Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дробот, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Шифр: О190803/2017/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Луценко, І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі / І. Луценко. - С.7-16
Кл.слова: тьютор, асистування, інклюзивна освіта
Родименко, І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні / І. Родименко. - С.17-26
Кл.слова: компаративний аналіз, концептуальні підходи, інклюзія
Кобильченко, В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації / В. Кобильченко. - С.27-36
Кл.слова: віктимізація , віктимна поведінка, віктимна особистість
Дробот, О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко. - С.37-46
Кл.слова: бімодальний білінгвізм, тотальна комунікація, білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк, О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі / О. Бабяк. - С.47-55
Кл.слова: поведінковий компонент, афективний компонент, когнітивний компонент
Чеботарьова, О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / О. Чеботарьова. - С.56-64
Кл.слова: комплексне порушення розвитку, трудова компетентність
Наконечна, Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна. - С.65-72
Кл.слова: системний підхід, середовищний підхід, особистісний підхід
Роменська, Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. Роменська. - С.73-85
Кл.слова: соціально-побутові навички, мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина, К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / К. Тичина. - С.86-96
Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки, міжособистісні сімейні стосунки, сіблінгові стосунки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Дробот, О.
    Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих [Текст] / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 37-46

Кл.слова (ненормовані):
бімодальний білінгвізм -- тотальна комунікація -- білінгвальне-бікультурне навчання
Дод.точки доступу:
Замша, А.
Федоренко, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: О190803/2018/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Данілавічютє, Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Е. Данілавічютє. - С.7-19
Лисенкова, І. Психолого-педагогічні умови організації корекційно-розвивального середовища для дітей із порушеннями розумових функцій / І. Лисенкова. - С.20-27
Соколова, Г. Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Г. Соколова. - С.28-36
Дробот, О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / О. Дробот, А. Замша. - С.37-44
Кунінець, О. Розвиток рухових здібностей глухих дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого туризму / О. Кунінець. - С.45-53
Недозим, І. Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.54-63
Орлов, О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкової прояви / О. Орлов. - С.64-73
Михновецька, І. Особливості інтерсуб'єктного компонента взаємовідносин у старших дошкільників із синдромом Дауна (за диспозиційним критерієм) / І. Михновецька. - С.74-83
Аль-Камізі, Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Д. Аль-Камізі. - С.84-95
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Дробот, О.
    Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / О. Дробот, А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - С. 37-44 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями слуху -- жестема -- заперечення -- українська жестова мова
Дод.точки доступу:
Замша, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: П875300957/2018/3
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 3
Зміст:
Дерека, Т. Психологічні особливості студентів закладів вищої освіти / Т. Дерека [и др.]. - С.7-15
Інші автори: Ляшенко В., Туманова В., Гацко О.
Вінник, Н. Дослідження особистісної зрілості студентів як умови успішної професійної самореалізації / Н. Вінник. - С.16-20
Афанасенко, Л. Дослідження показників професійної самоідентифікації майбутніх аграріїв в умовах професійного навчання / Л. Афанасенко. - С.21-28
Волошина, В. Аксіологічна модель сучасної професійної підготовки майбутніх психологів / В. Волошина. - С.29-36
Горбань, Г. Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах реформування освіти / Г. Горбань. - С.37-43
Кутішенко, В. Психологічні особливості індивідуальної релігійності майбутніх психологів / В. Кутішенко, С. Ставицька. - С.44-53
Дробот, О. Когнітивно-особистісні особливості переживань дорослих з приводу здоров’я / О. Дробот, О. Лозова. - С.54-62
Циганчук, Т. Роль механізмів психологічного захисту в структурі емоційного інтелекту / Т. Циганчук. - С.63-67
Карелін, П. Застосування схеми «person-x-environment» в емпіричному дослідженні психологічних меж особистості / П. Карелін. - С.68-77
Таран, О. Дослідження професійної готовності студентів психолого-педагогічних спеціальностей до роботи з дітьми / О. Таран. - С.78-83
Краєва, О. Криза ідентичності осіб підліткового віку в період трансформаційної невизначеності / О. Краєва. - С.84-89
Хлонь, О. Роль цінностей у процесі формування мотивації до правосвідомості молоді / О. Хлонь. - С.90-97
Власенко, І. Оволодіння практичними навичками у сфері медіації в умовах закладу вищої освіти / І. Власенко. - С.97-104
Никоненко, Л. Факторна структура отримання студентами інформації політико-правового змісту і їх довіри до неї / Л. Никоненко. - С.105-113
Педько, К. Вплив соціальної активності на соціальний капітал внутрішньо переміщених осіб / К. Педько. - С.114-121
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Дробот, О.
    Когнітивно-особистісні особливості переживань дорослих з приводу здоров’я [Текст] / О. Дробот, О. Лозова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 54-62, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.5462 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
базисні переконання -- посттравматичний стресовий синдром
Дод.точки доступу:
Лозова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
Шифр: О190803/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 (89)
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльнсоті учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі

8.
376-056.264
Л 11


   
    Лінгводидактичні засади вивчення української жестової мови : монографія / Н. Б. Адамюк [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України., Інститут спеціальної педагогіки. - Київ : Видавництво ФОП Симоненко О. І., 2018. - 260 с. - ISBN 978-966-97877-0-5 : 100.00 грн., 124.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта осіб з фізичними вадами--Монографії

   Українська мова--Мова жестів--Освіта осіб з фізичними вадами--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
жестова мова -- українська жестова мова -- мова жестів -- словесна мова -- національні жестові мови -- жестові одиниці -- жестомовна комунікація -- заклади для нечуючих -- двомовне навчання
Дод.точки доступу:
Адамюк, Н. Б.
Дробот, О. А.
Замша, А. В.
Зборовська, Н. А.
Кульбіда, С. В.
Національна академія педагогічних наук України.
Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

9.
159.923.2
В 64


    Возович, Антоніна Анатоліївна.
    Психологічні особливості формування правосвідомості студентів коледжів : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Возович ; наук. керівник О. В. Дробот ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : КУ ім. Б. Грінченка, 2017. - 19 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія

Дод.точки доступу:
Дробот, О. В. \наук. керівник.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

10.
159.923.2:922
В 64


    Возович, Антоніна Анатоліївна.
    Психологічні особливості формування правосвідомості студентів коледжів : дисертація ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Возович ; наук. керівник О. В. Дробот ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : [Київ ун-т ім. Б. Грінченка], 2017. - 277 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Дисертація

Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Дробот, О. В. \наук. керівник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)