Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ляшенко, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
796.011.1
Ф 50


   
    Фізична культура і здоров’я людини: історія, сьогодення, майбутнє (до 100-річчя першого київського диплома вчителя фізичної культури) : матеріали Международної науково-практичної конференції, 18-19 жовтня, 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут спеціальної педагогіки НАПН України ; редактор В. О. Огнев’юк. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 339 с. - 52.25 грн., 55.00 грн., 50.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев'юк. - С .7-8
Левітас, Фелікс Львович. Київська доба лікаря і педагога Олександра Анохіна / Ф. Л. Левітас. - С .9-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Анохін О. К., тренер, лікар
Вацеба, О. М. Бібліографічний огляд дисертаційних досліджень з історії вітчизняної фізичної культури і спорту / О. М. Вацеба. - С .17-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія фізичної культури, спорт, спортивний рух
Поляничко, О. М. Розвиток їздового спорту в Україні / О. М. Поляничко, Ю. А. Поляничко. - С .31-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: їздовий спорт, гонки, собаки
Попова, О. Б. Парадигма здорового способу життя, фізичної культури та боротьби за покращення благоустрою в житті городян м. Києва у XIX—XX століттях / О. Б. Попова. - С .35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: турботливість, інерційність, благодійність
Стражнікова, І. В. Питання становлення фізичної культури на західноукраїнських землях у сучасних наукових дослідженнях / І. В. Стражнікова. - С .41-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична культура, західний регіон України, ігри
Черпак, Юрій Васильович. Внесок O.K. Анохіна та В.К. Крамаренка у розвиток фізичного виховання молоді в Києві (перше десятиліття XX ст.) / Ю. В. Черпак. - С .46-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Анохін О. К., Крамаренко В. К., система фізичного виховання
Radzlyevska, Mariya . Health-improving orientation technology of physical education's process after recovering from respiratory diseases among children at the age of 7—8 in Poland and Ukraine / М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.] ; М. Radzlyevska [и др.]. - С .57-72. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Knotowicz j., Musa V., Pawel Radziyevsky, Tatjana Dytoa, Tatjana Nesterowa, Walentina Iwanko
Кл.слова: діти, хвороби органів дихання, оздоровчо-орієнтовані технології
Горелов, A. A. Анализ показателей соматического состояния женщин второго периода зрелого возраста с гипо- и гипердинамическим характером преподавательской деятельности / A. A. Горелов, О. Г. Румба, Н. К. Байтлесова. - С .73-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соматичний стан жінок, жінки-викладачі, фізична культура
Охромій, Г. В. Взаємозв'язок емоційного інтелекту та адаптаційного потенціалу підлітків-спортсменів / Г. В. Охромій [и др.]. - С .81-87. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Замовський Е. Ф., Мілюхін Л. В., Н. Ю. Макарова
Кл.слова: спорт, емоційний інтелект, підлітки
Бисмак, Е. В. Лечебная физическая культура в реабилитации студентов специальных медицинских групп,страдающих близорукостью / Е. В. Бисмак. - С .87-92
Кл.слова: короткозорість, лікувальна фізична культура, студенти спеціальної медгрупи
Гацко, О. В. Використання оздоровчого бігу у фізичному вихованні студентів з надлишковою масою тіла / О. В. Гацко, Л. Г. Євдокимова, Н. П. Гнутова. - С .92-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: надлишкова маса тіла, ожиріння, оздоровчий біг
Гулігас, А. Г. Актуальні питання фізичного виховання студентів спеціального навчального відділення ВНЗ / А. Г. Гулігас, Н. П. Гнутова ; . - С .99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: захворюваність, опорно-руховий апарат, спеціальні навчальні відділення
Гусєв, Т. П. Особливості організації самостійних фізкультурно-оздоровчих занять зі студентською молоддю / Т. П. Гусєв [и др.]. - С .104-108. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Дяченко А. П., Чекмарьова В. В.,
Кл.слова: фізичне виховання, студентська молодь, самостійні заняття
Гуменюк, М. М. Фізична культура та збереження здоров’я / М. М. Гуменюк. - С .109-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: детреновані діти, мікроелементозна недостатність, фізичне здоров'я
Джуринський, П. Б. Критерії професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров'язбережувальної діяльності / П. Б. Джуринський. - С .115-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологічні критерії, здоров’язбережувальна освіта, професійна підготовка
Диба, Т. Г. Актуальні питання фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл України / Т. Г. Диба, М. С. Косік, Н. А. Косік. - С .125-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, фізична культура, фізичне виховання
Зеленюк, О. В. Адаптація першокурсників до університетського навчання: соціально-психологічний дискурс / О. В. Зеленюк, В. В. Чекмарьова, Т. В. Мариськіна ; . - С .130-135. - Библиогр. в конце ст.
Кривчикова, О. Д. Фізичне виховання як складова освіти студентської молоді / О. Д. Кривчикова. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, фізкультурна освіта, здоровий спосіб життя
Корнійко, У. В. Фізичне виховання як процес становлення особистості — носія фізичної культури / У. В. Корнійко, А. Г. Гулігас. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, особистість, носій фізичної культури
Левшунова, К. В. Роль рухової активності дошкільника в системі сучасного фізичного виховання / К. В. Левшунова. - С .147-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рухова активність дошкільників, здоров'я, фізичне виховання
Ляшенко, В. М. Фізичне виховання студентів спеціальної медичної групи / В. М. Ляшенко, Туманова В. М. , Т. В. Мариськіна. - С .154-161
Кл.слова: спеціальна медгрупа, методика, регламентовані вправи
Магера, О.В. Спрямованість змісту професійно-прикладної фізичної підготовки у студентів гуманітарного профілю / О.В. Магера. - С .161-168. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фізичне виховання, гуманітарний профіль
Магера, Т. Г. Эффективные формы оздоровительной практики в управлении физическим состоянием и здоровьем студентов / Т. Г. Магера, Пионтковский Д. В. , Е. В. Лахтадыр. - С .169-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: физическое состояние, функциональное состояние, коррекция
Майєр, В. І. Сучасні методики підвищення реабілітаційних процесів при сколіозах та короткозорості (міопії) учнів спеціальної медичної групи / В. І. Майєр. - С .173-180. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, сучасна школа, оздоровча спрямованість
Молчанова, О. А. Вплив та значимість занять фізичною культурою при вегето-судинній дистонії / О. А. Молчанова. - С .180-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вегето-судинна дистонія, фізичні вправи, спеціальна медгрупа
Нестерова, Т. В. Передумови виникнення художньої гімнастики як специфічної системи фізичного виховання жінок / Т. В. Нестерова. - С .190-196. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня гімнастика, історія, ритміка
Нестерова, Тетяна Володимирівна. Проблема фізичного виховання студенток з надлишковою масою тіла / Т. В. Нестерова, Є. В. Диба. - С .196-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентки, надлишкова маса тіла, фізичне виховання
Павленко, Є. А. Об'єктивні умови та фактори, що впливають на формування потреб у фізичному вдосконаленні студентської молоді / Є. А. Павленко. - С .206-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне вдосконалення, здоровий спосіб життя, студентська молодь
Туманова, В. М. Педагогічна характеристика рухливих ігор з урахуванням вікових особливостей дітей грудного, раннього дитячого та дошкільного віку / В. М. Туманова, В. М. Ляшенко, Є. І Гнутов. - С .211-217. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рухливі ігри, фізичний розвитк дітей, вікові особливості дітей
Шеремет, І. В. Теоретико-методологічні основи фізичного виховання різних груп населення / І. В. Шеремет. - С .218-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична культура, фізичне виховання, населення
Knotowicz, Jadwiga. The development of physical activity among children and adolescents (opinion of physiotherapists and teachers) / j. Knotowicz, М. Radzlyevska. - С .227-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична активність, фізичний розвитк дітей, спосіб життя
Бобрицька, Валентина Іванівна. Освітня політика України у галузі здоров’язбереження молоді за умов державного суверенітету / В. І. Бобрицька. - С .232-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: державна політика України, освітня політика, здоров’язбереження молоді
Охромий, Г. В. Оптимизированная технология подбора индивидуальных дозированных нагрузок у спортсменов секции тхэквондо / Г. В. Охромий [и др.]. - С .240-246. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Лагунов П. В., Кесь Е. А., С. В. Ноздрин
Кл.слова: спорт, тхеквондо, самопочуття
Охромій, Г. В. Новітні методи модернізації фізичного виховання у вищих навчальних закладах / Г. В. Охромій [и др.]. - С .246-252. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Токмакова С. В., Ноздрін С.В., С. М. Молчанов
Кл.слова: фізичні навантаження, сила нервової системи, критерії
Румба, О. Г. Малые формы физкультурных занятий как средство повышения двигательной активности и работоспособности студентов / О. Г. Румба. - С .253-260. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійне фізичне тренування, рухлива активність, підвищення працездатності студентів
Полатайко, Ю. О. Хронофізіологічні особливості варіабельності серцевого ритму у спортсменів у процесі річної підготовки / Ю. О. Полатайко. - С .261-271. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хронофізіологія, варіабельності серцевого ритму, кардіореспіраторна система
Бєлкін, В. В. П’ять Тибетських ритуалів як джерело здоров'я і довголіття. Основи правильного харчуванняі сумісності продуктів / В. В. Бєлкін. - С .272-284. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: П’ять Тибетських ритуалів, дихання, розслаблення
Гринченко, І. Б. Оптимізація навчально-виховного процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури / І. Б. Гринченко. - С .284-288. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, професійна підготовка, майбутній вчитель фізичної культури
Ковальчук, С. К. Об'єктивні та суб'єктивні фактори формуючого впливу на заняття фізичним вихованням у ВНЗ / С. К. Ковальчук, А. Г. Гулігас, В. Ю. Кудря. - С .289-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, активність, студенти
Козак, A. M. Оптимізація процесу підготовки юних тенісистів на початковому етапі шляхом застосування програми міні-теніс / A. M. Козак, М. В. Ібраімова. - С .297-302. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спорт, теніс, міні-теніс
Коротя, В. В. Контроль рухової діяльності спортсменів в ігрових видах спорту / В. В. Коротя, Т. М. Совгіря, Ю. В. Пушкарьов. - С .303-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контроль, ігрові види спорту, моделювання
Єретик, А. А. Розвиток силових якостей "сумісним" методом / А. А. Єретик, І. В. Попов, Є. М. Корж. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: силові якості, розвиток, сумісний метод
Иванько, В. В Адаптивная физическая культура в ВНЗ / В. В Иванько, И. Л. Портна, Л. И. Даныло. - С .312-315. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптивна фізична культура, системи оздоровлення, індивідуальні програми
Машталір, В. І. Особливості формування комунікативних умінь учителя фізичної культури / В. І. Машталір. - С .316-321. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні уміння, структурні компоненти, учитель фізичної культури
Нестерова, Тетяна Володимирівна. Передумови виникнення сучасної системи оздоровчих занять гімнастикою / Т. В. Нестерова, К. Ю. Слюсар. - С .321-326. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оздоровча гімнастика, ритмічна гімнастика, аеробіка
Омельченко, Т. І. Контроль за станом здоров'я школярів у процесі фізичного виховання — актуальна проблема сьогодення / Т. І. Омельченко. - С .327-332. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптаційний потенціал, функціональний стан організму, здоров'я
Пустолякова, A. M. Модернізація сучасної концепції фізичного виховання та її професійна спрямованість / A. M. Пустолякова. - С .333-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізичне виховання, профільне навчання, професійно-прикладна фізична підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізична культура--Спорт--Методика викладання фізичної культури--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
сучасна концепція -- реабілітаційні процеси -- хронофізіологічні особливості -- варіабельність серцевого ритму -- правильне харчування -- фізична культура
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Pawel Radziyevsky, Tatjana Dytoa, Tatjana Nesterowa, Walentina Iwanko
Н., Ю. Макарова
С., В. Ноздрин
С., М. Молчанов
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: А951813/2018/7/8
   Журнал

Англійська мова та література [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2018р. № 7/8
Зміст:
Кравченко, В. В. Навчання монологічного мовлення (опис) з використанням візуальних матеріалів (фотографій) / В. В. Кравченко. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальні матеріали, монологічне мовлення, опис фото
Крюкова, С. В. Технології інтерактивного навчання на уроках / С. В. Крюкова. - С.8-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, інтерактивний урок
Никоненко, Н. О. Various approaches to the use of visual learning material while teaching writing / Н. О. Никоненко. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Петренко, Я. С. The internet as a tool in education / Я. С. Петренко. - С.23
Граб, Л. Ю. School subjects (6 form) / Л. Ю. Граб. - С.24-25
Труба, В. Г. English literature and william shakespeare (7 form) / В. Г. Труба. - С.26-29
Карпяк, О. Р. Захист навколишнього середовища / О. Р. Карпяк. - С.30-31
Федькіна, О. Г. At the post-office. The way englishmen write letters / О. Г. Федькіна. - С.32-33
Постернак, О. С. So many people so many personalities (Level intermediate) / О. С. Постернак. - С.34-35
Кравченко, І. М. Проблема забруднення навколишнього середовища: джерела, масштаби та наслідки забруднення (11 клас, урок екології і англійської мови) / І. М. Кравченко, М. В. Гамбург. - С.37-40
Балюк, В. Є. Ordinal numbers (lever elementary, 4 form, O. Karpiuk) / В. Є. Балюк. - С.41-42
Володіна, М. І. The seasons and the weather (level elementary) / М. І. Володіна. - С.43-46
Ляшенко, В. П. Завдання для тематичного оцінювання (3 клас, за підручником А. М. Несвіт, за новою програмою) / В. П. Ляшенко. - С.53-60
Вахненко, Н. С. З англійською мовою в європу швидким кроком / Н. С. Вахненко, Т. Л. Власова. - С.61-66
Задорожня, Є. В. Свята у великій Британії. День святого Патріка (5 клас) / Є. В. Задорожня. - С.67-72
Чумакова, А. В. Do you know english proverbs? (7-8 класи) / А. В. Чумакова. - С.75-76
Анікін, О. М. Winnie-the-pooh gets into a tight place / О. М. Анікін. - С.77-79
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ляшенко, В. П.
    Завдання для тематичного оцінювання (3 клас, за підручником А. М. Несвіт, за новою програмою) [Текст] / В. П. Ляшенко // Англійська мова та література. - Київ : Основа, 2018. - № 7/8. - С. 53-60


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: П875300957/2018/3
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 3
Зміст:
Дерека, Т. Психологічні особливості студентів закладів вищої освіти / Т. Дерека [и др.]. - С.7-15
Інші автори: Ляшенко В., Туманова В., Гацко О.
Вінник, Н. Дослідження особистісної зрілості студентів як умови успішної професійної самореалізації / Н. Вінник. - С.16-20
Афанасенко, Л. Дослідження показників професійної самоідентифікації майбутніх аграріїв в умовах професійного навчання / Л. Афанасенко. - С.21-28
Волошина, В. Аксіологічна модель сучасної професійної підготовки майбутніх психологів / В. Волошина. - С.29-36
Горбань, Г. Особливості співпраці практичного психолога та учителя в умовах реформування освіти / Г. Горбань. - С.37-43
Кутішенко, В. Психологічні особливості індивідуальної релігійності майбутніх психологів / В. Кутішенко, С. Ставицька. - С.44-53
Дробот, О. Когнітивно-особистісні особливості переживань дорослих з приводу здоров’я / О. Дробот, О. Лозова. - С.54-62
Циганчук, Т. Роль механізмів психологічного захисту в структурі емоційного інтелекту / Т. Циганчук. - С.63-67
Карелін, П. Застосування схеми «person-x-environment» в емпіричному дослідженні психологічних меж особистості / П. Карелін. - С.68-77
Таран, О. Дослідження професійної готовності студентів психолого-педагогічних спеціальностей до роботи з дітьми / О. Таран. - С.78-83
Краєва, О. Криза ідентичності осіб підліткового віку в період трансформаційної невизначеності / О. Краєва. - С.84-89
Хлонь, О. Роль цінностей у процесі формування мотивації до правосвідомості молоді / О. Хлонь. - С.90-97
Власенко, І. Оволодіння практичними навичками у сфері медіації в умовах закладу вищої освіти / І. Власенко. - С.97-104
Никоненко, Л. Факторна структура отримання студентами інформації політико-правового змісту і їх довіри до неї / Л. Никоненко. - С.105-113
Педько, К. Вплив соціальної активності на соціальний капітал внутрішньо переміщених осіб / К. Педько. - С.114-121
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Психологічні особливості студентів закладів вищої освіти [Текст] / Т. Дерека [та ін.] // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 7-15, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.715 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм
Дод.точки доступу:
Дерека, Т.
Ляшенко, В.
Туманова, В.
Гацко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
Шифр: С967601977/2019/1
   Журнал

Спортивна наука та здоров’я людини : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2664-2069. - Виходить двічі на рік
2019р. N 1
Зміст:
Борисова, О. В. Модельні характеристики психофізіологічного стану висококваліфікованих спортсменів в стресовій ситуації / О. В. Борисова, В. О. Нагорна, С. Є. Шутова. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Воробйова, А. В. Світові та національні фітнес-тренди 2019 / А. В. Воробйова. - С.10-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Латишев, М. В. Аналіз результатів виступів спортсменів-одноборців на різних етапах підготовки / М. В. Латишев, О. С. Кожанова, Н. Г. Гаврилова. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, О. М. Особливості структури функціональної підготовленості спортсменок-лідерів в жіночому боксі / О. М. Лисенко, С. Ф. Гасанова. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, В. М. Вивчення міжособистісних стосунків гравців командних видів спорту на прикладі футболу / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрачков, О. В. Створення та перспективи розвитку навчально-наукового інституту фізичної культури та спортивно-оздоровчих технологій НУОУ імені Івана Черняховського / О. В. Петрачков, Н. Л. Височіна. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Сушко, Р. О. Технологія планування підготовки в баскетболі з урахуванням впливу чинників глобалізації спорту вищих досягнень. Спортивна наука та здоров’я людини / Р. О. Сушко, І. І. Головач, Г. О. Іваненко. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Хорошуха, М. Ф. Обґрунтування доцільності використання експрес-методу кількісної оцінки рівня соматичного здоров’я юних спортсменів підліткового віку за резервами біоенергетики / М. Ф. Хорошуха, С. І. Присяжнюк, В. В. Білецька. - С.56-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Шинкарук, О. А. Спадкові та набуті ознаки в процесі спортивного відбору / О. А. Шинкарук. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Ясько, Л. В. Вдосконалення силових здібностей кваліфікованих футболістів / Л. В. Ясько, У. В. Іскра, С. Л. Пітенко. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Неведомська, Є. О. Ефективність комплексу фізичної реабілітації при невриті лицевого нерва / Є. О. Неведомська, Я. В. Пендрак. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Одинець, Т. Є. Факторна структура функціональних показників жінок з постмастектомічним синдромом з різними рівнями функціонального стану серцево-судинної системи / Т. Є. Одинець. - С.90-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Стан духовного здоров’я хворих людей та його зв’язок з медичними висновками про соматичне здоров’я на курорті / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, Г. Д. Харченко. - С.99-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Фізична терапія хворих на хронічне обструктивне захворювання легень: значення, засоби і принципи / В. М. Савченко, О. М. Поляничко, О. В. Лахтадир. - С.109-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Тимчик, О. В. Фізична реабілітація дітей шкільного віку з міопією І – ІІІ ступеню / О. В. Тимчик. - С.121-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: С967601977/2019/2
   Журнал

Спортивна наука та здоров’я людини : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2664-2069. - Виходить двічі на рік
2019р. N 2
Зміст:
Білецька, В. В. Оцінка відповідності суб’єктивної самооцінки рівня здоров’я фактичному рівню фізичного здоров’я обстежених юнаків та дівчат / В. В. Білецька, О. М. Поляничко, К. Ю. Літвінова. - С.2-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградов, В. Є. Стимуляція спеціальної працездатності бігунів на 110 метрів з бар’єрами у тренувальному занятті в період розвитку втоми / В. Є. Виноградов, Г. О. Лопатенко, О. О. Виноградова. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Іскра, У. В. Соціально-психологічна адаптація дітей молодшого шкільного віку засобами ігор у воді / У. В. Іскра, Д. О. Позніхаренко, Л. В. Ясько. - С.17-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, О. М. Реакція кардіореспіраторної системи за умов фізичних навантажень різного характеру в залежності від фізіологічної реактивності і стомлення / О. М. Лисенко, С. В. Федорчук. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, В. М. Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Полковенко, О. В. Стан спадковості у студентів та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / О. В. Полковенко, І. Д. Омері, О. В. Тимчик. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Рівень духовного розвитку студентів гуманітарного університету та його зв’язок із самооцінкою здоров’я / В. М. Савченко, О. Ю. Буряк, О. С. Комоцька. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, В. М. Вивчення міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я студентами зі спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія" / В. М. Савченко, В. В. Мельник, В. Р. Поліщук. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорчук, С. В. Стратегії подолання стресу у кваліфікованих спортсменів-веслувальників / С. В. Федорчук, О. М. Лисенко. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Харченко, Г. Д. Рівень тривожності студентів та його зв’язок з самооцінкою здоров’я / Г. Д. Харченко, С. П. Яценко, Є. О. Неведомська. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovács, K. Risk factors in hungarian elite rythmic gymnastic from psychological aspect the relation among body image, motivation, burn-out and perceived coach and parent-autonomy support / K. Kovács, J. Kéringer, N. Gyömbér. - С.74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: С967601977/2020/2
   Журнал

Спортивна наука та здоров’я людини : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2664-2069. - Виходить двічі на рік
2020р. N 2
Зміст:
Antala, B. International federation of Physical Education and its impact to monitoring of Quality Physical Education in the world / B. Antala, S. Ivashchenko, G. Lopatenko. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Імас, Є. Екологічна освіта в контексті формування сталого розвитку спорту / Є. Імас, О. Ярмолюк, Б. Білько. - С.10-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисова, О. Характеристика змагальної діяльності збірних команд України зі спортивних ігор на міжнародній арені / О. Борисова, С. Шутова, В. Нагорна. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашуба, В. Взаємозв'язок між соматотипом та повздовжніми розмірами тіла практично здорових дітей 6-8 років та їх однолітків з порушенням слуху / В. Кашуба, Д. Афанасьєв. - С.38-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Коханська, С. Модернізація спортивного снаряду як чинник підвищення складності змагальних вправ в стрибках на батуті / С. Коханська. - С.50-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, В. Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо / В. Ляшенко, Є. Корж, Т. Омельченко. - С.64-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Маслова, О. Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова. - С.74-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Мітова, О. Формування системи тестів для контролю підготовленості гравців у командних спортивних іграх / О. Мітова. - С.88-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Молдован, А. Інтеграція фізкультурно-оздоровчого, фізкультурно-спортивного та підприємницького видів діяльності / А. Молдован. - С.102-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Ромолданова, І. Психологічне забезпечення підготовки тхеквондистів у чотирьохрічних олімпійських циклах / І. Ромолданова. - С.114-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткач, Ю. Зміни технічної підготовленості старшокласників за результатами реалізації варіативного модуля "Cпортивна боротьба" / Ю. Ткач, А. Окопний, Л. Харченко-Баранецька. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорчук, С. Оцінка ризику травматизму спортсменів за психофізіологічними показниками (лижні види спорту) / С. Федорчук, О. Лисенко, О. Колосова. - С.141-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Ляшенко, В. М.
    Вивчення міжособистісних стосунків гравців командних видів спорту на прикладі футболу / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 1. - С. 34-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
конформізм -- конформність -- міжособистісні стосунки -- футбол
Анотація: Існує кілька видів конформної поведінки. В одних випадках індивід, визнаючи правильність групових суджень, щиро погоджується з ними і розділяє їх. Усвідомлені і внутрішньо прийняті, вони тимчасово або постійно стають рисою його характеру. Конформну поведінку в даному випадку слід розцінювати як позитивну рису індивіда, який зумів оцінити вимоги групи і погодитися з ними. В інших випадках індивід проявляє конформізм при щонайменшій зміні думки групи. Найчастіше це властиво вкрай невпевненим у собі людям, які займають, як правило, низькі місця в ієрархічній структурі групи й потребують постійної підтримки через низьку самооцінку. Якщо думка групи з будь-якого питання розділяється і виникають два угруповання, така людина обов’язково буде там, де більшість, або з тими, хто на цей час при владі з її атрибутами. Ми усвідомлюємо, що у кожної людини є свої погляди, які вона не хоче змінювати, і далеко не завжди, навіть заради спільної мети, особистість здатна прийняти чужу думку і зробити те, з чим вона не згодна. До того ж, якщо спортсмен володіє підвищеною агресивністю, низькою емоційною стійкістю, завищеною самооцінкою та іншими особистісними якостями, що штовхають його на створення конфліктних ситуацій, – вони неминучі, якщо тільки його опонент не володіє протилежними якостями і спокійно та впевнено уникне непотрібного з’ясування відносин. У зв’язку з цим, питання конформності в командних видах спорту є досить актуальним. Мета – вивчення впливу міжособистісних стосунків у команді на гравців студентської збірної з футболу. У дослідженні застосовувалося психодіагностичне тестування та методи математичної статистики. Віковий діапазон досліджуваних 18–20 років, кількість – 29 осіб. За результатами кореляційного аналізу досліджуваних психологічних особливостей студентів збірної команди з футболу, були отримані наступні показники: фактор Q2: «конформізм – нонконформізм» позитивно корелює з довірою (r = 0,52), згуртованістю (r = 0,64), та негативно ─ з фактором А : «замкнутість – товариськість» (r = - 0,72), фактор С: «емоційна нестабільність – емоційна стабільність» (r = -0,71), фактор F: «стриманість – експресивність» (r = -0,54). За показниками конформності дані наступні: 42 % – низький рівень, 42 % – середній, 16 % – високий. У сфері спортивної діяльності, де міжособистісні відносини нерідко ускладнені протиборством і суперництвом, явище конформізму можна спостерігати як у рядових членів групи, так і у тренерів. Звичайно, в житті важко зустріти особистість, ідеальну у всіх ситуаціях міжособистісних відносин, проте колективи від цього не розпадаються. Зберігаючи членство, особистість або компенсує свою недосконалість іншими якостями і уживається, або залишає групу в пошуках іншого, де цю недосконалість будуть терпіти або намагатися виправити.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гацко, О. В.
Гнутова, Н. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Ляшенко, В. М.
    Оцінка ситуативного копінгу як складової психологічного здоровя студентів спортивного профілю закладів вищої освіти в період екзаменаційної сесії / В. М. Ляшенко, О. В. Гацко, Н. П. Гнутова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2019. - N 2. - С. 33-39, DOI 10.28925/2664-2069.2019.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
ситуативний копінг -- копінг-стратегія -- студент -- стратегії поведінки
Анотація: Мета – визначення пріоритетних копінг-стратегій у студентів, які навчаються на освітніх програмах спортивного профілю, третього та п’ятого курсу до екзаменаційної сесії, під час та після її закінчення. У дослідженні брали участь студенти третього та п’ятого курсу, факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту, які дали згоду на проведення психологічного тестування. Віковий діапазон досліджуваних студентів 19 – 23 роки. Кількість – 80 осіб. Застосовувалася «Анкета оцінки копінг-стратегій» С. Карвера. Отримано дані за результатами тестування по наступним шкалам: активний копінг, планування, пошук активної громадської підтримки, пошук емоційної громадської підтримки, придушення конкуруючої діяльності, звернення до релігії, позитивне тлумачення і зростання, стримування, прийняття, фокус на емоціях і їх вираження, заперечення, ментальне відсторонення, поведінковий відсторонення, використання алкоголю і наркотиків, гумор. У студентів третього курсу переважає активний копінг, пошук соціальної підтримки, планування, а у студентів п’ятого курсу - звернення до релігії, фокус на емоціях, позитивне трактування і зростання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гацко, О. В.
Гнутова, Н. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Ляшенко, В.
    Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо / В. Ляшенко, Є. Корж, Т. Омельченко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 64-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
координаційні здібності -- фізичне здоров’я -- фізична підготовленість -- технічна майстерність
Анотація: Формування здоров’я школярів та повноцінний розвиток їхнього організму – є одною з основних проблем у сучасному суспільстві. Визначення ефективних методів розвитку координаційних здібностей у школярів засобами єдиноборств на позаурочних формах організації фізичного виховання є досить важливим, оскільки є потреба у пошуку та застосуванні ефективних методик, які спрямовані на розвиток фізичних, психологічних та інтелектуальних властивостей дітей молодшого шкільного віку. Мета – визначення розбіжностей у рівні розвитку координаційних здібностей школярів, що систематично тренуються у секції тхеквондо, як порівняти з дітьми, що займаються за стандартною програмою. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і мережі Інтернет, анкетування, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент педагогічне тестування, методи математичної статистики. Сенситивним періодом для розвитку координаційних здібностей є вік 5–7 років. Вік 7–11 років дає другий за потужністю ефект розвитку цих здібностей. Отже, координаційні здібності дітей молодшого шкільного віку потребують цілеспрямованого розвитку, а основним засобом для виховання координаційних здібностей є фізичні вправи підвищеної координаційної складності, які містять певні елементи новизни. Визначено, що у дітей, які не займаються у позашкільних спортивних закладах, спостерігається надмірне напруження м‘язів. Результати нетренованих дітей та дітей-спортсменів засвідчили відставання перших за показником здібності до довільного розслаблення м’язів (25,98%). За результатами порівняльного аналізу рівня розвитку здібностей до координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку отримано наступні дані: у дітей–спортсменів середній результат 21,92 ± 0,8 с, а у нетренованих дітей – 30,19 ± 1,83 с. Це свідчить про низький рівень розвитку цієї координаційної якості (р<0,05). 6
Дод.точки доступу:
Корж, Є.
Омельченко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)