Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Каплун, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
330.3-044.3
І-50


    Імас, Лінда Дж. Морра.
    Шлях до результатів: планування та проведення ефективних оцінювань розвитку / Л. Дж. М. Імас, Р. К. Ріст ; перекладач В. Каплун. - Київ : [б. в.], 2015. - 554 с. - ISBN 978-617-502-084-5 : 100.00 грн., 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економічний розвиток--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
планування -- проведення ефективних оцінювань
Дод.точки доступу:
Ріст, Рей К.
Каплун, В. \перекладач.\


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: Н057263/2022/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges / N. Mospan ; Н. Мосьпан. - С.7-14
Кл.слова: дистанційне навчання, освітні технології, ринок праці
Каплун, В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах / В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко. - С.15-23
Кошарна, Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта» / Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas, A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing / A. Durdas [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Harbuza T., Radchenko Y., Starosta H.
Rudnik, Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty / Y. Rudnik. - С.39-45
Ващекно, Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності / Л. Ващекно. - С.46-52
Акіліна, О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти / О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко. - С.53-61
Капралова, І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти / І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська. - С.62-69
Родіна, Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі / Н. Родіна. - С.70-77
Дроботько, І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками / І. Дроботько. - С.78-83
Сисоєв, О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.84-89
Стойка, О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині / О. Стойка. - С.90-95
Khalilov, T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century) / T. Khalilov. - С.96-104
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Каплун, В.
    Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах [Електронний ресурс] / В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - С. 15-23, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
кризові умови -- математична компетентність -- фундаментальна підготовка -- фахівці-інженери -- системне мислення
Анотація: У статті розкрито особливості та роль фундаментальної підготовки майбутніх інженерів, зокрема в кризових умовах. Розглянуто значення фундаментальної складової підготовки здобувачів інженерного фаху та дидактичну мету математичної підготовки майбутнього інженера. Розкрито особливості фундаментальної підготовки майбутніх інженерів в умовах онлайн-навчання та змішаного формату. Висвітлено основні тенденції інженерної освіти в педагогічній теорії. Фундаментальну, зокрема математичну, підготовку майбутніх фахівців інженерного профілю розглянуто як підґрунтя формування їх системного мислення. Розглянуто лінійну та нелінійну системи формування системного мислення майбутніх інженерів. Лінійну систему виокремлено на тлі усталеного освітнього процесу підготовки фахівців; нелінійний – у кризових умовах, які характеризуються нестабільністю, невизначеністю та хаосом. Згенеровано нелінійну модель формування системного мислення майбутніх інженерів в аспекті фундаментальної підготовки студентів. Експериментальна частина дослідження проведена на підставі формалізації вибіркових даних етапу трансформування математичних знань студентів – від елементарного курсу математики до вищої. В якості компенсації та збереження математичних знань запропоновано проведення адаптаційних курсів з елементарної математики, які уможливлюють наступність і послідовність у засвоєнні математичних знань, а відтак сприяють підвищенню ефективності формування системного мислення майбутніх інженерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Батечко, Н.
Панталієнко, Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)