культури / М. М. Живоронков. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецтво ілюзіонізму, синкретизм, фольклор
Карпенко, Діана Валеріївна. Хореографічна культура України в наукових дослідженнях 2017-2021 років: аналіз основних напрямів / Д. В. Карпенко. - С.66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: народне хореографічне мистецтво, балетне мистецтво, класичний танець
Руських, Софія Олегівна. Національні архетипи в сучасному змісті моделі японської культурної політики / С. О. Руських. - С.72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: синтоїзм, візуальне мислення, традиційність
Ясюк, Тамара Леонідівна. Культурологічний підхід у дослідженні взаємодії популярної та народної музичної культури у творчості українських вокально-інструментальних ансамблів 1960-1980 років / Т. Л. Ясюк. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: попкультура, фольклор, естрадна обробка
Храмова-Баранова, Олена Леонідівна. Становлення і розвиток дизайну дитячих періодичних видань в Україні / О. Л. Храмова-Баранова. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: графічний дизайн, дитяче періодичне видання, ілюстрація
Легенький, Юрій Григорович. Модний диспозитив у культурі XX-XXI століть як альтерглобалізаційна стратегія / Ю. Г. Легенький, Є. Ю. Ареф’єва. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: глобалізація, модний диспозитив, дискурс
Бірілло, Інна Валеріївна. Новітні технології в дизайні сучасних аеропортів / І. В. Бірілло, Я. С. Янновскі. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дизайн інтер’єру, дизайнерські рішення, організація простору
Бобренко, Ростислав Всеволодович. Нові підходи до змісту дисципліни "Візуальні комунікації" в підготовці графічних дизайнерів / Р. В. Бобренко. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дизайн, підготовка графічних дизайнерів, візуальні комунікації
Олійник, Вікторія Анатоліївна. Регіональний фокус формування українського книжкового дизайну / В. А. Олійник. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: книжкова графіка, київська графічна школа, мистецтво книги
Подлевський, Святослав Володимирович. Застосування комп’ютерних технологій у вирішенні візуальних об’єктів у рекламі / С. В. Подлевський, Є. П. Гула, А. М. Осадча. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дизайнер, комп’ютерні технології, візуально-пластична мова
Царенко, Сергій Олександрович. Вітчизняна гуманістична традиція та українська лексика-першоджерела для наукової термінології з фахових напрямів творення середовища / С. О. Царенко. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: архітектура, містобудування, термінологія
Малік, Тетяна В’ячеславівна. Особливості застосування біофілії в інтер’єрному середовищі громадських будівель / Т. В. Малік, Р. Р. Осмолова. - С.129-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гіпотеза біофілії, озеленення, екологія
Попова, Оксана Володимирівна. Сценографія Енріко Прамполіні в контексті теоретико-практичного дискурсу італійського футуризму / О. В. Попова. - С.135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: футуризм, сценографія, сценічний дизайн
Чумаченко, Олена Петрівна. Іконопис як образотворча складова обрядово-ритуального Entertainment у контексті соціокультурного життя Київської Русі / О. П. Чумаченко. - С.141-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: церковний обряд, іконописна школа, ритуал
Капшукова, Олена Сергіївна. Соціокультурні аспекти репрезентації культурної спадщини М. П. Глущенка / О. С. Капшукова. - С.146-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецький доробок, творча спадщина, українське мистецтво
Павловська, Соломія Ярославівна. Мова українських апокрифів як культурний код / С. Я. Павловська. - С.152-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: апокриф, культурний код, варіативність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)