Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Канюка, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   №27. - 2017. - 108 с. - 54.65 грн.
    Зміст:
Дика, Наталія. Мовна особистість: міждисциплінарний аспект / Н. Дика. - С .4-8
Желанова, В. В. Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст / В. В. Желанова. - С .9-14
Ушаков, А. С. Духовні витоки образу людини культури: психолого-педагогічний аспект / А. С. Ушаков. - С .15-20
Головчук, Світлана Юріївна. Вплив європейських цінностей на формування патріота-державника / С. Ю. Головчук. - С .21-24
Горопаха, Наталія Михайлівна. Проблемні ситуації як метод формування екологічної компетенції старших дошкільників / Н. М. Горопаха. - С .25-30
Коваль, Т. І. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки магістра - майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій / Т. І. Коваль. - С .31-35
Козир, Маргарита Валентинівна. Інтеграція інформаційної педагогіки в освітній процес: теорія поколінь / М. В. Козир. - С .36-40
Комарова, И. А. Теоретико-методические аспекты использования игротехнической деятельности в педагогической подготовке студентов / И. А. Комарова, Н. Г. Здорикова. - С .41-45
Круглик, В. С. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх програмістів / В. С. Круглик, В. В. Осадчий. - С .46-51
Лаппо, В. В. Організація процесу виховання духовних цінностей студентської молоді під час тематичної табірної зміни / В. В. Лаппо. - С .47-52
Осадча, Катерина Павлівна. Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів / К. П. Осадча. - С .56-60
Канюка, І. О. Психологічні арт-техніки в академічному навчанні / І. О. Канюка. - С .61-65
Кот, Г. М. Формування психологічної готовності студентів до професійної діяльності / Г. М. Кот. - С .66-70
Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний потенціал особистості як об’єкт психокорекційного впливу у системі формування комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко. - С .67-71
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Криза фахового навчання як підґрунтя емоційного вигорання студентів / О. П. Сергєєнкова, О. А. Столярчук. - С .77-81
Фурман, Вікторія Вікторівна. Емоційний інтелект як метакомпетенція особистості / В. В. Фурман. - С .82-85
Браткова, О. І. Проблема професійної взаємодії майбутнього фахівця крізь призму деонтології / О. І. Браткова. - С .86-90
Дячок, Н. В. Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної педагогіки / Н. В. Дячок. - С .91-94
Кошіль, О. П. Педагогічний потенціал освітнього середовища дошкільного навчального закладу / О. П. Кошіль. - С .95-99
Петрик, Лада Вікторівна. Медіа-грамотність як навичка ХХІ ст. / Л. В. Петрик. - С .100-104
Процька, Світлана Миколаївна. Мережеві ІКТ як основа комп’ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей майбутніх філологів / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .105-108
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
74.0я43
П 24


    Канюка, І. О.
    Психологічні арт-техніки в академічному навчанні / І. О. Канюка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 61-65
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Освіта--Педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- інтегроване навчання -- студентоцентроване навчання -- компетентнісний підхід -- психологічні арт-техніки -- плейбек-театр
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
Шифр: В505452853/2018/5
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2018р. № 5
Зміст:
Авраменко, У. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти / У. Авраменко. - С.1-9
Антохова, А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику / А. Антохова. - С.10-22
Bilous, V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school / V. Bilous. - С.23-28
Буйницька, О. Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра / О. Буйницька. - С.29-40
Вембер, В. Використання екосистеми go-lab для організації дослідницього навчання / В. Вембер. - С.41-50
Воскобойнікова-Гузєва, О. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації / О. Воскобойнікова-Гузєва. - С.51-57
Gladun, M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment / M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak. - С.58-65
Даниско, О. Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання / О. Даниско. - С.66-76
Девін, В. Використання програмного комплексу mdsolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.77-87
Дудка, О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch / О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета. - С.88-96
Житєньова, Н. Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики / Н. Житєньова, В. Шигимага. - С.97-106
Іващенко, М. Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти / М. Іващенко, Т. Бикова. - С.107-115
Кадемія, М. Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві / М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися. - С.116-122
Канюка, І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності / І. Канюка, Л. Сердюк. - С.123-132
Koryakin, O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art / O. Koryakin. - С.133-139
Kravchyna, T. Types of interactive methods of teaching english for technical students / T. Kravchyna. - С.140-145
Кулімова, Ю. Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій / Ю. Кулімова. - С.146-152
Машкіна, І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика" / І. Машкіна, Т. Носенко. - С.153-159
Морзе, Н. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності / Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун. - С.160-177
Морзе, Н. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти / Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик. - С.178-187
Osmolyk, K. Electronic social art / K. Osmolyk, J. Toit. - С.188-196
Павлюк, Р. Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою" / Р. Павлюк. - С.197-209
Тихонова, Т. Computational thinking як сучасний освітній тренд / Т. Тихонова, Г. Кошкіна. - С.210-221
Фамілярська, Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти / Л. Фамілярська. - С.222-231
Folomieieva, N. Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist / N. Folomieieva. - С.232-239
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Канюка, І.
    "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності / І. Канюка, Л. Сердюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 123-132, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.123132 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
крос-культурна -- компетентність -- транскультурність -- коучингова складова -- рефлексія -- соціокультурна складова
Анотація: У статті представлено опис науково-практичного проекту, спрямованого на розвиток крос-культурної компетентності у студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сердюк, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.
159.922.6(075.8)
П 86


   
    Психологічне здоров’я студентської молоді : навчально-методичний посібник / І. Власенко [та ін.] ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Вінниця : Твори, 2022. - 224 с. - Бібліогр.: с. 200-211 . - Алф.-предм. покажчик.: с. 212-214 . - ISBN 978-617-552-031-4 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологічне здоров’я--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
стрес -- управління стресом -- конфлікт -- психологічне здоров’я -- ресурс -- саморегуляція -- самопізнання -- арт-терапія
Анотація: Висвітлено проблему психологічного здоров’я студентів. У виданні подано інтегративну програму, спрямовану на збереження і розвиток психологічного здоров’я студентської молоді.
Дод.точки доступу:
Власенко, І.
Фурман, В.
Рева, О.
Канюка, І.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)