Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=74.0я431<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-72 
1.
74.0я431
П 24


    Коженьовський, Л. Ф.
    Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко / Л. Ф. Коженьовський // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 4-7. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Персоналії

Кл.слова (ненормовані):
національне відродження -- сек’юритологія -- європейська асоціація безпеки
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
74.0я431
П 24


    Олексюк, Ольга Миколаївна.
    Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект / О. М. Олексюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 8-13
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Компетентністна освіта--Культурно-освітній простір

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- інтелектуальний рівень -- навчальні програми
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
74.0я431
П 24


    Дороніна, Т. О.
    Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти / Т. О. Дороніна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 13-17. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Освітньо-виховний процес--Гендерний паритет--Громадянські права

Кл.слова (ненормовані):
принципи -- умови
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
74.0я431
П 24


    Лозова, Ольга Миколаївна.
    Міф як первинна метамова суспільної свідомості / О. М. Лозова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Міфологія--Релігія--Мистецтво--Політика

Кл.слова (ненормовані):
міф -- свідомість -- модель світу
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
74.0я431
П 24


    Ольшанський, Дмитро Валентинович.
    Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи / Д. В. Ольшанський // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 22-24. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.0я431

Рубрики: Методика навчання--Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
домашнє читання -- творча робота -- методичний супровід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.
74.0я431
П 24


    Цюман, Тетяна Петрівна.
    Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості / Т. П. Цюман // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 27-32. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- психофізіологічний -- конструювання
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.
74.0я431
П 24


    Гончаренко, Алла Миколаївна.
    Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві / А. М. Гончаренко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13)
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Дошкільна педагогіка

   Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення


Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетентність -- педагогічний такт -- педагогічна майстерність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

8.
74.0я431
П 24


    Паламарчук, Лариса Борисівна.
    Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії / Л. Б. Паламарчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 38-43. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
гармонійний розвиток -- соціокультурні знання -- соціокультурний розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.
74.0я431
П 24


    Добренко, І. А.
    Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів / І. А. Добренко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 44-46
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Методика дослідження

Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- підготовка фахівців -- системний підхід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

10.
74.0я431
П 24


    Дзюбенко, А. С.
    Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей / А. С. ДЗЮБЕНКО // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 47-52. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Методика навчання

Кл.слова (ненормовані):
комунікативний метод -- метод проектів -- еклектичний підхід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

11.
74.0я431
П 24


    Михайлик, Ольга Петрівна.
    Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей / О. П. Михайлик // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 52-57. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Мовознавство--Методика навчання іноземній мові

Кл.слова (ненормовані):
екстесивне читання -- інтенсивне читання -- професійно орієнтоване читання
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

12.
74.0я431
П 24


    Чернігівська, Наталія Станіславівна.
    Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики / Н. С. Чернігівська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 63-66. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Мовознавство--Методика навчання іноземній мові

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- майбутні вчителі
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

13.
74.0я431
П 24


    Калашнікова, Світлана Андріївна.
    Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення / С. А. Калашнікова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 67-71. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- поведінкові індикатори
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

14.
74.0я431
П 24


    Корман, О. А.
    Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості / О. А. КОРМАН // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 79-84. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання

Кл.слова (ненормовані):
батьківська поведінка -- батьківське ставлення -- батьківська установка
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

15.
74.0я431
П 24


    Степанова, Т. М.
    Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти / Т. М. СТЕПАНОВА // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2010. - № 1(13). - С. 89-94. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Психологія--Вікова--Дошкільна--Україна

Кл.слова (ненормовані):
навчання у школі -- мислення -- пізнавальна сфера
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

16.
74.0я431
П 24


    Мушка, О.
    Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст. [Текст] / О. Мушка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 4-9
ББК 74.0я431

Анотація: Розкрито проблему впровадження та розповсюдження українізації у період 1919 - 1930 рр. Проаналізовано матеріали Наркомосу про активізацію роботи щодо впровадження української мови та відкриття україномовних закладів шкільної освіти в Україні. Досліджено доробок сучасних науковців у вивченні розвитку шкільної системи освіти зазначеного періоду.
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.
74.0я431
П 24


    Полякова, О.
    Історичні аспекти становлення поняття "толерантність" [Текст] / О. Полякова, О. Знобей // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 10-13
ББК 74.0я431
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Знобей, О.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

18.
74.0я431
П 24


    Головчук, С.
    Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині [Текст] / С. Головчук, Ващенка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 14-16
ББК 74.0я431

Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Ващенка
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

19.
74.0я431
П 24


    Глоба, Т.
    Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі [Текст] / Т. Глоба // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 17-22
ББК 74.0я431
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

20.
74.0я431
П 24


    Мукан, Н.
    Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії [Текст] / Н. Мукан, Ю. Закаулова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 22-26
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Освіта середня та початкова професійна--Бельгія

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- початкова професійна освіта -- німецькомовна спільнота Бельгії
Анотація: Досліджено особливості функціонування середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії. Визначено атрибути навчальних програм, рівні системи середньої освіти та напрями підготовки учнів, характеристики діяльності навчальних закладів професійної освіти та підготовки. Проведено дослідження системи професійної освіти та підготовки фахівців німецькомовної спільноти Бельгії, основними її характеристиками є багаторівневий підхід до організації середньої професійної освіти та підготовки фахівців, яка розпочинається у базовій школі, а також наявність спеціалізованих закладів фахової середньої освіти та професійної підготовки, які пропонують належний рівень фахового навчання майбутніх спеціалістів, залучаючи їх до безпосередньої професійної діяльності на підприємствах.
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Закаулова, Ю.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

21.
74.0я431
П 24


    Дружененко, Т.
    Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови [Текст] / Т. Дружененко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 27-30
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Етнолінгвістичний аналіз--Українська мова

Кл.слова (ненормовані):
етнолінгвістика -- етнолінгвістичний аналіз тексту -- національно-культурний мовний компонент
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

22.
74.0я431
П 24


    Сніжко, М.
    Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки [Текст] / М. Сніжко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 31-37
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогічна освіта--Математика--Комп’ютерно-інформаційні технлогії

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерно-інформаційні технлогії -- самостійна робота -- алгоритмічне тестування -- методична система -- інтегроване середовище
Анотація: Розглянуто проблеми використання сучасних комп'ютерно-інформаційних технологій у процесі навчання майбутніх учителів математики. Висвітлено можливості організації самостійної роботи студентів з використанням інтегрованого середовища вивчення курсу "Основи алгоритмізації та програмування", розробленого у лабораторії інтегрованих середовищ навчання НДІ ІТ.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

23.
74.0я431
П 24


    Удовиченко, Л.
    Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі [Текст] / Л. Удовиченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 38-42
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Освіта--Література--Методика навчання

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- методична школа -- концепція -- принципи -- технологія
Анотація: Розглянуто провідні ідеї сучасної літературної освіти учнів. Визначено основні напрями методичних досліджень вчених України в галузі методики навчання світової літератури, охарактеризовано наукові концепції, сформульовано принципи роботи авторської школи Л. Мірошниченко.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

24.
74.0я431
П 24


    Ясак, Т.
    Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Т. Ясак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 43-47
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Українська мова--Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- інтерктивна дошка -- активізація навчально-пізнавальної діяльності -- динамічні таблиці -- комп’ютерне тестування
Анотація: Визначено новий зміст мовної освіти у ЗНЗ, яка потребує удосконалення процесу учнів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення рідної мови. Відзначено, що одним із перспективних шляхів активізації розумової діяльності є застосування технології SMART Board, яка сприяє уведенню елементів інтерактивності: учень не тільки сприймає інформацію, але й активно взаємодіє з нею.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

25.
74.0я431
П 24


    Бобрицька, В.
    Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури [Текст] / В. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 48-52
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка--Компетенція викладача

Кл.слова (ненормовані):
компетенція -- самоосвітня компетенція -- модернізація освіти -- магістратура -- навчальний процес
Анотація: У статті обгрунтовано актуальність дослідження проблеми формування самоосвітньої компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

26.
74.0я431
П 24


    Калашнікова, С.
    Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій [Текст] / С. Калашнікова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 53-60
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Професійна підготовка бізнес-лідерів

Кл.слова (ненормовані):
управління організацією -- трансформація -- лідерство -- компетенції -- професійний розвиток
Анотація: Проаналізовано зарубіжний досвід формування бізнес-лідерів задля забезпечення успішної життєдіяльності та розвитку організацій за умов сучасних суспільних трансформацій. Акцентовано увагу на зміст, принципи, методи та технології професійної підготовки бізнес-лідерів. Відзначено, що головною рушійною силою змін є навчання, в результаті якого відбувається трансформація особистості й організації.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

27.
74.0я431
П 24


    Козачук, А.
    Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики [Текст] / А. Козачук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 61-63
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогічна практика--Правила техніки безпеки--Персональний комп’ютер

Кл.слова (ненормовані):
техніка безпеки -- педагогічна практика -- психологічна готовність -- теоретична підготовленість
Анотація: Обгрунтовано важливість дотримання правил техніки безпеки у роботі студентів з персональним комп'ютером у процесі підготовки до педагогічної практики. Теоретично вивчено ставлення студентів педагогічного університету до здорового способу життя щодо електромагнітної безпеки організму, з'ясовано причини та наслідки недотримання правил техніки безпеки у самостійній підготовці до проведення уроків у школі.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

28.
74.0я431
П 24


    Терентьєва, Н.
    Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму [Текст] / Н. Терентьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 64-67
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Освіта--Спортивно-оздоровчий туризм

Кл.слова (ненормовані):
дитячо-юнацький туризм -- реабілітація -- спортивно-оздоровчий туризм
Анотація: Окреслено питання формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров'я підростаючого покоління; переорієнтації змісту освіти в бік оздоровлення його суб'єктів, зміщення акцентів на створення умов для поступового, повноцінного, всебічного розвитку особистості; реабілітаційного потенціалу дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму необхідно цілеспрямовано формувати здоров'я як комплексну категорію, що включає фізичну, психічну, духовну та соціальну складові.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

29.
74.0я431
П 24


    Маруненко, І.
    Нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій [Текст] / І. Мураненко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 68-76
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Психологія особистості--Дослідження--Теорія

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- центральні механізми емоцій -- темперамент -- нейроанатомія -- функціональна організація
Анотація: Розглянуто концепції про мозкові структури, індивідуальні особливості їх взаємодії, які визначають активізацію проблем і цілеспрямовану поведінку; представлені теорії емоцій, які пояснюють походження позитивних і негативних емоцій та їх системи активацій; описана нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій, а також індивідуальні відмінності проявів емоцій.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

30.
74.0я431
П 24


    Подшивайлова, Л.
    Методологічні переваги використання аксіоматичного підходу в психологічних дослідженнях особистості [Текст] / Л. Подшивайлова, М. Гончаренко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 76-80
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Психологія--Психологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
аксіоматичний підхід -- модель особистості
Анотація: Розглянуто проблеми ефективності психологічних досліджень. Зауважено, що для вирішення методологічних потреб психологічної науки запропоновано використання аксіоматичного підходу для побудови моделей психічних феноменів.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Гончаренко, М.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-72 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)