Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гальчук, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
Шифр: С325934233/2014/2
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2
Зміст:
Харлан, О. Топос Аркадії в українській і польській прозі міжвоєнного двадцятиліття / О. Харлан
Башкирова, О. Художні параметри індивідуальної свідомості в романі Галини Вдовиченко "Бора" / О. Башкирова
Васьків, М. Два письменники – дві Карелії / одна Карелія ("Карелія–Karjala" І. Багмута і "Люди Біломорбуду" П. Усенка / М. Васьків
Гальчук, О. Античність у ліриці Юрія Клена: дзеркало і задзеркалля / О. Гальчук
Дмитрук, Л. Шкіци до наукової біографії Олексія Кундзіча. Період перекладознавчої діяльності / Л. Дмитрук
Погребняк, І. Жанрова та тематична палітра журналу "Квітка. Настина читанка" / І. Погребняк
Чередніченко, А. Повтори як засіб когезії тексту / А. Чередніченко
Єременко, О. Масліт: паралітература чи мистецький феномен? / О. Єременко
Анісімова, Л. Єдність ідентичність текст я-сам / Л. Анісімова, Н. Норман
Клічак, Г. Цвинтарі Карела Гинека Махи / Г. Клічак, М. Новотни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Л580023252/2017/9
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2017р. № 9
Зміст:
Арпентьева, М. Трансгрессия и успех революцій / М. Арпентьева. - С.4-10
Башкирова, О. Повстання проти "влади батьків" як ініціація в сучасній українській романістиці (на матеріалі трилогії Люко Дашвар "Биті є") / О. Башкирова. - С.10-19
Гальчук, О. Митець і революція: до питання типології взаємин / О. Гальчук. - С.19-24
Жилін, М. Революція і смерть естетики: ідеологічне літературознавство Дмитра Донцова та Льва Троцького / М. Жилін. - С.24-29
Євтушенко, С. Деколонізація як складний феномен / С. Євтушенко. - С.30-34
Мацько, В. Революція 1917 року: проблема фіксації, рецепції художнього зображення поліфонічних міфів в українській еміграційній літературі / В. Мацько. - С.34-42
Поліщук, О. Еволюція альтернативної історії в художній літературі / О. Поліщук. - С.42-47
Прушковська, І. Стан турецької авторської драми періоду "між двох революцій" / І. Прушковська. - С.47-52
Романенко, О. Революція vs еволюція: динаміка розвитку сучасного українського літературного процессу / О. Романенко. - С.53-60
Циганок, О. Українська література другої половини XVIII століття крізь призму Просвітництва (до постановки проблеми) / О. Циганок. - С.60-65
Selahattin, C. Mithat pasa hayrani bir sair: faik ali ozansoy {Фаік Алі: поет-шанувальник Мідхат-Паші} / C. Selahattin. - С.65-71
Блохіна, Н. "Чи потрібна казка пролетарській дитині?": дискусія навколо казки у 1920–1930-х рр. / Н. Блохіна. - С.72-75
Борисюк, І. Концепт неволі в ліриці Тараса Мельничука / І. Борисюк. - С.75-79
Бузов, А. Історія однієї присвяти: автобіографічний дискурс роману Віталія Бендера "Марш молодости" / А. Бузов. - С.79-84
Галич, О. Художня трансгресія леоніда чернова-малошийченка:мемуарний дискурс / О. Галич. - С.85-89
Гарачковська, О. Журналістська та редакторська діяльність Михася Ткача / О. Гарачковська. - С.90-95
Жиленко, І. Жовтневий переворот і його наслідки в Україні: жанрова палітра й художні особливості малої емігрантської прози 1920-х років / І. Жиленко. - С.95-100
Ігошев, К. Революційність поетики «четвертого часу» в романі-спогаді Ґ. Ґрасса "Цибулина пам’яті" / К. Ігошев. - С.100-105
Кая, С. Міфологізація Стамбула в романі орхана памука "Біла фортеця" / С. Кая. - С.105-110
Кизилова, В. Урбаністичні візії новітньої української авторської казки для дітей / В. Кизилова. - С.111-116
Ковтонюк, Н. Неоміфологічний простір "щоденника україножера" І. Семесюка як місце демонтажу колоніальних структур / Н. Ковтонюк. - С.116-120
Ковальова, О. "Сповідь" Ж.-Ж. Руссо: традиції і новації / О. Ковальова. - С.121-125
Кузьменко, В. Люди зі страху не можуть творити історію (екзистенційна концепція страху в епічних полотнах Р. Андріяшика) / В. Кузьменко. - С.125-131
Матушкіна, Д. Репрезетація хронокомплексу та ментальної бінарної опозиції(на матеріалі есею "Крижана правда" Є. Пашковського) / Д. Матушкіна. - С.131-134
Рибалка, І. Конфлікт інтерпретацій у романах У. Еко "Ім’я рози" та "Острів попереднього дня" / І. Рибалка. - С.134-138
Ромащенко, Л. Революційні події в художній інтерпретації Костянтина Паустовського (за автобіографічною "Повістю про життя") / Л. Ромащенко. - С.138-145
Сенета, М. Роль християнської традиції Т. Шевченка у філософських та історіософських працях Дмитра Донцова / М. Сенета. - С.145-152
Сизоненко, Н. Цикл "Під вічним небом" В. Шевчука як мета текст / Н. Сизоненко. - С.152-157
Стороженко, Л. "За вікном шумить чи степ, чи місто…": антитезові мотиви у поезії Бориса Тенети / Л. Стороженко. - С.157-161
Сухарєва, С. Контрреформаційна літературна діяльність Миколая Ціховича: проблематика й інтертекст / С. Сухарєва. - С.161-165
Цікавий, С. Неомарксистська версія революційної ситуації в романі Чайни М’євіля "Залізна рада" / С. Цікавий. - С.165-170
Шахова, К. Репрезентація жанру записок у тюремно-табірній прозі: "Записки політв’язня" Юрія Мозіля / К. Шахова. - С.170-174
Шестопалова, Т. Українська національна революція у критичному дискурсі Юрія Лавріненка / Т. Шестопалова. - С.174-179
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (5)
Вільні: ГП ЧЗ (5)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
82.09"18"(076)(100)
І 89


   
    Історія зарубіжної літератури першої половини ХХ століття [Текст] : практикум / Київський університет імені Бориса Грінченка ; уклад. О. В. Гальчук. - Київ : Київський універсітет імені Бориса Грінченка, 2017. - 420 с. - 74.19 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Зарубіжна література--Практикум, 19 ст.

Дод.точки доступу:
Гальчук, О. В. \уклад.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 80
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (78)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (78)

Знайти схожі

4.


    Гальчук, О.
    Митець і революція: до питання типології взаємин [Текст] / О. Гальчук // Літературний процес: методологія, імені традиції. Філологічні науки. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 9. - С. 19-24


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (5)
Вільні: ГП ЧЗ (5)


Знайти схожі

5.
Шифр: Л580023252/2018/11
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2018р. № 11
Зміст:
Бокшань, Г. Мотив пам’яті в повісті Галини Пагутяк "Гірчичне зерно" / Г. Бокшань. - С.3-7
Кл.слова: категорія sacrum, неміфологічні стратегії, авторський міф
Васьків, М. Творчість В’ячеслава Медвідя як родинно-родова історія України / М. Васьків. - С.8-14
Кл.слова: історіософія, вихід на сучасність, українська нація
Випасняк, Г. Рецепція війни та посттравматичного стресу в сучасній світовій художній прозі / Г. Випасняк. - С.14-19
Кл.слова: культурні фрейми, війна, посттравматичний стрес
Гальчук, О. Поліваріативність мотиву бастарда в новелістиці Гі де Мопассана: герой у пошуку власної ідентичності / О. Гальчук. - С.20-27
Кл.слова: лейтмотив, інтерпретація, мотив бастарда
Dolgusheva, O. Cultural- and self-identification in African American women’s poetry: Maya Angelou, Sonia Sanchez, Audre Lorde / O. Dolgusheva. - С.28-37
Кл.слова: художня саморефлексія, національна самоідентифікація, мемуарна література
Кузьменко, В. "Письменник — нервова клітина нації": специфіка національної самоідентифікації автора в "Щоденниках" Олеся Гончара / В. Кузьменко. - С.37-41
Кл.слова: саморефлексія, мемуарна література, самоідентифікація
Кулагина, О. Языковая репрезентация культурной идентичности и инаковости в романе Ж.-М.Г. Ле Клезио "Пустыня" / О. Кулагина. - С.42-46
Кл.слова: інакшість, репрезентація, лексичні поля
Подопригора, С. Інтермедіальні координати художнього моделювання травматичного минулого в романі "Вільхова кров" М. Бабака / С. Подопригора. - С.46-51
Кл.слова: артбук, медіакомбінація, фотоколаж
Ромащенко, Л. Українсько-польська ідентичність у романі Владислава Бахревського "Люба Україна. Довгий шлях до себе" / Л. Ромащенко. - С.52-57
Кл.слова: амбівалентний, національний роман, ідентичність
Терехова, І. Проблема історичної пам’яті в прозі М. Костомарова / І. Терехова. - С.58-61
Кл.слова: історіософія, романтизм
Цуркан, І. Символістські контексти національної ідентичності у творчості Олександра Олеся / І. Цуркан. - С.61-66
Кл.слова: символізм, контекст, ідентичність
Атаманчук, В. Художня динаміка проблеми вибору в трагедії Єлисея Карпенка "В долині сліз" / В. Атаманчук. - С.67-71
Кл.слова: конфлікт, проблематика
Денісова, Д. Топографічно-психологічні виміри роману Чайни Тома М’євіля "Місто і місто" / Д. Денісова. - С.71-75
Кл.слова: самоідентичність, емоційний вплив, химерно-фантастичний
Лавринович, Л. Поетична збірка К. Калитко "Катівня. Виноградник. Дім": темпоральні аспекти змісту та форми / Л. Лавринович. - С.76-83
Кл.слова: міфопоетика, темпоральна семантика, поетика часу
Лихачова, О. Асоціативні відношення в архітектоніці / О. Лихачова. - С.84-87
Кл.слова: бінарні пари, асоціація, філософія композиції
Росінська, О. Деконструкція сакрального хронотопу в постмодерній поезії (на матеріалі поезій С. Жадана) / О. Росінська. - С.88-90
Кл.слова: хронотоп, профанний, десакралізація
Цікавий, С. Організація художнього простору в романі М. та С. Дяченків "Vita Nostra" / С. Цікавий. - С.91-96
Кл.слова: фантакстика, гіпертекст, просторова рамка
Літвінова, М. Причини усамітнення автора-оповідача в "Уолден" Г. Д. Торо / М. Літвінова, К. Ігошев. - С.97-102
Кл.слова: відлюдництво, самодостатність, трансценденталізм
Семенюк, Г. Епістолярні діалоги Вінстона Черчилля з дружиною Клементиною: конвергенція жанрово-стильових модифікацій / Г. Семенюк. - С.102-107
Кл.слова: критичний есей, конвергенція, щоденникові записи
Токмань, Г. Діалогічно-екзистенціальне зображення Джозефа Конрада в романі Маріо Варґаса льйоси "Сон кельта" / Г. Токмань. - С.108-112
Кл.слова: концепт колоніалізму, світоглядна еволюція
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт журналу,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Л580023252/2019/14
   Журнал

Літературний процес: методологія, імена, традиції [Електронний ресурс] : збірник наукових праць. Філологічні науки/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
2019р. № 14
Зміст:
Башкирова, О. Гендерні аспекти становлення особистості в сучасній українській літературі для дітей та юнацтва / О. Башкирова. - С.6-12
Кл.слова: гендер, архетип, ініціація
Гальчук, О. Античність в українській міфоідеології 1920–1930-х років / О. Гальчук. - С.13-21
Ігошев, К. Проблеми жанрової класифікації літератури фанфікшн / К. Ігошев. - С.22-26
Кл.слова: фанфікшн, фанфік, літературний жанр
Руснак, І. Художня рецепція образу Ярослава Мудрого у творах про його доньок-королев / І. Руснак. - С.27-40
Кл.слова: історична постать, художнє моделювання, Київська Русь
Філатова, О. "Чужі діалоги" в художній семіосфері П. Капельгородського та О. Досвітнього / О. Філатова. - С.41-47
Кл.слова: інонаціональний матеріал, ідентичність, парадигма
Циганок, О. Деякі форми рецепції Цицерона у підручнику з красномовства "Могилянський оратор" (1636) / О. Циганок, В. Галаган. - С.48-53
Кл.слова: риторика, Києво-Могилянська академія
Шимчишин, М. Яничари імперії ХХІ століття: роман Мохсіна Хаміда "Названий фундаменталістом" / М. Шимчишин. - С.54-61
Кл.слова: мусульмани, фундаменталізм, романістика пост-9/11
Боклах, Д. Координати топосу Києва в повісті "Близнецы" Т. Шевченка: особливості зображення урбаністичного простору буття / Д. Боклах. - С.62-67
Кл.слова: топос, локус, наратор
Динниченко, Т. Інтертекстуальний перегук повісті А. Жід "Ізабель" і п’єси А. Чехова "Вишневий сад" / Т. Динниченко. - С.68-73
Кл.слова: інтертекстуальність, компаративний аналіз, модерністська іронія
Каспіч, Г. Жанрова природа драматургічного циклу В. Герасимчука "П’єси про великих" / Г. Каспіч. - С.74-79
Кл.слова: драма, цикл, творчі історії
Ліхоманова, Н. Структура і функції родинного наративу в романі Кейт Аткінсон "За лаштунками в музеї" / Н. Ліхоманова. - С.80-84
Кл.слова: родинний наратив, наративний металепсис, гетеродієгетичний наратор
Плющик, О. Поетика любові у збірці Василя Махна "Паперовий міст" (2017) / О. Плющик. - С.85-89
Кл.слова: урбаністичний простір, поетика, Василь Махно
Савенко, О. "Вірші на страсті Господні" Димитрія Туптала / О. Савенко. - С.94-98
Кл.слова: трансформація, ремінісценція, алюзія
Сотникова, В. Варіативність топосу "держава" в поетичній моделі національної ідентичності (на матеріалі лірики Володимира Базилевського) / В. Сотникова. - С.94-98
Кл.слова: топос, інтертекстуальність, національна ідентичність
Телець, Ю. Гедонізм як механізм опору тоталітарній системі (на матеріалі української прози кінця ХХ — початку ХХІ століть) / Ю. Телець. - С.99-104
Кл.слова: постколоніальна, гедонізм, колабораціонізм
Шарова, Т. "Тематичні сфери" і стильові маркери малої прози Костя Гордієнка / Т. Шарова. - С.105-111
Кл.слова: мала проза, поетика, оповідання
Бондарева, О. Есеїстичні лабіринти доби Web-2.0]{Essential labyrinths of the Web-2.0 era / О. Бондарева. - С.112-114
Кл.слова: есеїстика, ментативна єдність, наративна
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1)
Прим.5 (Ф3) зайнятий

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: С325934233/2020/26/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2020р. т.26 № 3
Зміст:
Гальчук, О. Трагічний блазень французької літератури як топос ідентичності (з художнього досвіду Віктора Гюго і Поля Верлена) / О. Гальчук. - С.73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Мейзерська, Т. Наратив переміщень як спосіб конструювання горизонту свідомості героя (роман С. Жадана "Інтернат") / Т. Мейзерська. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Формування світогляду полонених українців засобами друкованого слова: національно-виховна місія часопису "Просвітній листок" у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) / І. Срібняк, В. Шнайдер. - С.90-97
Хамедова, О. Фемінізм і комунізм: специфіка взаємодії в західноукраїнському медійному дискурсі 1920–1930-х років / О. Хамедова. - С.98-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Великорода, Ю. Типологія метафор у науково популярному медіадискурсі (на матеріалі ресурсів National Geographic) / Ю. Великорода. - С.108-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
821.161.2.09+821.512.161]:[316.3:911.375.1](043.5)
К 31


    Кая, Семіх
    Місто як міф в українській і турецькій прозі доби постмодерну: особливості авторських та національних репрезентацій : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії : 035 Філологія, 03 Гуманітарні науки / Семіх Кая ; науковий керівник О. В. Гальчук ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - 264 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Порівняльне літературознавство--Українська література--Турецька література--Дисертації

Дод.точки доступу:
Гальчук, О. В. \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: С325934233/2021/27/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2021р. т.27 № 3
Зміст:
Гальчук, О. Ремінісценції танцю Саломеі і танцю смерті в авторських моделях літератури порубіжжя / О. Гальчук. - С.128-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Вірченко, Т. "Синя книжечка" Василя Стефаника: поетика серіальності / мозаїчності / Т. Вірченко. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилова, О. Наукова та науково-популярна журналістика: складнощі дефініції понять і типологізації медіа / О. Кирилова. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. Бойові наративи в системі сучасних геополітичних інформаційних війн (досвід російсько-української гібридної інформаційної війни 2014–2021 рр.) / О. Курбан. - С.149-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Москальчук, Г. Комунікативний феномен староукраїнського міраклю "Драма про Олексія, чоловіка Божого" / Г. Москальчук. - С.159-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Видайчук, Т. Дискусія в імператорській академії наук (1907 рік) щодо системи правопису "Словаря української мови" / Т. Видайчук. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарева, О. Витворення авторського лексичного і семантичного словника у драматургічній практиці олександра ірванця / О. Бондарева. - С.172-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Козачук, А. Лексикографічні онлайн-знаряддя в роботі перекладача з литовської мови / А. Козачук. - С.178-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Тищенко, О. Архівна картотека vs. Transkribus: машинне розпізнавання рукописних матеріалів / О. Тищенко. - С.184-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Вознюк, Ю. Семантизування слова в тлумачних словниках / Ю. Вознюк. - С.191-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижков, А. Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати" / А. Рижков. - С.195-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: С325934233/2022/28/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2022р. т.28 № 3
Зміст:
Гребенюк, Т. Мовчання й говоріння як форми репрезентації історичної травми в українській прозі доби незалежності / Т. Гребенюк. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Головань, Т. Українська філософська проза: objectum fictum чи літературна реальність? / Т. Головань. - С.113-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Вірченко, Т. Література у вимірах мета (на матеріалі есеїстики Григорія Штоня) / Т. Вірченко. - С.119-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Даниленко, В. Проблеми лідера, національної зради та готовності народу до боротьби за свою свободу в казках Івана Липи / В. Даниленко. - С.125-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальчук, О. Особливості анімалістичних кодів прози Едгара Аллана По / О. Гальчук. - С.131-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Боронь, О. Джерела Шевченкової обізнаності з японською культурою (коментар до кількох щоденникових записів) / О. Боронь. - С.140-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Rosinska, O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners") / O. Rosinska. - С.146-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліченко, А. Деревовидна карта як різновид візуальної репрезентації даних у медіа / А. Ліченко. - С.156-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhuravska, O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one / O. Zhuravska. - С.164-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
82.09Базилевськаий
С 67


    Сотникова, Валентина Євгенівна.
    Інтертекст творчості Володимира Базилевського: особливості і функції : дисертація ... доктора філософії : 035 / В. Є. Сотникова ; науковий керівник О. В. Гальчук ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2023. - 239 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Інтертекстуальність--Дисертації

Дод.точки доступу:
Гальчук, О. В. \науковий керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

12.


    Гальчук, О.
    Трагічний блазень французької літератури як топос ідентичності (з художнього досвіду Віктора Гюго і Поля Верлена) / О. Гальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 3. - С. 73-83, DOI 10.28925/2311-259x.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
трагічний блазень -- інтерпретація -- архетип -- романтизм -- символізм -- модернізм -- символ
Анотація: Як реалізація невичерпного у свої х значеннях архетипу символ залишається актуальним об’єктом наукових досліджень. Особливо коли и деться про символи, мовою яких розмовляють різні національні культури. До таких належить образ трагічного блазня, активним зверненням до якого позначені доба романтизму і рубежу ХІХ–ХХ ст. Інтерес до ї хніх художньо-естетичних систем, множинність інтерпретаціи архесимволів та специфіка ї х авторських і національних оприявнень у літературі зумовлюють актуальність цієї студії . Предметом дослідження є особливості функціонування образу трагічного блазня у французьких письменників, чия творчість значною мірою є маркером здобутків романтизму (Віктор Гюго) і доби порубіжжя (Поль Верлен). У роботі застосовані такі наукові методи, як історико-літературнии , порівняльно-типологічнии , архетипнии . І хніи потенціал дав змогу розглянути особливості функціонування образу трагічного блазня крізь призму ідентичності. Широкии контекст висвітлення цієї проблеми уможливив вирішення низки завдань: окреслити витоки формування художнього образу трагічного блазня; визначити чинники и ого актуалізації у творах романтизму і модернізму та проаналізувати авторські варіанти інтерпретації . У цьому новизна запропонованої студії . Результатами дослідження є такі висновки: у французькіи літературі романтизму і символізму за умови такого спільного для ї хньої естетики ідеи но-художнього підґрунтя, як індивідуалізм, у романтика Гюго трагічнии блазень — це гротесковии знак доби, символ невирішеності владою комплексу соціальних проблем. Натомість символіст Верлен, не відкидаючи важливості дослідження соціальних аспектів буття, сприи має трагічного блазня як alter ego сучасного митця и людини доби взагалі, надаючи перевагу естетичним і філософським пріоритетам. Особливістю модерністської інтерпретації є високии потенціал автобіографічного змісту образу трагічного блазня. Він функціонує і як ліричнии герои та маска автоліричного персонажа. У літературних містифікаціях це персонаж під подвіи ною маскою, в обраніи митцем стратегії реалізації життєвого сценарію — у формі вдаваної асоціальності, епатажу, примітивізму як імітації творчості, автопародії . Перспективними є подальші дослідження образу трагічного блазня в різних національних літературах як можливості для письменників глузливо продемонструвати «виворіт» суспільного і світового ладу. Тоді як трагічнии акцент цього образу — продовження традиції сприи мати власну творчість маніфестом «ненавидячої любові» до свого часу, батьківщини і світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Гальчук, О.
    Ремінісценції танцю Саломеі і танцю смерті в авторських моделях літератури порубіжжя / О. Гальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 128-135, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
топос танцю -- Ерос -- Танатос -- ремінісценція -- модернізм -- інтерпретація ідентичність -- символ
Анотація: Предметом дослідження є топос танцю в літературі порубіжжя. У статті розглянуті витоки його прочитання крізь призму Еросу і Танатосу, проаналізовані твори з «танцювальною» образністю та з’ясована ї ї роль у поетиці текстів. Ці завдання зумовлені метою окреслити авторські моделі, оприявлені в «танці Саломеї » і «танці смерті». Застосовано компаративнии , міфологічно-архетипнии , історико-культурний методи дослідження для розгляду специфіки інтерпретації танцю в естетичних координатах модернізму та контексті проблематики національних літератур. Інтерес до цих аспектів побутування архетипних топосів і потреба означити авторські репрезентації як варіанти національної визначають актуальність студії . У результаті дослідження виявлено, що ремінісценції танцю Саломеї і танцю смерті зумовлені сприйняттям порубіжжя «чумною добою»; естетичним осмисленням танцю як персоніфікації феномену смерті; зацікавленням тілесністю як соціокультурним концептом і ї ї чуттєвим пізнанням; відродженням мистецтва танцю; інтересом до теми Сходу; популярністю еротичних мотивів і персонажа «жінка-дитина»; актуальністю архетипних «кодів» для тріади «життя — смерть — творчість». Як витоки модерністської інтерпретації танцю на перетині Танатосу і Еросу проаналізовано поезію Ш. Бодлера. Для и ого танцювальної образності характерні ї ї іронічне осмислення крізь призму екзистенціи них категоріи і тлумачення в контексті есхатологічної и естетикологічної проблематики. Розвиток бодлерівської традиції оприявлено в зразках «нової драми»: у Лесі Украї нки ремінісценціями танцю Саломеї є танець як втілення тілесної свободи («Лісова пісня») і танець як знак упокорення та вибір «смерті» духу («Оргія»). У «Ляльковому домі» Г. Ібсена тарантела — це і образ святкової атмосфери, і знак сфальшованих ціннісних орієнтирів персонажів. Танець віщує катастрофу «лялькового» дому Нори і водночас відкриває перспективи для пошуку власної самості. Danse makabre у М. Коцюбинського (танець Івана із Чугаи стром у «Тінях забутих предків») і Т. Манна (танець у химерному сні Ашенбаха в «Смерті у Венеції ») пов’язании з інфернальним; символізує усвідомлення героями нової «реальності» і перехід на іншии рівень світосприи няття; концентрує танатологічне и еротичне та визначає складні взаємини духу і тіла як проблематику творів. Проте в М. Коцюбинського це танець-двобіи , щоб захистити кохану, а в Т. Манна — символ загибелі душі Ашенбаха и визнання ним «чужого бога». Для обох персонажів танець є попередженням про близьку фізичну смерть. Але для Ашенбаха це и останніи акт умирання як митця, натомість для Івана — возз’єднання з коханою для набуття власної цілісності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Гальчук, О.
    Особливості анімалістичних кодів прози Едгара Аллана По / О. Гальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 131-139, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
художня анімалістика -- новела -- романтизм -- психолого-аналітична і метафорична версії інтерпретації -- анімалістичний код
Анотація: У ціи статті проаналізовані новели Едгара А. По «Чорнии кіт», «Жабеня», «Чотири звірі ув одному. Гомо-Камелеопард» і «Лось (Ранок на Віссахіконі») з метою визначення ї хніх анімалістичних кодів — художніх образів і мотивів, пов’язаних із життям тварин, взаєминами людеи і тварин, «тваринної » символіки тощо. Застосувавши історико-літературнии , психоаналітичний і компаративний методи дослідження, ці новели визначено варіантами авторського моделювання анімалістичного тексту. Предметом дослідження є специфіка інтерпретації Едгаром А. По образів і мотивів, які напряму чи опосередковано пов’язані з художньою анімалістикою. Новизну дослідження зумовлюють уперше вирішені в и ого перебігу такі завдання: розглянуто кореляцію анімалістичних кодів з ідеи ним пафосом новел; визначено характерні риси авторських моделеи художньої анімалістики і арсенал ї хньої поетики; зіставлено психолого-аналітичну і метафоричну версії тлумачення Едгаром А. По анімалістичних кодів у контексті и ого ідіостилю. У результаті дослідження з’ясовано, що звернення письменника до тваринної теми в найширшому розумінні є результатом осмислення актуальних природничих і філософських ідеи , які резонують у його прозі оприявленням різних анімалістичних кодів. Виокремлено два типи новел авторського анімалістичного тексту. У першому, психоаналітичному, реалістично-конкретнии образ тварини сприи мається крізь призму свідомості оповідача і традиції и ого містичної інтерпретації , перетворюючись у результаті на образ-символ («Чорнии кіт», «Лось (Ранок на Віссахіконі»). У другому, філософсько-метафоричному, попри відсутність тваринного образу в притчоподібному тексті акцентовано на проблематиці «людинозвір» («Жабеня», «Чотири звірі ув одному. Гомо-Камелеопард»). Спільною для обох типів є символізація анімалістичних кодів. Узагальнено важливість ролі анімалістичних кодів у моделюванні Едгаром А. По психологічного портрета сучасника і в жанротворенні дифузних різновидів психоаналітичної новели
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Гальчук, О.
    Античність у ліриці Юрія Клена: дзеркало і задзеркалля / О. Гальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 2 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
античний текст -- рецепція -- інтерпретація -- стилізація -- інтертекстуальність
Анотація: У статті аналізується античний інтертекст лірики Юрія Клена, особливість рецепції якого зумовлена синтезом неокласичного та неоромантичного в поетичному стилі автора. Окрім традиційних для неокласики ремінісценцій та алюзій античного тексту з метою моделювання культурологічного «дзеркала», у якому відображається сучасний світ і людина, у ліриці Юрія Клена натрапляємо й на створене на основі іронічного переосмислення і стилізації «задзеркалля». Його визначаємо як властиву неоромантичній моделі трансформації античності ігрову стратегію митця.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)