Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Лобода, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: П875300957/2017/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 4
Зміст:
Tarasenko, G. Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine / G. Tarasenko. - С.7-14
Соколова, І. Європейська модель запезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.14-21
Іванюк, Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір / Г. Іванюк. - С.21-26
Калініченко, Н. Актуальні напрями підготовки майбутніх учителів біології / Н. Калініченко. - С.26-32
Мельник, Н. Феномен «професійна компетентність» в українській та європейській педагогічній теорії / Н. Мельник. - С.33-39
Іваницька, О. Соціальна відповідальність вищого навчального закладу України та основні умови її дотримання / О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко. - С.40-44
Тимчук, Л. Актуальність і перспективи професії «андрагог» в Україні / Л. Тимчук. - С.45-52
Голота, Н. Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку / Н. Голота. - С.52-57
Сугейко, Л. Інновації у мовній освіті молодших школярів / Л. Сугейко, Ю. Мельничук
Співаковська, Є. Академічна мобільність майбутніх педагогів у межах міжнародної співпраці університетів / Є. Співаковська, В. Коткова. - С.62-67
Бабаліч, В. Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту / В. Бабаліч. - С.68-73
Дерека, Т. Формування мотивації у студентів спеціальності «фізичне виховання» до науково-дослідної роботи / Т. Дерека. - С.74-79
Комісарик, М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників / М. Комісарик, К. Балаєва. - С.80-84
Петрик, Л. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа / Л. Петрик. - С.84-90
Подчерняєва, Н. Інноваційний потенціал євроклубу загальноосвітнього навчального закладу / Н. Подчерняєва. - С.91-95
Валюк, В. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання біохімії майбутніх учителів хімії та біології / В. Валюк. - С.96-101
Кошук, О. Фактори формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства / О. Кошук. - С.102-107
Марко, М. Аналіз педагогічних умов формування готовності студентів до застосування навчально-ігрових технологій у сучасному освітньому просторі / М. Марко. - С.108-112
Козак, Л. Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Францї / Л. Козак. - С.113-119
Давидюк, Н. Компаративний аналіз моделей підготовки майбутніх вихователів у системі вищої педагогічної освіти країн Східної Європи / Н. Давидюк, М. Олійник. - С.120-125
Лобода, О. Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / О. Лобода. - С.126-131
Лабунець, Ю. Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір / Ю. Лабунець. - С.131-135
Cоломаха, А. Змішане навчання студентів-магістрантів за спеціальністтю «методика раннього навчання дітей іноземній мові»: досвід Німеччини / А. Cоломаха. - С.136-140
Плужник, І. Шляхи формування іншомовної компетентності вчителів у вищих навчальних закладах Чехії та Польщі / І. Плужник. - С.141-145
Головатенко, Т. Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії / Т. Головатенко. - С.146-151
Перепелюк, І. Досвід Польщі з організації партнерства сім’ї і дошкільного навчального закладу у вихованні дитини / І. Перепелюк. - С.152-158
Сяосін, Ч. Критерії, показники та рівні вихованості етнічної толерантності студентської молоді / Ч. Сяосін. - С.159-163
Маєвська, А. Структурні компоненти вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях із постановки голосу / А. Маєвська. - С.163-169
Рахманова, О. Музика і колір у розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів / О. Рахманова. - С.169-174
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Лобода, О.
    Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Текст] / О. Лобода // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 126-131 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- старший дошкільний вік

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: А951813/2018/9
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 9
Зміст:
Титулько, А. Д. Розвиток ключових компетентностей через застосування проектних технологій / А. Д. Титулько. - С.2-5
Кл.слова: проектні технології, розвиток компетентності
Устяновська, Т. М. Формування предметних і життєвих компетентностей учнів через реалізацію змістових ліній модифікованих навчальних програм / Т. М. Устяновська. - С.6-10
Кл.слова: інтегроване навчання, компетентність учнів, іноземна мова
Киця, Н. М. Україна - наша Батьківщина (5 клас) / Н. М. Киця. - С.11-13
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку, Україна
Пилип’юк, Г. О. Hobbies and parties (5 form) / Г. О. Пилип’юк. - С.14-16
Кл.слова: конспект уроку, англійська мова
Романчук, О. М. Nature’s beauty/ World of flowers (5 form) / О. М. Романчук. - С.17-21
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Бирич, О. П. Past simple. Regular verbs (6 form) / О. П. Бирич. - С.22-23
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Колеснік, В. М. elcome to the world of food! (6 form) / В. М. Колеснік. - С.24-27
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Лобода, О. М. Consumer rights and responsibilities (binary lesson: nglish and economics) / О. М. Лобода, В. С. Кошелєва. - С.28-33
Кл.слова: англійська мова, конспект уроку
Казачінер, О. С. У чарівній школі Хогвартс (урок за темою "навчання та дозвілля" за мотивами роману Дж. Роулінг "Гаррі Поттер та філософський камінь" для 4-5 класів) / О. С. Казачінер. - С.34-36
Кл.слова: англійська мова, мультимедійна презентація, Гаррі Поттер та філософський камінь
Дромашко, Г. М. Особливості процесу опанування англійської мови / Г. М. Дромашко. - С.37-38
Кл.слова: іноземна мова
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Лобода, О. М.
    Consumer rights and responsibilities (binary lesson: nglish and economics) [Текст] / О. М. Лобода, В. С. Кошелєва // Англійська мова та література. - Київ : Основа, 2018. - № 9. - С. 28-33

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- конспект уроку
Дод.точки доступу:
Кошелєва, В. С.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: М021125/2019/28/30
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 28/30
Зміст:
Нагорна, Л. І. Формування навичок математичного моделювання / Л. І. Нагорна. - С.5–11.
Лабудько, В. С. Упровадження освітніх технологій на уроках математики в закладах професійно-технічної освіти / В. С. Лабудько. - С.12–15. - Бібліогр.: 3 назви.
Свєтлова, Т. В. Готуємося до олімпіади з математики / Т. В. Свєтлова. - С.16–19.
Марченко, Л. І. Сторінками олімпіад : розв’язування олімпіадних задач / Л. І. Марченко. - С.20–22.
Кушнір, І. А. Пригоди біпедальної рівновеликості / І. А. Кушнір. - С.23–26.
Филипповский, Г. Б. Лемма об отрезках от вершины до точки касания (p-a, p-b, p-c) / Г. Б. Филипповский. - С.27–33.
Білий, С. Б. Розв’язування задач із кінця / С. Б. Білий. - С.34–36.
Лобода, О. М. Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками : 5 клас / О. М. Лобода. - С.37–39. - Бібліогр.: 2 назви.
Ромашова, В. П. Десяткові дроби : розв’язування прикладних задач. 5 клас / В. П. Ромашова. - С.40–42.
Шаравіна, Л. Ю. Відношення і пропорції : цикл уроків. 6 клас / Л. Ю. Шаравіна, О. І. Хохлова. - С.43–52.
Позарук, Г. Д. Коло. Довжина кола : 6 клас / Г. Д. Позарук. - С.53–56.
Коновальчук, Н. І. Застосування кільеох способів розкладання многочленів на множники : 7 клас / Н. І. Коновальчук. - С.57–59.
Салієнко, І. В. Скалярний добуток векторів : розв’язування вправ. 9 клас / І. В. Салієнко. - С.60–63.
Кубар, Н. Ф. Логарифмічні рівняння : 11 клас / Н. Ф. Кубар. - С.64–66. - Бібліогр.: 4 назви.
Гавриш, О. І. Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач : 11 клас / О. І. Гавриш. - С.67–72.
Кривенко, О. А. Перетворення виразів. Рівняння : урок-подорож. 5 клас / О. А. Кривенко. - С.73–75.
Пивовар, Е. К. Дроби в математиці й музиці : 5 клас / Е. К. Пивовар. - С.76–78. - Бібліогр.: 6 назв.
Гладишева, О. Є. Звичайні дроби : розв’язування вправ. Урок-гра. 5 клас / О. Є. Гладишева. - С.79–82.
Бруцька, Г. М. Розв’язування ірраціональних рівнянь : урок-гра "Щасливий випадок". 10 клас / Г. М. Бруцька. - С.83–85.
Коваль, М. П. Піраміда – незламна стріла часу : геометрія та історія. 11 клас / М. П. Коваль. - С.86–89.
Левицька, Б. Навчальний проект "Інваріантність у задачах з параметрами" / Б. Левицька, А. В. Левченко. - С.90–100. - Бібліогр.: 4 назви.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Лобода, О. М.
    Додавання й віднімання дробів з однаковими знаменниками : 5 клас / О. М. Лобода // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 28/29/30. - С. 37-40

Рубрики: Математика--методика викладання--дроби

Кл.слова (ненормовані):
додавання дробів -- віднімання дробів -- однаковий знаменник -- звичайні дроби -- чисельник дробу -- мішане число

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Лобода, О. Є.
    Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів [Електронний ресурс] / О. Є. Лобода // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 120-127, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.18 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- самостійна робота -- професійна підготовка
Анотація: У статті проаналізовано поняття «самостійна робота» у працях сучасних вітчизняних дослідників. Визначено роль, завдання та види самостійної роботи майбутніх музикантів-педагогів. Проаналізовано феномен самостійності, досліджено найважливіший компонент освіти — самоосвіту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)