Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гордійчук, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: Н057263/2016/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Павлик, Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти / Н. Павлик. - С.7-12
Лісневська, А. Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська. - С.12-16
Іваній, І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній. - С.16-21
Ємчик, О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки / О. Ємчик. - С.21-26
Чжеюань, Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання / Вей Чжеюань. - С.27-33
Мозальов, В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов. - С.33-38
Сисоєва, С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку / С. Сисоєва. - С.39-44
Даценко, В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі / В. Даценко, Н. Хименко. - С.45-49
Мосьпан, Н. Від освіти до ринку праці / Н. Мосьпан. - С.50-55
Головач, Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці / Н. Головач. - С.56-60
Соболєва-Терещенко, О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами / О. Соболєва-Терещенко. - С.60-65
Тригуб, І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти / І. Тригуб. - С.66-70
Дерека, Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США / Т. Дерека. - С.71-76
Прошкін, В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" / В. Прошкін. - С.80-85
Радченко, С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри / С. Радченко. - С.85-90
Іваницька, О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект / О. Іваницька. - С.90-95
Соболь, Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. Соболь. - С.96-100
Грищук, Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти / Ю. Грищук. - С.101-105
Ху, Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.105-110
Сін, Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.110-114
Лисенко, О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні / О. Лисенко. - С.115-120
Гордійчук, С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти / С. Гордійчук. - С.121-126
Рева, Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті / Т. Рева. - С.127-131
Омельчук, М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування / М. Омельчук. - С.132-136
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: П875300957/2017/3
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 3
Зміст:
Ху, Ж. Структурно-функціональна модель процесу адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Ж. Ху. - С.7-13
Сін, Ч. Педагогічні умови організації підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України / Ч. Сін. - С.14-17
Кошіль, О. Структура готовності майбутнього вихователя до проектування освітнього середовища дошкільного навчального закладу: теоретичний аспект / О. Кошіль. - С.18-22
Грищук, Ю. Педагогічна конституція Європи: сутність та значення для євроінтеграції освіти в Україні / Ю. Грищук. - С.23-27
Козак, Л. Особливості організації педагогічної освіти у вищих школах Франції / Л. Козак. - С.27-33
Кристопчук, Т. Дослідження розвитку педагогічної освіти у Республіці Польща: концепція та науковий тезаурус / Т. Кристопчук. - С.34-38
Закревська, С. Визнання неформальної освіти в Бельгії: теоретичні й практичні аспекти / С. Закревська. - С.39-43
Гордійчук, С. Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу / С. Гордійчук. - С.44-52
Батечко, Н. Сучасні підходи добору методів навчання майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.53-59
Лозова, О. Психосемантика лідерства у буденній свідомості студентів / О. Лозова. - С.60-65
Зуєва, Л. Організаційно-методичні засади тренінгу «психолого-педагогічні техніки розвитку навичок саморегуляції і профілактики емоційного вигорання у професійній діяльності суддів» / Л. Зуєва. - С.66-71
Синекоп, О. Особистісно-діяльнісний підхід у англомовному диференційованому навчанні майбутніх ІТ-фахівців / О. Синекоп. - С.71-77
Власюк, О. Навчально-виховний процес підготовки фахівців декоративно-прикладного мистецтва: теоретичний аналіз / О. Власюк. - С.78-83
Кифенко, А. Критерії та рівні сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу / А. Кифенко. - С.84-88
Пшенична, Н. Обгрунтування доцільності вивчення дисципліни«Хімія» майбутніми вчителями технологій / Н. Пшенична. - С.89-94
Комісарик, М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників / М. Комісарик, К. Балаєва. - С.95-99
Брушневська, І. Дослідження стану сформованості процесів пам’яті у дітей п’ятого року життя із загальним недорозвитком мовлення / І. Брушневська. - С.100-105
Титаренко, І. Феномен соціально-культурних чинників у функціонуванні системи освіти / І. Титаренко. - С.106-111
Пищик, О. Взаємозв’язок професійної та комунікативної культури керівників професійно-технічних навчальних закладів / О. Пищик. - С.111-116
Редько, С. Комунікативна компетентність як основа успішної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу / С. Редько. - С.116-122
Чуйко, С. Фoрмування екологічної компетенції майбутніх фахівців автомобільного транспорту / С. Чуйко. - С.123-128
Chernykh, О. Teenager’s safe online behavior and the levelof key competencies development / О. Chernykh. - С.129-134
Фінгерман, О. Гра як засіб навчального процесу розумово відсталих дошкільників / О. Фінгерман. - С.135-140
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Гордійчук, С.
    Забезпечення якості освітньої діяльності у вищому медичному навчальному закладі на основі процесного підходу [Текст] / С. Гордійчук // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 44-52 . - ISSN 2078-1687


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Гордійчук, С.
    Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти [Електронний ресурс] / С. Гордійчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 121-126 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- результати навчання -- стнадарт -- вища освіта -- студентоцентроване навчання
Анотація: У статті розглянуто необхідність оновлення змісту освіти та створення стандартів вищої освіти нового покоління в контексті нового Закону України «Про вищу освіту». Визначено вимоги до якості змісту, структури та результатів освітньої діяльності, що визначає освітній стандарт. Проаналізовано досвід створення стандартів галузі знань – 22 «Охорона здоров’я», спеціальності 223 «Медсестринство» освітнього ступеню – бакалавр, що ґрунтується на основі компетентнісного підходу та концепції студентоцентрованого навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)