Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Іщенко, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
Шифр: Д557363/2017/11/12
   Газета

Директор школи [Текст] : для керівників навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить двічі на місяць
2017р. № 11/12 (803/804)
Зміст:
"Білі ворони" - 2017 : Небайдужі педагоги "злетілися" на Третю національну (не)конференцію EdCamp. - С.8-10
Павленко, Л. Перспективне планування діяльності школи на 2013-2018 рр. / Л. Павленко. - С.11-28
Недомовна, В. Перспективна програма розвитку ЗНЗ на 2014-2019 н. р. / В. Недомовна. - С.29-56
Антощак, О. Перспективний план роботи на 2015-2019 рр. : Прогнозування розвитку навчально-виховного процесу, кадрового забезпечення та матеріально-технічної бази / О. Антощак. - С.57-63
Дзега, Л. Перспективне прогнозування діяльності на 2015-2020 рр. / Л. Дзега. - С.64-73
Покальська, О. Перспективний план роботи школи на 2016-2021 рр. / О. Покальська. - С.74-82
Іщенко, О. Програма розвитку школи-інтернату на період 2016-2021 рр. / О. Іщенко, О. Станко, Н. Калинич. - С.83-102
Волкова, Н. Стратегія розвитку ліцею на 2017-2022 рр. / Н. Волкова. - С.103-105
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Іщенко, О.
    Програма розвитку школи-інтернату на період 2016-2021 рр. [Текст] / О. Іщенко, О. Станко, Н. Калинич // Директор школи. - Київ : Шкільний світ, 2017. - № 11/12(803/804). - С. 83-102

Дод.точки доступу:
Станко, О.
Калинич, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П860805/2018/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. № 5
Зміст:
Бондарчук, І. Гіперактивна дитина в школі: особливості поведінки, виховання та навчання / Ірина Бондарчук. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви.
Онищенко, О. Урок мужності / Оксана Онищенко, Ірина Назарчук, Світлана Зеленська. - С.5–7.
Каракоз, С. Іван Зязюн (1938–2014) / Сусанна Каракоз. - С.8–11.
Дубовик, С. Культура професійного діалогічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик. - С.15–18. - Бібліогр.: 11 назв.
Логачевська, С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко. - С.12–14. - Бібліогр.: 2 назви.
Плигань, О. Творчі завдання на уроках української мови / Олена Плигань, Олена Колісник. - С.19–20.
Крижанівська, М. Урок літературного читання у 1 класі / Марія Крижанівська. - С.20–22.
Рак, Л. Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Любов Рак. - С.22–25.
Радченко, В. Урок-квест з математики "Як козаки скарби шукали", 3 клас (НПП "Росток") / Валентина Радченко. - С.25–26.
Черешнюк, І. Математичний веб-квест / Ірина Черешнюк. - С.27–28. - Бібліогр.: 3 назви.
Шурман, М. Математичні кросворди як засіб підвищення мотивації до навчання / Маргарита Шурман. - С.28–29.
Жуганова, О. Інтегрований урок у 4 класі : (природознавство, музичне мистецтво, економічне виховання) / Олена Жуганова. - С.30–33.
Гетьман, В. Презентація проекту "Вічний дарунок – хустина квітчаста" / Валентина Гетьман. - С.34–35. - Бібліогр.: 5 назв.
Лопатюк, Н. Людина починається з добра : (година спілкування у 3 класі) / Надія Лопатюк. - С.36–39. - Бібліогр.: 6 назв.
Одесюк, А. Урок української мови у 4 класі / Алла Одесюк. - С.39–40. - Бібліогр.: 6 назв.
Довгаль, Т. Урок-казка з математики у 1 класі / Тетяна Довгаль. - С.40–41.
Юхимович, Л. Урок трудового навчання у 2 класі / Людмила Юхимович. - С.42–43.
Життя американських ровесників : (інтерв’ю з дітьми однієї із початкових шкіл США). - С.44–45.
Рашковська, І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська. - С.46–48. - Бібліогр.: 6 назв.
Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 3 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна. - С.49–52. - Бібліогр.: 3 назви.
Філіпінко, Л. Використання методу проектів з метою формування екологічної компетентності у молодших школярів / Любов Філіпінко. - С.52.
Авдусенко, Л. Взаємозв’язки уроків фізичної культури / Людмила Авдусенко. - С.53–54.
Булахова, Л. Особливості проведення "Ранкових зустрічей" / Людмила Булахова, Галина Жук. - С.55–56.
Наливкіна, Н. Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи / Наталія Наливкіна. - С.56–57. - Бібліогр.: 5 назв.
Радченко, А. Свято до Дня матері / Анна Радченко. - С.58–59.
Ляшишина, Л. Мій перший найкращий зошит – мій перший успіх! : (авторська розробка виховного заходу) / Любов Ляшишина. - С.60–62.
Гетьман, В. Вічний дарунок – хустина квітчаста / Валентина Гетьман. - С.63.
Вільк, Г. Дитячі роки Тараса Шевченка / Галина Вільк. - С.64.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
373.3.016:811.161.2’35-028.31](477)
Л 69


    Логачевська, С.
    Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 12–14. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Грамота--читацькі навички--особистісно орієнтований підхід--початкова школа

   Реформування освіти--Нова українська школа--початкова школа


Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- грамота -- читацькі навички -- особистісно орієнтований підхід -- Державний стандарт початкової освіти -- інтегрований посібник -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розглянуто використання навчального матеріалу експериментального інтегрованого посібника "Навчання грамоти. Я досліджую світ" для поетапної роботи з формування й удосконалення читацьких навичок у молодших школярів.
Дод.точки доступу:
Іщенко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: П860805/2019/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. № 2
Зміст:
Курило, В. Створення успішного освітнього середовища для гармонійного розвитку молодшого школяра / Вікторія Курило, Алла Остроуменко. - С.1–4. - Бібліогр.: 8 назв.
Савченко, О. Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання / Олександра Савченко. - С.5–8.
Лизак, Н. Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти / Наталія Лизак. - С.9–11.
Гетьман, В. Урок навчання грамоти у 1 класі : (післябукварний період) / Валентина Гетьман. - С.11–14.
Чудакова, О. Інтегрований урок з використанням інтелект-карти у 3 класі / Оксана Чудакова. - С.14–15.
Биканова, Н. Урок літературного читання, 4 клас / Наталія Биканова. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви.
Савчук, В. Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці : (математика, 3 клас) / Валентина Савчук. - С.19–20.
Шишова, О. Розселення людей на Землі. Чисельність населення Землі, її зміна : (природознавство, 4 клас) / Ольга Шишова. - С.21–25.
Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / Ірина Ягупа. - С.26–34.
Чемерис, Т. Урок з основ здоров’я у 1 класі / Тетяна Чемерис. - С.34–37.
Іщенко, О. Інтегрований підручник як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.38–39.
Яремчук, Т. Мандрівка Всесвітом : (4 клас) / Тетяна Яремчук. - С.40–42.
Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 4 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна. - С.43–48. - Бібліогр.: 3 назви.
Красоткіна, Н. Моє бачення виховання дітей : (роздуми на тему...) / Надія Красоткіна. - С.48–50.
Чумарна, М. Мова – не лише слова / Марія Чумарна. - С.51–53.
Ґолибард, Є. Ставлення до Правди / Євген Ґолибард. - С.54–55.
Охрімчук, Р. Виховання: просто про складні життєві речі / Раїса Охрімчук. - С.56–58.
Сакалюк, О. Підготовка вчителів до формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів засобами LEGO-конструювання / Олена Сакалюк. - С.59–60. - Бібліогр.: 3 назви.
Гуцалюк, Т. У дивосвіті мови : (квест для учнів 2 класів) / Тетяна Гуцалюк. - С.61–62.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Іщенко, О.
    Інтегрований підручник як основа формування "компетенцій майбутнього" в учнів Нової української школи / Олена Іщенко, Світлана Логачевська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 38–39. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Інтегровані підручники--українська мова--читання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані підручники -- навчальна література -- українська мова -- читання -- Нова українська школа -- початкова школа -- інтеграція -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формат інтегрованого підручника, створеного на основі нового Державного стандарту загальної початкової освіти, є оптимальним засобом формування "компетенцій майбутнього". Одним із варіантів інтеграції мови та читання полягає у поєднанні тематичного принципу та синхронізації змістових ліній. Запропоновано розглянути такий підхід на прикладі підручника з української мови та читання для 2 класу видавництва "Літера ЛТД". Вчителям, які працюють за програмою, розробленою авторським колективом під керівництвом Р. Б. Шияна, для предмета "Українська мова" у 2 класі пропонуватиметься один підручник – "Українська мова та читання".
Дод.точки доступу:
Логачевська, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: П860805/2019/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. № 3
Зміст:
Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Надія Мельник, Валентина Андрійчук. - С.1–3.
Іщенко, О. Підручники для Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.4–7.
Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа. - С.8–11.
Єгупова, В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / Віта Єгупова. - С.12–13.
Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Людмила Діхтяренко. - С.14–18.
Генатуліна, С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / Світлана Генатуліна. - С.18–20.
Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі : ("Я у світі, математика, логіка") / Світлана Хмилко. - С.21–24.
Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [и др.]. - С.25–30.
Інші автори: Вовк В., Мацур К., Семенова Г.
Пилипів, О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / Оксана Пилипів, Олександра Лазорко. - С.31–35.
Чернігова, О. Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка : (урок-гра "Що? Де? Коли?") / Ольга Чернігова. - С.36–37.
Рак, Л. Птахи – наші друзі : (виховна година у 2 класі) / Любов Рак. - С.38–40. - Бібліогр.: 4 назви.
Чадукова, О. Калейдоскоп екологічних проектів / Оксана Чадукова. - С.41–42.
Купцова, Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі : науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Любов Купцова, Оксана Сєдова. - С.43–47. - Бібліогр.: 4 назви.
Ґолибард, Є. Людські вади і чесноти в асортименті / Євген Ґолибард. - С.48–49.
Пахальчук, Н. Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Наталя Пахальчук. - С.50–53. - Бібліогр.: 4 назви.
Охрімчук, Р. Як виховують дітей в американських сім’ях / Раїса Охрімчук. - С.54–56.
Борис, О. Лесиними стежками / Ольга Борис, Людмила Остапова. - С.57–59.
Крат, Л. Великодня пригода писанки : (лялькова вистава) / Любов Крат. - С.59–60.
Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.53, 61–63.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Л580023252/2018/12
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2018р. № 12
Зміст:
Бузов, А. "Безумний пакт" як історія однієї ініціації: новела Віталія Бендера "Таємниця" в контексті модерністських пошуків автора / А. Бузов. - С.12-17
Арпентьева, М. Бульварный роман: повседневные и профессиональные психотерапевтические отношения / М. Арпентьева. - С.3-12
Вірченко, Т. Сучасна українська драматургія для дітей: аксіологічний вимір крізь поколіннєву призму / Т. Вірченко. - С.18-24
Кл.слова: антологія, драматургія, дитяча література
Гайдаш, А. Композиційні особливості п’єси-спогаду "М. Баттерфляй" Д.Г. Хуанга / А. Гайдаш. - С.24-28
Кл.слова: п’єса-спогад, флешбек, старіння
Гуль, О. Філософське підґрунтя імагологічних імплікацій соціокультурного компонента китайської флористичної лірики / О. Гуль. - С.28-33
Іщенко, О. Свій / чужий хронотоп як маркер ідентичності героїв у романах Мирослава Дочинця / О. Іщенко. - С.33-39
Козлов, Р. Концепт "структура" в дискусіях мистецького українського руху / Р. Козлов. - С.39-44
Кошман, П. Мова і нацыя як праблемнае поле сучаснай беларускай прозы / П. Кошман. - С.44-48
Ліхоманова, Н. Онтологія ідентичності у прозі Амелі Нотомб / Н. Ліхоманова. - С.49-53
Набитович, І. Музичний дискурс творчости Дарії Віконської / І. Набитович. - С.54-60
Пащенко, Є. Хорватія Дмитра Павличка / Є. Пащенко. - С.60-65
Руснак, І. Жанрові особливості і прототипи роману "Сонце з заходу" Уласа Самчука / І. Руснак. - С.65-76
Сафарян, С. Індоєвропейські та праслов’янські космологічні мотиви у фольклорній спадщині Давньої Русі / С. Сафарян. - С.76-81
Терехова, І. Художнє відображення проблеми гріховного та праведного в повісті М. Костомарова "Сорок лет" / І. Терехова. - С.81-85
Циганок, О. Проблеми атрибуції поетики Києво-Могилянської академії "Praecepta de arte poētica…" (1735?) / О. Циганок. - С.85-89
Гончаренко, А. Літературна спадщина Бориса Грінченка для дітей і про дітей / А. Гончаренко. - С.90-94
Погребенник, В. Самобутність літературного фольклоризму поезії Бориса Грінченка / В. Погребенник. - С.95-100
Яковлева, І. Осмислення ідей жіночого руху у перекладах "нової драми" М. Грінченко (на матеріалі драми Г. Зудермана "Heimat") / І. Яковлева. - С.100-105
Луцюк, М. Давньоєгипетська "Пісня арфіста": художній переклад українською і коментування / М. Луцюк. - С.106-111
Бровко, О. Компаративні виміри художнього підтексту / О. Бровко. - С.106-111
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Іщенко, О.
    Підручники для Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / Олена Іщенко, Світлана Логачевська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 4–7. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Підручники--українська мова та читання--Я досліджую світ--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
підручники -- українська мова та читання -- Я досліджую світ, курс -- Нова українська школа -- інтегрований підручник -- критичне мислення -- робота над твором -- уривки казки -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: За приклад взято підручники для 2 класу "Українська мова та читання", автори О. Іщенко, С. Логачевська, та "Я досліджую світ", автори О. Іщенко, О. Ващенко, Л. Романенко (видавництво "Літера ЛТД"). В основу статті покладено роботу над одним твором – "Слон Елмер" (за Девідом Маккі). До фрагментів уроків за цією казкою залучено для ілюстрації деяких тез уривки з підручників "Українська мова та читання", "Я досліджую світ".
Дод.точки доступу:
Логачевська, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
   811.161.2(091)
   Н 12


   
    На хвилях мови. Аллі Йосипівні Багмут [Текст] / Національна академія наук України, Інститут української мови ; упорядник О. С. Іщенко. - Київ : КММ, 2011. - 280 с. - (Не все сплива рікою часу...). - ISBN 978-966-1673-10-5 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Мовознавці--Популярні видання

Дод.точки доступу:
Іщенко, О. С. \упорядник.\
Національна академія наук України
Інститут української мови


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

11.


    Іщенко, О.
    Свій / чужий хронотоп як маркер ідентичності героїв у романах Мирослава Дочинця [Текст] / О. Іщенко // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2018. - № 12. - С. 33-39


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

12.
Шифр: У616793/2020/2
   Журнал

Українська мова [Текст] : науково-теорет. журнал/ Національна академія наук України Інститут української мови. - Київ : Інститут української мови НАН України, 2001 - . - ISSN 1682-3540. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 2
Зміст:
Степаненко, М. І. Агіонім Мати Божа в поетичному дискурсі Тараса Шевченка / М. І. Степаненко. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Шведова, М. О. Граматичне освоєння запозичених іменників із кінцевим -о в українській мові: корпусне дослідження / М. О. Шведова. - С.13-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кислюк, Л. П. Узуальне й оказіональне словотворення в різностильовій мовній практиці / Л. П. Кислюк. - С.31-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Іщенко, О. С. Вплив іменників і дієслів на паузування в усному мовленні / О. С. Іщенко. - С.45-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Казимірова, І. А. Лінгвістичний профіль джерела як термінографічний інструмент / І. А. Казимірова. - С.59-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Яремко, Я. П. Франкова концепція терміна в контексті сучасної антропоцентричної парадигми / Я. П. Яремко, Н. Я. Лужецька. - С.74-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, О. П. Можливе й неможливе в діахронній ойконімії на прикладі назв Київщини / О. П. Карпенко. - С.89-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Бовсуновська, М. А. Мови в культурно-інформаційному просторі Житомирщини / М. А. Бовсуновська. - С.100-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Іщенко, О. С.
    Вплив іменників і дієслів на паузування в усному мовленні [Текст] / О. С. Іщенко // Українська мова : науково-теорет. журнал. - 2020. - N 2. - С. 45-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-3540

Кл.слова (ненормовані):
усне мовлення -- виразне мовлення -- спонтанне мовлення -- фонетика -- просодика -- мовленнєві паузи -- паузуванняпередпаузні слова -- іменники -- дієслова

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.
373.3.016:502
Б 79


    Іщенко, О. Л.
    Я досліджую світ. 2 клас : підручник для 2класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 2 / О. Л. Іщенко, О. Ващенко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 112 с. - ISBN 978-966-945-069-2 (Ч.2) : 33.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Природознавство--Я досліджую світ--1 клас--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник -- 2 клас
Дод.точки доступу:
Ващенко, О.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

15.
502(075.2)
Б 79


    Іщенко, О. Л.
    Я досліджую світ. 2 клас : підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Ч. 1 / О. Л. Іщенко, О. Ващенко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 112 с. - ISBN 978-966-945-068-5 (Ч.1) : 33.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Природознавство--Я досліджую світ--1 клас--Підручники для початкової школи

Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник -- 2 клас
Дод.точки доступу:
Ващенко, О.


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)