Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=37:001.32](477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-35 
1.
02:004](477)
С 71


    Спірін, Олег Михайлович.
    Досвід впровадження електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України / О. М. Спірін, С. М. Іванова // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 192-205. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК

Рубрики: Електронні біліотеки--впровадження--Академія педагогічних наук України

Кл.слова (ненормовані):
наукова електронна бібліотека -- інформаційно-комунікаційна підтримка -- наукова діяльність -- наукова продукція
Анотація: Проаналізовано проблему створення наукових електронних бібліотек, розкрито цілі та основні завдання створення Електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України, основні переваги та призначення таких бібліотек, характеристики їх функціоналу та сервісів.
Дод.точки доступу:
Іванова, Світлана Миколаївна

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
37.035.6(477)
Б 55


    Бех, Іван.
    Патріотичне і громадянське виховання лінії зіткнення та розмежування / І. Бех // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 8–10. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Патріотичне виховання--теоретичний аналіз

   Громадянське виховання--теоретичний аспект


Кл.слова (ненормовані):
патріотичне виховання -- громадянське виховання -- патріотична діялльністть -- громадянськість -- громадянська цілеспрямованість -- самосвідомість -- виховний процес
Анотація: Автор статті проводить паралелі між патріотичним і громадським вихованням.

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Бех, І.
    Грані духовного зростання особистості / Іван Бех // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1. - С. 3–7. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Духовне виховання--духовне зростання--особистість

Кл.слова (ненормовані):
духовне виховання -- духовні цінності -- духовне зростання -- духовність особистості -- морально-вильовий розвиток -- духовний сумнів -- душевність -- духовне осягнення світу
Анотація: У статті зосереджено увагу на закономірності, яка передбачає рух від самопізнання до самозміни, - головна щодо занурення підростаючої особистості у глибини духовності. Це власне духовний план, що потребує від педагога чіткої послідовності виховних дій, які аж ніяк не заперечують свободу вихованця розвиватися самостійно.

Є примірники у відділах:
Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Бех, І.
    Грані духовного зростання особистості / Іван Бех // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 1–5. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Духовне виховання--духовне зростання--особистість

Кл.слова (ненормовані):
духовна мобільність вихованця -- духовні знання -- духовні цінності -- сутність співчуття -- пізнавальне осмислення світу -- духовне осмислення світу -- духовне зростання особистості -- духовне виховання -- змістова рефлексія -- самопізнання -- духовні цінності -- індивідуальність
Анотація: У статті зосереджено увагу на закономірності, яка передбачає рух від самопізнання до самозміни, - головна щодо занурення підростаючої особистості у глибини духовності. Це власне духовний план, що потребує від педагога чіткої послідовності виховних дій, які аж ніяк не заперечують свободу вихованця розвиватися самостійно.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 44–47. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--вправи--орфограми--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- вправи -- орфограми -- правила правопису -- правопис слів -- правопис префіксів -- вживання апострофа -- розділові знаки -- велика буква -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
373.3.014.3(477)
Ц 61


    Цимбалару, А.
    Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 1–4. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Реформування освіти--концептуальні положення--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
реофрмування освіти -- концептуальні положення -- Всеукраїнський експеримент -- система початкової освіти -- навчально-виховний процес -- навчальне забезпечення -- дидактико-методичне забезпечення -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року всеукраїнського експерименту, мета якого – розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
373.018.523(477)
М 47


    Мелешко, В.
    Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 47–50. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Сільська школа--партнерська взаємодія--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
сільська школа -- початкова школа -- партнерська взаємодія -- навчальний процес -- екологічне виховання -- учнівський колектив -- педагогічний колектив -- новаторські методи -- мережева взаємодія -- громадські організації
Анотація: У статті висвітлено ідеї взаємодії та парстнерства, які реалізуються педагогічним колективом Підмихайлівського НВК І-ІІІ ст., Калузького району Івано-Франківської області, а також Дудчанського загальноосвітнього об’єднання "дитячий садок – школа І-ІІІ ступенів – позашкільний заклад" Нововоронцовського району Херсонської області.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 12–15. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--завдання--орфографія--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- завдання -- орфографія -- орфографічна грамотність -- комунікативна компетентність -- орфографічні правила -- правопис слів -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: Запропоновані у статті завдання рекомендовано використовувати в процесі вивчення орфографічних правил, передбачених програмою з української мови для 4 класу, під час повторення вивчених орфограм та підготовки четвертокласників до державної підсумкової атестації.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
373.3.016:821.161.2]:371.31
М 29


    Мартиненко, В.
    Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденцї розвитку / Валентина Мартиненко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 16–20. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Читання--читацька діяльність--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
читання -- читацька діяльність -- мотив читання -- читацький інтерес -- читацькі уподобання -- літературне читання -- дитяча книга -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про читацьку діяльність та читацькі інтереси сучасних дітей молодшого шкільного віку.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
373.3.016:821.161.2]:371.31
В 23


    Вашуленко, О.
    Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання / Оксана Вашуленко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 20–24. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Літературне читання--комунікативно-мовленнєві вміння--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- комунікативно-мовленнєві вміння -- мовленнєва діяльність -- сприймання тексту -- діалогічне мовлення -- діалогічне спілкування -- усне монологічне мовлення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про формування й удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь на уроках літературного читання в початковій школі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.
373.3.013.3:502/504](477)
А 66


    Андрусенко, І.
    Організаційно-педагогічні умови отрмування екологічної грамотності молодших школярів / Ірина Андрусенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 25–28. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Природознавство--зміст освіти--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- екологічна грамотність -- екологічна компетентність -- екологічна освіта -- екологічна проблемна ситуація -- проектна діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про зміст навчання предмета природознавства в початковій школі як інтегрованого, утворює система уявлень і понять, відібраних з різних приролничих наук на основі ідеї розкриття цідісності природи з урахуванням міжпредметних зв’язків, закономірностей і законів, знання яких складає основу розкриття взаємозв’язків і залежностей природи. Основою для формування екологічної грамотності у початковій школі є уроки природознавства і різні форми позаурочної діяльності молодших школярів.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.
373.3.013.3:087.5](477)
Б 11


    Бібік, Н.
    Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Надія Бібік // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 29–33. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Зміст освіти--інтегровані курси--Я у світі--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інтегровані курси -- Я у світі, курс -- пізнання світу -- компетентнісно орієнтований підхід -- послідовне мотивування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

13.
373.5.016:811.161.2]:371.31
Я 64


    Яновицька, Н.
    Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Наталія Яновицька // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 42–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--граматичні вправи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- граматичні навички -- граматичні вправи -- граматична система -- граматичний матеріал -- мовні вправи -- мовленнєві вправи -- комунікативний підхід -- мовленнєві уміння -- початкова школа
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на основі комунікативного підходу в початкових класах із національними мовами викладання. Вивчення граматики української мови як державної вимагає уважного ставлення вчителя до етапу засвоєння граматичного матеріалу й підбору відповідних видів граматичних вправ як основи для формування мовленнєвих умінь.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.
373.3.016:51]:371.31
Л 63


    Листопад, Н.
    Формування у молодших школярів уявлень про час / Наталія Листопад // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 20–25. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Математика--компетентнісно орієнтовані завдання--час--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- компетентнісно орієнтовані завдання -- час -- одиниці вимірювання часу -- математична компетентність -- початкова школа
Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.
376-056.34(477)
С 15


    Сак, Т.
    Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Діти з затримкою психічного розвитку--навчальна діяльність--інклюзивний клас

Кл.слова (ненормовані):
діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- навчальна діяльність -- навчально-виховний процес -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність
Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.
373.3.014.3(477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Реформування--початкова школа--оцінювання

Кл.слова (ненормовані):
реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.
373.3.018.262(477)
Д 18


    Даниленко, Г.
    Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Георгій Даниленко, Олена Щербакова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 8–9. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Співпраця з батьками--емоційний інтелект--проект "Інтелект України"--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- співпраця з батьками -- робота з батьками -- здоров’язбережувальна поведінка -- здоровий спосіб життя -- Інтелект України, проект -- педагогіка партнерства -- початкова школа
Анотація: Науково-педагогічний проект "Інтелект України" реалізує основні принципи Педагогіки партнерства, тому важливою складовою є плідна співпраця з батьками.
Дод.точки доступу:
Щербакова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

18.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 77


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--диференційоване навчання--навчання письма--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 23–26. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--завдання--правопис--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- правопис слів -- завдання -- правила правопису -- велика буква -- м’які приголосні -- слова з апострофом -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

20.
376-056.2/.3(477)
Л 86


    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--правові аспекти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

21.
37:001.32](477)
К 21


    Каракоз, С.
    Іван Зязюн (1938–2014) / Сусанна Каракоз // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 8–11. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Наукові працівники--педагогіка--персоналії

Кл.слова (ненормовані):
наукові працівники -- педагогіка -- персоналії -- наукова діяльність -- педагогічна майстерність
Анотація: Розповідь про директора Інституту педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України І. А. Зязюна.
Дод.точки доступу:
Зязюн І. А., Іван Андрійович (1938) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

22.
37.091.4Сухомлинський
С 13


    Савченко, О.
    Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 1–3. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Сухомлиністика--ідеї В. О. Сухомлинського--освіта

Кл.слова (ненормовані):
сухомлиністика -- ідеї В. О. Сухомлинського -- педагогічна спадщина -- педагогічна система -- літературна спадщина -- Українська асоціація імені В. О. Сухомлинського -- твори педагога -- український педагог
Анотація: 28 вересня 2018 року виповнюється 100 років від дня народження видатного педагога, публіциста, дитячого письменника Василя Олександровича Сухомлинського. Його педагогічна спадщина належить не лише до визначних досягнень педагогічної науки і практики ХХ століття, вона затребувана і сучасною освітою.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

23.
373.3.016:82(100)](477)
С 13


    Савченко, О.
    Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 12–16. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Літературне читання--Методика викладання--Уроки--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- методика викладання -- уроки -- казки -- авторська казка -- казкова літературна спадщина -- творчість письменника -- данський письменник -- Гидке каченя, казка -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті розглянуто особливості вивчення авторської казки, великої за обсягом з багатошаровим смислом, на прикладі твору Ганса Крістіана Андерсена "Гидке каченя".
Дод.точки доступу:
Андерсен, Ганс Крістіан 1805-1875 (данський письменник, видатний казкар) \про нього\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

24.
373.3.091.214(477)
Ц 61


    Цимбалару, А.
    Дидактичні засади розвитку початкової освіти: варіативність програмового забезпечення / Анжеліка Цимбалару // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 51–54. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Навчальні програми--варіативність освітніх програм--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- варіативність освітніх програм -- розвиток початкової освіти -- варіативність змісту освіти -- освітні програми -- інтеграція змісту освіти -- початкова школа
Анотація: У статті представлено результати аналізу щодо варіативності освітніх програм, підготовлених до початку нового 2018-2019 н.р. відповідно до Закону України "Про освіту" та Державного стандарту початкової освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

25.
376-056.2/.3(477)
Т 19


    Таранченко, О.
    Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль
Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

26.
373.3.015.3](477)
К 64


    Кондратенко, Л.
    Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Лариса Кондратенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 14–17. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Психологія учнів--навчальна інформація--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
психологія учнів -- навчальна інформація -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі
Анотація: Мета статті розглянути основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показати їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також дати короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

27.
373.3.016:51](477)
С 42


    Скворцова, С.
    Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат : (методичні аспекти впровадження навчального комплекту "Математика. 1 клас" С. Скворцової та О. Онопрієнко) / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 23–26. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Математика--навчальний комплект--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- навчальний комплект -- навчальні завдання -- розумові дії -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про навчально-методичний комплект "Математика. 1 клас" С. Скворцової та О. Онопрієнко, в якому реалізовано авторську систему навчальних завдань для досягнення високої ефективності вироблення в учнів математичних умінь і навичок.
Дод.точки доступу:
Онопрієнко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.
373.3.016:003-028.31](075)
В 23


    Вашуленко, М.
    Про роботу за Букварем нового видання / Микола Вашуленко, Оксана Вашуленко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 16–21. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Підручники--Буквар--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
підручники -- буквар -- робота з букварем -- навчання грамоти -- букварний період -- літературний матеріал -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про сучасний Буквар (авт. Вашуленко М. С. Буквар: підручник (у двох частинах) для 1 класу заг. середн. закл. / М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко. – Навчальне видання. – К.: Видавничий дім "Освіта", 2018.).
Дод.точки доступу:
Вашуленко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

29.
373.3.016:003-028.31](075)
П 56


    Пономарьова, К.
    Пріоритети в навчанні грамоти першокласників НУШ : (методичний коментар щодо роботи за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової) / Катерина Пономарьова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 21–26. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Навчання грамоти--начально-методичний комплект--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- начально-методичний комплект -- букварний період -- навички читання -- навички письма -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідаться про навчання грамоти в початковій школі за навчально-методичним комплектом до Букваря К. Пономарьової.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

30.
373.3.016:811.161.2](477)
П 31


    Петрук, О.
    Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / Оксана Петрук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 34–35. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--методичні рекомендації--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методичні рекомендації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- аудіативні вміння -- словниковий запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- міжнаціональне спілкування -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про навчання української мови як державної, яке розпочинається у 1 класі з опанування усного практичного курсу, спрямованого на формування і розвиток умінь з таких видів мовленнвої діяльності, як слухання-розуміння українського мовлення та говоріння.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)