Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=371.124:373.3](477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
371.123(477)
М 31


    Маслій, Н.
    Найкраще виховання – це особистий приклад / Наталя Маслій // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 7. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Кваліфікація--вчителі--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
кваліфікація вчителів -- персоналії -- вчителі початкових класів -- педагогічна діяльність -- професійна майстерність -- гуманно-особистісний підхід -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про педагогічну діяльність Махновської Тетяни Клеониківни – вчителя початкових класів у Молозькій загальноосвітній школі Білгород-Дністровського району Одеської області.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
371.124:373.3](477)
К 60


    Колесник, Л.
    Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Лариса Колесник, Анна Шапошнікова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 48–52. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вчителі початкових класів--управлінська компетентність--пошуково-апробаційна гра

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- управлінська компетентність -- компетентність вчителів -- управлінські уміння -- тренінгові технології навчання -- пошуково-апробаційні ігри -- організаційно-діяльнісні ігри -- громадянська система освіти -- післядипломна освіта -- тренінгові засоби
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання розвитку управлінської компетенції вчителя початкової школи тренінговими засобами, а саме за допомогою організаційно-діяльнісних ігор.Описується методика пошуково-апробаційної гри "Реформа", яка розроблена та апробована авторами з метою реформування громадянської системи освіти у початковій школі. Розкривається її значення та можливості застосування у системі післядипломної освіти вчителів початкової школи для розвитку фахівців управлінських знань, умінь та навичок.
Дод.точки доступу:
Шапошнікова, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)