Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гавриш, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: Е417985264/2018/3
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Гудзь, О. Є. Модернізація інформаційного забезпечення корпоративного управління на основі сучасних цифрових технологій / О. Є. Гудзь. - С.4-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методичний інструментарій оцінки ефективності оборотних активів підприємства / П. А. Стецюк. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Прокопенуо, Н. С. Структурно-функціональна діагностика антикризового управління підприємств / Н. С. Прокопенуо, О. В. Коваленко. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Дергачова, В. В. Економічна безпека підприємства на засадах антикризового управління / В. В. Дергачова, Я. О. Колешня. - С.27-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного гасподарства / О. Ю. Гусєва, М. В. Гакова. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Ольхова, І. О. Інформаційне забезпечення процесу управління телекомунікаційного підприємства / І. О. Ольхова. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг підприємств / О. Є. Гудзь, В. В. Щербина. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Дименко, Р. А. Роль держави у формуванні конкурентних стратегій / Р. А. Дименко, О. В. Литвинова. - С.65-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Легомінова, С. В. NBIC- спрямування у формуванні ефектів діяльності підприємства / С. В. Легомінова. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Капелюшна, Т. В. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами / Т. В. Капелюшна, О. М. Згурська. - С.79-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобоєва, О. В. Антикризове управління - передумова розвитку сучасного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.87-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Вороненко, І. В. Моделювання динаміки соціальних мереж на прикладі Facebook / І. В. Вороненко, А. В. Скрипник, Є. О. Клименко. - С.93-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, М. С. Феномен корпоративної культури: генеза, еволюція, термінологічні інтерпретації / М. С. Труш. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриш, О. М. Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством / О. М. Гавриш. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Маковецька, І. М. Важливість глобальних інформаційних тенденцій 2018 року в управлінні підприємством / І. М. Маковецька. - С.118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФЕУ / ФЕ / 051 / Економічна безпека та ризик-менеджмент / 6 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Гавриш, О. М.
    Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством / О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 110-117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
прибуток -- антикризове управління -- підприємство -- дохід від реалізації продукції -- ціна -- витрати -- собівартість -- формування

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Е417985264/2019/1
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1
Зміст:
Князєва, О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. А. Князєва. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь, І. О Ольховая. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПрАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Плахотнікова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Дарчук, В. Г. Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємств / М. С. Труш. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербина, В. В. Сучасні тенденції телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФЕУ / ФЕ / 051 / Економічна безпека та ризик-менеджмент / 6 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Гавриш, О. М.
    Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 1. - С. 103-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
стратегія -- телекомунікаційне підприємство -- зовнішні чинники -- внутрішні чинники -- макросередовище -- мікросередовище -- стратегія розвитку -- абоненти мобільного зв’язку -- абоненти інтернету

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Е417985264/2019/2
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес [Текст] : науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ : Державний університет телекомунікації. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2
Зміст:
Гудзь, О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств / О. Є. Гудзь. - С.4-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств / П. А. Стецюк. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Комеліна, О. В. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки / О. В. Комеліна, С. А. Щербініна. - С.21-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Плахотнікова, Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України / Л. О. Плахотнікова, О. В. Литвинова. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазонова, С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.37-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гавриш, О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства / С. В. Легомінова. - С.50-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Гніденко, М. П. Трансформація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті / М. П. Гніденко, О. О. Ільїн, С. В. Прокопов. - С.66-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Дименко, Р. А. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні / Р. А. Дименко, Т. В. Капелюшна, О. О. Лобань. - С.72-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобоєва, О. В. Збалансована система показників - ефективний інструмент управління підприємством / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко, А. О. Макаренко. - С.80-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства / Т. В. Сьомкіна, О. М. Згурська. - С.88-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи / Л. В. Шмалій. - С.97-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Ващенок, О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств / О. П. Ващенок. - С.104-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Труш, М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури / М. С. Труш. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Сунцзе, Ху. Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України / Х. Сунцзе. - С.115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартиненко, М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства / М. О. Мартиненко. - С.121-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусєва, О. Ю. Теоретичні та практичні підходи до обгрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.126-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Гавриш, О. М.
    Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 42-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089

Кл.слова (ненормовані):
інновація -- інноваційна діяльність -- телекомунікаційні підприємства -- прибуток -- збиток -- попит -- конкурентоспроможність -- споживач

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)