Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=371.1:005](477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
371.1:005](477)
К 43


    Кириченко, М.
    Структура і зміст методології наукового управління навчальним закладом / М. Кириченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 30–35. - Бібліогр.: 36 назв.
УДК

Рубрики: Навчальні заклади--наукове управління

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- методологія управління -- управлінська діяльність -- навчальні заклади
Анотація: В статті проаналізовано погляди вчених на методологію управління навчальними закладами.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
373.3/.5.014.3(477)
Н 19


    Назаренко, Г.
    Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 11–16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа

   Загальноосвітні навчальні заклади--управління


Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- освітня діяльність -- Нова українська школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- партнерська взаємодія -- паритетні відносини -- управління -- піклувальна рада -- батьківська рада -- учнівське самоврядування
Анотація: У статті конкретизовано зміст діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо реалізації пріоритетних аспектів демократизації шкільного життя, налагодження демократичної взаємодії всіх самоврядних органів навчального закладу в контексті Концепції Нової української школи. Упровадження демократичних форм управління загальноосвітнім навчальним закладом сприяє реальному набуттю всіма учасниками освітнього процесу досвіду паритетної партнерської взаємодії, яка базується на цінностях демократії.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
37:001.32](477)Калініна
К 17


    Калініна, Людмила.
    Науковий дискурс сучасних методологій організаційного механізму управління в сфері освіти / Л. Калініна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 1/2. - С. 8-17. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Управління --загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- методика -- філософія управління -- системний аналіз
Анотація: У статті розкрито концепти, сутність та специфіку методологій на основі наукового доробку учених із різних галузей наукових знань, представлено розв'язання наукової задачі побудови, модернізації та впровадження системи науково обгрунтованих і дієвих організаційних механізмів управління зазгальноосвітніми навчальними закладами.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
371.1:005](477)
П 27


    Перехейда, О. М.
    Інноваційно-концептуальна модель управління навчальним закладом / О. М. Перехейда // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2017. - № 1/3. - С. 28–75.
УДК

Рубрики: Навчальні заклади--модель управління--Київ

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньошкільний контроль -- демократизація внутрішнього контролю -- діагностичний контроль -- колективний контроль -- методичне наставництво -- самоконтроль -- якість освіти -- експериментальна робота
Анотація: Досвід гімназії "Ерудит", м. Київ.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)