Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Крохмаль, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Н057263/2023/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мельниченко, О. Перспективи розвитку сучасної науки: освітологічний аспект / О. Мельниченко. - С.1-10
Тадеуш, О. Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів (наукові ідеї доктора філософських наук, професора,академіка НАПН України В. Огнев’юка)]{ / О. Тадеуш. - С.11-23
Сисоєв, О. Спрямованість на виконання цілей сталого розвитку як провідна тенденція професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки / О. Сисоєв. - С.24-35
Крохмаль, Н. Класифікація технологій управління закладами освіти / Н. Крохмаль, С. Мирошниченко. - С.36-50
Eshete, Mekie M. Efl teachers’ continuous professional development: reflections on and target needs / Mekie M. Eshete, G. Gezahegn. - С.51-67
Різак, Г. Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії / Г. Різак. - С.68-75
Ayşegül, Sağlam Arslan. Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices / Sağlam Arslan Ayşegül [и др.]. - С.76-89
Інші автори: Canan Cengiz, Faik Özgür Karatas, Suat Ünal
Гулько, О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників / О. Гулько, О. Ярошенко. - С.90-104
Ващенко, Л. Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів / Л. Ващенко. - С.105-113
Debych, M. Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries / M. Debych. - С.114-127
Акіліна, О. Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії / О. Акіліна, А. Панченко. - С.128-136
Стойка, О. Особливості підвищення цифрової компетентності / О. Стойка. - С.137-143
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Крохмаль, Н.
    Класифікація технологій управління закладами освіти [Електронний ресурс] / Н. Крохмаль, С. Мирошниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 36-50, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- класифікація -- технології управління -- управління
Анотація: У статті на основі системного аналізу, методів класифікації та систематизації запропонована класифікація технологій управління закладами освіти на основі п’яти груп функціональних процесів, притаманних будь-якій організації: виробництво; маркетинг; фінанси; робота з кадрами (управління персоналом); облік і аналіз господарської діяльності. Зазначено, що класифікація технологій управління закладами освіти має враховувати сучасний стан, умови та процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на функціонування внутрішнього середовища закладу освіти. Охарактеризовано кожну технологію управління закладом освіти, що входить до класифікації: функціональні процеси виробництва та управління ними (стратегічне планування, сценарне планування, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), процесно-орієнтоване управління, аутсорсинг, бізнес-інженіринг/інженіринг, реінженіринг); управління маркетингом (освітній маркетинг, сегментування ринку, система управління взаємодією з клієнтами (CRM), бренд-стратегія, технології «public relations», бенчмаркінг); управління фінансами (бюджетування, бенчмаркінг, фінансовий контролінг, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), фандрайзинг); робота з кадрами (управління персоналом) (управління знаннями/менеджмент знань, коучинг); управління обліком і аналізом господарської діяльності (бюджетування, ключові компетенції). Класифікація враховує технології управління внутрішньоорганізаційними процесами, що пронизують усі групи перерахованих технологій – інноваційні, інформаційні та SMART-технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Мирошниченко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)