Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Артеменко, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
94(477)
І-90


    Історія Української РСР [Текст] : у 8 т., 10 кн. / ред. І. І. Артеменко. - Київ : Наукова думка, 1977 - 1979.
   Т. 4 : Україна в період імперіалізму (1900-1917). - 1978. - 530 с. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Історія України--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
імперіалізм -- робітники
Дод.точки доступу:
Артеменко, І. І. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
94(477)
І-90


    Історія Української РСР [Текст] : у 8 т., 10 кн. / ред. І. І. Артеменко. - Київ : Наукова думка, 1977 - 1979.
   Т. 8 : Радянська Україна в період зміцнення соціалізму і поступового переходу до кумунізму : 1945-70-і роки, Кн. 1 : Українська РСР в період зміцняння соціалізму (1945-50-і роки). - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Історія України--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціалізм -- комунізм
Дод.точки доступу:
Артеменко, І. І. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
94(477)
І-90


    Історія Української РСР [Текст] : у 8 т., 10 кн. / ред. І. І. Артеменко. - Київ : Наукова думка, 1977 - 1979.
   Т. 8 : Радянська Україна в період зміцнення соціалізму і поступового переходу до кумунізму : 1945 – 70-і роки, Кн. 2 : Українська РСР в період зміцняння соціалізму (кінець 50-х – 70-і роки). - 1979. - 698 с. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Історія України--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціалізм -- комунізм
Дод.точки доступу:
Артеменко, І. І. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: І691205/2019/4/5
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 4/5
Зміст:
Китиченко, Т. С. Використання ментальних карт у формуванні хронологічної компетентності / Т. С. Китиченко. - С.2-4. - Бібліогр.: 12 назв.
Борисенко, О. А. Особливості роботи з учнями з особливими потреми на уроках історії / О. А. Борисенко, Т. Ю. Германовська. - С.5-7. - Бібліогр.: 12 назв.
Артеменко, І. О. Тренінг "Навчально-методичні аспекти підготовки до ЗНО та ДПА з історії України" / І. О. Артеменко. - С.8-13.
Шурхало, Дмитро. Паризька мирна конференція 1919 р.: на мапі України були Крим і Кубань / Д. Шурхало. - С.14-17.
Ковальчук, Єлена. Як визначити, коли людству жилося найгірше / Є. Ковальчук. - С.18-19.
Тимошенко, Денис. ОУН і Донбас / Д. Тимошенко. - С.20-22.
Терещук, Галина. Дивізія "Галичина” / Г. Терещук. - С.23-25.
Буланов, Ю. І. Підсумкові тестові завдання: історія України. 7 клас / Ю. І. Буланов. - С.26-31.
Болтромюк, В. В. Історія заснування Києва та перші слов’янські князі: історія України. 5 клас / В. В. Болтромюк. - С.32-33.
Царьова, Т. А. Італія. Прихід до влади Б. Муссоліні. Фашизація Італії. Створення корпоративної системи: всесвітня історія. 10 клас / Т. А. Царьова. - С.34-38.
Сидорчук, О. С. Країни Близького і Середнього Сходу: всесітня історія. 11 клас / О. С. Сидорчук. - С.39-47. - Бібліогр.: 15 назв.
Следь, І. І. Наддніпрянська Україна в вситемі тогочасних міжнародних відносин в середині XIX ст.: історія України. 9 клас / І. І. Следь. - С.48-52.
Шпак, В. А. Громадянська війна в США і реконструкція Півдня: всесвітня історія. 9 клас / В. А. Шпак. - С.53-55.
Куровський, Ю. В. Зміна ролі чоловіка й жінки в повсякденному житті в умовах війни: всесвітня історія. 11 клас : практичне заняття № 1 / Ю. В. Куровський. - С.56-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: І691205/2019/6
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 6
Зміст:
Машика, Віктор. 16 Всеукраїнський турнір юних правознавців очима члена журі / В. Машика. - С.2-6.
Артеменко, І. О. Тренінг "Навчально-методичні аспекти підготовки до ЗНО та ДПА з історії України" / І. О. Артеменко. - С.7-12.
Сидорчук, О. С. Політика як суспільне явище : Людина і світ. 11 клас / О. С. Сидорчук. - С.13-19.
Жебровська, Г. Ю. Захист прав неповнолітніх під час трудових відносин : Право. 9 клас / Г. Ю. Жебровська. - С.20-23.
Никитюк, А. О. Злочин. Кримінальний проступок. Кримінальна відповідальність неповнолітніх : Право. 9 клас / А. О. Никитюк. - С.24-28.
Стрельник, Олена. 10 важливих тез про традиційну українську родину і дитинство : за книгою І. Сердюка "Маленький дорослий.Дитина й дитинство в Гетьманщині XVIII ст." / О. Стрельник. - С.29-31.
Мистецька слава України : [художниця Марія Примаченко] / упоряд. Н. І. Харківська. - сайт http://journal.osnova.com.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Артеменко, І. О.
    Тренінг "Навчально-методичні аспекти підготовки до ЗНО та ДПА з історії України" / І. О. Артеменко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4/5. - С. 8-13.

Рубрики: Викладання історії України в школі--зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
підготовка до ЗНО/ДПА -- тестові технології

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Артеменко, І. О.
    Тренінг "Навчально-методичні аспекти підготовки до ЗНО та ДПА з історії України" / І. О. Артеменко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 7-12.

Рубрики: Викладання історії України в школі--Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування

Кл.слова (ненормовані):
зно з історії україни -- дпа з історії україни -- соціально-психологічний портрет випускника -- пам’ятка "Напередодні ДПА/ЗНО" -- тренінги з історії України

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: С325934233/2020/26/2
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2020р. т.26 № 2
Зміст:
Дорфман, Н. Концепт тілесності у сучасній сербській та чорногорській прозі: від інтерпретації до "занурення" у текст / Н. Дорфман. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Артеменко, І. Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності / І. Артеменко. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравченко, А. Релігія у структурі ідентичності за романами Сергія Жадана / А. Кравченко. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, Р. Подолинського та її відгомін в українській літературі / Р. Ткаченко, С. Утопія. - С.42-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Український аматорський театр у таборі інтернованих військ УНР Стшалково, Польща, очима театральних критиків, серпень 1921 — липень 1922 рр. (за матеріалами часопису "Промінь") / І. Срібняк. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Sliepushova, А. Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis / А. Sliepushova. - С.61-65
Трищенко, І. Семантичний контраст і нерівність в позиції звертання (на матеріалі англомовної художньої прози) / І. Трищенко. - С.66-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Артеменко, І.
    Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності / І. Артеменко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 2. - С. 24-31, DOI 10.28925/2311-259x.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
особистии спротив -- Революція Гідності -- Маи дан -- Схід України -- драматургія
Анотація: Особистии спротив посідає важливе місце серед об’єктів філософського осмислення. Тому досить актуальною є и ого реалізація в художніи літературі, особливо в украї нськіи драматургії останнього десятиліття. Революція Гідності внесла свої корективи в осмислення мотивів спротиву порівняно з попередніми революціями та переворотами, оскільки тои досвід відбувався за зовсім інших інформаціи но-технічних можливостеи , а вони важливі для організації людеи . Крім того, мотив спротиву має в украї нськіи літературі власну традицію, що складається з творів Т. Шевченка, вісниківців, шістдесятників, дисидентів. Проте це переважно публіцистика та поезія. У результаті Революції Гідності украї нськии спротив став і однією з тем драматургії . Саме тому особливо актуальним є дослідження мотиву спротиву в драматургічному осмисленні з погляду переваг у розвитку суспільства, сучасного подіям на Маи дані. Будь-якии рух спротиву має низку організаціи них і психологічних умов, за яких він відбувається. У текстах п’єс ці умови відображені якщо не по-різному, то зі зміщеними акцентами. У статті розглянуто драматургічні твори, написані до, під час і після Революції Гідності. Метою статті є простежити, як змінювалося художнє осмислення соціальних причин та ідентичності учасника руху спротиву в п’єсах, присвячених Маи дану 2013–2014 років і подіям, що відбуваються на теренах Украї ни як наслідок Революції . Особлива увага приділена формуванню образу героя, борця, патріота. Розглянуто розвиток особистого спротиву у відповідності до описуваних подіи та часу, коли вони відбувались. Для досягнення поставлених завдань було застосовано методи сюжетного і текстуального аналізу, конфліктознавчі та інтертекстуальні методики. Об’єктом дослідження є дві антології сучасної украї нської драми: «Маи дан. До і після» та «Лабіринт із криги та вогню». Завдяки свої и структурі ці збірки дають можливість розглянути особистии спротив як мрію, як реальнии діючии образ та як герої чнии , патріотичнии подвиг. Також у статті простежено, якими літературними засобами створюється такии образ і як змінюються ці засоби залежно від розвитку образу в текстах. В усіх драмах створено узагальнении образ украї нця, якому властиві всі наи кращі якості, поривання та погляди, він має високии патріотизм, силу волі, мужність тощо і є тим образом украї нця, якого «не вистачає» краї ні. Це омріянии герои . Проте в різних розділах збірок цеи образ змінюється, перетворюється і вдосконалюється. А разом з цим образом змінюється і мотив спротиву учасника. Вперше було простежено, як украї нські драматурги відчували та осмислювали причини и перебіг соціального, в тому числі і особистого, спротиву, що зумовив Революцію Гідності. Особлива увага звернена на відмінності в художньому осмисленні одного і того ж мотиву соціального та особистого спротиву. Також уперше цілісно простежено зв’язок мотиву спротиву із художніми конфліктами п’єс збірок «Маи дан. До і після» та «Лабіринт із криги та вогню». Матеріал може бути застосовании для подальших глибоких досліджень з цієї теми, наприклад для вивчення прозових текстів про Маи дан та, навіть, поетичних збірок
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)