Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=373.5.016:54]:371.31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
373.5.016:54]:371.31
В 27


    Величко, Людмила Петрівна.
    Дидактичний потенціал предметного тезауруса учня / Л. П. Величко // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 99-106. - Бібліогр.: 9 назв.
УДК

Рубрики: Хімія--методика викладання--загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
тезаурус учня -- дидактичні функції -- навчання хімії
Анотація: Розглядається тезаурус з хімії як спосіб опису знань з предмета, які учень має опанувати у процесі навчання і які становлять основу його загальної культури й функціональної грамотності. Визначено дидактичні функції тезауруса, можливості використання його учнем як інформаційної бази та засобу семантизації відомостей хімічного характеру.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
37.018.43:004.9](477)
Б 72


    Бобряк, Людмила.
    OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Л. Бобряк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 61–66. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Дистанційна освіта--змішане навчання--середня школа

   Хімія--методика викладання--інформаційно-комунікаційні технології--середня школа


Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- змішане навчання -- хімія -- методика викладання -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітня платформа -- хмаро орієнтоване середовище -- хмарні сервіси -- середня школа
Анотація: У статті на основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторську позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої платформи для змішаного навчання й викладання хімії, визначено траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class , описано досвід організації навчання та викладання OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)