Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кошіль, О. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
373.2(082)
С 76


   
    Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11 квітня 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 374 с. - 61.00 грн., 61.00 грн.
    Зміст:
Савченко, Олександра Яківна. Якісна освіта з дитинства - запорука успішного розвитку суспільства / О. Я. Савченко. - С .3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, початкова освіта, система освіти України
Андрющенко, Т. К. Формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників у контексті вимог Базового компонента дошкільної освіти / Т. К. Андрющенко. - С .7-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Базовий компонент дошкільної освіти, діти дошкільного віку, методика
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Розвиток дошкільника в процесі набуття ним еколого-природничої компетентності / Г. В. Бєлєнька. - С .16-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, природа, основи екологічного світогляду
Біла, Ірина Миколаївна. Умови творчої самореалізації дитини / І. М. Біла. - С .25-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, дитяча творчість, розвивальне середовище
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Навчання дітей 6-7 років читання за методом цілих слів / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слово, звук, буква
Богуш, Алла Михайлівна. Стандарти дошкільної освіти: мовленнєва компетенція / А. М. Богуш. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетенція, компетентність, розвиток мовлення
Брежнєва, О. Г. Логіко-математична освіта дошкільника: науково-проектувальні аспекти / О. Г. Брежнєва. - С .48-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: логіко-математична освіта, математичний розвиок, методичний конструкт
Вертугіна, Валентина Миколаївна. Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням / В. М. Вертугіна. - С .59-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, діти із зоровим відхиленням, навчання
Волинець, Юлія Олександрівна. Формування мотиваційно-ціннісного компонента професійної готовності майбутніх вихователів до дослідницької діяльності / Ю. О. Волинець. - С .66-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, дослідницька діяльність, вихователі ДНЗ
Гарус, К. О. Формування компетентності дитини за освітньою лінією "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" Базового компонента дошкільної освіти / К. О. Гарус. - С .73-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сенсорне виховання, сенсорний розвиток, сенсорні еталони
Голота, Наталія Миколаївна. Просторово-часові уявлення як основа життєвої компетентності дитини дошкільного віку / Н. М. Голота. - С .82-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: просторово-часові уявлення, орієнтування в просторі, орієнтування в часі
Довбня, Софія Олегівна. Сучасне планування творчих ігор з дітьми дошкільного віку / C. O. Довбня ; C. O. Довбня. - С .93-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрова діяльність, діти дошкільного віку, планування
Ільків, М. П. Особливості розвитку дитини дошкільного віку. Наступність дошкільної і початкової освіти / М. П. Ільків. - С .100-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї Софії Русової, педагогічний досвід, наступність
Імбер, В. І. Дотримання інформаційної безпеки дітей старшого дошкільного віку в сучасному інформаційному суспільстві / В. І. Імбер. - С .107-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційна безпека, інформативна компетенція дошкільника, комп'ютерно-ігрове середовище
Кіт, Г. Г. Формування дослідницьких умінь як складової сенсорно-пізнавальної компетентності дітей дошкільного віку / Г. Г. Кіт. - С .112-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пошуково-дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сенсорно-пізнавальна компетентність
Коваленко, Олена Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .121-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка, компетентність, пізнавальна активність
Кононко, О. Л. Психолого-педагогічні умови формування особистісної компетентності дитини старшого дошкільного віку / О. Л. Кононко. - С .131-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне буття, особистісна компетентність, аутопсихологічна компетентність
Кот, Н. А. Формування фізичної готовності старших дошкільників до навчання у школі в сучасній практиці дошкільної освіти / Н. А. Кот. - С .142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, фізична готовність до школи, інструктор з фізичного виховання
Кошіль, О. П. Підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів до роботи за Базовим компонентом дошкільної освіти / О. П. Кошіль. - С .148-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, Базовий компонент дошкільної освіти, дошкільна освіта
Кудикіна, Н. В. Соціокультурна змістова лінія навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання: методичний аспект реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти / Н. В. Кудикіна. - С .154-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українські народні ігри, навчальний процес, початкова загальна освіта
Лаппо, В. В. Формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вихователя в умовах магістратури педагогічного ВНЗ / В. В. Лаппо. - С .164-172. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: магістр педагогіки, магістратура, етнопедагогіка
Лобода, Ольга Володимирівна. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти / О. В. Лобода. - С .172-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична культура, вихователь дитячого садку, іншомовна методична компетентність
Лохвицька, Любов Василівна. Специфіка фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до морального виховання дітей / Л. В. Лохвицька. - С .180-190. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, вихователь, фахова підготовка
Любива, В. В. Творча самореалізація особистості майбутнього вихователя як науково-педагогічна проблема / В. В. Любива. - С .190-197. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самореалізація, творча особистість, самореалізація особистості
Машовець, Марина Анатоліївна. Природничо-математична підготовка майбутніх дошкільних педагогів - необхідна умова ефективної реалізації Базового компонента дошкільної освіти / М. А. Машовець. - С .197-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, освітній процес, навчальна програма
Меленець, Людмила Іванівна. Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття / Л. І. Меленець. - С .205-210. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сільська місцевість, альтернативний заклад, дитячий осередок
Омеляненко, А. В. Лінгводидактичні засади навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .210-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розповідь-роздум, методи навчання, діти старшого дошкільного віку
Павлюк, Т. О. Теоретичні підходи до визначеннясутності поняття "інформатична компетенція" дитини старшого дошкільного віку / Т. О. Павлюк. - С .218-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, компетенція, інформатична компетентність
Пасічник, Алла Володимирівна. Відображення питань розвитку етичних уявлень дітей дошкільного віку в основних державних документах в галузі дошкільної освіти / А. В. Пасічник. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етичні уявлення, діти дошкільного віку, державний стандарт
Половіна, Олена Анатоліївна. Дитина і мистецтво: сучасні аспекти поліхудожнього розвитку / О. А. Половіна. - С .233-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поліхудожній розвиток, мистецтво, живопис
Поніманська, Тамара Іллівна. Формування готовності студентів до виховання дітей старшого дошкільного віку в полісуб'єктному середовищі вищого навчального закладу / Т. І. Поніманська. - С .242-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, гуманістичне виховання, полісуб'єктне середовище
Присяжнюк, Л. Л. Підготовка майбутніх вихователів ДНЗ до ознайомлення дітей з природою в контексті оновлених стандартів дошкільної природничої освіти / Л. Л. Присяжнюк. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: природнича освіта, стандарти, підготовка педагогів
Семенова, Н. І. Сутність педагогічної технології як умови формування здорової особистості у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї / Н. І. Семенова. - С .258-268. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здорова особистість, педагогічна технологія, дошкільний навчальний заклад
Синекоп, Л. О. Наступність між дошкільною і початковою ланками освіти / Л. О. Синекоп. - С .269-274. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наступність освіти, навчально-виховна діяльність, музейна діяльність
Сиротич, Наталія Богданівна. Формування компетентності дітей дошкільного віку у сфері театральної освіти / Н. Б. Сиротич. - С .275-280. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, театральна освіта, театральне мистецтво
Стеценко, Ірина Борисівна. Формування основ інформаційної культури та розвиток критичного мислення у дошкільників / І. Б. Стеценко. - С .281-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільники, інформаційна культура, комп'ютерна грамотність
Тарасенко, Галина Сергіївна. Аксіологічні механізми гармонізації ставлення дошкільників до природи / Г. С. Тарасенко. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонізація, дитяча творчість, ставлення до природи
Тельчарова, О. П. Створення предметно-ігрового середовища як умова організації режисерських ігор дітей старшого дошкільного віку / О. П. Тельчарова. - С .300-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісно орієнтований підхід, самоактуалізація особистості, режисерська гра
Товкач, Ірина Євгеніївна. Формування мовленнєвої компетентності старшого дошкільника на заняттях / І. Є. Товкач. - С .308-314. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовленнєва компетентність, навчання грамоти, мовленнєва активність
Федорова, Н. B. Роль гуманістичної взаємодії у професійній підготовці майбутнього вихователя / Н. B. Федорова. - С .315-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, педагогічна взаємодія, педагог - студент
Чекаліна, Валентина Адамівна. Формування мовленнєвої компетентності дошкільників у процесі навчання переказу літературних творів / В. А. Чекаліна. - С .325-331. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: переказ, дошкільник, мовлення
Чередніченко, Світлана Володимирівна. Сучасні підходи до збагачення культурологічного змісту дошкільної освіти / С. В. Чередніченко. - С .331-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БКДО, зміст дошкільної освіти, культура
Шевчук, Антоніна Семенівна. Підготовка майбутнього вихователя за мистецькими спеціалізаціями згідно з Державними стандартами дошкільної освіти / А. С. Шевчук. - С .336-344. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вихователя, додаткова спеціалізація, театральне мистецтво
Шелестова, Людмила Володимирівна. Картина світу старшого дошкільника як результат пізнавальної діяльності / Л. В. Шелестова. - С .345-355. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, чуттєве пізнання, раціональне пізнаня
Шинкар, Тетяна Юріївна. До питання вивчення проблеми розвитку методичної роботи в дитячих садках України у 20-30-ті роки XX ст / Т. Ю. Шинкар. - С .356-361. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична робота, дитячі садки, суспільне дошкільне виховання
Щербакова, Катерина Йосипівна. Теоретико-методологічні засади логіко-математичного розвитку дитини / К. Й. Щербакова. - С .362-369. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математичні знання, логічні дії, логіко-математичний розвиток
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Україна--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна безпека -- лінгводидактичні засади -- вихователь ДНЗ -- самореалізація -- етичні уявлення -- дитина і мистецтво -- мовленева компетентність -- ігрове середовище -- картина світу
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

2.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   №27. - 2017. - 108 с. - 54.65 грн.
    Зміст:
Дика, Наталія. Мовна особистість: міждисциплінарний аспект / Н. Дика. - С .4-8
Желанова, В. В. Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст / В. В. Желанова. - С .9-14
Ушаков, А. С. Духовні витоки образу людини культури: психолого-педагогічний аспект / А. С. Ушаков. - С .15-20
Головчук, Світлана Юріївна. Вплив європейських цінностей на формування патріота-державника / С. Ю. Головчук. - С .21-24
Горопаха, Наталія Михайлівна. Проблемні ситуації як метод формування екологічної компетенції старших дошкільників / Н. М. Горопаха. - С .25-30
Коваль, Т. І. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки магістра - майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій / Т. І. Коваль. - С .31-35
Козир, Маргарита Валентинівна. Інтеграція інформаційної педагогіки в освітній процес: теорія поколінь / М. В. Козир. - С .36-40
Комарова, И. А. Теоретико-методические аспекты использования игротехнической деятельности в педагогической подготовке студентов / И. А. Комарова, Н. Г. Здорикова. - С .41-45
Круглик, В. С. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх програмістів / В. С. Круглик, В. В. Осадчий. - С .46-51
Лаппо, В. В. Організація процесу виховання духовних цінностей студентської молоді під час тематичної табірної зміни / В. В. Лаппо. - С .47-52
Осадча, Катерина Павлівна. Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів / К. П. Осадча. - С .56-60
Канюка, І. О. Психологічні арт-техніки в академічному навчанні / І. О. Канюка. - С .61-65
Кот, Г. М. Формування психологічної готовності студентів до професійної діяльності / Г. М. Кот. - С .66-70
Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний потенціал особистості як об’єкт психокорекційного впливу у системі формування комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення / І. В. Мартиненко. - С .67-71
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Криза фахового навчання як підґрунтя емоційного вигорання студентів / О. П. Сергєєнкова, О. А. Столярчук. - С .77-81
Фурман, Вікторія Вікторівна. Емоційний інтелект як метакомпетенція особистості / В. В. Фурман. - С .82-85
Браткова, О. І. Проблема професійної взаємодії майбутнього фахівця крізь призму деонтології / О. І. Браткова. - С .86-90
Дячок, Н. В. Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної педагогіки / Н. В. Дячок. - С .91-94
Кошіль, О. П. Педагогічний потенціал освітнього середовища дошкільного навчального закладу / О. П. Кошіль. - С .95-99
Петрик, Лада Вікторівна. Медіа-грамотність як навичка ХХІ ст. / Л. В. Петрик. - С .100-104
Процька, Світлана Миколаївна. Мережеві ІКТ як основа комп’ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей майбутніх філологів / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .105-108
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
74.0я43
П 24


    Кошіль, О. П.
    Педагогічний потенціал освітнього середовища дошкільного навчального закладу / О. П. Кошіль // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 95-99
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка --Освіта

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний потенціал -- освітнє середовище -- середовище дошкільного навчального закладу -- розвиток особистості
Дескриптори: освітнє середовище, середовище дошкільного навчального закладу, , розвиток особистості.
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
Шифр: О283150799/2017/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Батечко, Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі / Н. Г. Батечко. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко-Закревська, Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе / Н. В. Гончаренко-Закревська. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Таможська, І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена / І. В. Таможська. - С.30-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси / О. Д. Літіченко. - С.43-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст. / О. І. Башкір. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.) / Т. С. Твердохліб. - С.71-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе" / О. В. Горбань. - С.84-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Додонова, В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій / В. І. Додонова. - С.96-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Попович, А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі / А. С. Попович. - С.109-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко. - С.122-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Г. О. Васьківська. - С.137-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття / О. П. Кошіль. - С.150-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів / О. О. Музика. - С.163-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Пищик, О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі / О. В. Пищик. - С.173-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Подчерняєва, Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття / Н. Д. Подчерняєва. - С.186-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки) / Т. Г. Купрій. - С.200-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань / К. А. Бровко. - С.213-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу / С. П. Паламар. - С.221-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку / Л. В. Козак. - С.235-251. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти / М. В. Братко. - С.252-268. - Бібліогр. в кінці ст.
Гришак, С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах / С. М. Гришак. - С.269-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Загородня, А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. А. Загородня. - С.285-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання / О. С. Кириченко. - С.296-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Трач, Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання / Ю. В. Трач. - С.309-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Bacurovska, I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education / I. Bacurovska. - С.323-337. - Бібліогр. в кінці ст.
Бісмак, О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / О. В. Бісмак. - С.338-351. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Кошіль, О. П.
    Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття [Електронний ресурс] / О. П. Кошіль. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 150-162, ISRC 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1502. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- освітні умови -- розвиток особистості -- середовище -- дошкільний навчальний заклад
Анотація: У статті проаналізовано ґенезу понять «середовище», «освітнє середовище», «освітнє середовище дошкільного навчального закладу»; розкрито сутність понять «середовище», «освітнє середовище», «освітнє середовище дошкільного навчального закладу»; розглянуто підходи до визначення сутності освітнього середовища дошкільного навчального закладу; охарактеризовано шляхи забезпечення ефективного розвитку особистості в умовах дошкільного навчального закладу. Доведено, що якісний психолого-педагогічний супровід процесу зростання дитини визначається якістю створених освітніх умов, головною серед яких є освітнє середовище дошкільного навчального закладу, яке забезпечує оптимальний розвиток особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)