Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Дошкільна педагогіка -- Розвиток мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-39 
1.
74.0я431
П 24


    Гончаренко, Алла Миколаївна.
    Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві / А. М. Гончаренко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13)
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Дошкільна педагогіка

   Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення


Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетентність -- педагогічний такт -- педагогічна майстерність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
   373.2.016:811.161.2
   Т 46


    Тихеева, Е. И.
    Развитие речи детей раннего и дошкольного возраста : пособие для воспитателей дет. сада / Е. И. Тихеева ; ред. Ф. А. Сохин. - 5-е изд. - Москва : Просвещение, 1981. - 159 с. - 2.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
дитячий садок -- гра -- праця -- бесіда -- читання
Дод.точки доступу:
Сохин, Ф. А. \ред.\


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

3.
373.2.016:81’242
Б 74


    Богуш , Алла Михайлівна.
    Заняття з розвитку мови дітей у дошкільних закладах / А. М. Богуш ; редактор Л. В. Остапович. - Київ : Радянська школа, 1979. - 149 с. - (Бібліотека дошкільного працівника). - 0.79 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- розвиток уваги -- формування словника -- граматична структура мови
Анотація: Відповідно до програми у книжці подається система занять з розвитку мови та ознайомлення дітей 4-го і 5-го років життя з навколишнім, розкривається зв’язок цих занять з навчально-виховною роботою, дошкільного закладу, висвітлюються різноманітні методи та прийоми педагогічного керівництва для розвитку у дітей мислення, уваги та пам’яті, збагачення словника, формування граматичної структури мови.
Дод.точки доступу:
Остапович, Л. В. \редактор.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум»,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
74.102.4я7
К 26


    Карпова, Светлана Игоревна.
    Развитие речи и познавательных способностей дошкольников 6-7 лет : 33 лексические темы / С. И. Карпова, В. В. Мамаева. - Санкт-Петербург : Речь, 2012. - 144 с. - ISBN 978-5-9268-1223-4 : 59.91 грн.
ДРНТІ
ББК 74.102.4я7 + 74.57я7

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- сприйняття -- увага -- пам"ять -- мислення -- зорово-моторна координація
Анотація: Пособие по развитию речи, восприятия, внимания, памяти, мышления, зрительно-моторной координации.
Дод.точки доступу:
Мамаева, Виктория Валерьевна


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)

Знайти схожі

5.


    Садовенко, Світлана
    Музична логоритміка : практикум для вихователів і музичних керівників / Світлана Садовенко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 7. - С. 14-18 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- музичне виховання -- фізичний розвиток -- музичні логоритмічні вправи
Анотація: "Інтеграція музики, слова й руху лежить в основі такої сучасної освітньої технології як музична логоритміка. Мета цієї публікації - надати необхідні методичні рекомендації та зразки дидактичного музичного матеріалу, застосування яких допоможе дошкільнятам успішно розвиватися естетично, навчитися правильно говорити, легко засвоювати так звані "важкі" звуки, співати рідні пісні, зграбно рухатись, а головне - бути здоровими, успішними і щасливими!"

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Котова, Людмила
    Хмаринкки-цікавинки : логопедичні ігри для дітей із ЗНМ / Людмила Котова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- ігрова діяльність
Анотація: Подано сценарії логопедичних ігор для дітей із ЗНМ, які розраховані на роботу з дітьми з загальною недорозвиненістю мовлення І рівня. Ігри можна проводити на індивідуальних, групових (фронтальних) заняттях, на етапі формування елементврних навичок вимовляння голосних звуків.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Оксана, Босак
    На ексукрію до осіннього парку : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи / Оксана Босак // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- сенсорний розвиток -- бесіда за картиною
Анотація: Подано розробку комплексного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей складати творчі сюжетні розповіді за картиною за поданим початком, використовуючи образні засоби мови, послідовно висловлювати свої думки; активізувати у словнику дітей прикметники (жовті, золоті, багряні), дієслова (нюхати, гладити, танцювати), слова, що називають осінні явища (листопад, дощ); вправляти у творенні прикметнів від іменників; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати вміння сприймати картину, мовленнєве дихання, уяву, творче та логічне мислення; виховувати культуру слухання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Рібцун, Юлія
    Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (із типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- дрібна моторика -- індивідуальна робота -- дидактична гра
Анотація: Подано дидактичну гру для дітей старшої групи, яка проводиться індивідуально з кожною дитиною і підходить як для логопедичної, так і для загальнорозвивальної роботи. Мета її - уточнювати уявлення дітей про навколишній світ; закріпллювати знання назв пальців; розвивати зорове сприймання, увагу, пам'ять, дрібну моторику, зорово-рухову координацію, мисленнєві операції аналізу, узагальнення, встановлення причинно-наслідкових зв'язків, зв'язне монологічне мовлення; виховувати моральні якості особистості, бажання і готовність надавати допомогу тим, хто її потребує. : м. Вінниця, вул. Острозького, 32

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Євстратенко, Валентина
    Хочу все про зиму знати : квест для дітей старшої групи / Валентина Євстратенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- природознавче виховання
Анотація: Подано квест для дітей старшої групи. Мета його - закріплювати знання дітей про зиму; продовжувати вчити працювати з коректурними таблицями, мнемоквадратами та мнемодоріжками; самостійно складати поширені речення, ставити запитання та давати відповіді; удосконалювати вміння складати описові розповіді, використовуючи схеми-моделі, добирати прикметники на основі тактильних асоціацій; розвивати мовлення, фонематичний слух, увагу, пам'ять, мислення; викликати бажання пізнавати нове, ділитися отриманою інформацією; формувати культуру спілкування.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Рібцун, Юлія
    Збагачуємо словниковий запас малят : батьківський всеобуч / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- логопедія -- порушення мовлення -- лексична складова мовлення -- словниковий запас -- інклюзія
Анотація: Запропоновані методичні рекомендації, мовленнєві ігри та вправи стануть у пригоді мамам і татам при роботі з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку та без них.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Коваленко, Алла
    Сміймося на здоров'я! Формування в дітей почуття гумору засобами жартівливих творів / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 3. - С. 22-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- емоційний інтелект -- жарт -- почуття гумору -- гумор

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Наконечна, Оксана
    Весняний дивограй : комплексне підгрупове заняття для дітей старшої групи із ЗНМ / Оксана Наконечна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 34-35 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
природознавче виховання -- розвиток мовлення -- логопедичне заняття
Анотація: Подано розробку комплексного підгрупового заняття для дітей старшої групи із ЗНМ. Мета заняття - розширити знання дітей з тем "Весна", "Дикі птахи"; сприяти автоматизації вимови свистячих і шиплячих звуків; актуалізувати словник, зокрема знання прикметників; вправляти в розумінні значень дієслів з різними префіксами, складанні речень з опорою на зображення; розвивати зв'язне монологічне мовлення, образне мисленя, мисленнєві операції аналізу, синтезу, порівняння, класифікації, дрібну моторику; виховувати культуру мовлення.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.


    Пустовойченко, Вікторія
    Плащі й чоботята маємо, весняний дощ закликаємо : заняття для дітей раннього віку / Вікторія Пустовойченко, Ольга Гузеляк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 32-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- ігрова діяльність -- сенсорний розвиток
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - формувати вміння дітей співвідносити слово, що звучить, з реальними та намальованими предметами; промовляти слова з різною силою голосу. Збагачувати активний словник дітей іменниками: чоботи, плащ, парасольки; дієсловами: взуватися, роззуватися, одягати, знімати. Вчити відтворювати та називати дії з лялькою в нескладних ігрових сюжетах. Вправляти у складанні цілого з частин, чергуючи їх за кольори. Виховувати самостійність, доброзичливе ставлення до партнерів по спілкуванню.
Дод.точки доступу:
Гузеляк, Ольга


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Казак, Наталія
    Граємо - слова правильно вживаємо : лексико-граматичні ігри з елементами логоритміки для дітей середньої групи / Наталія Казак // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 18-20 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- дрібна моторика -- лексико-граматична гра
Анотація: Запропоновано зразки лексико-граматичних ігор з елементами логоритміки для дітей середньої групи, які сприятимуть активізації словникового запасу дітей, розвитку граматичних умінь, графо-моторних навичок і можуть бути використані як в індивідуальній, так і в груповій роботі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Смольникова, Галина
    Літні пейзажі Києва : бесіди за творами живопису з дітьми старшої групи / Галина Смольникова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 9-11 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- виховання засобами живопису -- бесіда за картиною -- художня культура -- київське літо
Анотація: "Розглядаючи з дітьми твори живопису, обговорюючи їх, звертаючись до досвіду малят та їхньої емоційної сфери, педагоги закладають у вихованців основи світобачення, мистецького сприйняття, сприяють розвитку творчих здібностей". У номері подано приклади бесід за картиною Василя Хомка "Вид на парковий міст" та за картиною Сергія Шишка "Першотравневий парк. Над Дніпром".

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Кадирова, Любов
    Взуття для жучка сонечка на ім'я Бонечко : комбіноване заняття (сенсорика+ліплення) для дітей раннього віку / Любов Кадирова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 33-35 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
сенсорне виховання -- сенсорний розвиток
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття (сенсорика+ліплення) для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати в дітей уявлення про різні види взуття (капці, туфлі, черевики, чоботи); вправляти малят у порівнянні та впорядкуванні предметів за певною ознакою; підвести до розуміння понять "різні", "однакові"; заохочувати до виконання пошукових дій зі знаходження пари взуття на основі порівняння його за зовнішніми ознаками (колір, візерунок) ; вправляти у вмінні розкачувати кульку зі шматка пластиліну між долонями та на дощечці; виховувати естетичний смак та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.


    Третяк, Анна
    Знайомтеся: персонажі сучасних дитячих книжок / Анна Третяк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- виховання засобами літератури -- навчання читання -- дитяча література
Анотація: Авторка статті подає анотований перелік дитячих книжкових видань, які радить використовувати для читання у закладах дошкільної освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


    Стаднійчук, Марія
    Їжачку допомагаємо й дружно овочі вивчаємо : заняття для дітей молодшої групи / Марія Стаднійчук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- загадки про овочі -- дидактична гра -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку ігрового заняття для дітей молодшої групи. Доступний сюжет та ігри-посібники з підручного матеріалу мотивуватимуть малят до закріплення набутих знань, а казкова атмосфера сприятиме становленню позитивного мікроклмату в групі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.


    Маслюк, Наталя
    Завзята праця і веселий сміх врятують хлопчика від чарів злих : комплесне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групри за змістом оповідання В. Сухомлинського "Сніговий дідусь із крижаним серцем" / Наталя Маслюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- переказування тесту -- ігрова діяльність -- розвиток зв'язного мовлення
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - навчити дітей самостійно, зв'язно, послідовно переказувати близько до тексту знайомий твір за серією ілюстрацій (малюнків); висловлювати свої міркування, почуття, використовуючи різні типи речень; розвивати артикуляційний апарат, інтонаційну виразність речень; виховувати доброзичливість, бажання допомагати іншим та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.


    Молчанова, Альона
    В гості Зайчика запросимо - горобиною пригостимо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей середньої групи за змістом казки В. Сухомлинського "Зайчик і горобина" / Альона Молчанова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- переказування тексту -- виховання засобами казки -- ввічливість
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - вчити дітей переказувати казку ланцюжком та за серією ілюстрацій, використовуючи пряму мову; вправляти у творенні складносурядних речень зі сполучником "але", доборі дієслів до іменника, узгодженні їх у роді, числі; виховувати ввічливість та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

21.


    Стадник, Альона
    Казку ми пригадаємо й про тваринок подбаємо : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей молодшої групи за змістом української народної казки "Рукавичка" / Альона Стадник // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- моральне виховання -- чуйність -- виховання засобами казки
Анотація: Подано приклад заняття з переказом літературних творів. Мета заняття - вчити дітей відтворювати зміст казки "Рукавичка" засобами драматизації її уривків; продовжувати вчити передавати повтори, образні звертання; відпрацьовувати навички інтонаційної виразності мовлення; збагачувати словник образно-поетичними художніми висловами; розвивати здатність емоційно сприймати зміст казки, виховувати чуйність та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

22.


    Рібцун, Юлія
    Нумо з мамою і татом свою вимову тренувати! Методичні поради для батьків на щодень / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 16-18 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- логопедія -- мовленнєве дихання -- артикуляційний апарат
Анотація: Пропонуються універсальні методичні рекомендації для батьків, які допоможуть покращити мовлення дитини, зроблять його чітким та виразним.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

23.


    Аматьєва, Олена
    Говоримо виразно. Діагностика і формування виразності мовлення старших дошкільнят / Олена Аматьєва // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- виразність мовлення --
Анотація: "Формування виразності мовлення - важлива складова комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віук. З поданої статті ви дізнаєтесь, як визначити рівень сформованості цього вміння, а також як системно розвивати його. Наведені вправи та емоційно-комунікативні ситуації стануть у пригоді для розвитку емоційної сфери дітей, активізують їхнє мовлення та підготують до театралізованої діяльності."

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Гавриш, Наталія
    Як змінювалися підходи до розвитку мовлення дітей. Роль наукової школи Алли Богуш / Наталія Гавриш, Катерина Крутій // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 7-10 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- навчання мови
Анотація: З нагоди ювілею фундаторки української дошкільної лінгводидактики Алли Богуш, автори статті пропонують розглянути, як змінювалися підходи до розвитку мовлення дітей: від реалізації окремих мовленнєвих завдань до виховання мовної особистості, від мовленнєвих занять до інтерактивної взаємодії протягом дня, від педагога-розповідача до співрозмовника.
Дод.точки доступу:
Крутій, Катерина


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

25.


    Богуш, Алла
    Навчання державної мови дітей етнонаціональних меншин / Алла Богуш // Дошкільне виховання. - 2019. - № 10. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- мова освітнього процесу -- навчання мови -- державна мова
Анотація: "Діти дошкільного віку в полікультурних регіонах України перебувають у стихійному двомовному оточенні. Тож нерідко в них спостерігається так зване "суржикове мовлення". Розв'язати цю типову проблему можна за допомогою цілеспрямованого вивчення української мови як державної. Як організувати навчання мови в етнонаціональних групах дитячих садків, радить визнана вчена і постійна авторка журналу."

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

26.


    Грежук, Ольга
    Зима в лісі господарює : підгрупове логопедичне заняття для дітй старшої групи із ФФНМ (автоматизація звука [р]) / Ольга Грежук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 34-35 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ігровий макет -- логопедичне заняття
Анотація: "Полегшити і зробити цікавішим процес автоматизації складних звуків допоможе ігровий макет зимового лісу. Працюючи з ним, діти збагачуватимуть та активізуватимуть словник, розвиватимуть зв'язне мовлення, загальну та дрібну моторику."

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

27.


    Мороз, Ірина
    Детективне агенство : гра-стратегія для дітей старшої групи / Ірина Мороз, Ольга Єханіна // Дошкільне виховання. - 2019. - № 11. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток логічного мислення -- гра -- рольова гра
Анотація: Мета ігрового заняття - формувати в дітей уявлення про професію дектива, уміння планувати свої дії та працювати в команді; вправляти в утворенні відносних і присвійних прикметників (хутряний, паперовий, заячі, пташині тощо), учити ставити запитанння з опорою на модель; поповнити словниковий запас словами: детективи, фоторобот, речові докази, підозрюваний; розвивати уяву, логічне мислення та ін.
Дод.точки доступу:
Єханіна, Ольга


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.


    Шалда, Наталія
    Про корисні апельсини - насолоду для дитини : цикл інтегрованих занять для дітей молодшої групи / Наталія Шалда, Тетяна Гутянка // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 24-28 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність
Анотація: "Найефективніше знання про навколишній світ дошкільнята засвоюють під час активної пізнавальної діяльності. Причому в процесі дослідження бажано задіювати всі органи чуття. Тоді отримана інформація буде цілісною та системною і надовго закарбується в пам'яті дітей, як і пережиті позитивні емоції. Особливо якщо предмет дослідження - апельсин. Як-от у пропонованому циклі занять, розроблених за альтернативною програмою формування культури інженерного мислення в дошкільників "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт" (наук. кер. Катерина Крутій)."
Дод.точки доступу:
Гутянка, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

29.


    Жолудєва, Яна
    Ходили малята до лісу гуляти... Розвага для дітей середньої логопедичної групи / Яна Жолудєва, Наталія Половян, Тетяна Бушанова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 31-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
музичне виховання -- логопедична розвага -- артикуляційна гімнастика -- рухова вправа -- танок біля ялинки
Анотація: "Весела розвага з цікавими етюдами, піснями, таночками не дасть малятам нудьгувати. Вони залюбки візьмуть участь в імпровізованій казковій виставі, пограють на простих музичних інструментах, поведуть хоровод... А заодно потренуються вимовляти звуки, які поки що важко даються. Доступний репертуар, захопливий сюжет, цікаві образи - запорука яскравого незабутнього свята."
Дод.точки доступу:
Половян, Наталія
Бушанова, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

30.


    Стафійчук, Ірина
    Сніговик і Звуковик : тематичне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи (диференціація звуків [с] та [з] / Ірина Стафійчук, Лариса Потопальська // Дошкільне виховання. - 2019. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- артикуляція звуків -- логопедична гра
Анотація: Подано розробку тематичного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей диференціювати слова зі звуками [с] та [з], знаходити на картинках об'єкти, у назвах яких є певні звуки, інтонаційно виділяти їх у словах; визначати місце звука в слові; позначати звуки за допомогою фішок; закріплювати артикуляцію звуків [с] та [з]; пояснити дітям значення фразеологізму "як дві краплі води"; розвивати фонематичний слух, артикуляційний апарат, мовленнєве дихання; сприяти розвитку уваги, мислення, пам'яті; формувати позитивний психологічний клімат у дитячому колективі.
Дод.точки доступу:
Потопальська, Лариса


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)