Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Горбенко, Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
316.776(082)
С 69


   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 343 с. - 78.58 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
    Зміст:
Березенко, В. В. Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні / В. В. Березенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: PR, проблеми, дослідження
Voren, Robert. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. - С .16-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, права людини, протест
Гандзюк, В. О. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. - С .23-29
Кл.слова: Україна, Євромайдан, акції протесту
Гулай, В. В. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи / В. В. Гулай. - С .30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, політична криза, символ
Колєчкіна, Л. М. Перспективи розвитку соціальних комунікацій / Л. М. Колєчкіна. - С .40-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, моделі комунікації, розвиток
Ковальчик, Р. В. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: журналістика, інформація, геополітична ситуація
Макарова, М. В. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. - С .55-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, електронне врядування, місцеві органи влади
Масімова, Лариса Гагіківна. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С .65-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуальний медіа-текст, інтермедіальність, інтертекстуальність
Раренко, Л. А. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу / Л. А. Раренко. - С .72-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЗD-реклама, ЗD-друк, брендинг
Сошинська, Вікторія Євгенівна. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. - С .78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна комунікація, комунікаційні процеси, документно-інформаційна сфера
Спрінсян, В. Г. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень / В. Г. Спрінсян. - С .83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документаційний менеджмент, управлінські рішення, документознавець-менеджер
Фруктова, Яна Станіславівна. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект / Я. С. Фруктова. - С .88-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна комунікація, соціальний простір, соціальний смисл
Шафаренко, Ю. М. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. - С .96-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандартизація, рентабельність, PR ROI
Швецова-Водка, Галина Миколаївна. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. - С .106-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна інформація, ноокомунікологія, комунікаційний центр
Шевченко, В. Е. Способи візуалізації журналістської інформації / В. Е. Шевченко. - С .114-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візуалізація, інфографіка, інформація
Шевченко, О. В. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України / О. В. Шевченко. - С .124-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лізингові угоди, комерційна діяльність, договір лізингу
Шиян, В. О. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, Болонський процес, підготовка фахівців
Градюшко, О. О. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі / О. О. Градюшко. - С .138-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-журналістика, інтернет- ЗМІ, нові медіа
Гранчак, Т. Ю. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління / Т. Ю. Гранчак. - С .147-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальні медіа, управлінська діяльність, комунікація
Грінченко, М. С. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді / М. С. Грінченко. - С .157-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальний простір, мережевий етикет, віртуальне спілкування
Дем'янова, Ю. О. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора / Ю. О. Дем'янова. - С .163-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкритий доступ, наукометричні показники, цитованість
Єжижанська, Т. С. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. - С .170-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративні комунікації, цільова аудиторія, громадкість
Іщук, C. M. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях / C. M. Іщук. - С .179-186. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, семіотична система, код
Кияниця, Євгенія Олегівна. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації / Є. О. Кияниця. - С .187-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кодування, культура, менталітет
Лисиця, Н. М. Крос-культурні особливості рекламної комунікації / Н. М. Лисиця. - С .193-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод картування, культура сегмента споживачів, національна культура
Ольховик, М. В. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтернет-текст, мовна девіація, оказіоналізми
Прищепко, С. В. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. - С .207-216. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламні комунікації, постмодернізм, візуальна мова
Удріс, Н. С. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. - С .216-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламний образ, принцип Парето (80/20), рекламна комунікація
Романова, А. О. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід / А. О. Романова. - С .222-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекламна галузь, державне управління, саморегулювання рекламного бізнесу
Владімірська, Р. Л. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. - С .229-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книговидавнича справа, книговидання, соціальні комунікації
Зеленська, Л. М. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.) / Л. М. Зеленська. - С .237-247. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні періодичні видання, музична преса України, типологія періодичних видань
Лойко, P. P. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі / P. P. Лойко. - С .247-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: процесне управління, інформаційні технології, бізнес-процеси
Озеранська, М. Р. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. - С .254-259. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: видавництво, навчальна література, серіальна література
Пикалюк, Р. В. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань / Р. В. Пикалюк. - С .260-266. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колективна монографія, дискурсивні практики, змістова культура видання
Полковенко, Т. В. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід / Т. В. Полковенко. - С .267-272. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: книга, видавнича діяльність, видавничий бізнес
Бондар, С. К. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. - С .273-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, коледж, студенти
Веретеннікова, Н. В. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті / Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. - С .278-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, користувач, інтерфейси комунікування
Давидова, І. О. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. - С .284-293. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, комунікації, суспільство знань
Дроздовська, О. Є. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. - С .293-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, нові функції, електронні інновації
Зотова, Вікторія Анатоліївна. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С .300-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціокультурна діяльність, вузівська бібліотека, бібліотека Київського університету імені Бориса Грінченка
Макарова, Марія Володимирівна. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. - С .312-316. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, інформаційно-бібліотечні системи, інформаційно-комунікативні технології
Прокопенко, Л. С. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі / Л. С. Прокопенко. - С .316-322. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжнародні бібліотечні організації, професіійна бібліотечна комунікація, міжнародне бібліотечне співробітництво
Салата, Г. В. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. - С .322-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотека, соціальна комунікація, когнітивний аспект
Чуканова, C. O. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова. - С .329-335
Кл.слова: вищі навчальні заклади, США, бібліотекознавство
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання -- комунікації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
60.56/С 69-233853605

   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма Міжнародної науково-практичної конф., 13 лист. 2014 р., м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 18 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: І254815328/2016/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 1
Зміст:
Горбенко, Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю / Г. В. Горбенко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. М. Вернигора. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусак, О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку / О. П. Гусак. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки / Т. С. Єжижанська. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кияниця, Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері / Є. О. Кияниця. - С.36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів / О. В. Курбан. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України / Н. В. Горбенко. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки / Н. М. Вернигора. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Полковенко, Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет / Т. В. Полковенко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури / М. В. Макарова. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Зотова, В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка / О. В. Захарчук. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмак, Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи / Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська. - С.89-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015) / Т. І. Поліщук. - С.93-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Горбенко, Г. В.
    Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] = Principles and priorities of development of the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 114-120

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- розвиток науки -- вищий навчальний заклад

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

6.
Шифр: І254815328/2017/3
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 3
Зміст:
Гузенко, Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща) / Т. А. Гузенко. - С.8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах / О. В. Курбан. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку / С. О. Курбан. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю / Т. І. Куцай. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Bernyhora, N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions" / N. Bernyhora. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції / Т. С. Єжижанська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства / В. І. Шпак. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Росінська, О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України / О. А. Росінська. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Землякова, Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії / Т. Землякова. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові / В. Л. Іващенко. - С.59-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Білас, Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту / Х. О. Білас. - С.61-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилюк, Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис / Ю. М. Данилюк. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста / В. В. Коваль. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц") / О. М. Онищенко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрина, Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна" / Л. В. Петрина. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Повар, А. В. Редагування в період рукописної книги / А. В. Повар. - С.89-91
Горбенко, Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік / Г. В. Горбенко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: І254815328/2017/4
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 4
Зміст:
Гузенко, Т. А. Комунікативна стратегія м. Києва: зумовлена потреба / Т. А. Гузенко. - С.8-14
Кл.слова: публічний простір, самоврядування, комунікація
Камінська, О. В. Психологічний аналіз детермінант інтернет-залежності / О. В. Камінська. - С.15-19
Кл.слова: інтернет-залежність, адикація, адикт
Єжижанська, Т. С. Особливості й умови діяльності книжкових видавництв України у сучасному медіапросторі / Т. С. Єжижанська. - С.20-26
Кл.слова: зв’язки з громадськістю, видавнича комунікація, PR
Осмоловська, О. А. Формування видавничого напряму української інклюзивної літератури як новітнього тренду розвитку видавничої справи / О. А. Осмоловська. - С.27-32
Кл.слова: інклюзивна література, права людини, видавничий тренд
Онищенко, О. М. Реалії і перспективи технології друку та інтерпретація тексту / О. М. Онищенко. - С.33-38
Кл.слова: Брайля, шрифт, технології друку, інклюзивна література
Шпак, В. І. Сучасні тренди українського книговидання / В. І. Шпак. - С.39-44
Кл.слова: книговидання, інформаційний простір, національні інтереси
Харитоненко, О. Види періодичних видань у оновленому ДСТУ 3017 «Видання. Основні види. Терміни та визначення»: питання, які залишилися відкритими / О. Харитоненко. - С.45-50
Лепка, Я. Кросмедійність аудиторії інформаційної агенції "112.ua" / Я. Лепка
Сошинська, В. Формування комунікаційних компетенцій у студентів спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / В. Сошинська. - С.58-64
Вернигора, Н. Рецензія на конспект лекцій Н. В. Іовхімчук "Дитяча література" / Н. Вернигора. - С.65-66
Вернигора, С. Рецензія на конспект лекцій Н. В. Іовхімчук "Дитяча література" / С. Вернигора
Кононенко, М. Книжка-іграшка як перспективний видавничий продукт на сучасному книжковому ринку / М. Кононенко
Садурська, Є. Практико-орієнтовані дисципліни як підґрунтя для набуття знань з редакторського фаху (на прикладі дисципліни "Макетування і верстка" / Є. Садурська. - С.75-79
Горбенко, Г. Практико-орієнтоване навчання під час підготовки бакалаврів / Г. Горбенко. - С.80-86
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Горбенко, Г. В.
    Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] = Principles and priorities of development of the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 114-120


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)


Знайти схожі

9.
Шифр: Н057263/2018/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15
Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички
Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння
Кл.слова: освітній процес, європейські цінності
Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23
Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток
Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37
Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз
Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46
Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта
Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51
Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика
Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59
Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток
Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73
Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта
Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79
Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби
Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої
Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92
Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси
Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98
Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка
Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108
Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація
Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113
Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність
Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120
Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта
Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130
Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання
Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137
Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD
Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144
Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес
Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151
Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід
Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158
Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка
Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164
Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота
Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171
Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Горбенко, Г.
    Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект [Електронний ресурс] / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 73-79, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)7379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- імідж -- інтерактивні засоби -- заклад освіти
Анотація: У статті на практичному прикладі визначено роль застосування інтерактивних засобів у формуванні бренду освітньої установи. Особливу увагу приділено використанню методу опитування та моніторингу для з’ясування рівня освіченості з поданого питання цільових груп. Проведено PR-аудит іміджу Київського університету імені Бориса Грінченка з метою визначення найефективніших засобів формування бренду освітньої установи. Посилаючись на проведене дослідження та потреби цільових груп, розроблено концепцію та програму Форуму «Бренд освітньої установи: від задуму до популярності». Завдяки реалізації Форуму та дослідженню вражень учасників від заходу, обґрунтовано необхідність навчання представників сфери освіти базовим навичкам формування та просування бренду освітньої установи
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Борзаківська, К.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.
Шифр: І254815328/2018/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (5)
Зміст:
Осмоловська, О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації / О. Осмоловська. - С.23-27
Кл.слова: проектне навчання, видавничий бізнес, журналістика
Тадеуш, В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін / В. Тадеуш. - С.6-8
Кл.слова: суспільні науки, суспільна комунікація
Бічікашвілі, І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії / І. Бічікашвілі. - С.10-13
Кл.слова: світосприйняття, діалог, консенсус
Єжижанська, Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко, Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці / Т. Полковенко. - С.28-32
Кл.слова: читацька аудиторія, журналістський матеріал, медіа платформи
Литвинова, А. Медіатека у світових та українських реаліях / А. Литвинова. - С.33-38
Кл.слова: інформаційний простір, користувачі, комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.39-40
Дмитренко, Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту. / Т. Дмитренко. - С.41-42
Вернигора, Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова) / Н. М. Вернигора. - С.43-45
Вернигора, С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту / С. М. Вернигора. - С.46-47
Доронцева, Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг / Є. Д. Доронцева. - С.48-56
Кл.слова: інтелектуальні послуги, видавнича справа, медіа-консалтинг
Карпета, С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи" / С. Я. Карпета. - С.57-59
Кл.слова: PR, бренд, комунікаційні основи
Горбенко, Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. Горбенко. - С.60-68
Кл.слова: онлайн-бібліотека, соціальний захист, волнтерська діяльність
Масімова, Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування / Л. Г. Масімова. - С.69-70
Кл.слова: фахова підготовка
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі

12.
655.5
В 42


   
    Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців [Текст] : монографія / Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка ; редактор Г. В. Горбенко ; упорядник, наук. ред. Н. М. Вернигора. - Київ : [б. в.], 2019. - 272 с. - ISBN 978-617-658-063-8 : 66.22 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича діяльність--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
книговидавництво -- book publishing -- інформаційний простір -- information space -- дизайн -- design -- дитячі видання -- children's publications -- інклюзивна література -- inclusive literature -- медіа-консалтинг -- media consulting -- копірайтинг -- copywriting
Дод.точки доступу:
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Вернигора, Н. М. \упорядник, наук. ред.\
Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)

Знайти схожі

13.
Шифр: І254815328/2020/1(9)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 1(9)
Зміст:
Кононенко, Л. М. До проблем культурної комунікації України в контексті світового розвитку / Л. М. Кононенко. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гондюл, О. Д. Компанії з найкращою репутацією у світі: соціальна відповідальність як ключовий аспект у комунікації зі стейкхолдерами / О. Д. Гондюл. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Подоляка, Н. С. Сучасний самвидав, зін-видання як спосіб самовираження та комунікації / Н. С. Подоляка, О. О. Швачко. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, З. В. До питання медіаманіпуляцій в українському інформаційному просторі: контекст і огляд видання «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців» Оксани Мороз / З. В. Шевчук. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавська, О. В. Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання / О. В. Журавська. - С.35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудь, І. М. Пошукові системи як інструмент соціокомунікативних структур суспільства / І. М. Рудь. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Інформаційна політика: виклики для національних бібліотек та асоціацій в умовах пандемії COVID-19 / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Н. М. Особливості роботи бібліотек в умовах карантину: огляд вітчизняного та світового досвіду / Н. М. Терещенко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Здановська, В. П. Бібліотекарі на карантині: новий виклик і унікальний досвід / В. П. Здановська. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Вища школа чи заклад вищої освіти? / В. Л. Іващенко. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Хром’як, Яна. Імплементація зелених технологій у бібліотеку / Я. Хром’як. - С.89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Широкова, Ірина. Особливості взаємодії Українського інституту книги із цільовою аудиторією / І. Широкова. - С.95-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Г. В. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: у пошуках дослідницького об’єкта / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко. - С.103-106
Крохмальний, Р. О. Паростки весняної студентської наукової комунікації / Р. О. Крохмальний. - С.107-108
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: І254815328/2020/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 2 (10)
Зміст:
Афанасьєв, І. Ю. Наукова література 2010-х рр. Про теорію і практику реклами та зв’язків з громадкістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.6-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Крячок, К. Л. Інноваційні проєкти інклюзивного книговидання (на прикладі інтерактивнтої книжки із завданнями для розвитку та корекції мовленнєвого апарату у дітей з вадами слуху, зору та психофізичними відхиленнями) / К. Л. Крячок. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Розвиток української блогосфери: теоретичні аспекти аналізу / А. К. Досенко, В. О. Гандзюк. - С.20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвійчук, О. Є. Історія київської бібліотеки для дітей в іменнах / О. Є. Матвійчук, Н. Р. Петрощук. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Стамбол, І. І. Тенденції досліджень у бібліотекознавстві в українській та європейській науці / І. І. Стамбол. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Фруктова, Я. С. Забезпечення інформаційної відкритості закладами вищої освіти України / Я. С. Фруктова, А. П. Драч. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, Д. В. Комунізм та ностальгія. Журба за комунізмом у роботах есеїстів з Центрально-Східної Європи та Балкан / Д. В. Іванов. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвійчук, О. Є. Соціокультурний потенціал освітянських бібліотек / О. Є. Матвійчук. - С.58-59
Слюсаренко, Анжела. Булінг у школі: висвітлення проблеми у соціальній мережі "Facebook" / А. Слюсаренко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Г. В. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація актуальної проблематики (2019-2020) / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФЖ / ЖНМ / 061 / Сучасні медіадослідження / 10 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Горбенко, Г. В.
    Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю [Текст] / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетентності -- бакалавр реклами і зв’язки з громадкістю -- вищий навчальний заклад -- ринок праці
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність з’ясування сутності та особливостей розвитку професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю, наведено точки зору різних дослідників на зміст професійної компетентності, вказано на роль викладача у процесі розвитку компетентностей у студентів вищих навчальних закладів. Також розкрито загальні та фахові компетентності, представлені в освітній програмі підготовки бакалавра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка, наведено набір професійних компетентностей з точки зору роботодавця, відзначено важливу роль у процесі формування професійних компетентностей різних технологій, форм і методів навчання, об’єднаних у комплекс підходів, що реалізується в освітньому закладі. У висновках йдеться про умови, від яких залежить зміст процесу формування професійних компетентностей бакалавра з реклами та зв’язків з громадськістю.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

16.


    Горбенко, Г. В.
    Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік [Текст] / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 92-100. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- розвиток науки -- вищий навчальний заклад
Анотація: Статтю підготовлено за результатами щорічних звітів директора Інституту журналістики. На основі аналізу всіх напрямів діяльності навчального закладу окреслено динаміку його розвитку. Крізь призму медійного висвітлення вишу та заходів, що він проводить, вивчено місце і роль навчального закладу в контексті суспільних подій. Розглянуто переваги, можливості, проблеми і перспективи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Горбенко, Г. В.
    Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: у пошуках дослідницького об’єкта [Текст] / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 103-106

Дод.точки доступу:
Іващенко, В. Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Горбенко, Г. В.
    Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація актуальної проблематики (2019-2020) [Текст] / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2(10). - С. 71-76. - Бібліогр. в кінці ст.

Дод.точки доступу:
Іващенко, В. Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)